اطلاعات ضروری درباره کافه‌ها و رستوران‌های هتل چمران شیراز

اطلاعات ضروری درباره کافه‌ها و رستوران‌های هتل چمران شیراز
راهنمای مطالعه

    تا به حال در مورد بلندترین هتل شیراز چیزی شنیده اید؟ یک هتل ۳۰ طبقه که در منطقه خوش آب و هوای شیراز قرار گرفته و شهر زیر پایش است؟

    هتل چمران شیراز در میان هتل های بلندمرتبه ایران جایگاه ششم را دارد. اما شهرت چمران نه فقط به واسطه ارتفاع، که برآمده از امکانات و خدمات آن نیز هست. امکاناتی که بخشی از آن به پذیرایی از مهمانان در رستوران ها و کافه هایش اختصاص دارد. اگر شکم گردی بخش مهمی از تفریح و اقامت شماست، حتما این مطلب جااینجاس را بخوانید.

    رستوران های هتل چمران شیراز را بشناسید

    هتل بزرگ چمران شیراز، امکانات متنوعی برای پذیرایی دارد. تا دلتان بخواهد رستوران و کافه در این هتل شیراز است که منوهای متفاوتی سرو می کنند. مطلب اطلاعات ضروری درباره کافه ها و رستوران های هتل چمران شیراز  را با بررسی این رستوران ها و کافه ها آغاز می کنیم.

    رستوران باربد؛ رستوران سنتی هتل چمران شیراز

    با ورود به رستوران باربد و دیدن کاشی های رنگارنگ و آینه کاری های روی دیوار؛ یک فضای سنتی برایتان تداعی می شود. خوب؛ باربد هم رستوران سنتی هتل چمران است که در طبقه منفی یک قرار گرفته است. در این رستوران شما می توانید انواع غذاهای اصیل ایرانی را در کنار غذاهای محلی شیرازی میل کنید. شاید از میان محبوب ترین غذاهایی که در منوی این رستوران سنتی جای گرفته اند، بتوان به موارد زیر اشاره کرد:

    • کلم پلو شیرازی
    • باقالی پلو با گردن
    • باقالی پلو با ماهیچه
    • چلو کباب لقمه و ...

    رستوران ملل؛ رستورانی با غذاهای فرنگی

    رستوران ملل در طبقه سوم هتل قرار گرفته و فضایی دنج دارد. در این رستوران نیز منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی برای شما سرو می شود. ضمن اینکه ملل ظرفیت پذیرایی از 300 مهمان را دارد.

    رستوران داوینچی؛ رستوران ایتالیایی هتل چمران شیراز

    رستوران داوینچی را به نام کافه رستوران ایتالیایی هتل چمران نیز می شناسند. این رستوران همانطور که از نامش پیداست، منوی خود را به انواع غذاهای ایتالیایی اختصاص داده است. انواع پاستا و پیتزا و غذاهای فرنگی دیگری چون سالاد سزار و سیب زمینی تنوری جایگاه ویژه ای در منوی این رستوران دارند.

    از غذا که بگذریم، موقعیت رستوران هم خود یک مزیت دیگر است. واقع شدن در طبقه 25 هتل یعنی صرف غذا با چاشنی یک چشم انداز فوق العاده. به همه اینها اجرای موسیقی زنده و دکوراسیون شیک داوینچی را هم اضافه کنید. یک نکته دیگر اینکه این رستوران ظرفیت پذیرایی از 350 مهمان را دارد.

    این مطالب را هم بخوانید:

    چه امکاناتی در لوکس ترین هتل های شیراز در انتظار شما هستند؟

    با امکانات تفریحی، سلامتی و پذیرایی بلندترین هتل شیراز آشنا شوید

    بهترین هتل های شیراز از نظر مسافران

    رستوران پانوراما؛ صرف غذا بر فراز شهر

    رستوران پانوراما همانطور که از نامش بر می آید، در طبقات بالایی هتل است(طبقه ۲۴). یعنی با نشستن روی صندلی های این رستوران نمای فوق العاده ای از شهر پیش چشمان شما گشوده خواهد شد. به عادت دیگر رستوران های هتل چمران، در پانوراما هم موسیقی زنده اجرا می شود و دکوراسیون نیز مجلل و آراسته است. در پانوراما هر سه وعده غذایی سرو می شود، اما صبحانه آن طرفداران خاص خود را دارد.

    بوفه صبحانه هتل چمران شیراز

    پیشتر گفتیم که صبحانه هتل چمران شیراز در رستوران پانوراما سرو می شود. فضایی با ظرفیت ۱۸۰ نفر که جای پارک ویژه ای دارد و منوی آن هم متنوع است(در حدود ۵۳ غذای متفاوت). حالا نگاهی دقیق تر به منوی صبحانه هتل چمران می اندازیم:

    بوفه صبحانه گرم هتل چمران شیراز

    • انواع املت، نیمرو و تخم مرغ آب پز
    • انواع سوسیس و اسنک
    • سیب زمینی سرخ شده و پوره سیب زمینی
    • عدسی، حلیم، آش شیرازی و خوراک لوبیا
    • انواع نوشیدنی های گرم(شیر کاکائو، چای، قهوه و نسکافه)
    • سبزیجات بخارپز(قارچ، هویج، گل کلم و اسفناج)

    بوفه صبحانه سرد هتل چمران شیراز

    • نان و پنیر، انواع مربا، شکلات صبحانه، خامه عسلی، عسل، کره، ارده، کرم کنجد، ماست ساده و میوه ای، حلوا شکری و شیره خرما
    • خیارشور، گوجه، خیار، زیتون، لیمو ترش و سبزی
    • انواع کورن فلکس
    • انواع ژامبون
    • انواع خشکبار
    • انواع میوه فصل و کمپوت
    • انواع نوشیدنی های سرد

    اما علاوه بر صبحانه، منوی ناهار و شام این رستوران نیز به همان اندازه وسیع است. انواع غذاهای ایرانی، دریایی، مخلفات، پیش غذا، دسر و سالادبار در پانوراما به مهمان ها عرضه می شود.

    کافه های هتل چمران شیراز کدامند؟

    کافی شاپ ایتالیایی

    کافی شاپ ایتالیایی در واقع بخش کافه رستوران داوینچی است. یعنی در همان طبقه 25 هتل قرار گرفته و فضا، دکوراسیون و موسیقی زنده همان است که در داوینچی. ظرفیت این کافه ۱۰۰ نفر است و منوی آن طرفداران خاص خود را دارد:

    • انواع پاستا، سالاد، اسپاگتی، پیتزا، بیف استراگانوف، میگو سوخاری، برگر و دسرهای ایتالیایی

    کافی شاپ چشم انداز

    کافی شاپ چشم انداز در طبقه ۲۳ هتل قرار گرفته و این یعنی یک چشم انداز دیدنی به شهر. چشم انداز یک محیط عالی برای دورهمی های دوستانه و البته قرارهای کاری است. نکته دیگر معماری مدرن و لوکس و نیز اجرای موسیقی زنده در این کافی شاپ است. اگر می خواهید در مورد منوی این کافی شاپ هتل چمران شیراز بدانید، باید به این موارد اشاره کنیم:

    • نوشیدنی های گرم و سرد مانند انواع قهوه، دمنوش، وافل، شیر عسل با طعم دارچین و زنجبیل و البته سرویس عربی!

    کدام سایت را برای رزرو هتل چمران شیراز انتخاب کنم؟

    حالا که با امکانات پذیرایی در هتل چمران شیراز آشنا شدید، بهتر است برای رزرو هتل سراغ یک سایت معتبر بروید. در جااینجاس شما می توانید جزئیات دقیق شامل امکانات، اتاق ها، خدمات تفریحی و حتی قیمت هتل چمران شیراز را ببینید. ضمن اینکه انعکاس نظرات کاربران؛ چه مثبت و چه منفی؛ می تواند دید وسیع تری نسبت به هتل در اختیارتان قرار دهد. اگر در هنگام رزرو یا حتی پس از آن نیز به مشکلی برخوردید، نگران نباشید. تیم پشتیبانی 24 ساعته جااینجاس می تواند یک همسفر خوب برای شما باشد.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید