۱۰ سایت برتر برای دانلود بازی کامپیوتر

۱۰ سایت برتر برای دانلود بازی کامپیوتر
راهنمای مطالعه

    سایت دانلود بازی موردی است که از کاربران عادی تا گیمرها گرفته همه دنبالش هستند. با درجه همراه شوید تا ۱۰ مورد از بهترین سایت دانلود بازی رایگان را به شما معرفی کنیم.

    گیمینگ یکی از سرگرمی‌های محبوب این روزها به ویژه در میان جوانان و نوجوانان است. تعداد زیادی از این گیمرها را کاربرانی تشکیل می‌دهند که با کامپیوترهای خانگی خود بازی می‌کنند. از این رو در این مقاله قصد داریم به معرفی ده مورد از بهترین سایت دانلود رایگان بازی در ایران بازی بپردازیم.

    معیار ما برای انتخاب بهترین سایت دانلود بازی در ابتدا ارائه رایگان، دسترسی آسان و لینک مستقیم بوده و سپس وبسایت‌ها را براساس حجم و کیفیت آرشیو، دقت دسته بندی و میزان به روز بود محتوا انتخاب کرده‌ایم.

    توجه داشته باشید که همواره بهترین روش برای تهیه بازی‌های کامپیوتری، خرید و تجربه قانونی آن برروی پلتفرم‌هایی نظیر استیم (Steam)‌، اپیک گیمز (Epic Games)، اوریجین (Origin) و... است. در نتیجه پیشنهاد می‌شود برای تجربه کامل و بی‌نقص و همچنین به منظور حمایت از سازندگان بازی، این بازی‌ها را از روش قانونی نیز تهیه کنید.

    ۱. سایت پارسی گیمز

    سایت دانلود بازی کامپیوتر

    پارسی گیمز (par30games.net) از جمله سایت‌های پرطرفدار ایرانی برای دانلود بازی‌ کامپیوتر است که آرشیو کاملی از عناوین محبوب و مشهور دارد. پارسی گیمز علاوه بر بازی‌های کامپیوتر، مرجع خوبی برای دانلود بازی موبایل، پلی استیشن و ایکس باکس است.

    یکی از بزرگترین مزایای این سایت علاوه بر رایگان بودن محتوا، قرار دادن لینک مستقیم دانلود بازی‌ها و بسته‌های الحاقی به روز است. علاوه بر این پارسی گیمز مطالبی نظیر اخبار بازی‌ها، راهنمای بازی، مادها و زیرنویس‌های فارسی به کاربر ارائه می‌کند.

    همچنین با توجه به دسته بندی کامل براساس ژانر، پلتفرم و نوع بازی می‌توان عناوین دلخواه را از بین گستره عظیمی از بازی‌ها به آسانی پیدا کرد.

    ۲. سایت دانلودها

    سایت دانلود بازی کامپیوتر

    دانلودها (downloadha.com) از جمله مراجع خوب برای دانلود رایگان بازی ، مولتی مدیا و نرم افزار است. دانلودها که آرشیو کاملی از بازی‌های محبوب یک دهه گذشته دارد، به منظور راحتی هرچه بیشتر مخاطب، این بازی‌ها را در دسته بندی‌هایی براساس ژانر، پلتفرم و سیستم عامل ارائه می‌کند.

    تمامی سرویس‌ها در این سایت رایگان بوده و کاربران از طریق لینک‌های مستقیم به بازی‌ها دسترسی دارند. از جمله مزایای این سایت دانلود بازی به روز بودن مطالب و قرار گیری بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های بازی است.

    ۳. سایت پاکت گیمز

    بهترین سایت دانلود بازی کامپیوتر

    پاکت گیمز (pocketgames.ir) از جمله مراجعی است که انحصارا به معرفی و نشر بازی‌ها می‌پردازد. این سایت دانلود بازی آرشیو بسیار کاملی از بازی‌های کامپیوتر، کنسول و موبایل دارد که با لینک مستقیم برای کاربران در دسترس هستند.

    همچنین این مجموعه به صورت منظم و هفتگی محتوای خبری، آموزشی، معرفی و بررسی بازی را منتشر می‌کند که می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذابیت بالایی داشته باشد.

    علاوه بر این لیست کاملی از نرم افزارهای ضروری برای نصب و اجرای بازی‌ها منتشر می‌کند. این سایت دانلود بازی در کنار تمامی سرویس‌های رایگان خود، یک فروشگاه کامل نیز دارد که در آن بازی‌های محبوب را به صورت اورجینال و یا دیسک فشرده به فروش می‌رسانند.

    ۴.ویجی دانلود

    بهترین سایت دانلود بازی

    سایت دانلود بازی ویجی دانلود (vgdl.ir) از جمله مراجع انحصاری دانلود گیم است که تنوع بسیار بالایی از بازی‌های جدید و قدیمی را پیش روی مخاطب می‌گذارد. این مجموعه با لینک مستقیم در دسترس کاربران است و برای کاربران با آی‌پی ایران ترافیک دانلود بازی‌ نیم بها محاسبه می‌شود.

    از جمله مزایای ویژه این وبسایت عرضه بازی‌های محبوب به همراه زیرنویس و یا دوبله فارسی است که امکان تجربه بهتر را برای کسانی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند، ممکن می‌کند.

    این وبسایت که آرشیو بسیار کاملی از بازی‌های کامپیوتر و موبایل دارد، آرشیو مجزا و نسبتا کاملی از نرم افزارهای مورد نیاز برای ویندوز هم تدارک دیده و از طریق دسته بندی به انواع و اقسام نرم افزار و بازی‌ها دسترسی پیدا می‌کنید.

    ۵. سایت گیمینگ مستر

    دانلود بازی کامپیوتر

    گیمینگ مستر (gamingmaster.ir) هم یک سایت دانلود بازی تخصصی است که به صورت انحصاری به نشر گیم و محتواهای مربوط به آن می‌پردازد. این وبسایت که آرشیو نسبتا کاملی از بازی‌های بزرگ تا ایندی‌های نه چندان محبوب را دارد، از طریق لینک مستقیم برای کاربران داخل ایران در دسترس است.

    گیمینگ مستر علاوه بر محتوای دانلودی، مطالب و پیش درآمدهای جامعی درباره بسیاری از عناوین محبوب دنیای گیم در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین لیستی از درایورها و نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای بازی‌ها نیز ارایه شده است.

    علاوه بر این با عضویت در این سایت دانلود بازی به سایر امکانات و ویژگی‌های مازاد این مجموعه نیز دسترسی پیدا کرده و می‌توانید به شخصی سازی، ساخت لیست و شرکت در بحث‌های سایت بپردازید.

    [related]35348[/related]

    ۶. سایت پی‌سی دانلود

    بهترین سایت دانلود بازی

    پی‌سی دانلود (p30download.ir) از قدیمی‌ترین و بهترین وبسایت‌های دانلود نرم افزار فارسی زبان است.

    این وبسایت از سال‌ها قبل در زمینه انتشار نرم افزار، محتوای صوتی، تصویری، اسناد و... برای ویندوز، موبایل، مکینتاش و لینوکس فعالیت می‌کند. پی‌سی دانلود همچنین بخش مجزا و نسبتا کاملی از عناوین دنیای گیم دارد که به صورت هفتگی آپدیت می‌شوند.

    شما می‌توانید از طریق آرشیو پربار و دسته بندی دقیق این وبسایت به عناوین بزرگ تا بازی‌های مستقل یک دهه گذشته با لینک مستقیم و پرسرعت دسترسی داشته و به دانلود رایگان بازی کامپیوتر و موبایل بپردازید.

    علاوه بر این به واسطه آرشیو نرم افزاری کامل این وبسایت، کاربران دسترسی کاملی به نرم افزارهای مورد نیاز برای اجرای بازی‌ها، خواهند داشت.

    ۷. سایت دانلود دات آی آر

    سایت دانلود بازی

    دانلود دات آی آر (download.ir) از جمله مراجع خوب برای دانلود رایگان بازی ، انواع و اقسام مالتی مدیا و نرم افزار است. این سایت آرشیو کاملی از بازی‌های محبوب کامپیوتر و  موبایل دارد و برای دسترسی آسانتر این بازی‌ها را براساس ژانر، پلتفرم و سیستم عامل دسته‌بندی کرده است.

    محتوای این سایت دانلود بازی به صورت روزانه با بسته‌های الحاقی، پچ‌ها و آپدیت‌های بازی به روز می‌شود تا مخاطب همواره به امکان دانلود جدیدترین بازی ها دسترسی داشته باشد.

    این سایت به واسطه میزبانی سرورهای خود در ایران، علاوه بر سرعت دانلود بالای لینک‌های مستقیم، امکان دانلود بازی نیم بها را برای کاربران داخل ایران فراهم آورده است.

    ۸. سایت یاس دانلود

    بازی کامپیوتر

    یاس دانلود (yasdl.com) از دیگر مراجع شناخته شده برای دانلود گستره عظیمی از نرم افزارها، اسناد و فایل‌های مولتی مدیا است که بخش مجزایی نیز برای دانلود بازی‌ها تدارک دیده است. این موارد که شامل بازی‌های کامپیوتر و اندروید هستند در این وبسایت با دسته بندی کامل و دقیق ارائه شده‌اند.

    تمامی سرویس‌ها در این وبسایت رایگان بوده و کاربران از طریق لینک‌های مستقیم به محتوای بازی دسترسی دارند. از جمله مزایای سایت یاس دانلود به روز بودن مطالب و قرار گیری بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های بازی است.

    ۹.سایت مگا بازی

    دانلود بازی

    مگابازی (magbazi.ir) از جمله معدود سایت‌هایی است که به صورت تخصصی به انتشار محتوای گیم می‌پردازد. این وبسایت آرشیو کاملی از بازی‌های کامپیوتر در ژانرهای مختلف دارد که بعضا همراه با دوبله فارسی، زیرنویس، پچ و آپدیت‌های بازی عرضه می‌شوند.

    بازی‌ها در این وبسایت بر اساس ژانر و در دسته بندی‌های محبوبیت و زمان انتشار عرضه می‌شوند تا دسترسی به آن‌ها برای کاربران تسهیل پیدا کند.

    این سایت دانلود بازی رایگان همچنین مطالب و پیش درآمدهای کوتاه و مختصری درباره بسیاری از عناوین محبوب دنیای گیم در اختیار شما قرار می‌دهند.

    ۱۰. سایت بازی گیمز

    سایت دانلود بازی

    بازی گیمز (bazigames.ir) هم یکی دیگر از وبسایت‌هایی است که مطالب آن صرفا به بازی‌ها محدود می‌شود. این وبسایت آرشیو قابل قبولی از بازی‌های کامپیوتر، کنسول و اندروید دارد که با لینک‌های مستقیم و رایگان در دسترس‌ هستند.

    از جمله مزایای این وبسایت می‌توان به عرضه بازی‌ کنسول‌های قدیمی‌تر و قرار گیری بازی‌ها در دسته بندی‌ها دقیق بر اساس ژانر، پلتفرم و محبوبیت اشاره کرد.

    علاوه بر این، سایت دانلود بازی گیمز مطالب کاملی درباره راهنمای بازی‌ها، اخبار جدید، شیوه نصب، ترینر و کدهای تقلب دارد که در کنار ارائه نرم افزارهای کاربردی برای گیمینگ، تمامی نیازهای کاربران را پاسخ می‌گوید.

    جمع بندی بهترین سایت دانلود بازی

    در این مطلب به معرفی ۱۰ مورد از بهترین سایت‌های فارسی دانلود بازی کامپیوتر پرداختیم که به شما امکان دسترسی به بسیاری از عناوین محبوب و جدید را به صورت رایگان و کرک شده فراهم می‌آورند. با این حال به یاد داشته باشید که با خرید بازی اورجینال می‌توان از توسعه دهنده و ناشر بازی برای عرضه عناوین جدیدتر و بهتر حمایت کرد. شما تجربه استفاده از این سایت‌های دانلود بازی را دارید؟ به نظرتان کدام مورد بهترین سایت دانلود بازی رایگان است؟ [see_also]17011[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید