بررسی شیائومی Mi 10T Pro 5G؛ مزایا، معایب و گزینه‌های بهتر

بررسی شیائومی Mi 10T Pro 5G؛ مزایا، معایب و گزینه‌های بهتر
راهنمای مطالعه

    در بررسی Mi 10T Pro 5G خواهیم دید هرچه از یک پرچمدار سال ۲۰۲۰ انتظار می‌رود را در این دستگاه خواهید یافت: چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و مهم‌تر از همه، نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز نمایشگر.

    زمان این رسیده اعتراف کنیم همگام ماندن با نام‌گذاری‌ برخی تولیدکنندگان مانند شیائومی دشوار شده است. موبایل جدید شیائومی Mi 10T Pro از جهات فراوان با ورژن‌های قبلی این خانواده تفاوت دارد. Mi 9T Pro صرفا همان ردمی K20 Pro با نامی تازه بود، اما بررسی Mi 10T Pro 5G نشان می‌دهد موبایلی کاملا اورجینال با کمترین شباهت به گذشته گیرمان آمده.

    شیائومی Mi 10T Pro با توجه به قیمتی که دارد به سخت‌افزاری قدرتمند مجهز شده. شاید نتوانیم آن را «قاتل پرچمدار» بنامیم، اما قطعا می‌توانیم آن را در دسته‌بندی‌های «پرچمدار عمومی» یا «پرچمدار مقرون به صرفه» قرار بدهیم. این دستگاهی مجهز به مشخصات پریمیوم و برچسب قیمت پایین است.

    در ادامه بررسی Mi 10T Pro 5G مزایای قابل توجه این گوشی مثل چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و مشکلات آن نظیر وزن بالا را محک می‌زنیم.

    مشخصات عمومی شیائومی Mi 10T Pro 5G

    بررسی Mi 10T Pro

    موبایل شیائومی Mi 10T Pro 5G پرو 5G شهریور سال گذشته معرفی شد و ۲۲ مهر در قالب دو ورژن با حافظه‌های داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت در اختیار کاربران قرار گرفت.

    در زمان بررسی Mi 10T Pro 5G سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۱ است و نسخه‌های بعدی سیستم عامل گوگل را هم دریافت خواهد کرد. اندروید ۱۱ با پوسته MIUI 12.5 روی دستگاه اجرا می‌شود که امکان سفارشی‌سازی تا حد زیادی را به کاربر می‌دهد.

    در رنج قیمت حدود ۱۳ میلیون تومان ممکن است گوشی‌های دیگری نیز نظر شما را به خود جلب کند:
    • سامسونگ گلکسی S20 FE 5G
    • سامسونگ گلکسی A72
    • سامسونگ گلکسی A52 5G
    • سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت

    [table id=714 /]

    طراحی؛ با کیفیت اما نه بی‌نقص

    بررسی Mi 10T Pro 5G

    درست مانند سخت‌افزاری که در آن می‌یابید، بدنه Mi 10T Pro چیزی دست کم از پریمیوم ندارد. بله، به جای گوریلا گلس ۶ همچنان به گوریلا گلس ۵ در عقب و جلو مجهز است، اما بیایید قیمت دستگاه را هم از یاد نبریم.

    صفحه‌های شیشه‌ای با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم کنار یکدگیر باقی مانده‌اند. دستگاه با رنگ‌بندی چندگانه و خاصی از راه نمی‌رسد، اما بدنه آن نوعی بازتاب آینه‌وار دارد و جای اثر انگشت به راحتی قابل مشاهده خواهد بود.

    [bs-quote quote="

    Mi 10T Pro با وزن ۲۱۸ گرمی بین گوشی‌های سنگین جای می‌گیرد" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    همینطور که پشت دستگاه را بررسی می‌کنیم، برآمدگی بزرگ دوربین هم به چشم می‌آید. نخستین چیزی که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، قطر این برآمدگی است و اینکه سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی چقدر بزرگ‌تر از آنچه که حقیقتا هست به نظر می‌رسد.

    زیر دوربین اصلی چهار بریدگی می‌بینیم، یکی برای سنسور فوق عریض، یکی برای ماکرو و دیگری برای فلاش LED. تمام این‌ها فضای زیادی اشغال کرده‌اند و وقتی دستگاه را از پشت روی سطحی تخت می‌گذارید ثبات چندانی ندارد.

    بخش پشتی Mi 10T Pro اندکی خمیده شده تا بهتر در دست بنشیند و راحت‌تر به آن فریم چنگ بزنید. اما مهم نیست چقدر دستگاه خمیده شده، همچنان در دست سر می‌خورد.

    در بالا سنسور مادون قرمز و میکروفون ثانویه را خواهید یافت. در پایین اسپیکر مشبک ثانویه، درگاه سیم‌ کارت و کانکتور USB-C قرار گرفته. دکمه‌های ولوم و پاور هم در جایی کاملا راحت قرار گرفته‌اند و بدون نیاز به تنظیم موبایل در دست می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

    برای جمع‌بندی، بررسی Mi 10T Pro نشان می‌دهد موبایلی با طراحی عالی داریم و از مواد درست هم در ساخت آن استفاده شده. تنها نقطه ضعف حقیقی، وزن بالا و بیرون‌زدگی دوربین در پشت است.

    'گوشی‌های جایگزین اگر به دنبال موبایل سبکتر هستید:
    • سامسونگ گلکسی S20 FE 5G با ۱۹۰ گرم وزن
    • سامسونگ گلکسی A72 با ۲۰۳ گرم وزن
    • سامسونگ گلکسی A52 5G با ۱۸۹ گرم وزن

    [table id=715 /]

    نمایشگر؛ بهترین بخش داستان

    بررسی Mi 10T Pro

    می‌توان در بررسی Mi 10T Pro این بحث را پیش کشید که با یکی از بهترین پنل‌های LCD بازار روبه‌رو هستیم. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی این موبایل نسبت ابعاد ۲۰:۹ داشته و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را همراه با میزان روشنایی غافلگیرکننده، پشتیبانی از HDR10 و نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز ارائه می‌کند. این احتمالا یکی از پیشرفته‌ترین پنل‌های LCD دیده شده در بازار موبایل‌های هوشمند باشد.

    [bs-quote quote="Mi 10T Pro 5G یکی از بهترین پنل‌های LCD بازار را دارد" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    مهم نیست که طرفدار پنل‌های LCD هستید یا OLED را تکنولوژی برتر می‌پندارید، این نمایشگر می‌تواند رقابتی تنگاتنگ با همتایان OLED خود داشته باشد. بسته به حالت رنگی منتخب شما، روشنایی به سقف ۵۰۰ نیت دست پیدا می‌کند.

    به صورت همزمان، در حالت Max Auto می‌توانید منتظر روشنایی ۶۳۰ نیت باشید که برای کسب یک تجربه راحت از تماشای صفحه زیر نور مستقیم آفتاب کفایت می‌کند. بنابراین تنها چیزی که نسبت به OLED از دست می‌دهید، رنگ‌های مشکی عمیق‌تر است.

    بعد از این به بخش سرگرم‌کننده ماجرا می‌رسیم: نرخ تازه‌سازی. شیائومی به توسعه یک قابلیت نرخ تازه‌سازی تطبیق‌پذیر مشغول بوده که نام Smart AdaptiveSync Display را برای آن انتخاب کرده.

    بسته به محتوای در حال نمایش، موبایل نرخ تازه‌سازی نمایشگر را روی ۳۰، ۴۸، ۵۰، ۶۰، ۹۰ یا ۱۴۴ هرتز تنظیم می‌کند. برای مثال ویدیوهای یوتیوب با نرخ ۴۸ الی ۵۰ هرتز پخش می‌شوند، اما اگر به پخش یک ویدیوی ۶۰ فریم بپردازید، نمایشگر تا ۱۲۰ هرتز هم بالا می‌رود.

    [bs-quote quote="نمایشگر ۱۴۴ هرتزی برای اجرای بازی فوق‌العاده است" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    سیستم AdaptiveSync یا همگام‌سازی تطبیق‌پذیر می‌تواند تصاویر و انیمیشن‌های ثابت را شناسایی کند. به محض اینکه از تعامل با نمایشگر دست می‌کشید، نرخ تازه‌سازی روی ۶۰ و گاهی ۵۰ هرتز تنظیم می‌شود. وقتی دوباره به نمایشگر دست می‌زنید، نمایشگر فورا به سراغ ۱۴۴ هرتز یا بیشینه نرخی که شما در تنظیمات تعیین کرده‌اید می‌رود.

    و در نهایت +HDR10 قابلیتی است که تمام پلتفرم‌های استریم از آن پشتیبانی نمی‌کنند، اما HDR10 را روی یوتیوب و همینطور نت‌فلیکس خواهید یافت.

    تماشای ویدیوی HDR البته به اندازه نمایشگرهای OLED معرکه نیست، زیر بک‌لایت اجازه نمی‌دهد تصویر به شکلی دقیق تاریک شود. اما در کل تماشای فیلم و سریال روی Mi 10T Pro از اکثر رقبا تجربه‌ای بهتر است.

    گوشی‌های هم قیمت با نمایشگر دارای نمایشگر OLED یا AMOLED:
    • سامسونگ گلکسی A72
    • سامسونگ گلکسی S20 FE 5G
    • شیائومی Mi 10 5G

    [table id=716 /]

    دوربین؛ از بهترین‌ها در فیلم‌برداری

    بررسی Mi 10T Pro

    دوربین اصلی و ۱۰۸ مگاپیکسلی دستگاه که تمام کارهای دشوار را برعهده دارد از سنسور Bright HMX سامسونگ استفاده می‌کند که ابعادی معادل ۱/۱.۱۳۳ اینچ دارد.

    [bs-quote quote="دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی از فیلمبرداری 8K پشتیبانی می‌کند و کیفیت فیلم‌ها بسیار بالاست" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    از آن‌جایی که این سنسور به صورت بومی از ترکیب ۴ در ۱ پیکسل پشتیبانی می‌کند، رزولوشن واقعی تصاویر باید ۲۷ مگاپیکسل باشد اما همچنان ۲۵ مگاپیکسل است. این سنسور از گشودگی دهانه لنز بزرگ f/1.69 برخوردار شده و لرزشگیر نوری تصویر دارد.

    دوربین ثانویه فوق عریض از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.4 بهره می‌برد و زاویه دید ۱۲۳ درجه‌ای را با خود به ارمغان می‌آورد که واقعا عریض است.

    بعد از این هم دوربین سوم و ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4 را داریم که مهم‌تر از هر چیز، از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. این یعنی شاهد گزینه‌ای عالی برای تصویربرداری ماکرو هستیم.

    اگرچه ممکن است در لرزشگیری تصویر با مشکلاتی روبه‌رو شوید، اما کیفیت تصویربرداری از طرف دیگر معرکه است.

    این موبایل می‌تواند حتی ویدیوهایی 8K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه به ثبت برساند و این مهم را مدیون دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ است.

    [bs-quote quote="DXOMark به دوربین امتیاز ۱۱۸ را داده که بالاتر از گلکسی s20 پلاس و نوت ۲۰ الترا است" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    به سختی می‌توان از ویدیوهای خروجی 8K ایراد گرفت. رنگ‌ها چشم‌نوازند، دامنه داینامیک عریض است، شاهد جزییات فراوانی درون سایه‌ها خواهید بود، کنتراست جای صحبت باقی نمی‌گذارد و خبری از هیچ‌گونه نویز نیست.

    تصاویر شب هم به لطف حالت نایت مود از گستره دینامیکی و سطح جزییات قابل قبولی برخوردار هستند.

    دروبین سلفی هم در مجموع عکس‌های با کیفیتی را ثبت می‌کند اما در تصاویر پرتره لبه‌های سوژه اصلی گاهی به درستی تشخیص داده نمی‌شود و شاهد بلور شدن جزییات هستیم.

    تصاویر دوربین اصلی شیائومی Mi 9T Pro (منبع: GSMArena): (برای نمایش تصویر در ابعاد بزرگتر کلیک کنید.)

    تصاویر ماکرو دوربین شیائومی Mi 9T Pro:

    [gallery columns="2" ids="39690,39691"]

    تصاویر فوق عریض دوربین شیائومی Mi 9T Pro:

    [gallery columns="2" ids="39699,39698"]

    تصاویر دوربین شیائومی Mi 9T Pro در شب بدون نایت‌مود:

    [gallery columns="2" ids="39697,39696"]

    تصاویر دوربین شیائومی Mi 9T Pro در شب با نایت‌مود:

    [gallery columns="2" ids="39694,39695"]

    تصاویر دوربین سلفی شیائومی Mi 9T Pro در حالت معمولی و پرتره:

    [gallery columns="2" ids="39688,39689"]

    [table id=717 /]

    [related]38143[/related]

    عملکرد و بنچمارک‌ها؛ نزدیک به پرچمدار

    بررسی Mi 10T Pro 5G

    بررسی Mi 10T Pro و چیپست نشان می‌دهد که به اندازه مدل پلاس همین مدل پرفورمنسی بی‌نظیر ندارد، اما اگر تن دادن به پرفورمنس پایین‌تر به شیائومی اجازه دهد از هزینه‌ها بکاهد، به طور یقین از این تصمیم پشتیبانی می‌کنیم. تفاوت میان دو چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس آنقدرها دیوانه‌وار نیست و مدل غیر پلاس همچنان یکی از بهترین چیپست‌های سال ۲۰۲۱ به حساب می‌آید.

    اسنپدراگون ۸۶۵ به پردازنده‌ای ۸ هسته‌ای (شامل ۱ هسته Kryo 585 با فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز، ۳ هسته Kryo 585 با فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 585 با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز) مجهز شده است و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۵۰ هم به وظایف گرافیکی دشوار رسیدگی می‌کند.

    [bs-quote quote="پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ به راجتی از پس اجرای اپ‌ها و بازی‌های سنگین برمی‌آید" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    این چیپست با فرآیند ۷ نانومتری ساخته شده و بنابراین در عین حال که پرفورمنس بالایی دارد، مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. اساسا می‌توانید منتظر عملکرد بسیار عالی اسنپدراگون ۸۶۵ به هنگام اجرای سنگین‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها باشید و تفاوت آنقدرها چشمگیری نسبت به پرچمداران را شاهد نیستیم.

    پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ به کار رفته در Mi 10T Pro 5G به امتیاز قابل توجه ۵۷۸۸۹۴ در تست بنچمارک آنتوتو ۸ دست پیدا کرده است و همینطور که در صفحه پردازنده‌های درجه می‌توان دید، نمره این پردازنده کمی پایین‌تر از کایرین 9000E در موبایل هواوی میت ۴۰ و اسنپدراگون ۸۷۰ در موبایل‌هایی نظیر دیوایس گیمینگ شیائومی بلک شارک ۴، شیائومی می ۱۱ ایکس و اوپو فایند اکس ۳ است.

    گوشی‌های جایزیگن با پردازنده قوی‌تر یا مشابه:
    • شیائومی پوکو F3
    • سامسونگ گلکسی S20 FE 5G
    • شیائومی Mi 10 5G

    [table id=718 /]

    پیکربندی حافظه؛ خبری از کارت حافظه نیست

    برخلاف مدل قبلی همین خانواده، موبایل Mi 10T Pro 5G به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و در مدل گران‌قیمت‌تر و پیشرفته‌تر، شاهد حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی خواهید بود.

    به این ترتیب نه‌تنها فضای ذخیره‌سازی در ورژن‌های مختلف Mi 10T Pro 5G دو برابر شده، بلکه به لطف استفاده از استاندارد UFS 3.1 شاهد سرعت بالاتر در عملکرد نیز هستیم. تنها نکته ناامیدکننده این است که هیچ درگاهی برای کارت‌های حافظه مایکرو SD روی بدنه دستگاه یافت نمی‌شود.

    گوشی‌های هم قیمت با اسلات کارت حافظه:
    • سامسونگ گلکسی A72
    • سامسونگ گلکسی S20 FE 5G

    [table id=719 /]

    باتری؛ کاملا کافی

    بررسی Mi 10T Pro

    با درنظگیری ابعاد باتری موجود در دستگاه،‌ انتظار می‌رود Mi 10T Pro 5G برای مدت زمانی طولانی شما را همراهی کند و خوشبختانه بررسی Mi 10T Pro نیز نشان می‌دهد که بهینه‌سازی‌ها در راستای دستیابی به بهترین خروجی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بوده‌اند.

    [bs-quote quote="شارژدهی Mi 10T Pro 5G برای بیش‌ از یک روز کفایت می‌کند" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    بخش اعظمی از این بهینه‌سازی‌ها به کمک نرخ تازه‌سازی متغیر به وجود آمده‌اند و این قابلیت به صورت خاص عمر باتری را به شکل قابل توجهی افزایش داده است.

    موبایل چینی‌ها به صورت پیش‌فرض همراه با شارژری ۳۳ واتی از راه می‌رسد، اما مهم این است که Mi 10T Pro با استاندارد Power Delivery 3.0 هم سازگاری دارد.

    به لطف قابلیتی به نام شارژ موازی MMT، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دستگاه را می‌توان در تنها ۵۸ دقیقه به طور کامل شارژ کرد که رقمی قابل تحسین برای شارژر ۳۳ واتی است. بعد از گذشت ۳۰ دقیقه نیز شاهد شارژ شدن ۶۱ درصدی موبایل شیائومی خواهید بود.

    [table id=720 /]

    امکانات؛ در حد استاندارد

    پیشتر از این گفتیم که دکمه پاور شیائومی Mi 10T Pro 5G میزبان حسگر اثر انگشت همیشه روشن است و با استفاده از این حسگر و فشردن یا لمس دکمه پاور، می‌توانید جایگزینی برای کدهای PIN داشته باشید.

    اسکنر اثر انگشت این موبایل روی دکمه پاور در لبه سمت راست تعبیه شده و هم با سرعت بسیار بالایی شما را احراز هویت می‌کند و هم در جایی در دسترس قرار گرفته است. البته به خاطر ابعاد بزرگ دستگاه احتمالا افرادی که دست کوچک‌تر دارند به مشکل بربخورند.

    در شیائومی Mi 10T Pro 5G شاهد میکروفون دوگانه برای کاهش نویز در تماس‌های تلفنی و سنسور مادون قرمز (برای استفاده از موبایل به عنوان ریموت کنترل تلویزیون) هستیم. پایین دستگاه جایی است که پورت USB-C، میکروفون اصلی و اسپیکر را خواهید یافت.

    [table id=721 /]

    نمرات شیائومی Mi 10T Pro 5G

    شیائومی Mi 10T Pro 5G پرو در آزمون چند هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ ۵ به امتیاز ۳۳۱۱ و در تست تک هسته‌ای به ۹۰۱ دست پیدا می‌کند که از گوشی‌هایی مانند گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی S20 FE بالاتر است.

    همچنین این گوشی در تست‌های آنتوتو ۸ نیز بسیار موفق ظاهر شده و امتیاز مطلوب ۵۶۳۹۶۱ را کسب کرده که نشان‌دهنده قدرت سخت‌افزاری آن است.

    تقریبا از زمان عرضه گوشی شیائومی Mi 10T Pro 5G کمتر از ۱ سال می‌گذرد و در همین زمان کوتاه به یکی از گوشی‌های میان‌رده محبوب بازار تبدیل شده که نظر کاربران بسیار زیادی از جمله آمازون و دیجیکالا را به سمت خود جلب کرده است.

    در ادامه نگاهی به مزایا و معایب شیائومی Mi 10T Pro 5G پرو خواهیم داشت. این مشکلات صرفا نتیجه بررسی کارشناسان سایت‌های مختلف طی چند ساعت نیست و از دید کاربرانی مطرح شده که تجربه استفاده از این گوشی را برای مدت به مراتب بیشتری داشته‌اند. از اینرو مشکلات مطرح شده ممکن است برای همه کاربران رخ نداده باشد و در بعضی مدل‌ها مشاهده شود.

    [table id=722 /]


    مزایا از دید کاربرانی که این محصول را استفاده کرده‌اند


    دوربین اصلی عالی

    به عنوان موبایلی میان‌رده که قیمتی به مراتب پایین‌تر از پرچمداران امسال و پارسال دارد، دیوایس دوست‌داشتنی شیائومی تصاویری پر جزییات با رنگ‌بندی دقیق به ثبت می‌رساند و در اکثر سناریوها موفق است.

    نرخ رفرش فوق‌العاده

    همانطور که در ابتدای بررسی Mi 10T Pro 5G گفتیم نمایشگر از نرخ رفرش فوق‌العاده ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند که اجرای بازی یا گردش بین منوها را به تجربه‌ای دلپذیر تبدیل می‌کند.

    قدرت پردازشی برتر

    به لطف چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، با موبایل Mi 10T Pro 5G به سطحی از پرفورمنس دست پیدا می‌کنید که هم‌رده برترین موبایل‌های پرچمدار بازار خواهد بود. به زحمت می‌توانید اپلیکیشنی را بیابید که این موبایل در اجرای آن حتی با ذره‌ای مشکل مواجه شود.

    خرید این گوشی از ارزان‌ترین فروشنده


    معایب از دید کاربرانی که این محصول را استفاده کرده‌اند


    ابعاد و وزن بیش از حد

    با نمایشگری به ابعاد ۶.۶۷ اینچ و حاشیه اندکی که دور آن به چشم می‌خورد، این موبایلی واقعا بزرگ است که به سختی در دست جای می‌گیرد. اگرچه تجربه تماشای فیلم و سریال یا بازی‌ها روی چنین نمایشگری بهتر است، اما ارگونومی دستگاه تا حد قابل توجهی از بین رفته است. وزن بالا هم باعث می‌شود در استفاد‌های طولانی خسته شوید.

    جذب اثر انگشت به پنل پشتی

    پنل پشتی و شیشه‌ای Mi 10T Pro 5G را می‌توان کاملا جاذب اثر انگشت دانست و این یعنی وقتی بدون قاب محافظ از موبایل استفاده می‌کنید، حسابی از تماشای اثر انگشت‌های متعدد روی بدنه ناراحت خواهید شد.

    جمع‌بندی بررسی Mi 10T Pro 5G

    بررسی Mi 10T Pro در جمع‌بندی بررسی Mi 10T Pro باید گفت این موبایل تقریبا در تمام حوزه‌ها عملکردی هم‌رده با بهترین موبایل‌های جهان ارائه می‌کند. برجسته‌ترین نکات راجع به این دستگاه اسنپدراگون ۸۶۵ و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز هستند و هر دو باعث می‌شوند تجربه‌ای بسیاری روان از کار با موبایل به دست آورید. از دیگر مزایا می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و سرعت شارژ کمتر از یک ساعت اشاره کرد. از طرف دیگر Mi 10T Pro 5G سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی می ۱۰ پرو را قرض گرفته و تصاویری بسیار خوب با آن به ثبت می‌رساند. این حقیقت که به جای پنل‌ AMOLED از پنل IPS LCD استفاده شده می‌تواند برای برخی مشتریان بالقوه ترسناک باشد. اما میزان روشنایی تصویر در Mi 10T Pro 5G واقعا معرکه است و کنتراستی بی‌نظیر و رنگ‌هایی دقیق را به تصویر می‌کشد. اگر دنبال جایگزینی با قیمت کمتر هستید می‌توانید شیائومی Mi 10T را انتخاب کنید: با قیمت حدودا ۱۲۰ دلار کمتر و حافظه رم اندک پایین‌تر ۶ گیگابایتی و همینطور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی. اما تفاوت‌ها همین‌جا به پایان می‌رسد و سایر مشخصات در هر دو موبایل یکسان هستند. [see_also]38623[/see_also]  

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید