رزرو آنلاین هتل های تهران برای عید غدیر ۱۴۰۰

رزرو آنلاین هتل های تهران برای عید غدیر ۱۴۰۰
راهنمای مطالعه

    اگر اهل سفر باشید به خوبی می‌دانید که شهر تهران دیدنی‌ها و جاذبه‌های بسیار زیبایی دارد و از همه مهم‌تر رفت و آمد به تهران از هر طریقی امکان‌پذیر است؛ چراکه این شهر سالیان سال است که به عنوان پایتخت شناخته می‌شود. از همین رو شهر تهران دارای بهترین و لوکس ترین اقامتگاه‌ها می‌باشد. به جرات می‌توان گفت هتل های تهران آن‌قدر معروف هستند که تابه‌حال حتماً نام یکی از آن‌ها را شنیده‌اید و از تجهیزات و امکانات فوق‌العاده آن‌ها باخبرید.

    اگر اطلاعاتی درباره این هتل ها ندارید، اصلا نگران نباشید؛ چون در این مقاله می‌خواهیم به معرفی بهترین هتل های تهران برای سپری کردن تعطیلات عید غدیر بپردازیم. پس توصیه می‌کنیم اگر شما هم مسافرِ این شهر هستید این مقاله جذاب را از دست ندهید.

    هتل استقلال تهران

    نمای داخل اتاق هتل استقلال تهران

    یکی از هتل های لوکس تهران، هتل استقلال می‌باشد که هر روزه از میهمانان داخلی و خارجی متعددی میزبانی می‌کند. این هتل که در گذشته با نام هتل هیلتون شناخته می‌شد، امروزه جزو هتل های پنج ستاره تهران می‌باشد. زیربنای هتل استقلال تهران ۷۰ هزار متر مربع می‌باشد و فضایی بسیار دل‌نشین و جذاب را برای رفاه حال مسافران خود فراهم آورده است.

    هتل استقلال در حال حاضر دارای ۵۰۴ اتاق و ۴۸ سوئیت است که تمامی این اتاق‌ها دارای سیستم‌های امنیتی ضد حریق، اینترنت پرسرعت، مینی بار، خدمات ۲۴ ساعته، دکوراسیون بسیار زیبا، مبلمان شیک، صندوق امانات شخصی، تلفن، تلویزیون، کانال‌های ماهواره‌ای بوده و از همه مهم‌تر چشم‌انداز بسیار زیبا به رشته کوه‌های البرز دارد. حتی جالب است بدانید اکثر همایش‌ها و مراسمات رسمی دولتی و غیردولتی در هتل استقلال تهران برگزار می‌شود که این موضوع اهمیت هتل استقلال را چند برابر نموده است.

    همچنین باید بدانید فاصله هتل استقلال با اماکن مهم شهر بسیار نزدیک می‌باشد و همین موقعیت جغرافیایی عالی، توجه مسافران را به خود جلب می‌کند. برای مثال افرادی که در این هتل اقامت می‌کنند تنها ۲۰ دقیقه تا فرودگاه فاصله ‌دارند و همچنین می‌توانند به جاذبه‌های دیدنی تهران هم سر بزنند. برای مثال به تله کابین توچال که یکی از طولانی‌ترین تله‌کابین‌های دنیاست، فقط ده دقیقه فاصله دارید، به پارک زیبا ملت، مجموعه فرهنگی سعدآباد، دربند و کوه‌های البرز نیز مشرف خواهید بود.

    هتل استقلال تهران گزینه بسیار مناسبی برای شکم گردی است؛ زیرا دارای رستوران و یک کافی شاپ دنج می‌باشد. در رستوران رز هتل استقلال تهران می‌توانید منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و فرنگی را در دست داشته باشید و یکی از آنها را سفارش دهید. در رستوران مطبح انواع غذاهای ترکی و بین المللی انتظار شما را می‌کشد. رستوران فصلی گیله‌وا هم که در بخش دنجی از هتل قرار گرفته، انواع و اقسام غذاهای خوشمزه را در منو خود جای داده است.

    ناگفته نماند که در کافی شاپ لابی هتل استقلال، می‌توان تمامی دسرها و نوشیدنی‌ها را سفارش داد و از اجرای زنده پیانو لذت برد. اگر به دنبال کمی تفریح هستید، می‌توانید در استخر هتل استقلال تهران کمی ریلکس کنید و همچنین از سونا این مجموعه برای از بین بردن خستگی روز بهره‌مند شوید.

    البته هتل استقلال دارای یک کلوپ ورزشی هم می‌باشد. در این کلوپ، پیشرفته‌ترین دستگاه‌های ورزشی و بدن‌سازی وجود دارد که مسافران در طول مدت اقامت خود می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. زمین تنیس هتل استقلال تهران که بسیار هم معروف بوده، دارای دو زمین مسقف می‌باشد که به ابعاد ۲۰ در ۴۰ متر مربع است. حتی جالب است بدانید زمین تنیس این هتل دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی می‌باشد که از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب قابل استفاده است.

    از خدمات رفاهی هتل استقلال هم می‌توان به شعب مختلف بانک‌ها، فروشگاه‌های فرش دستباف و تابلو فرش، طلا و جواهر و عتیقه‌جات، نمایشگاه‌ها، خدمات فیلم‌برداری و آتلیه، صرافی، پارکینگ بزرگ، انبار چمدان، خشک‌شویی، دستگاه خودپرداز، درمانگاه، دندانپزشکی، گل ‌فروشی، تاکسی سرویس و آرایشگاه مردانه اشاره نمود.

    هتل هما تهران

    نمای داخل اتاق هتل هما تهران

    یکی دیگر بهترین هتل های تهران، هتل هما می‌باشد که در منطقه‌ای خوش آب و هوا واقع شده است. این هتل که یک برج ۱۶ طبقه می‌باشد، دارای ۱۷۷ واحد اقامتی بسیار مدرن است. هتل هما تهران در یکی از بهترین و تاریخی‌ترین خیابان‌های شهر یعنی خیابان ولی عصر قرار دارد که به دلیل مشرف بودن به اماکن گردشگری شهر تهران، مورد استقبال مسافران بسیاری قرار می‌گیرد.

    در واقع این هتل در سال ۱۳۵۲ با نام هتل شرایتون افتتاح گردید که با شروع انقلاب در سال ۱۳۵۷ به مصادره دولت درآمده و دیگر زیر مجموعه برند شرایتون به حساب نمی‌آمد. سپس در سال ۱۳۹۱ سازمان تامین اجتماعی ۱۰۰ درصد سهام این شرکت را خریداری نموده و امروزه مالک اصلی آن گروه هتل های هما می‌باشد که در دیگر شهرهای ایران هم فعالیت دارند و اقامتگاه‌های شیکی مانند هتل هما مشهد را نیز راه‌اندازی نموده‌اند.

    معماری بی‌نظیر هتل هما تهران یکی از آثار معمار آمریکایی به نام ولتون بکت می‌باشد که یکی از زیباترین معماری‌ها را دارد. تعداد واحدهای اقامتی هتل هما تهران ۱۷۷ عدد می‌باشد که تمامی این واحدها چشم‌اندازی زیبا رو به کوه‌های البرز داشته و تعدادی از آن‌ها نیز چشم‌اندازی به سمت شهر تهران و باغ‌های زیبا محوطه هتل دارند.

    تنوع و تعداد اتاق های این هتل بسیار زیاد است و به راحتی پاسخگوی هر نیاز و سلیقه می‌باشد. در اتاق دو تخته تویین هتل هما شاهد دکوراسیون داخلی بسیار ساده‌ای هستید که مساحت این اتاق ۱۵ متر مربع می‌باشد و دارای دو تخت یک نفره است. چشم‌انداز این اتاق‌ها رو به شهر و باغ زیبا هتل هما است که حس خوبی را به مسافران القا می‌کند.

    با اقامت در این هتل می‌توان از اینترنت رایگان اتاق‌ها و صبحانه لذیذ بهره‌مند شوید. اگر قصد سفر خانوادگی دارید اتاق رویال مناسب شماست. این اتاق دارای یک آشپزخانه کوچک، میز ناهارخوری، مبلمان ۶ نفره، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، اتاق خواب با تخت دبل می‌باشد که از امکانات آن هم می‌توان به چای ساز برقی، کمد، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، وسایل پذیرایی و بالکن اشاره نمود.

    از بحث اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل هما که فاصله بگیریم، باید به سراغ رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های معروف هتل هما برویم. کافی شاپ و رستوران هتل هما که هنوز هم اصالت خود را حفظ نموده در طبقه همکف می‌باشد. کافی شاپ هتل هما فضای بسیار شیک و ساده‌ای دارد و با مبلمان راحتی دکوراسیون شده است. یکی از رستوران معروف هتل هما در فضای باز و در کنار استخر دلفین می‌باشد که برای صرف غذا می‌توانید به این رستوران بروید. ناگفته نماند که هتل هما تهران دارای دو رستوران دیگر به نام‌های رستوران هما و رستوران گلستان می‌باشد که انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود و دریایی را سرو می‌کند.

    از امکانات تفریحی ورزشی هتل هما تهران می‌توان به استخر سرپوشیده، سونا خشک، سونا بخار، تونل مه، جکوزی، زمین تنیس و سالن بدن‌سازی اشاره نمود. با اقامت در هتل هما محال است که حوصله شما سر برود؛ چراکه به اغلب فروشگاه‌ها و جاذبه‌های جذاب شهر تهران نزدیک هستید. برای مثال می‌توانید به مراکز خرید اطراف هتل که دارای پوشاک، کیف و کفش، لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل هستند، سر بزنید و همچنین از مراکز تفریحی گردشگری اطراف هتل مانند تفرجگاه دربند، موزه‌ها و کاخ گلستان دیدن کنید و در این مکان‌ها وقت گذرانی نمایید.

    هتل پارسیان آزادی تهران

    نمای داخل اتاق هتل پارسیان آزادی تهران اگر به فکر رزرو هتل در تهران هستید هتل پارسیان آزادی هم گزینه بسیار خوبی می‌باشد. این هتل که قدمت پنجاه ساله دارد، در گذشته به نام هتل هایت شناخته می‌شد که از سال ۱۳۵۷ به نام هتل پارسیان آزادی معروف است. هتل پارسیان آزادی در محله اوین تهران قرار گرفته و فاصله اندکی به سازمان اجلاس سران، مرکز اجتماعات سازمان صدا و سیما و نمایشگاه بین المللی تهران دارد. این هتل که یکی از مرتفع‌ترین هتل های تهران است، دارای ۲۵ طبقه و مساحتی نزدیک به ۵۰ هزار متر مربع می‌باشد. هتل پارسیان آزادی به دلیل مشرف بودن به رشته کوه‌های البرز، آب و هوا تمیز و پاکی دارد و چشم‌اندازی بی‌نظیر به سمت شهر تهران. جالب است بدانید این هتل همواره میزبانی هیئت‌های ویژه سیاسی، اقتصادی، بازرگانی و تجار داخلی و خارجی می‌باشد و حتی اکثر کنفرانس‌های ملی و بین المللی نیز در این هتل صورت می‌پذیرد. واحدهای اقامتی هتل آزادی که ۴۷۵ اتاق و سوئیت می‌باشد شامل: سوئیت لوکس جونیور، رویال، دوبلکس و سوئیت پرزیدنتال است. امکانات هتل پارسیان آزادی شامل مرکز خرید، بیزینس سنتر، کلوپ ورزشی، تاکسی سرویس، پارکینگ، خشکشویی و آرایشگاه مردانه می‌باشد. یکی از خدمات ویژه هتل پارسیان آزادی تهران کانسیرژ می‌باشد. کانسیرژ در حقیقت رابط بین هتل و مهمانان است که برای ارائه خدمات داخل و بیرون هتل می‌باشد. شما می‌توانید در مورد تمامی خدماتی که هتل ارائه می‌دهد از آن‌ها کمک بگیرید و در مورد معرفی جاذبه‌های خارج از هتل، خدمات قابل ارائه در هتل و دیگر سرویس‌های خاص هتل با این افراد در تماس باشید. جمع‌بندی در این متن ما تنها توانستیم به تعداد محدودی از هتل های تهران اشاره نماییم که امتیاز بالایی از مهمانان ایران هتل آنلاین دریافت کرده بودند، در صورتی که این شهر دارای بهترین هتل ها و هتل آپارتمان‌ها است که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند. اگر دوست دارید از قیمت هتل در تهران مطلع شوید می‌توانید به وب سایت ایران هتل آنلاین سر بزنید و همچنین به صورت آنلاین هتل مدنظر خود را رزرو نمایید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید