با ۱۰ سایت برتر برای خرید آنلاین کتاب آشنا شوید

با ۱۰ سایت برتر برای خرید آنلاین کتاب آشنا شوید
راهنمای مطالعه

    در این مقاله ۱۰ سایت برتر خرید کتاب آنلاین را معرفی کرده‌ایم که از نظر تنوع در عناوین کتاب‌ها، امکانات و سطح ارائه خدمات موفق به جلب رضایت مشتریان بسیاری شده‌اند.

    خرید کتاب آنلاین یا سنتی؟

    در عصر جدید و با تسخیر زندگی ما توسط تکنولوژی، خرید اینترنتی هر کالایی یک امر عادی تلقی می‌شود. به همین جهت بسیاری ترجیح می‌دهند به جای ماندن در ترافیک، تحمل آلودگی هوا و چرخیدن در قفسه کتابفروشی‌ها که زمان زیادی هم از آنها می‌گیرد، خرید اینترنتی کتاب داشته باشند.

    این روند باعث شکل‌گیری ده‌ها فروشگاه اینترنتی کتاب شده که عناوین بسیاری را در خود جای داده‌اند و یافتن کتاب مورد نظر در آنها ساده‌تر است. مزیت فروشگاه‌های اینترنتی کتاب این است که عناوین مختلف از کتاب‌های تخصصی اقتصاد و پزشکی گرفته تا رمان و ادبیات کودک و نوجوان را یکجا گرد هم آورده‌اند.

    این سایت‌ها جدا از نسخه‌های چاپی معمولا نسخه‌های مجازی کتاب را هم عرضه می‌کنند. دیگر مزیت خرید کتاب آنلاین در تخفیف‌های خوبی است که گاهی به بالای ۵۰ درصد هم می‌رسد.

    در ادامه مطلب به معرفی ۱۰ سایت خرید کتاب آنلاین برتر می‌پردازیم و آن‌ها را از نظر امکاناتی که برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند، بررسی می‌کنیم.

    شهر کتاب آنلاین

    خرید کتاب آنلاین

    شهرکتاب آنلاین، تنها شعبه مجازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرکتاب است که امکان خرید کتاب آنلاین دارد. این سایت بیش از ۲۵۰ هزار کتاب و محصول فرهنگی را پوشش می‌دهد و امکان ارسال کتاب و کالا در آن، به تمام نقاط جهان با پست مهیاست. این سایت برای خریداران تهرانی، ارسال رایگان و برای خریداران شهرستانی که سفارش‌های بالاتر از ۲۰۰ هزار تومان داشته‌اند، ارسال رایگان در نظر گرفته است.

    اعضای سایت خرید کتاب آنلاین شهر کتاب بر اساس آمار خود سایت، حدود نیم‌میلیون نفر است و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند در بخش «دیوار شهر کتاب» نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. این سایت، خدمات فروش کتاب را در حوزه‌های ادبیات، هنر، روانشناسی، علوم اجتماعی، سیاسی، دین و مذهب، فلسفه و عرفان، تاریخ، کودک و نوجوان و سایر حوزه‌ها پوشش می‌دهد.

    یکی از مهم‌ترین مزایای سایت شهر کتاب آنلاین این است که امکان خرید کتاب به زبان خارجی، خرید کتاب‌های دانشگاهی، کتاب‌‌های آموزش زبان و همچنین کتاب‌های کنکور و کمک‌درسی را نیز فراهم کرده است. شهرکتاب آنلاین همچنین خدمات فروش محصولات دیداری و شنیداری در حوزه موسیقی، فیلم و تئاتر، وسایل نوشت‌افزار و کمک آموزشی، بازی‌های فکری و دست‌سازه‌های هنری را نیز در سایت خود قرار داده است.

    [related]12114[/related]

    ایران کتاب

    خرید کتاب آنلاین

    ایران کتاب، یکی دیگر از معتبرترین سایت‌‌های خرید کتاب آنلاین است. این سایت علاوه بر دسته‌بندی کتاب‌ها در زمینه‌های داستانی، تاریخ، روانشناسی، سیاسی و غیره، کتاب‌ها را براساس جوایز ادبی که گرفته‌اند نیز دسته‌بندی کرده است.

    این جوایز ادبی شامل نوبل ادبیات، بوکر، پولیتزر و سایر جوایز مهم است. این سایت همچنین بخشی نیز تحت عنوان کتاب‌های برگزیده دارد که شامل ۱۰۰۱ رمانی که قبل از مرگ باید خواند، پرفروش‌های نیویورک تایمز، برترین کتاب‌های خودپروری، صد کتاب قرن لوموند، برترین‌های گاردین، صد رمان مدرن لایبرری، برترین‌های انجمن کتاب نروژ و برترین‌ رمان‌های ادبیات نوجوان است.

    یکی از ارزشمند‌ترین ویژگی‌های سایت این است که کتاب‌ ها را براساس مکاتب ادبیشان مانند کلاسیک، اقتباسی، رئالیسم جادویی، گوتیک و سورئالیسم نیز دسته‌بندی کرده است و دسته‌بندی کتاب‌های داستانی این سایت نیز براساس ژانر کتاب‌هاست.

    سایت ایران کتاب، ادبیات ملل مختلفی مانند آمریکا، روسیه، انگلیس، فرانسه، ژاپن، آلمان و کانادا را نیز دسته‌بندی کرده است و دسترسی به این ادبیات برای مخاطبان سایت بسیار آسان است.

    هزینه ارسال از سایت ایران کتاب، برای تمامی سفارش‌های بیش از ۱۰۰ هزار تومان به روش «پست سفارشی» به سراسر ایران رایگان و همچنین هزینه ارسال به روش «پست پیشتاز» برای سفارش‌های بیش از ۲۰۰ هزار تومان نیز رایگان است.

    همچنین این سایت از تخفیف‌های دائمی خوبی برخوردار است و در کنار این تخفیف‌ها، هر هفته ۸۰ عنوان کتاب نیز در جشنواره فروش هفتگی سایت ایران کتاب با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

    آدینه بوک

    خرید کتاب آنلاین

    از دیگر سایت‌‌های خرید کتاب آنلاین می‌توان به سایت آدینه بوک اشاره کرد که مانند بسیاری از سایت‌های خرید کتاب آنلاین، کتاب‌ها را براساس ادبیات، تاریخ، سیاست، روانشناسی و سایر موضوعات دسته‌بندی کرده است. از مزیت‌های این سایت می‌توان به دسته‌بندی کتاب‌ها و تفکیک‌ آن‌ها براساس ناشر اشاره کرد.

    یکی دیگر از بخش‌های جالب این سایت این است که امکان جست‌وجوی پیشرفته کتاب را برای کاربران خود فراهم کرده است. برای مثال می‌توانید از طریق اطلاعات کلیدی مانند نام مولف، مترجم یا ناشر و حتی تاریخ انتشار، به دنبال کتاب موردنظر خود بگردید. در آدینه بوک از ارسال رایگان کتاب‌ها خبری نیست.

    ۳۰ بوک

    خرید کتاب آنلاین

    از دیگر سایت‌های پرطرفدار برای خرید کتاب آنلاین، می‌توان به سایت ۳۰ بوک اشاره کرد که از تخفیف دائمی در سایت خود برای تمام کتاب‌ها و کالاهای فرهنگی برخوردار است.

    این سایت بیش از ۱۰۰ هزار عنوان را پوشش و در اختیار خریداران کتاب قرار داده است.۳۰ بوک یکی از سایت‌هایی است که از پشتیبانی تلفنی و آنلاین سریع برای بخش خرید برخوردار است.

    سایت ۳۰ بوک امکانی را فراهم کرده است که با معرفی کردن سایت به دوستان خود، اعتبار هدیه دریافت کرده و با استفاده از آن به صورت رایگان کتاب بخرید. در این سایت علاوه بر کتاب، تابلو، شمع، نوشت‌افزار، بازی‌های فکری و لوازم‌التحریر نیز عرضه می‌شود و تمام این کالاها از تخفیف برخوردارند.

    این سایت که در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده است، از بخش مجله نیز برخوردار است و در مجله خود به معرفی نویسنده‌‌ها و چهره‌های معروف ادبیات و همچنین کتاب‌های بسیاری می‌پردازد که می‌تواند انتخاب را برای خریداران کتاب آسان‌تر کند. این سایت در حال حاضر برای طرح بهارانه، کتاب‌های خود را با ۲۰ درصد تخفیف عرضه کرده و ارسال را برای خرید‌های بالای ۲۰۰ هزار تومن رایگان کرده است.

    فدک بوک

    خرید کتاب آنلاین

    فدک بوک یکی دیگر از سایت‌های خرید کتاب آنلاین است. این سایت را می‌توان یک مرجع تخصصی معرفی و فروش کتاب در ایران نام برد. علاوه بر کتاب‌های داستانی و تاریخی و سایر کتاب‌ها، گروه‏‏‌های مختلف کتاب مانند کتب دانشگاهی، تجارت و روان‌شناسی موفقیت، مدیریت و بهره‌وری، بورس و اوراق بهادار، بازاریابی و فروش، کتاب‌های موردنیاز در آزمون‌های استخدامی، فنی و حرفه‌ای و ایمنی و بهداشت حرفه‌ای نیز در این سایت عرضه می‌شود.

    فدک بوک که توسط یک مجموعه تخصصی نشر و پخش کتب دانشگاهی اداره و پشتیبانی می‌شود، در کنار خدمات فروش کتاب، توزیع کتب منتشر شده ناشران و مؤلفان را نیز به عنوان یکی از فعالیت‌های تخصصی خود برعهده دارد. همچنین جالب توجه است که تأمین کتب مورد نیاز دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی و دیگر سازمان‌ها و نهادهای علاقه‌مند به کتاب نیز به صورت حرفه‌ای توسط بخش مربوطه در فدک بوک انجام می‌شود.

    فدک بوک علاوه بر این موارد، یک رسانه تصویری نیز در آپارات راه‌اندازی کرده است که به صورت ویدیویی به تولید و ارایه محتوای ویدیویی آموزشی و تخصصی در زمینه معرفی و نقد و بررسی جدیدترین کتاب‌ها می‌پردازد.

    این سایت همچنین امکان دانلود چکیده‌ای از کتاب را برای کاربران خود قرار داده است که به این وسیله می‌توانند از خریدن یا نخریدن آن کتاب اطمینان حاصل کنند. فدک بوک برای مشتریان همیشگی خود تخفیفاتی نیز در نظر می‌گیرد و در کنار فروشگاه اینترنتی کتاب ، فروشگاه حضوری نیز در شهر تهران دارد.

    دیجی کالا خرید کتاب آنلاین

    دیجی کالا که معروف‌ترین فروشگاه آنلاین ایران محسوب می‌شود، از فروشگاه اینترنتی کتاب نیز غافل نشده و این بخش را در اختیار کاربران خود قرار داده است.

    کاربران با مراجعه به سایت دیجی کالا و بخش دسته بندی کتاب و مجله می‌توانند کتاب موردنظر خود را جست‌وجو کرده و به سبد خرید اضافه کنند. از مزایای خرید کتاب از دیجی کالا بررسی نظرات دیگر کاربران درباره کتاب و به اشتراک گذاری دیدگاه شخصی با دیگر کاربران اشاره کرد.

    دیجی کالا مانند دیگر کالاهای خود، تخفیفات زیادی را نیز برای بخش خرید کتاب آنلاین نیز در نظر گرفته است و می‌توانید پس از انتخاب کتاب‌های موردنظر خود، آن‌ها را از نظر امکان ارسال توسط فروشنده یا ارسال فوری تفکیک کنید. همچنین این سایت امکان جست‌وجوی کتاب از طریق انتشارات را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

    کتاب‌های تخفیف‌خورده دیجی‌کالا را ببینید

    دیجی کالا در این بخش علاوه بر فروش کتاب، فروش مجله، نقشه، تمبر و کتاب‌های چاپی خارجی را نیز انجام می‌دهد و برای بخشی از کتاب‌‌های خود نیز، مبلغی را به صورت هدیه نقدی در نظر گرفته است که به کیف پول خریدتان در دیجی کالا اضافه می‌شود. ارسال کتاب نیز مانند دیگر کالاهای این سایت اگر به سقف ۳۰۰ هزار تومن برسد، رایگان است.

    [related]12532[/related]

    باهوک

    خرید کتاب آنلاین

    باهوک یکی دیگر از بهترین سایت‌های خرید آنلاین کتاب است. این سایت علاوه بر عرضه کتاب‌های رمان، تاریخی و سیاسی، کتاب‌هایی به زبان‌های اصلی مانند ترکی استانبولی،آلمانی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی نیز می‌فروشد.

    از دیگر بخش‌های مهم این سایت، فروش کتاب‌های نفیس مانند دیوان شعر، کتاب‌های خوشنویسی، مذهبی و کتاب‌هایی در حوزه‌های نگارگری، مینیاتور و نقاشی است.

    در این سایت همچنین می‌توانید کتاب‌های کمک آموزشی و کتاب‌هایی که برای آزمون‌های ورودی دانشگاه و کنکور مناسب هستند را نیز پیدا کنید. یکی از بخش‌های جذاب سایت، استفاده از بازیگران سینما و تلویزیون برای تولید کتاب‌های صوتی است.

    این سایت ارسال خریدهای بالای ۱۵۰ هزار تومان را برای کاربران خود رایگان کرده و امکان خرید لوازم التحریر، لوازم مهندسی، لوازم مدرسه، لوازم هنری و ماکت، لوازم تزئينی و کادویی، چراغ‌های مطالعه و غیره را دارد.

    اُ کتاب

    خرید کتاب آنلاین

    یکی دیگر از سایت‌های خرید اینترنتی کتاب ، اُ کتاب است. این سایت منابع معتبری را در زمینه زبان انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، عربی و اسپانیایی فراهم کرده و از معدود سایت‌هایی است که به طور حرفه‌ای کتاب‌های آموزش زبان و عناوین مربوط به آزمون‌های آیلتس، تافل، و GRE در اختیار کاربرانش قرار داده است.

    سایت اُ کتاب در فروشگاه اینترنتی کتاب خود عناوین زبان خارجی خود را با ۲۰ الی ۳۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند و برای پکیج‌های آموزشی خود تخفیفی ۵۰ درصدی در نظر گرفته است. فروشگاه حضوری این سایت در خیابان انقلاب تهران واقع شده و امکان خرید حضوری نیز مهیاست. خرید بالای ۴۰۰ هزار تومن از این سایت، ارسال رایگان دارد.

    جنگل

    خرید کتاب آنلاین

    فروشگاه اینترنتی کتاب جنگل متعلق به انتشاراتی با همین نام است که گروهی بین‌المللی و خصوصی در زمینه چاپ و نشر کتاب‌های زبان و حقوقی محسوب می‌شود.

    این فروشگاه اینترنتی کتاب یکی از سایت‌های فروش کتاب‌های زبان اصلی است. سایت جنگل به دلیل تخفیف‌های چشمگیر محبوب بوده و تمامی کتاب‌های سایت از حداقل ۲۰ درصد و حداکثر پنجاه درصد تخفیف برخوردارند.

    یکی از بخش‌های جالب توجه این سایت این است که بخشی را تحت‌عنوان «پیشنهاد چاپ کتاب» قرار داده است. در این بخش می‌توانید در نظرسنجی درباره کتاب‌هایی که دوست دارید چاپ شوند، شرکت کنید تا پیشنهادات پس از بررسی توسط کارشناسان این سایت، وارد مرحله رای‌گیری و سپس چاپ شوند.

    این سایت همچنین ویدیوهایی درباره آیلتس، معرفی منابع آزمون تافل، و آموزش زبان (ELT) را نیز در سایت خود قرار داده است. هزینه ارسال کتاب در این سایت رایگان است.

    کتاب وب

    خرید کتاب آنلاین

    از دیگر بهترین سایت‌های خرید کتاب آنلاین می‌توان به کتاب وب اشاره کرد. بزرگ‌ترین مزیت این فروشگاه اینترنتی کتاب ارسال رایگان کتاب است و خریداران می‌توانند با خرید کتاب از کتاب وب (حتی یک جلد) کتاب را به رایگان جلوی منزل خود تحویل بگیرند. این سایت همچنین بخش‌هایی برای معرفی ویدیویی کتاب‌‌ها و پادکست دارد که در آن به معرفی برخی فیلم‌ها، کتاب‌ها و نویسنده‌ها پرداخته می‌شود. علاوه بر امکان خرید آنلاین کتاب ، امکان خرید اسباب‌بازی و بازی‌های فکری نیز در این سایت فراهم شده است. سایت کتاب وب هر روز برای مجموعه کتاب‌های تعدادی از نویسنده‌ها، تخفیفاتی در نظر می‌گیرد. همچنین اگر به دنبال کتابی هستید که در سایت موجود نیست، از بخش درخواست کتاب ناموجود این فروشگاه اینترنتی کتاب می‌توانید عناوین مدنظر خود را سفارش دهید. [see_also]35348[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید