بهترین عطر خنک زنانه برای تابستان؛ ۱۰ مدل با پخش بو و ماندگاری بالا

بهترین عطر خنک زنانه برای تابستان؛ ۱۰ مدل با پخش بو و ماندگاری بالا
راهنمای مطالعه

    بهترین عطر خنک زنانه با رایحه شیرین یا تلخ در تابستان شما و اطرافیان را سرحال می‌کند. در این مطلب بهترین عطر تابستانی زنانه با پخش بوی بالا و ماندگار را معرفی کرده‌ایم.

    در فصل‌های گرم بهار و تابستان از عطرهایی با طبع خنک و ملایم که بیش‌ازحد تند و شیرین نباشند استفاده می‌شود. این عطر و ادکلن‌ها معمولا با رایحه مرکبات همراه هستند و حس تازگی را به شما القا می‌کنند. بهترین عطر خنک زنانه با رایحه شیرین و پخش بوی بالا انتخابی ایده‌آل برای تابستان است.

    بهترین عطر خنک زنانه چه ویژگی‌های دارد؟

    • رایحه شیرین ملایم: بهتر است عطری که برای استفاده در تابستان استفاده می‌کنید، ملایم و سبک باشد. رایحه عطرهای تابستانی معمولاً گل و مرکبات است که بوهای شیرین، گلی، طبیعت و ترش و خنک دارند. عطرهای تابستانه به‌دلیل ساختار سبکی که دارند معمولاً روزمره هستند و ماندگاری آن‌ها به‌نسبت عطرهای سنگین و مجلسی پایین‌تر است.
    • رایحه برپایه طبیعت یا خوراکی: عطرهای تابستانه معمولاً دارای رایحه انواع خوراکی مانند نعنا، ادویه، پرتقال، لیمو، وانیل، دارچین و حتی زنجبیل هستند. در برخی مدل‌ها از بهترین عطر خنک زنانه از اسانس‌هایی مانند اقیانوس، گل، چوب، جنگل و ... استفاده شده است. دسته‌ای از عطرها هم وجود دارند که از دو سری رایحه قبلی در آن‌ها استفاده شده و ترکیبی هستند.
    • استفاده به اندازه: هیچ‌گاه چه در فصل‌های گرم و چه در فصل‌های سرد، بیش‌ازاندازه از عطرها استفاده نکنید. مصرف بیش‌ازحد تنها باعث می‌شود بویی غلیظ و آزاردهنده داشته باشید. حتی اگر زیاد تعریق کرده‌اید هم، راه ازبین بردن بوی بدن استفاده بیش‌تر از عطر نیست.
    • ماندگاری بیش‌تر عطر: عطر را بر روی پوست تمیز و بدون تعریق استفاده کنید. بهتر است کسانی که پوست خشک دارند، قبل از عطر از مرطوب‌کننده بر روی پوست‌شان استفاده کنند تا ماندگاری عطر بالاتر برود. از عطرهای غلیظ استفاده کرده و آنرا روی نقاط دارای نبض اسپری کنید. روی موهای‌تان هم عطر بزنید.

    بهترین عطر خنک زنانه

    در ادامه بهترین عطر خنک و شیرین زنانه یا با رایحه تلخ را معرفی کرده‌ایم. مدل‌های معرفی شده شامل عطر خنک زنانه با پخش بوی بالا و ماندگار هستند که رضایت مشتریان را در پی داشته‌اند.

    • عطر خنک و شیرین زنانه
    • عطر خنک و تلخ زنانه
    • عطر زنانه تابستانی با پخش بوی بالا
    • نظر کاربران

    [related]36938[/related]

    ادوپرفیوم بولگاری مدل BLV ll؛ عطر خنک زنانه

    عطر خنک زنانه بولگاری

    عطر خنک زنانه بولگاری مدل BLV ll برای افرادی مناسب است که به عطرهایی با رایحه‌های خنک و خوراکی علاقه دارند. در ساختار رایحه این عطر از انواع گیاهان معطر، گل، صمغ، وانیل و ادویه‌های مختلف استفاده شده است که بلافاصله پس از اسپری کردن بوی پرتقال ماندارین، گل بنفشه، گیاه شیرین بیان و انیسون ستاره‌ای به مشام‌تان خواهد رسید.

    به ترتیب پس از آن رایحه علف وتیور (Vetiver)، گل زنبق و نعنای هندی را حس خواهید کرد. پس از گذشت مدتی از استفاده عطر بولگاری، رایحه‌های مشک، لوبیای تونکا، کهربا، گل کتان و بنزوئین از آن برجای خواهد ماند.

    هرچند حجم ۷۵ میلی‌لیتری آن به‌نسبت قیمتش راضی‌کننده نیست اما ماندگاری و رایحه مطبوع BLV ll آن را به عطری محبوب تبدیل کرده است.

    کاربرانی که از این محصول استفاده کرده‌اند امتیاز ۳ از ۵ را از نظر ماندگاری و پخش بود به آن داده‌اند.

    مشاهده قیمت و نظرات این مدل

    ورساچه مدل وانیتاس؛ عطر خنک و شیرین زنانه

    ورساچه

    عطر خنک و شیرین زنانه Vanitas ورساچه با شیشه‌ای جذاب و زیبا، دارای حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری است.  غلظت این مدل از بهترین عطر خنک زنانه از نوع ادوتویلت بوده و تا مدت نه‌چندان کوتاهی قابل استفاده است.

    عطر زنانه وانیتاس که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد، دارای رایحه‌ای خنک و شیرین است و همین شیرین بودن دلیلی برای ماندگاری بیش‌تر آن است. نت اولیه ورساچه وانیتاس با لیمو شروع شده، در نت میانی به گل فریزیا و یاسمین می‌رسد و در نهایت با دانه تونکا، چوب سدر ویرجینیا به پایان می‌رسد. به‌طورکلی این عطر رایحه‌ای از طبیعت در خود دارد.

    بیش‌ترین امتیازی که این محصول از سوی کاربران دریافت کرده به دلیل ماندگاری بو، سپس پخش بو و درنهایت ارزش خریدی آن به نسبت قیمتش است. رایحه مطبوع و خنکی دلپذیری که دارد رضایت بسیاری در مصرف کنندگان ایجاد کرده است.

    مشاهده قیمت این عطر زنانه

    لالیک مدل Le Amour؛ عطر خنک برای تابستان

    لالیک

    عطر تابستانی زنانه Lalique Le Amour بسیار پرفروش و محبوب است و اکثر بانوان حداقل یک‌بار از آن استفاده کرده‌ و با رایحه جادویی آن آشنا هستند. لالیک برندی فرانسوی است که عطر مدل Le Amour با حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری خود را در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد. هرچند این عطر قدیمی اما همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است.

    Lalique Le Amour عطر خنک و شیرین است که در تابستان و بهار ماندگاری بالایی دارد و با استفاده از آن رایحه‌هایی از طبیعت و خوراکی حس خواهید کرد. با اسپری کردن لالیک در ابتدا رایحه‌های گل رز، نارنج و شکوفه‌ پرتقال، سپس گل مریم، گاردنیا و یاسمین  و در پایان چوب صندل، چوب سدر و مشک به مشام‌ خواهد رسید.

    مصرف کنندگان، لالیک را عطری خوشبو، با ماندگاری بالا و ظاهری شیک و زیبا می‌دانند که علاوه‌بر استفاده شخصی، برای هدیه دادن در مناسبت‌های مختلف هم مناسب است.

    مشاهده قیمت این عطر زنانه

    ادوتویلت هرمس مدل Eau des Merveilles Bleue

    هرمس

    عطر Eau des Merveilles Bleue از برند هرمس، عطر خنک و تلخ زنانه با حجم ۱۰۰ میلیمتری است که طبعی خنک دارد. غلظت آن از نوع ادوتویلت است و برای استفاده در روزهای گرم تابستانی گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود.

    در این عطر هرمس زنانه انواع رایحه‌های اقیانوس و دریا، گیاهان معطر و نت‌های چوبی به مشام می‌رسد. هر بار اسپری کردن آن حسی از طبیعت و اقیانوس همراه با آرامش را برای شما تداعی خواهد کرد.

    کسانی که این عطر را مصرف کرده‌اند، برای پخش بو، ماندگاری و زیبایی ظاهری آن بیش‌ترین امتیاز را داده‌اند و از بوی خنک و ملایم آن کاملاً رضایت داشته‌اند.

    مشاهده قیمت این عطر زنانه

    دیور مدل Miss Dior Blooming؛ عطر زنانه با ماندگاری بالا

    عطر خنک زنانه دیور

    ظاهر جذاب ادوتویلت ۱۰۰ میلی‌لیتری دیور Blooming Bouquet تنها یکی از ویژگی‌های این عطر فرانسوی است که توسط عطرساز معروف Francois Demachy در سال ۲۰۱۴ معرفی شد.

    عطرهای تابستانی معمولاً رایحه‌هایی از طبیعت و خوراکی در خود دارند و عطر Blooming Bouquet هم از این قاعده مستثنی نیست. پس از اسپری کردن عطر بلافاصله نت اولیه دیور با پرتقال ماندارین سیسیلی شروع شده، به هلو، زردآلو، گل رز و گل صد تومانی می‌رسد و با مشک سفید خاتمه می‌یابد.

    رایحه مطبوع و خوش و همین‌طور ماندگاری ادوتویلت میس دیور بلومینگ بوکی از کمپانی دیور، دلایلی هستند که کاربران به این عطر جذاب امتیاز بالایی معادل ۴.۲ از ۵ داده‌اند.

    مشاهده قیمت این عطر زنانه

    ادوپرفیوم کرید مدل Love in White for Summer

    عطر خنک زنانه کرید

    دلیل انتخاب نام Love in White for Summer برای عطر زننانه کرید، رایحه خنک و تابستانی آن است که در شیشه‌ای سفید رنگ و شکیل قرار گرفته است.

    ادوپرفیوم زنانه کرید دارای حجمی معادل ۷۵ میلی‌لیتر، غلظتی نسبتاً بالا و روغنی و رایحه‌ای دلپذیر دارد که برای استفاده در روزهای گرم تابستان کاملاً مناسب است.

    این عطر فرانسوی در سال ۲۰۱۸ معرفی شد که ساختار رایحه‌ای از انواع گل‌ها، گیاهان معطر، میوه و طبیعت دارد. کرید Love in White for Summer دارای نت اولیه ترنج، رز بلغاری، ماگنولیا، نت میانی سدر ویرجینیا، برنج، زنبق توسکانی و همچنین نت‌های پایانی یاسمین، سیب، عنبر، صندل است.

    لاو این وایت فور سامر از نظر خریداران این عطر، رایحه‌ای دوست‌داشتنی و ماندگار دارد.

    [related]572[/related]

    ادوپرفیوم کارولینا هرا مدل VIP Rose ۲۱۲؛ خنک با پخش بوی بالا

    عطر خنک زنانه کارولینا هرا

    عطر زنانه کارولینا هرا حجمی معادل ۸۰ میلی‌لیتر دارد که در شیشه‌ای استوانه‌ای شکل و زیبا به رنگ بژ-طلایی قرار داده شده است.

    ادوپرفیوم مدل VIP Rose ۲۱۲ با غلظت بالا و رایحه مطبوعی که دارد یکی از بهترین عطرهای تابستانی زنانه از برند کارولینا به شمار می‌رود. طبع خنک و شیرین آن هم ماندگاری بالایی دارد و برای استفاده در فصولی مانند بهار و تابستان مناسب است.

    نت آغازین آن میوه‌ای، نت میانی شکوفه درخت هلو و نت‌های پایانی آن از چوب، مشک و کهربا تشکیل شده‌اند که در مجموع ساختاری دلنشین با رایحه گل، میوه و طبیعت را برای شما به‌وجود خواهند آورد.

    کارولینا هرا VIP Rose ۲۱۲ از نظر مصرف کنندگان عطری خوشبو، ماندگار و زیباست که ارزش خرید بالایی دارد.

    مشاهده قیمت این عطر زنانه

    ادوتویلت پاکورابان مدل Lady Million Eau My Gold

    عطر خنک زنانه پاکورابان

    عطر زنانه لیدی میلیون مای گلد از کمپانی پاکورابان یکی از عطرهای محبوب و پرطرفدار برند اسپانیایی است که رایحه‌ای خنک از انواع خوراکی و بوهای طبیعت را در خود دارد.

    این عطر ۸۰ میلی‌لیتری که در سال ۲۰۱۴ معرفی شده، شیشه‌ای شفاف و طلایی رنگ دارد که نظر هر کسی را به خود جلب خواهد کرد.

    غلظت آن از نوع ادوتویلت است که ماندگاری و پخش بوی نسبتاً مناسبی دارد. مای گلد یکی از عطرهایی است که برای استفاده در روزهای تابستانی و بهاری توصیه می‌شود چرا که ترکیب مرکباتی همچون پرتقال ماندارین، گریپ فروت، نارنج و انبه در ابتدای استفاده حسی خنک در شما ایجاد خواهد کرد. وجود رایحه‌های گل بنفشه و شکوفه پرتقال در میان و رایحه‌های عنبر، مشک، سدر و چوب صندل در انتهای این عطر هم حسی از طبیعت به شما القا خواهند کرد.

    مشاهده قیمت این عطر زنانه

    ادوپرفیوم گوچی مدل پریمایر

    گوچی گوچی

    شیشه طلایی رنگ و زیبای این عطر ایتالیایی آن را به گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن تبدیل کرده است. حجم این عطر ۷۵ میلی‌لیتر بوده و برای استفاده در روزهای گرم تابستان بسیار مناسب است.

    گوچی گوچی رایحه گل با طبعی خنک دارد که به ترتیب در نت اولیه آن ترنج و توت سیاه، در نت میانی گل‌های سفید، مشک و شکوفه پرتقال و در نهایت در نت پایانی آن انواع رایحه‌های چوبی به‌ویژه چوب صندل و نعنای هندی را حس خواهید کرد.

    از نظر کاربران پخش بو و ماندگاری این عطر بسیار عالی است و طراحی و شیک و زیبای آن، ارزش خریدش را بالا برده است.

    عطر خنک و شیرین زنانه شنل مدل Eau Vive

    عطر خنک زنانه شنل

    برند فرانسوی شنل دیگر نیازی به معرفی ندارد و کیفیت عطرهای خوشبوی آن برای همگی مشخص است. شنل مدل Chance به عنوان یکی از ۱۰ مدل برتر عطر خنک زنانه حجمی ۱۰۰ میلی‌لیتری دارد که در شیشه‌ای شفاف و گرد عرضه می شود.

    Chance با رایحه خنک و شیرینی که دارد عطری کاملاً مناسب برای روزهای گرم بهار و تابستان است. انواع رایحه‌های طبیعت، گل، مرکبات و خوراکی مانند آناناس، گل زنبق، گیاه پاتچولی، فلفل و سنبل، لیمو و گل یاسمین، مشک، گیاه پاتچولی، علف وتیور و وانیل را پس از اسپری کردن این عطر حس خواهید کرد.

    شنل چنس Eau Vive جزو محبوب‌ترین عطرهای این برند است و کسانی که این عطر جذاب و نسبتاً گران‌قیمت را استفاده کرده‌اند، از ماندگاری و پخش بو و رایحه‌ دلپذیر آن کاملاً رضایت داشته‌اند.

    مشاهده قیمت این عطر زنانه

    در آخر

    در این مطلب ‍۱۰ مدل برتر عطر خنک زنانه را معرفی کردیم که مشتریان بسیاری از کیفیت آنها ابراز رضایت کرده‌اند. این عطرها ویژگی‌های مختلفی دارند و برای انتخاب مدل مناسب قبل از هر چیز باید رایحه‌ای که می‌خواهید مورداستفاده قرار دهید را بپسندید و پس از آن به گزینه‌هایی مانند قیمت، ظاهر، حجم و ... توجه کنید. [see_also]24020[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید