۱۲ مدل از بهترین ایرفون و هدفون‌های سیمی تا یک میلیون تومان

۱۲ مدل از بهترین ایرفون و هدفون‌های سیمی تا یک میلیون تومان
راهنمای مطالعه

    هدفون وسیله کاربردی و مهمی است که اگر در انتخاب و خریدش سررشته نداشته باشید، احتمال خرید محصولی بی کیفیت بالا می‌رود. در این مقاله برای خرید بهترین هدفون تا یک میلیون تومان به شما کمک می‌کنیم.

    خرید بهترین هدفون بر اساس نوع استفاده

    برای خرید هدفون باید پیش‌فرض‌هایی در ذهن داشته باشید؛ برای مثال، بدانید که قرار است از این وسیله در چه مواردی استفاده کنید. برای کارهای روزانه؟ برای ورزش و رفتن به باشگاه؟ برای گوش‌کردن به موسیقی و کتاب؟

    پاسخ این پرسش‌ها و مطالعه راهنمای خرید هدفون درجه به شما کمک می‌کند از میان مدل‌هایی که باسیم، بی‌سیم، رو گوشی، تو گوشی و... عرضه می‌شوند بهترین انتخاب را پیدا کنید. مثلا اگر هدفون گیمینگ می‌خواهد باید سراغ هدست‌های مجهز به میکروفون و سیمی بزرگ با حداقل تاخیر بروید یا اگر هدفون را برای ورزش می‌خواهید انتخاب بهتر مدل بی‌سیم یا ایرباد است. اگر هم کیفیت صدا برایتان در اولویت است، سراغ هدفون دور گوش بروید.

    در این مقاله سعی کرده‌ایم که بهترین هدفون تا یک میلیون تومان بازار را به شما معرفی کنیم که از نظر مشتریان قبلی‌ گزینه‌های خوبی بوده‌اند. در بررسی هریک از موارد به ویژگی‌های هدفون‌ها و نظرات کاربران و خریداران قبلی پرداخته‌ایم. مطلب بهترین ایرپاد شیائومی را هم از دست ندهید.

    ترتیب قرارگرفتن بهترین هدفون ها در این مقاله هم از بیشترین قیمت به کمترین است.

    ۱. هدست ای فورتک مدل Bloody G500

    هدفون تا یک میلیون 

    این هدفون اتصالات باسیم دارد. طول سیمش ۲.۵ متر و از جنس خوبی تهیه شده است. بنا به گفته خریداران قبلی، سیم آن پیچ نمی‌خورد و قطع نمی‌شود. پخش صدا و دقت آن هم در هدفون ای فورتک بالاست. کسانی که اهل بازی‌کردن هستند از این هدفون خوششان خواهد آمد.

    ویژگی‌ها

    همان‌طور که گفته شد، کیفیت پخش صدای هدفون به لطف درایور ۴۰ میلی‌متری راضی‌کننده و بالاست. سیستم پخش صدای دو کاناله استریو در کنار ایزولاسیون خوب پدها باعث جلوگیری از ورود نویز و تجربه صوتی دلپذیری می‌شود. طراحی سیم هم از نوع تخت انتخاب شده تا خبری از دردسر در هم پیچیدن کابل نباشد.

    اما در این محصول هم ضعف‌هایی در بخش میکروفون وجود دارد. یعنی کیفیت پخش صدا و میکروفون به‌اندازه هم نیست. در هر حال محصول در موارد زیر نمره‌های قبولی می‌گیرد:

    • طراحی و ارگونومی
    • کیفیت عمومی پخش صدا
    • کیفیت ساخت بدنه

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    کاربران معتقدند که این هدفون مخصوص گوش‌دادن به آهنگ و بازی‌کردن است. پس اگر می‌خواهید از آن برای تولید محتوای صوتی استفاده کنید، بهتر است کمی بیشتر بگردید و محصولات دیگری را هم برای یافتن بهترین هدفون زیر نظر داشته باشید. قیمت این محصول (تابستان ۱۴۰۰) حدود یک میلیون تومان است.

    ۲. هدفون پاناسونیک مدل RP-TCM190

    خرید هدفون

    هدفون دیگری که توانسته در میان نامزدهای بهترین هدفون خود را جای بدهد، هدفونی از برند معروف پاناسونیک است. این محصول اتصالاتی باسیم دارد و با باتری کار نمی‌کند اما ویژگی‌های دیگر آن چیست؟

    ویژگی‌ها

    این محصول برای پخش موسیقی و مکالمه کاربرد دارد و توانایی‌اش در حذف نویزها بسیار زیاد است. سر گوشی‌های این هدفون از جنس سیلیکون ساخته شده و برای همین نرم است و اصلا گوش را آزار نمی‌دهد.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    ارگونومی مطلوب این هدفون از جمله نقاط قوتش است. راحت‌بودن آن در گوش نکته‌ای است که خریداران قبلی به آن بارها اشاره کرده‌اند. اما دقت کنید که اگر هزینه و قیمت برایتان موضوعی مهم در خرید است، با این هزینه می‌توانید انواع دیگری از هدفون‌های ارزان‌تر در شکل‌های دیگر و با قابلیت‌های بیشتر را هم خریداری کنید.

    در واقع، این محصول کالایی ساده است که امکانات زیادی ندارد اما قیمتش نسبتا بالاست. نداشتن امکانات جانبی متنوع به معنای نداشتن کیفیت نیست. در واقع، در مواجهه با این هدفون با محصولی روبه‌رو هستید که باکیفیت است، برندی معروف و معتبر دارد اما کاربری‌اش ساده است. پس برای افراد حساس نسبت به قیمت شاید گزینه‌های دیگری هم به‌جای آن وجود داشته باشد. قیمت هدفون پاناسونیک در تابستان ۱۴۰۰ در حدود ۸۳۰ هزار تومان است.

    ۳. هدفون سونی مدل MDR-XB550AP

    هندزفری تا یک میلیون

    سونی هم از آن برندهایی است که در طول سالیان زیاد فعالیتش توانسته اعتماد مشتریان را به‌خوبی جلب کند. این مدل از هدفون‌هایش هم می‌تواند گزینه‌ای باشد که لقب بهترین هدفون را یدک بکشد. اما چه ویژگی‌هایی دارد و چرا؟

    ویژگی‌ها

    نوع اتصال این هدفون باسیم است، باتری ندارد و برای کاربردهایی مانند گیمینگ و ورزش می‌توانید روی آن حساب کنید. صدای باس عمیقی از این هدفون به گوش می‌رسد و برای همین می‌تواند گزینه خوبی برای گوش‌دادن به موسیقی هم باشد.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    خریداران قبلی هدفون سونی از راحتی گوشی‌های آن رضایت داشته‌اند و معتقدند که ارگونومی در طراحی و ساخت این محصول رعایت شده است. کسانی که به‌دنبال استفاده از هدفون برای انجام کارهای تخصصی هستند و برای نمونه گیمر محسوب می‌شوند هم از این هدفون راضی بوده‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این هدفون

    ۴. هدفون سونی مدل WI-C400

    بهترین هدفون

    هدفون بی‌سیم سونی رابط بلوتوثی و باتری دارد. این هدفون سبک است و بدنه‌اش را از جنس پلاستیک ساخته‌اند. طراحی جذاب هدفون سونی باعث می‌شود که خیلی راحت در زمان ورزش‌کردن یا انجام فعالیت‌های دیگر بتوانید از آن استفاده کنید.

    ویژگی‌ها

    هدفون بی‌سیم سونی دارای آکوستیک بسته است و همین باعث می‌شود که کیفیت مکالمات و گوش‌دادن به موسیقی بسیار بالا برود. باتری آن هم در حدود ۲۰ ساعت شارژ را نگه می‌دارد و دوام می‌آورد.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    مشتریان قبلی هدفون بی‌سیم سونی از طراحی آن بسیار راضی بوده‌اند و معتقدند که کیفیت پخش صدایش بسیار بالاست. ضمن اینکه باتری قوی هم دارد و سبک است.

    ۵. هدفون شیائومی مدل Neckband Basic

    هدفون تا یک میلیون این هدفون هم بلوتوثی است و نوع اتصالات بی‌سیم دارد. هدفون شیائومی را می‌توانید برای کاربری‌های عمومی و مکالمه استفاده کنید. منبع تغذیه این هدفون باتری است و برای استفاده در طولانی‌مدت طراحی شده است.

    ویژگی‌ها

    مهم‌ترین نکته‌ای که درباره هدفون بلوتوثی شیائومی وجود دارد و آن را در جایگاه نامزدهای بهترین هدفون قرار می‌دهد، طراحی ارگونومیک، درایور ۱۰ میلی‌متری و پشتیبانی از aptX است. این محصول به‌راحتی در گوش قرار می‌گیرد، نمی‌اُفتد و قابلیت حذف صداهای مزاحم هم دارد. عمر باتری هدفون در حالت استندبای ۱۲۰ ساعت است و در حالت‌های مکالمه و پخش موسیقی به‌ترتیب به ۷ و ۵ ساعت می‌رسد.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    کسانی که قبلا این محصول را خریده‌اند از کیفیت پخش صدا، ارگونومی و امکانات و قابلیت‌هایش رضایت داشته‌اند. از جمله امکانات این وسیله می‌توان به چندکاره‌بودن یعنی پاسخگویی تماس، کنترل موسیقی و صدا اشاره کرد.

    ۶. هدفون وان مور مدل 1M301

    وان مور یکی از خوش‌نام ترین شرکت‌ها در زمینه تولیدات صوتی است. هدفون‌های این شرکت به واسطه کیفیت بالا و بیس‌های مطلوب مشتریان زیادی را به روی خود کشانده‌اند و هدفون 1M301 هم از این قضیه مستثنی نیست.

    ویژگی‌ها

    طراحی این دستگاه از نوع ایرفون است و پس از قرار گرفتن درون گوش و به خاطر طراجی ارگونومیگ به صورت تصادفی درنمی‌آید. از طریق جک 3.5میلی‌متری به موبایل یا کامپیوتر متصل می‌شود و کابلی ۱.۲ متری دارد. صدایی که از این هدفون به گوش شما می‌رسد، بسیار پرقدرت و واضح است و به‌دلیل ساختار مناسب این مدل، صدایی از محیط اطراف شنیده نمی‌شود. برای کنترل موزیک یا پاسخ به تماس ۳ کلید روی هدفون تعبیه شده است.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    کاربران از حجم صدا و کیفیت آن ابراز رضایت کرده‌اند اما برخی هم طول سیم را برای کار با کامپیوتر کوتاه می‌دانند. استفاده از رنگ قرمز در طراحی چشم برخی کاربران را گرفته است. مشاهده تصاویر و قیمت این هدفون

    ۷. هدفون تسکو مدل TH-5126

    هنوز بهترین هدفون را انتخاب نکرده‌اید؟ ایرادی ندارد. باز هم گزینه‌های دیگری برایتان داریم. هدفون بی‌سیم تسکو به شکل باسیم هم کار می‌کند. این وسیله هم برای کاربری‌هایی مانند گوش‌کردن به موسیقی، بازی‌کردن و تماس تلفنی مناسب است.

    ویژگی‌ها

    هدفون بی‌سیم تسکو هم رابط سیمی با طول ۲.۲ متر و هم بلوتوث دارد و مجهز به درایور بزرگ ۴۰ میلی‌متری است که صدایی با کیفیت و غنی تولید می‌کند. این هدفون میکروفون دارد و برای آن نگهدارنده گوشی هم در نظر گرفته شده است.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    خریداران قبلی هدفون تسکو از راحتی آن و طراحی مطلوبش راضی‌اند و کیفیت صدای آن را خوب توصیف می‌کنند. خدمات پس از فروش این برند هم نظر مشتریان را جلب کرده و باعث شده که در میان نظراتشان درباره آن صحبت کنند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این هدفون

    ۸.هدفون اپل مدل EarPods با کانکتور لایتنینگ

    بهترین هدفون

    کمتر کسی است که با برند اپل آشنا نباشد. اپل را تمام دنیا می‌شناسند و به اعتبار محصولاتش ایمان دارند. شما چطور؟ نظرتان درباره آن چیست؟ حس خوبی نسبت به آن دارید؟ اگر این‌طور است، حتما از خرید هدفون اپل مدل ایرپادز هم استقبال کنید. اما ویژگی‌های این هدفون چیست؟

    ویژگی‌ها

    این هدفون که خود را در میان نامزدهای بهترین هدفون زیر یک میلیون تومان قرار داده، باسیم است و باتری هم ندارد. برای کاربری‌های عمومی مانند مکالمه و گوش‌دادن به آهنگ می‌توانید روی آن حساب کنید؛ کیفیت خوبی دارد. جنس بدنه آن از پلاستیکی مرغوب است و راحت توی گوش قرار می‌گیرد.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    به گواه مشتریان قبلی هدفون اپل، این محصول کیفیت پخش صدای خوبی دارد. پای نویز در پخش صدای این هدفون به میان نیست و میکروفون آن هم به‌خوبی کار می‌کند و قوی است.

    ۹. هندزفری سونی مدل MDREX155AP

    بهترین هدفون سونی

    این مدل از هندزفری سونی هم می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. هندزفری سونی باتری ندارد و باسیم کار می‌کند، میکروفون هم دارد و سبک است. اما ویژگی‌های دیگرش چیست؟

    ویژگی‌ها

    طول کابل این هندزفری حدود ۱.۲ متر است و برای مکالمه، ورزش و کاربری عمومی می‌توانید از آن استفاده کنید. از نظر طراحی و ارگونومی وضعیت خوبی دارد و مشتریان قبلی‌اش را راضی نگه داشته است. اجازه بدهید که ببینیم خریداران قبلی دیگر درباره‌اش چه گفته‌اند.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    مشتریان قبلی هندزفری سونی از کیفیت پخش آن راضی‌اند. آنها معتقدند که این محصول ساخت خوبی دارد و نمره قبولی را در زمینه ارگونومی، کیفیت پخش و ساخت می‌گیرد.

    مشاهده تصاویر و قیمت این هدفون

    ۱۰.هدفون مخصوص بازی اونیکوما مدل K19

    خرید هدفون تا اینجا درباره هدفون‌هایی صحبت کردیم که برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شدند. حالا می‌خواهیم به سراغ هدفون مخصوص بازی اونیکما برویم. اگر گیمر هستید، به این مورد بیشتر توجه کنید.

    ویژگی‌ها

    این هدفون باسیم دوگوشی دارد و مخصوص گیمینگ است. این هدفون میکروفون هم دارد پس شاید بهتر باشد که به آن هدست بگوییم. در هر حال کیفیت پخش صدا و توانایی این وسیله در حذف نویزها برای میکروفونش باعث شده که بتواند در میان بهترین‌ها جایی برای خود دست‌وپا کند.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    کیفیت صدای مناسب، سیم محکم، میکروفونی باکیفیت و توانایی کنترل صدا با این وسیله از مزایایی است که خریداران قبلی‌اش برشمارده‌اند. قیمت این هدفون یا هدست هم نسبت به موارد دیگر این فهرست مقرون‌به‌صرفه‌تر است. قیمت آن چقدر است؟ ۳۷۰ هزار تومان (تابستان ۱۴۰۰).

    مشاهده تصاویر و قیمت این هدفون

    ۱۱. هدفون جی‌بی‌ال مدل Tune 110

    هدفون تا یک میلیون JBL هم یکی از دیگر برندهای خوش نام و قدیمی در زمینه محصولات صوتی است. در میان هدفون‌های باسیم این شرکت مدل Tune 110 گزینه‌ای قابل اتکا است که مشتریان رضایت زیادی از آن داشته‌اند.

    ویژگی‌ها

    هدفون جی‌بی‌ال Tune 110 با انواع دستگاه‌ها سازگار است و سرگوشی‌های سیلیکونی آن از نقطه‌نظر ارگونومی نمره خوبی می‌گیرند. این هدفون سبک است و فقط وزنی در حدود ۱۳ گرم دارد. صداهایی که از این هدفون پخش می‌شود به واسطه تکنولوژی صدای Pure Bass، درایور ۹ میلی‌متری و امپدانس مطلوب ۱۶ اهم کیفیت، وضوح و شفافیت بالایی دارد. این هدفون دارای کابلی تخت و مقاوم در برابر گره‌خوردن و درهم‌پیچیدن است. بگذارید ببینیم که خریداران قبلی نظرشان چیست؟

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    دوام این هدفون از جمله نقاط مثبتی است که در نظرات کاربران به آن بارها اشاره شده است. این محصول در عین داشتن ظرافت و سبک‌بودن، کیفیت و دوام خوبی دارد؛ چیزی که برای وسیله‌ای مانند هدفون بسیار ضروری است. مشاهده تصاویر و قیمت این هدفون

    ۱۲. هدفون وان مور مدل Piston Fit

    بهترین هدفون
    آخرین و ارزان‌ترین هدفون این مقاله مدل دیگری از هدفون‌های برند وان‌مور است. این هدفون بی‌سیم هم باکیفیت محسوب می‌شود و ارزش بررسی‌کردن دارد.

    ویژگی‌ها

    ارگونومی این محصول مناسب است و سرهای سیلیکونی آن گوش را اذیت نمی‌کنند. قدرت تفکیک صدای هدفون وان‌مور بالاست و با کاهش صداهای کاذب اطراف کیفیت مکالمه‌ با وسیله را هم بالا می‌برد.

    نظرات کاربران و ارزش خرید

    این هدفون سبک است و فقط ۱۴ گرم وزن دارد، در گوش خوب قرار می‌گیرد و کیفیت پخش صدای خوبی دارد. البته سیمش کمی نازک است و خریداران قبلی توصیه کرده‌اند که برای افزایش دوام وسیله با‌احتیاط از آن استفاده کنید. قیمت این محصول در روزهای منتهی به تابستان ۱۴۰۰ در حدود ۱۲۵ هزار تومان است.

    در آخر

    بهترین هدفون از نظرتان کدام بود؟ برای خرید به سراغ کدام نوع از هدفون‌ها می‌روید؟ اگر شما هم برندی می‌شناسید که از کیفیتش راضی هستید، حتما با ما در میان بگذارید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید