۸ مدل از بهترین پلوپز‌های پارس خزر را بشناسید

۸ مدل از بهترین پلوپز‌های پارس خزر را بشناسید
راهنمای مطالعه

    ۸ مدل از بهترین پلوپز پارس خزر را از نظر کیفیت، کارایی و نظر کاربران بررسی کرده‌ایم تا بهترین مدل را بر اساس نیاز و اولویت خود انتخاب کنید.

    بزرگترین مزیت استفاده از پلوپز و طبخ برنج با آن، افزایش ایمنی و همین‌طور افزایش سرعت و سهولت در آشپزی است. با پلوپز دیگر نیازی به آبکش کردن برنج و حتی تنظیم شعله گاز ندارید و تنها کافی است درجه طبخ و زمان طبخ (در پلوپزهای تایمردار) را تنظیم کرده و به سراغ کارهای دیگر بروید، پس از گذشت زمان پخت برنجی خوشمزه با ته‌دیگ به رنگ دلخواه‌تان را در اختیار خواهید داشت.

    پیش از این ۱۰ مدل از بهترین پلوپز را در بازار ایران برایتان معرفی کردیم. در این مطلب با توجه به محبوبیت پلوپز پارس خزر بین خریداران قصد داریم ۸ مدل از بهترین پلوپزهای این برند را بررسی کنیم.

    معیارهای انتخاب بهترین پلوپز پارس خزر

    • کیفیت ساخت
    • کارایی
    • تعداد قابلیت‌ها
    • دارا بودن تایمر برای پخت آسان
    • قیمت مقرون به صرفه
    • نظر خریداران قبلی

    ۱. پلوپز پارس خزر مدل RC-101 TYAN

     پلوپز پارس خزر مدل RC-101 TYAN

    ظرفیت این پلوپز یک لیتری است که حدوداً برای ۴ نفر مناسب است. جنس بدنه این پلوپز پارس خزر از فلز باکیفیت بوده و با رنگ اپوکسی نسوز و مقاوم در برابر حرارت پوشش داده شده است. ظرف (دیگ) آن هم از جنس تفلون نچسب و مرغوب تولید شده است.

    دیگ قابلیت جداشدن از بدنه را دارد و به‌راحتی می‌توان مواد غذایی طبخ شده را از داخل پلوپز به ظروف دیگر منتقل کرد. این پلوپز دارای در شیشه‌ای از جنس پیرکس نشکن است که بر روی آن یک سوپاپ تعبیه شده تا بخارهای حاصل از پخت غذا به بیرون هدایت شوند.

    پلوپز مدل RC-101 TYAN با توان ۵۰۰ وات، مجهز به تایمر است و می‌توانید زمان پخت برنج و زمان روشن و خاموش شدن پلوپز را تنظیم کنید. با استفاده از تایمر در مصرف برق هم صرفه‌جویی خواهد شد.

    اگر از طرفداران ته‌دیگ هستید، باید بدانید که با پلوپز پارس خزر می‌توان میزان رنگ و پخت ته‌دیگ را با درجات مختلف تنظیم کرد. این پلوپز پارس خزر دارای محفظه‌ای است که سیم ۱ متری آن را در خود جای می‌دهد. در این محصول از ترمال فیوز برای ایمنی بیش‌تر و جلوگیری از خطرات احتمالی بهره برده شده است.

    پلوپز پارس خزر از جهت کارایی و عملکرد، طراحی زیبا، کیفیت عالی و قیمت مناسبی که دارد توانسته رضایت کاربران را به خود جلب کرده و از ۵ امتیاز ممکن ۴.۳ امتیاز دریافت کند. ۹۱ درصد خریداران قبلی دیجی کالا خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد داده‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این پلوپز

    ۲. پلوپز پارس خزر مدل RC-101TSP

    پلوپز پارس خزر مدل RC-۱۰۱TSP

    رنگ زرد و زیبای بدنه اولین چیزی است که در پلوپز مدل RC-۱0۱TSP توجه را جلب می‌کند اگر دکوراسیون آشپزخانه‌تان برای یک پلوپز زرد رنگ مناسب است، حتماً خرید این محصول از برند پارس خزر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

    در این پلوپز دارای یک سوپاپ است که بخارات حاصل از پخت غذا را به بیرون از ظرف می‌فرستد. پلوپز پرس خزر ابعادی معادل ۲۵۰ × ۲۴۰ × ۲۴۰ میلی‌متر و وزن ۲.۴۰ کیلوگرم دارد که جای کمی از آشپزخانه را اشغال خواهد کرد.

    ظرفیت آن ۴ نفره و به اندازه ۱ لیتر است. بدنه خوش‌رنگ آن از پلیمر مقاوم در برابر گرما و حرارت ساخته شده، در آن شیشه‌ای است و ظرف طوسی رنگ آن از جنس آلومینیوم با لایه داخلی تفلون نچسب ساخته شده است.

    توان این کالا ۵۰۰ وات است و مجهز به زمان‌سنج برای پخت ۹۰ دقیقه‌ای است که ترموستات آن به مصرف بهینه برق کمک بسیاری می‌کند. همچنین پارس خزر مدل RC-101TSP دارای درجات پخت مختلف است که در نتیجه ته‌دیگ آن را می‌توان به رنگ دلخواه درست کرد.

    سیم ۱.۵ متری آن نسوز است و وجود ترمال فیوز در ساختار داخلی پلوپز از بروز خطرات احتمالی جلوگیری خواهد شد. از جمله لوازمی که به همراه این محصول هستند می‌توان به اسفنج برای شست‌وشوی دیگ قابل جداشدن و پیمانه برای اندازه‌گیری مواد غذایی و طبخ آن‌ها اشاره کرد.

    کاربران از قیمت و کیفیت این محصول رضایت بالایی داشته و سهولت در استفاده از آن را یکی از ویژگی‌های بارز پلوپز پارس خزر دانسته‌اند. امتیاز این محصول ۴.۴ از ۵ است و ۸۲ درصد خریداران دیگران را به استفاده از آن توصیه کرده‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این پلوپز

    ۳. پلوپز پارس خزر مدل DMC-181P

    پلوپز پارس خزر مدل DMC-۱۸۱P

    جنس بدنه پلوپز پارس خزر پلاستیکی است اما در برابر حرارت مقاومت دارد و ذوب نمی‌شود. جنس دیگ قابل جدا شدن نیز از آلومینیوم تهیه شده که روکش تفلون دارد پس خیال‌تان راحت باشد که برنج به کف ظرف نمی‌چسبد.

    بر روی بدنه یک نمایشگر دیجیتالی تعبیه شده که دارای دو زبان انگلیسی و فارسی است. دکمه‌های روی بدنه نیز لمسی هستند. وجود تایمر در این محصول به شما اجازه می‌دهد تا زمان پخت، روشن و خاموش شدن پلوپز را تنظیم کرده و همچنین در مصرف برق صرفه‌جویی کنید.

    این محصول تنها یک پلوپز نیست بلکه ۲۱ عملکرد و دستور پخت از جمله بخارپز و آرام‌پز دارد و قادر است غذا را تا مدت زیادی بدون آن‌که بسوزد، گرم نگه دارد. همچنین ۸ درجه مختلف برای پخت ته‌دیگ با رنگ‌های متفاوت دارد.

    این پلوپز ۵.۸ کیلوگرمی به اندازه ۱.۸ لیتر یعنی برای ۸ نفر ظرفیت دارد. به همراه پلوپز پارس خزر مدل DMC-181P اقلامی مانند اسفنج برای تمیز کردن ظرف، پیمانه برای اندازه‌گیری برنج، باتری، قاشق برنج، قاشق خورش و یک راهنما قرار داده شده است.

    طول سیم پلوپز پارس خزر ۱.۵ متر بوده و موتور آن ۶۲۰ وات توان دارد. ظاهر زیبا و جذاب و همین‌طور کارایی‌ها و عمکردهایی که این پلوپز دارد، توجه بسیاری از افراد را جلب کرده و ۹۰ درصد از کاربران خریدش را پیشنهاد داده‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این پلوپز

    ۴. پلوپز پارس خزر مدل RC-61 TYAN

    پلوپز پارس خزر مدل RC-۶۱ Tyan

    بدنه این پلوپز ۲ کیلوگرمی از فلز با پوشش رنگ اپوکسی نسوز و مقاوم در برابر گرما و حرارت است و ظرف آن از جنس تفلون نچسب بوده و برای ۲ نفر ظرفیت طبخ برنج دارد.

    وجود تایمر در پلوپز پارس خزر به شما اجازه می‌دهد پخت زمان‌بندی‌شده داشته باشید. از اقلام همراه پلوپز می‌توان به پیمانه و اسفنج اشاره کرد و بهتر است که ظرف را حتماً با اسفنج تمیز کنید تا لایه تفلون آن از بین نرود.

    در شیشه‌ای پلوپز پارس خزر RC-61 TYAN از جنس پیرکس است و برای خروج بخارهای غذا بر روی آن یک سوپاپ قرار داده شده. روی بدنه هم یک چراغ وجود دارد که شما را در طبخ راهنمایی خواهد کرد.

    ۸۹ درصد از خریداران استفاده از این محصول را پیشنهاد کرده‌اند چرا که هم کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد، عملکرد راحت و سریعی دارد و سرعت آشپزی را بالا می‌برد.

    مشاهده تصاویر و قیمت این پلوپز

    ۵. پلوپز پارس خزر مدل RC-181 TYAN

    پلوپز پارس خزر مدل RC-۱۸۱ TYAN

    پلوپز ۱.۸ لیتری پارس خزر قابلیت پخت برنج برای ۸ نفر را دارد و دارای قابلیت‌ها و عملکردهای مختلفی است.

    جنس بدنه آن از فلز مقاوم با پوشش رنگ اپوکسی نسوز است. ظرف پلوپز با توان ۶۲۰ واتی که قابلیت جداشدن هم دارد از تفلون نچسب ساخته شده و تنها به‌وسیله اسفنجی که به همراه پلوپز است باید شسته شود.

    پلوپز پارس خزر RC-181 TYAN مجهز به تایمر است و زمان طبخ برنج را می‌توانید تنظیم کنید. ترموستات دقیقی که در آن به کار برده شده، نه‌تنها در مصرف برق صرفه‌جویی می‌کند بلکه حالت‌های پخت متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در صورت عدم استفاده از پلوپز، سیم نسوز پارس خزر جمع شده و در محفظه آن قرار داده می‌شود.

    کاربران از نظر زیبایی و طراحی، کارایی و عملکرد، کیفیت و قیمت امتیاز ۴.۳ از ۵ به این محصول داده‌اند و عنوان کرده‌اند که استفاده از آن آشپزی را آسان‌تر کرده و در طولانی مدت نیاز به خرید پلوپز جدید نداشته‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این پلوپز

    ۶. پلوپز پارس خزر مدل RCW181

    پلوپز پارس خزر مدل RCW۱۸۱

    ظاهر این پلوپز نسبتاً کلاسیک بوده و شبیه به مدل‌های قدیمی است که با مدل‌های امروزی کمی متفاوت است اما از نظر کارایی و کیفیت تفاوتی با آ‌ن‌ها ندارد.

    ظرف پلوپز که قابلیت جداشدن از بدنه را دارد، از جنس تفلون نچسب ساخته شده و به اندازه ۸ نفر ظرفیت طبخ برنج دارد. بدنه از جنس استیل آبکاری شده است و به همین دلیل تا مدتی طولانی پس از پخت قابلیت گرم نگهداشتن برنج را دارد.

    از پلوپز پارس خزر هم به عنوان بخارپز هم می‌توان استفاده کرد و انواع مواد غذایی را به‌صورت بخارپز طبخ کرد. پلوپز مدل RCW181 مجهز به تایمر است که زمان پخت غذا را قابل تنظیم می‌کند.

    کیفیت و دوام بالا، سهولت در آشپزی و قیمت متناسب با عملکردها از جمله نکاتی است که توانسته رضایت مصرف‌کنندگان این محصول را تا حد زیادی جلب کند و امتیاز ۴.۴ از ۵ به آن داده‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این پلوپز

    ۷. پلوپز پارس خزر مدل RC181TSP کندوج

    پلوپز پارس خزر مدل RC۱۸۱TSP Candoj

    اولین نکته‌ای که در خرید پلوپز اهمیت دارد، ظرفیت آن است که برای چند نفر قابلیت پخت برنج دارد. ظرفیت پلوپز مدل RC181TSP Candoj برابر ۱.۸ لیتر است که برای تعداد ۸ نفر مناسب است.

    جنس ظرف که قابلیت جداشدن هم دارد مانند سایز پلوپزها از جنس تفلون نچسب است. بدنه هم از جنس پلیمر نسوز و مقاوم در برابر حرارت است.

    پلوپز تایمردار این اختیار را به شما می‌دهد که حتی در زمانی که خانه نیستید، بتوانید برنج‌تان را پخت کنید چرا که در زمان مشخص‌شده روشن و در زمان معین پس از پخت خاموش می‌شود.

    کاربران این محصول از کارایی‌ها و کیفیت آن رضایت داشته‌اند و امتیاز ۴.۳ را برایش در نظر گرفته‌اند. همچنین ۹۱ درصد آنها خرید این محصول را به دیگران توصیه کرده‌اند.
    مشاهده تصاویر و قیمت این پلوپز

    ۸. پلوپز پارس خزر مدل RC-61TS

    پلوپز پارس خزر مدل RC-۶۱TS

    این پلوپز ۲ نفره ۲ کیلوگرم وزن و۳۵۰ وات قدرت دارد. جنس بدنه این کالا از استیل ضدزنگ است. ظرف پلوپز از جنس تفلون نچسب است که برنج و مواد غذایی به ظرف نمی‌چسبد و از بدنه جدا می‌شود.

    پلوپز پارس خزر RC-61TS تایمردار است و قابلیت تنظیم زمان پخت دارد و حتی با مدل‌های مختلف پخت می‌توانید رنگ ته‌دیگی که می‌خواهید بپزید را تعیین کنید.

    در پلوپز از جنس شیشه بوده و دارای سوپاپی است که بخارها را از ظرف خارج می‌کند. به همراه پلوپز لوازمی مانند پیمانه و اسفنج به خریدار ارائه می‌شود.

    ۹۲ درصد خریداران قبلی دیجی کالا خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد داده‌اند. پلوپز پارس خزر RC-61TS توانسته از لحاظ قیمت، کارایی، طراحی و همین‌طور کیفیت ساخت از ۵ امتیاز ممکن ۴.۳ نمره کسب کند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این پلوپز

    در آخر

    در این مطلب ۸ مدل از بهترین پلوپز پارس خزر را معرفی کرده‌ایم که همگی رضایت بیش از ۹۰ درصد خریداران قبلی خود را جلب کرده‌اند. برای خرید بهترین پلوپز پارس خزر ابتدا بودجه‌ای که دارید و سپس عملکردهایی که از یک پلوپز انتظار دارید را مورد بررسی قرار داده و سپس به خرید اقدام کنید. برای مثال اگر خانواده پرجمعیتی دارید باید سراغ مدل‌های DMC-181P و RC181TSP Candoj با ظرفیت بالا نظیر و بروید اما اگر برای افراد کمی غذا می‌پزید مدل‌های کم مصرفی مثل RC-61 TYAN و RC-61TS برای شما بهتر است.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید