بهترین برندهای چمدان مسافرتی را بشناسید

بهترین برندهای چمدان مسافرتی را بشناسید
راهنمای مطالعه

    با وجود انتخاب‌های متنوعی که در بازار چمدان وجود دارد، انتخاب بهترین مارک چمدان مسافرتی کمی سخت می‌شود. اما اگر سلیقه و نیاز خود را بدانید و کمی هم درباره برندهای خوب بازار اطلاعات پیدا کنید، همه مشکلات‌تان حل خواهد شد.

    اگر از آن مارکوپولوهای اهل سفر هستید که حتما به چمدانی خوب و باکیفیت نیاز دارید. اما اگر سالی یک بار به مسافرت می‌روید هم باید نکاتی مانند جنس، گارانتی، طراحی چمدان، زیپ‌ها، دسته‌ها و چرخ‌ها را به دقت بررسی و بعد اقدام به خرید کنید. ابعاد و اندازه چمدان هم باید طوری باشد که علاوه بر رفع نیازهای شما، در ماشین، اتوبوس و هواپیما به راحتی قرار بگیرد و جای خیلی زیادی اشغال نکند.

    قیمت هم که گل سرسبد مواردی است که باید در خرید خود در نظر بگیرید. با این تفاسیر، در ادامه با تعدادی از بهترین مارک چمدان مسافرتی آشنا خواهید شد. این چمدان‌ها از برندهای معروف بازار کیف، ساک، چمدان در ایران و جهان هستند و از نظر طراحی، مواد سازنده، ارگونومی و کیفیت ساخت از همتایان دیگر خود در بازار بهتر هستند. نظرات کاربران مختلف وب‌سایت‌های فروشگاهی بزرگ مانند آمازون، علی‌بابا و... هم این برتری را تایید می‌کند. تعدادی از این برندها به اندازه یک قرن در حوزه کاری‌شان تجربه دارند.

    پرفروش‌ترین ساک و چمدان‌ها را ببینید + قیمت

    ۱. اِمریکن توریستِر؛ همسفر ابرقهرمان

    بهترین برندهای چمدان

    اگر هرازگاهی مسافرت می‌کنید و اهل کشف مکان‌های مختلف نیستید، امریکن توریستر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. زیرا هم طیف قیمت مدل‌های مختلف آن مناسب و متنوع است و هم کیفیتی مطلوب دارد.

    این برند در دسته برندهای لوکس و گران قرار نمی‌گیرد. شرکت معتبر سامسونت، برند امریکن توریستر را هم خریداری کرده است و انواع چمدان‌های پارچه‌ای و غیرپارچه‌ای را در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف به بازار ارائه می‌کند.

    امریکن توریستر علاوه بر چمدان، کیف‌هایی با طرح ابرقهرمانان ماروِل (همان سوپرمن و بتمن خودمان) برای کودکان و البته بزرگسالان تولید می‌کند.

    اگر به دنبال بهترین مارک چمدان هستید که طراحی‌های خاص و مجللی دارد، نباید به سراغ امریکن توریستر بروید. چون این برند طرح‌های کلاسیک با رنگ‌های متنوع ارائه می‌کند. هر چند که مدل‌ها و رنگ‌های این چمدان زیبا هستند اما برای کسی که به دنبال یک انتخاب خاص و به شدت شیک است، گزینه خوبی نیست.

    پرفروش‌ترین چمدان‌های امریکن توریستر + لیست قیمت

    ۲. سامسونت؛ یک قرن تجربه

    بهترین برندهای چمدان - سامسونت

    سامسونت یکی از بهترین برندهای چمدان مسافرتی است. حدود ۱۰۰ سال است که این شرکت معتبر در زمینه‌ تولید محصولات مختلف فعالیت می‌کند. بدیهی است که سامسونت در میان برندهای تولید ساک، چمدان‌های پارچه‌ای و غیرپارچه‌ای، کوله‌پشتی و لوازم سفر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. برند سامسونت، چمدان‌هایی با کیفیت، زیبا و در طیف متنوعی از قیمت تولید می‌کند.

    درست است که شرکت معتبر سامسونت مالک برند امریکن توریستر هم هست اما میان کیفیت این دو برند تفاوت‌های زیادی وجود دارد. در واقع، آنچه سامسونت را از برندهای دیگر بازار متمایز می‌کند، دقت زیادی است که در طراحی و اجرای جزئیات بخش‌های مختلف محصولات به کار رفته است.

    اشکال و نقدی جدی به محصولات سامسونت وارد نیست و نارضایتی برخی از خریداران از آن صرفا انتقاداتی سلیقه‌ای و به خاطر قیمت است. قیمت این برند به خاطر آوازه و شهرتی که دارد نسبت به محصولات دیگر بازار بیشتر است.

    مشاهده لیست قیمت چمدان‌های سامسونت

    ۳. تراوِل پرو؛ همسفر حرفه‌ای

    بهترین برندهای چمدان

    تراول پرو هم یکی از بهترین برندهای چمدان است که عشاق سفرهای هوایی، طرفدار آن هستند. گفته می‌شود طراح نخستین چمدان این برند، خلبانی بوده که از ویژگی‌های یک چمدان چرخ‌دار مناسب برای جاده‌های هوایی و زمینی حسابی باخبر بوده است.

    تراول پرو، بهترین چمدان‌های مسافرتی را در رنگ‌ها، اندازه‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌کند. این شرکت، انواع چمدان‌ها را با دو یا چهار چرخ در قالب پارچه‌ای و غیرپارچه‌ای روانه بازار می‌کند. از نقاط مثبت خرید این برند می‌توان به وجود گارانتی مادام‌العمر اشاره کرد.

    جنس موادی چمدان‌های این برند هم بسیار متنوع است و از چرم گرفته تا انواع مواد پارچه‌ای و پلاستیکی در ساخت چمدان‌های تراول‌ پرو استفاده می‌شود. باید دقت کنید که تراول‌پرو، محصولات خوبی تولید می‌کند اما نباید از مدل‌هایی که با قیمت متوسط و پایین ارائه می‌کند انتظار داشته باشید که سال‌ها برای‌تان در سفرهای دور و دراز کار کند. به هر حال هر کالایی، عمری دارد و چمدانی با قیمت متوسط هم تا آخر عمر برای‌تان ماندگار نخواهد بود.

    ۴. ایگِل کریک؛ کابردی و بادوام

    بهترین برندهای چمدان - ایگل کریک

    اگر در خرید چمدان بیش از هر چیز به دوام و ماندگاری کالا توجه دارید باید به سراغ یکی از مدل‌های ایگل کریک بروید. چمدان‌های ایگل‌ کریک از نظر ظاهری در دسته چمدان‌های اسپرت قرار می‌گیرند.

    تمرکز این برند روی ماندگاری و دوام کالاست. به همین خاطر، چرخ‌هایی قوی، زیپ‌های قفل‌دار محکم و مواد پلی‌استری در ساخت چمدان‌های این برند استفاده می‌شود.

    یکی از نکات برجسته چمدان‌های ایگل‌ کریک، استفاده از موادی است که مقاومت وسیله را در آب و هوای مختلف بالا می‌برد. ایگل‌ کریک بیشتر به درد کسانی می‌خورد که سفرهای جاده‌ای پرپیچ و خم دارند. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که بی‌دردسر و به اصطلاح خودمانی شیک و شکیل در هواپیما می‌نشینید و یک‌راست به هتل می‌روید، احتمالا ایگل کریک انتخاب جذابی نخواهد بود.

    ۵. پولو کِلَس؛ تنوع و قدرت انتخاب

    برندهای چمدان

    پولو کلس هم یکی از بهترین برندهای چمدان مسافرتی است که به خاطر تنوع محصولات در طرح، رنگ و مدل طرفداران زیادی دارد. از تنوع مدل‌های این برند که بگذریم، جنس محکم و خوب چمدان‌های پولوکلس هم از نقاط مثبت آن به شمار می‌رود.

    فرقی نمی‌کند که سبک و سیاق رسمی دوست دارید یا اهل خرید چمدان و وسایل اسپورت هستید؛ در هر حال پولوکلس در طیف قیمتی مختلف برای‌تان پیشنهادهایی خواهد داشت.

    ۶. ویکتورینوکس؛ باکیفیت و زیبا

    بهترین برندهای چمدان - ویکتورونیکس

    ویکتورینوکس را شاید با بهترین چاقوهای سوییسی زیبا و معروفش بشناسید اما این شرکت هم جزو بهترین مارک چمدان مسافرتی است.

    قیمت محصولات این برند از حد متوسط بازار کمی بالاتر است اما به خاطر کیفیت بالایی که در کنار زیبایی ارائه می‌کند، سال‌هاست مورد توجه مسافران قرار دارد.

    این شرکت در سال ۱۹۹۹ پا به عرصه رقابت با برندهای تولید چمدان گذاشت و خیلی زود توانست نبض بازار را در دست بگیرد و برای کسانی که به دنبال جنس خوب، شیک و خاص هستند به یکی از نخستین انتخاب‌ها بدل شود.

    ۷. کارلتون؛ خوش‌قولی و تعهد

    بهترین چمدان ها

    برند کارلتون، طراحی‌های حرفه‌ای و زیبایی برای چمدان‌هایش در نظر می‌گیرد. علاوه بر ظاهر زیبایی که کارلتونی‌ها برای محصولات خود در نظر می‌گیرند باید به گارانتی مادام‌العمر این برند برای محصولات مختلفش هم اشاره کرد.

    چرخ، بدنه، زیپ‌ها و بخش‌های مختلف این دستگاه طی چندین مرحله آزمایش می‌شود و از نظر کنترل کیفیت، دقت زیادی برای ساخت این محصول انگلیسی صرف می‌شود. اگر بخواهیم محصولات کارلتون را نقد کنیم، نکته و مورد خاصی وجود نخواهد داشت. فقط طیف قیمت محصولات کارلتون متوسط است.

    ۸. دِلسی؛ بادوام و متنوع

    بهترین برندهای چمدان

    دلسی هم از برندهای پرسابقه‌ای است که کارش را در سال ۱۹۴۶ میلادی در پاریس شروع کرد. سال‌های نخست فعالیت این برند به تولید کیف‌های چرمی مخصوص نگهداری دوربین گذشت. کم‌کم در سال‌های ۱۹۷۰ میلادی، تولید چمدان هم به فعالیت‌های دلسی اضافه شد.

    دلسی انواع چمدان‌های مسافرتی را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌کند. در میان مدل‌های تولیدی این برند هم چمدان‌های نرم و پارچه‌ای وجود دارد و هم مدل‌هایی که سفت و سخت‌تر هستند.

    قیمت چمدان‌های دلسی در ابعاد جهانی در سطح و رده متوسط قرار می‌گیرد اما بدیهی است که خرید آن در بازار ایرانی مانند محصولات خارجی دیگر کمی گران تمام می‌شود.

    بهترین چمدان‌های دلسی را ببینید

    ۹. بریگز اند رایلی؛ مطمئن و همیشگی

    بهترین برندهای چمدان بازار

    بریگز اند رایلی هم از آن چمدان‌هایی است که یک عمر برایتان کار می‌کند و شریک خاطره‌های ریزودرشت‌تان می‌شود. این برند به‌واسطه ضمانت مادام‌العمرش معروف است. طراحی و ساخت محصولات بریگز اند رایلی هم بسیار نوین و خلاقانه است.

    این برند طوری محصولاتش را طراحی می‌کند که کمترین میزان آسیب به محتویات درون چمدان و چروک‌شدن پارچه را به‌وجود می‌آورند. برند بریگز اند رایلی از سال ۱۹۹۳ میلادی مشغول فعالیت است و در طی همه این سال‌ها، نه‌تنها نوسان و افتی در تولیداتش رخ نداده بلکه مدام ارتقا و بهبود را تجربه کرده است. قیمت چمدان‌های این برند بالاست؛ هم در بازار جهانی و هم در ایران.

    [related]9152[/related]

    ۱۰. تومی؛ شیک و شکیل

    چمدان های مطلوب بازار

    تومی از بهترین برندهای چمدان در دنیا و البته لوکس‌ترین‌هاست. این برند پنج شاخصه دارد؛ دوام، زیبایی ظاهری، کیفیت، خلاقیت و البته ارائه خدمات فوق‌العاده به مشتریان . جنس محصولات تومی هم بسیار متنوع است. چمدان‌های لوکس این برند هم بسیار متنوع و شیک‌اند و هم با خریدشان می‌توانید از خدمات بی‌نظیری استفاده کنید.

    خدماتی مانند تعمیرات، امکان پیگیری وسیله در صورت گم‌شدن و... . البته باز هم بدیهی است که خدمات پس از فروش تومی در ایران جایگاه چندانی ندارد. با این حال، اگر به دنبال خرید چمدانی بادوام، زیبا و لوکس هستید، امکان پیداکردن محصولات مختلف تومی در ایران هم وجود دارد.

    ۱۱. هارتمن؛ کلاسیک و کهن

    بهترین چمدان

    هارتمن برندی است که از سال ۱۸۷۷ میلادی تاکنون فعالیت می‌کند. خیلی سال است، نه؟ دوام تولید در طی این سال‌های متمادی و متوالی نشان می‌دهد که می‌توان روی این برند حسابی حساب کرد. هارتمن یادآور روزهایی است که سفر با قطارها رواج زیادی پیدا کرده بود و تصویر مسافری با چمدانی در ایستگاه قطار بسیار آشنا بود.

    هارتمن هنوز هم از بهترین‌هاست و محصولاتی کلاسیک و لوکس را روانه بازار می‌کند. شاید برایتان جالب باشد که جیمز باند هم در یکی از فیلم‌های این مجموعه در سال ۱۹۵۴ میلادی از محصولات هارتمن به دست گرفته بود. از باند...، جیمز باند کلاسیک‌تر سراغ دارید؟ ما که نداریم.

    ۱۲. ریمووا؛ سبک و خوش‌ساخت

    بهترین برندهای چمدان

    برند ریمووا هم از باسابقه‌ترین‌های بازار تولید چمدان‌های مسافرتی است. این برند از سال ۱۸۹۸ تاکنون فعالیت می‌‌کند و شاخصه متمایزکننده آن با برندهای دیگر، خلاقیت در انتخاب مواد سازنده است.

    ریمووا نخستین برند تولید چمدانی بود که از آلومینیوم هم در تولید محصولاتش بهره برد. به‌کارگیری مواد پلی‌کربنات باعث سبک‌شدن و در عین‌حال بالابردن دوام چمدان‌های این برند شده است. شعار ریمووا تولید راحتی و کیفیت است. ظاهر محصولات برند مذکور هم زیباست. برند همه‌‌چیزتمامی به نظر می‌رسد. نه؟

    ۱۳؛ اِوِی؛ جدید و جوان

    برند چمدان های معروف

    اوی‌ (Away) از برندهایی است که عمر چندانی از حضورش در بازار برندهای چمدان نمی‌گذرد اما به‌سادگی جایش را در میان بهترین‌ها باز کرده است. این برند از سال ۲۰۱۵ تاکنون مشغول فعالیت بوده و از پلی‌کربنات برای تولید محصولاتی سبک و متنوع استفاده می‌کند.

    اوی تنوع زیادی در تولید محصولات مختلف از کیف‌های دستی بچگانه تا چمدان‌های بزرگ دارد. محصولات این برند تا ۱۰۰ روز ضمانت برگشت دارند؛ یعنی در این بازه زمانی فرصت دارید که محصول را استفاده و امتحان کنید و در صورت نداشتن تمایل، آن را برگردانید. قیمت این برند در بازار بین‌المللی در دسته میان‌رده‌های قیمتی قرار می‌گیرد.

    ۱۴. گلوب تروتِر؛ طراحی خاص و اصیل

    بهترین برندهای چمدان

    گلوب تروتر هم برند لوکس، قدیمی و مهمی است. این برند محبوب وینستون چرچیل و ملکه الیزابت بوده است؛ متوجه میزان لوکس‌بودن آن شدید؟ شرکت سازنده چمدان‌های این برند در حدود ۱۰۰ سال پیش در آلمان شروع به کار کرد و بعدها به انگلستان منتقل شد.

    هنوز هم در انگلیس به کارش ادامه می‌دهد و شکل‌وشمایل کلاسیک خود را حفظ کرده است. برای مثال، در بهترین چمدان‌های مسافرتی گلوب تروتر اثری از بندها و بخش‌های چرمی وجود دارد. برای خرید یکی از بهترین برندهای چمدان که لوکس و خاص هم هست، باید به سراغ همین برند بروید.

    ۱۵. پاراوِل؛ دوستدار طبیعت

    بهترین برندهای چمدان

    پاراول هم از جدیدهای بازار است و البته ویژگی خاصی دارد که بسیاری از بهترین برندهای چمدان فاقد آن هستند. چه ویژگی و شاخصه‌ای؟ پاراول به پایداری محیط‌زیست در تولید توجه دارد. این برند از موادی در تولید محصولاتش استفاده می‌کند که برای محیط‌زیست و طبیعت مشکلی ایجاد نمی‌کنند.

    دغدغه مهم و اثرگذاری است و به‌واسطه همین تلاش‌هاست که پاراول در میان محبوب‌ها قرار گرفته و توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. محصولات این برند بسیار متنوع‌اند و در شکل‌ها و طرح‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند.

    دست خریدار در انتخاب گزینه موردعلاقه‌اش کاملاً باز است و تقریبا تمام سلیقه‌ها را راضی نگه می‌دارد. شما هم از محصولات طرفدار محیط زیست پشتیبانی می‌کنید؟

    ۱۶. نیلپر؛ رقیبی لایق برای برندهای خارجی

    چمدان نیلپر

    تولیدکننده مبلمان اداری و خانگی نیلپر، دستی هم در صنعت گردشگری دارد. کوله‌پشتی و چمدان‌های مسافرتی این واحد صنعتی از کیفیت‌های بالایی برخوردارند و می‌توانند با برندهای خارجی رقابت ‌کنند.

    هنگام ساخت چمدان‌های نیلپر به دو اصل کیفیت و زیبایی توجه می‌شود. در بدنه بیشتر این چمدان‌ها از پارچه مقاوم پلی‌استر و دسته‌های آلومینیومی استفاده می‌شود. چرخ‌های این چمدان‌ها هم با وجود موادی چون پلی‌پروپیلن و پلی‌اورتان محکم و بادوام‌اند. اگر می‌خواهید به وسایل همراه خود، نظم و ترتیب بدهید، چمدان‌های نیلپر به کارتان خواهند آمد، چرا که مجهز به فضاهای مختلف با کاربری‌های گوناگون هستند.

    همچنین این برند، چمدان در سایزهای مختلف تولید می‌کند که می‌توانید بنابر نیازتان یکی از آنها را انتخاب کنید.

    ۱۷. پارتنر؛ زیبا و شیک

    چمدان پارتنر

    چمدان‌های برند پارتنر، در عین‌حال که سبک‌وزن هستند، بدنه و چرخ‌های بسیار مقاومی دارند. بدنه این نوع چمدان بیشتر از نوع پلی‌پروپیلن، پلاستیک سخت و پارچه‌های بادوام و الیاف مصنوعی است. اگر می‌خواهید لوازم سفرتان را آسان و بدون دردسر حمل کنید، چمدان‌های پارتنر مناسب‌تان هستند. چرخ‌های به‌کاررفته در این چمدان‌ها مقاوم‌اند و به ‌راحتی روی زمین می‌چرخند.

    پارتنر، انواع متفاوتی چمدان مسافرتی، همچون خلبانی، چرمی و مدل‌های دیگر تولید می‌کند که می‌توانید با توجه به نیازتان یکی از آنها را بخرید. اگر مدام در سفر هستید، بهتر است چمدانی از مدل‌های خلبانی این برند تهیه کنید تا راحت‌تر آن را جابه‌جا کنید.

    ۱۸. رونکاتو؛ چمدانی با طراحی ایتالیایی

    چمدان رونکاتو

    رونکاتو یکی از برندهای محصولات کیف و چمدان است که از سال ۱۹۴۰ در ایتالیا شروع به فعالیت کرد و ۳۰ سال بعد تولید چمدان را به شکل صنعتی ادامه داد. این برند از چمدان‌ها از طراحی زیبا و خلاقانه ایتالیایی بهره‌مند است و در انواع رنگ و جنس‌های مختلف همچون پلی‌استر، پلی‌پروپیلن و پلی‌کربنات تولید می‌شود. از نوآوری‌های این برند می‌توان به تولید دسته‌های ارگونومیک،‌ استفاده از ترکیب پلی‌پروپیلن و پلی‌کربنات و همچنین چرم اشاره کرد.

    اگر به دنبال خرید چمدانی بادوام و در عین حال سبک هستید، رونکاتو ایده‌آل است. این چمدان در بیش از ۱۰۰ کشور جهان در حال عرضه و فروش است.

    ۱۹. آمازون بیسیکس؛ چمدانی محکم و مقرون‌به‌صرفه

    چمدان آمازون‌بیسیکس

    آمازون بیسیکس که زیرمجموعه‌ای از آمازون است و در تولید لوازم خانگی، اداری و لوازم فناوری فعالیت می‌کند، مدتی است شروع به ساخت چمدان‌های مسافرتی کرده است.

    مواد استفاده‌شده در بدنه چمدان‌های این برند از نوع پلیمر ABS است. این ماده محکم و مقاوم به ضربه است و از کیفیت و پایداری بالایی برخوردارست. بنابراین موقع خرید چمدان‌های برند آمازون‌بیسیکس از کیفیت آنها خیال‌تان راحت خواهد بود. این چمدان‌ها به چهارجفت چرخ مجهز هستند و نه‌تنها راحت روی زمین می‌چرخند، دوام خوبی هم دارند.

    چمدان‌های این برند به‌اندازه کافی جا دارند و حدود ۱۵درصد بزرگتر هم می‌شوند. این چمدان‌ها طراحی زیبایی دارند و در رنگ‌های مختلف تیره و روشن، و همچنین با رنگ‌های مات و براق ساخته می‌شوند. درضمن این برند از چمدان‌ها قیمت مناسبی دارند و مقرون‌به‌صرفه هستند.

    ۲۰. فوروارد؛ چمدانی از یک شرکت حمل‌ونقل

    چمدان فوروارد

    شرکت سازنده چمدان‌های فوروارد پیش از تولید انواع ساک و چمدان، در زمینه حمل‌ونقل کار می‌کرد، سرویسی که هنوز در آن فعال است. این شرکت اکنون در کنار خدمات حمل‌ونقل، انواع چمدان، کیف و کوله، کاور لپ‌تاپ، تجهیزات جانبی سفر و تجهیزات نظم‌دهنده داخل خودرو و دیگر لوازم مسافرتی هم تولید می‌کند.

    چمدان‌های برزنتی این برند بسیار معروف‌اند. ساختار آنها درعین حال که دوام بالایی دارد، انعطاف‌پذیر هم هست. این چمدان‌ها چهار چرخ با حرکت روان دارند و درشان با زیپ به‌راحتی باز و بسته می‌شود. البته وجود قفل می‌تواند امنیت این چمدان‌ها را هم بالا ببرد.

    خرید چمدان و لوازم سفر از ارزان‌ترین فروشنده

    در آخر

    اگر اهل سفر هستید که عالی است. اما اگر هنوز دل و جرات یا تصمیم جدی برای سفر کردن نگرفته‌اید، یک عدد چمدان مناسب بخرید که جاده‌ها شما را صدا می‌کنند. سفر یکی از بهترین تجربه‌هایی است که هر شخص می‌تواند در آلبوم زندگی‌اش ثبت کند. چمدان‌تان را همسفر خود کنید به دل جاده‌ها و مسیرهای مختلف بزنید. [see_also]9044[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید