بررسی ۱۰ مدل از بهترین پلوپزها در بازار ایران

بررسی ۱۰ مدل از بهترین پلوپزها در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    آشپزی خوب بخشی از داشتن یک سبک زندگی سالم و جذاب است. برای اینکه خوب آشپزی کنید و غذاهایی خوبی آماده کنید، نیاز به ابزار مناسب دارید. برای مثال، پلوپز کارتان را راحت می‌کند و به شما آزادی‌عمل زیادی در پخت‌وپز می‌دهد. برای همین در این مقاله با تهیه یک فهرست به شما در خرید بهترین پلوپز کمک می‌کنیم.

    معیارهای درجه برای انتخاب بهترین پلوپز

    در این مقاله می‌خواهیم به شما در انتخاب بهترین پلوپز بازار کمک کنیم. برای همین هم به‌سراغ فروشگاه‌های آنلاین مانند دیجی‌کالا رفته‌ایم تا ببینیم که چه مدل‌هایی بیشترین رضایت خریداران را داشته‌اند.

    بررسی پرفروش‌ترین‌های بازار به ما و شما کمک می‌کند که گزینه‌هایی را برای خرید در نظر بگیریم که مشتریان بیشتری به سراغشان رفته‌اند و کیفیت و قیمت بهتری نسبت به محصولات دیگر بازار دارند. در انتخاب میان پرفروش‌ترین‌ها هم به معیارها و استانداردهایی دقت کرده‌ایم. چه معیارهایی:

    • کارایی
    • طراحی
    • امکانات و قابلیت‌ها
    • ارزش خرید و نظرات کاربران

    دقت کنید که فهرست بهترین پلوپز براساس قیمت تعیین شده؛ گزینه یک گران‌ترین است و هرچه پیش می‌رویم از قیمت محصولات کم می‌شود.

    ۱. پلوپز بوش مدل MUC88B68

    بهترین پلوپز

    بوش نام آشنا، معتبر و محبوبی در میان محصولات و لوازم خانگی است. این برند آلمانی کیفیت بسیار خوبی دارد و سال‌هاست که در حوزه تولید انواع لوازم خانه فعالیت می‌کند. البته بدیهی است که قیمت این برند نسبت به برندهای دیگر بسیار زیاد است اما اگر مشکلی در این زمینه نداشته باشید، خریدتان از بوش، خریدی امن و عالی خواهد بود. بگذارید درباره ویژگی‌هایش بیشتر توضیح بدهیم تا ببینید که آیا پلوپز بوش بهترین پلوپز است یا خیر؟

    کارایی

    این پلوپز از محصولات نوین و جدید بازار است؛ یعنی فناوری‌ها و امکانات خوبی دارد و در کنار همه این ویژگی‌های متنوع، کارایی‌اش هم نمره خوبی می‌گیرد. دیگ جداشدنی پلوپز بوش از جنس تفلون است. پس راحت می‌توانید اقدام به درست‌کردن پلو کنید و بعد در شست‌وشو مشکلی نخواهید داشت.

    این دیگ تفلون را می‌توانید در ماشین ظرفشویی بشویید. پلوپز بوش علاوه بر امکان پخت برنج، کارایی دیگری هم دارد و آن امکان بخارپزکردن است. سالم‌خورها و کسانی که به سلامت غذا اهمیت زیادی می‌دهند از این امکان و کارایی بوش استقبال زیادی می‌کنند. بخارپزکردن سبزیجات راه مناسبی برای واردکردن آنها به بشقاب وعده‌های غذایی است. راستی ظرفیت دیگ درون پلوپز ۵ لیتر است.

    طراحی

    طراحی و ظاهر پلوپز بوش هم چشمگیر و زیباست. شکل بیرونی و ظاهری این وسیله ما را یاد یک ربات کوچک بامزه می‌اندازد. قبول دارید؟ جنس بدنه پلوپز از استیل است و دکمه‌های مختلفی روی آن تعبیه شده که در ادامه درباره‌شان بیشتر توضیح خواهیم داد.

    امکانات و قابلیت‌ها

    این پلوپز ۹۰۰ واتی صفحه نمایشگر دارد و به کمک آن می‌توانید کنترل وضعیت پخت‌وپز را به دست بگیرید. نشان‌گر موجود روی آن وضعیت پخت را نشان می‌دهد.

    پلوپز بوش مجهز به ۴۸ برنامه دستور پخت اتوماتیک است و ۱۹ برنامه پخت دستی هم برایش در نظر گرفته شده است.

    بعد از اتمام پخت هم برنج به‌طور خودکار در پلوپز گرم نگه داشته می‌شود. تایمری که در این دستگاه وجود دارد امکان تنظیم زمان پخت‌وپز مواد مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد. امکانات و قابلیت‌های مختلف دیگری هم از سوی این دستگاه ارائه می‌شود. برای پخت انواع غذاها در کنار برنج می‌توانید روی این پلوپز حساب کنید.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    قیمت این پلوپز زیاد است. با وجود تمام مزایایی که دارد، باید دقت کنید که برای خریدش نیاز به دست‌به‌جیب‌شدن و هزینه‌کردنِ حدود ۹ میلیون و ۵۰۰هزارتومان است. کیفیت، طراحی و استحکام این وسیله بسیار بالاست.

    این دستگاه عالی، خوش‌کیفیت و چندکاره است. شاید بتوان گفت که با مرور نظر کاربران، تنها ایراد وارد به آن، نداشتن دفترچه راهنمای فارسی است که اگر انگلیسی بدانید، این مشکل هم حل خواهد شد.

    ۲.پلوپز و مولتی کوکر همیلتون کد191

    بهترین پلوپز

    همیلتون هم یکی دیگر از برندهای پرفروش خارجی پلوپز است. این محصول هم ویژگی‌های لازم برای ورود به جمع بهترین‌ها را دارد. اجازه بدهید که با مرور ویژگی‌ها و کارایی‌اش، شما را در انتخاب بهترین پلوپز یاری کنیم.

    کارایی

    پلوپز همیلتون ۱۲نفره است و حدود ۴ کیلوگرم وزن دارد. ظرفیتش ۶ لیتر است و ظرف درونی آن جدا می‌شود. تفلون‌بودن دیگ درونی پلوپز به جداشدن راحت پلو و شست‌وشوی راحت کمک می‌کند. این پلوپز ۸۶۰ وات، سیم بلندی دارد که اندازه‌اش به یک متر می‌رسد.

    طراحی

    بدنه پلوپز همیلتون هم از جنس استیل است. طراحی‌اش زیباست و روی آن دکمه‌های متنوعی تعبیه شده که امورات مختلف را سروسامان می‌دهند. همین دکمه‌ها و فناوری‌های جذاب موجود در وسیله روی ظاهرش هم اثرات مثبت گذاشته و باعث شده که با محصولی نوین و جالب روبه‌رو باشیم.

    امکانات و قابلیت‌ها

    پلوپز همیلتون ۱۰ دستور پخت مختلف در اختیارتان قرار می‌دهد که همگی با دکمه‌های تاچ روی وسیله کنترل می‌شوند. صفحه نمایشگر روی دستگاه هم به کنترل و مدیریت اوضاع پخت کمک می‌کند. این وسیله مجهز به تایمر هم هست.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    خریداران پلوپز همیلتون از کیفیتش رضایت داشته و گفته‌اند که در نقش آرام‌پز هم ظاهر می‌شود و امکانات خوبی برای آشپزی دارد.

    این پلوپز حدود ۲ میلیون و ۴۰۰هزار تومان قیمت دارد. البته به نظر می‌رسد که برای پخت برنج معمولی تایمر ندارد اما امکانات متنوعی دارد که خریداران قبلی را راضی نگه داشته است. اگر با خرید محصولاتی با قیمتی بالای ۲ میلیون مشکلی ندارید، به خرید این گزینه به عنوان بهترین پلوپز هم فکر کنید.

    ۳.پلوپز فیلیپس مدل HD3038 Fuzzy Logic

    بهترین پلوپز

    فیلیپس هم از نام‌های آشنای دنیای لوازم خانگی است. پلوپز آن هم در میان پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد. اما چه ویژگی‌هایی دارد و چرا فروشش زیاد است؟ اجازه بدهید که بیشتر بررسی کنیم.

    کارایی

    این پلوپز ۱۰ نفره حدود ۲ لیتر ظرفیت و کارایی مطلوبی دارد. مجهزبودن آن به قابلیت گرم‌کردن مجدد و دیگ تفلون قابل‌جداشدن باعث شده که گزینه خوبی برای مشتریان باشد. مشتریان ایرانی عاشق برنج هستند و پخت‌وپز برنج در مهمانی‌هایشان جایگاه ویژه‌ای دارد. خرید چنین وسیله‌ای می‌تواند از استرس آماده‌کردن برنج تاحد زیادی کم کند. عالی نیست؟

    طراحی

    ظاهر پلوپز فیلیپس زیباست و در بدنه‌اش ترکیبی از استیل و پلاستیک استفاده کرده‌اند. سیم ۱.۲ متری آن هم استفاده از وسیله را راحت‌تر کرده و به شما امکان می‌دهد که در نقطه‌ای دور از پریز برق هم وسیله را قرار بدهید.

    امکانات و قابلیت‌ها

    پلوپز فیلیپس مجهز به دستور پخت‌ غذاهای متنوعی مانند سوپ و کیک است و امکان بخارپزکردن و ته‌دیگ‌گذاشتن برای پلو را هم در اختیارتان قرار می‌دهد.

    قابلیت گرم‌کردن مجدد و وجود دریچه خروج بخار هم از ویژگی‌های برجسته و محبوب پلوپز فیلیپس است.  راستی! این وسیله تایمر هم دارد.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    خریداران قبلی این محصول از آن راضی‌اند. ظاهرش، کارکردش و امکانات متنوعی که در اختیار قرار می‌دهد، بسیار مطلوب و راضی‌کننده‌اند.

    مشاهده تصاویر و قیمت این پلوپز

    [related]985[/related]

    ۴. پلوپز مولینکس مدل MK1561Q

    بهترین پلوپز مولینکس هم از نام‌های پرآوازه بازار محصولات خانگی است. این برندها خیالتان را تاحد زیادی درباره کیفیت عمومی و کلی محصول راضی می‌کنند. بنابراین، با تکیه بر اعتبار و نامشان باید به سراغ بررسی ویژگی‌های دیگرشان رفت.

    کارایی

    پلوپز مولینکس حدود ۲ لیتر ظرفیت دارد و برای ۱۰ نفر امکان پخت پلو را فراهم می‌کند. دیگ این وسیله هم قابلیت جداکردن دارد و روکش آن سرامیکی نچسب است و قابلیت شست‌وشو دارد. دقت کنید که توان مصرفی آن حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ وات است.

    طراحی

    جنس بدنه پلوپز مولینکس پلاستیکی است، در شیشه‌ای دارد و ظرف جداگانه‌ای برای بخارپزکردن هم برای آن در نظر گرفته شده است. چراغ نشانگری هم در این پلوپز وجود دارد.

    امکانات و قابلیت‌ها

    این وسیله مجهز به قابلیت گرم نگه‌دارنده است، یادتان باشد که تایمر ندارد اما با آن می‌توانید مواد مختلف مانند سبزیجات را بخارپز کنید. بدنه این وسیله ضدحرارت است و کارکردن با آن ساده می‌شود. این محصول در مقایسه با گزینه‌هایی که پیش‌تر گفتیم، امکانات جانبی کمتری دارد اما کیفیتش قابل‌قبول و مطلوب است.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    خریداران قبلی پلوپز مولینکس از آن راضی‌اند. آنها معتقدند که برنج در این وسیله زود پخته می‌شود و برای کارمندان و کسانی که وقت زیادی برای آشپزی ندارند، محصول مناسبی است.
    برخی از نداشتن امکان ته‌دیگ‌گذاشتن در ته پلو در این وسیله نارضایتی داشتند. اگر خیلی ته‌دیگ دوست دارید، شما هم به این نکته دقت کنید. 

    ۵. پلوپز گوسونیک مدل GRC-684

    بهترین پلوپز

    پلوپز ۸نفره گوسونیک هم در جمع پرفروش‌ها قرار دارد و برای خرید بهترین پلوپز نیم‌نگاهی هم به آن داشته باشید. این وسیله ۸۶۰واتی هم امکانات خوبی دارد و رفاه زیادی برای پلو درست‌کردن در اختیارتان قرار می‌دهد.

    کارایی

    این پلوپز کارایی زیادی دارد. با آن می‌توانید علاوه بر پلو، خورشت و سوپ یا انواع غذاهای بخارپز را آماده کنید. ظرفیت این وسیله حدود ۲ لیتر است و استحکام خوبی هم دارد.

    طراحی

    پلوپز گوسونیک هم از نقطه‌نظر ظاهر نمره خوبی می‌گیرد. طراحی آن مدرن و نوین است. برای ساخت بدنه‌اش از تلفیقی از پلاستیک و فلز استفاده کرده‌اند و ظاهر ظریف و زیبایی هم دارد. دکمه‌های این وسیله لمسی هستند و یک LED هم دارد که اوضاع‌واحوال غذای درون پلوپز را به شما نشان می‌دهد.

    امکانات و قابلیت‌ها

    این وسیله هم برای غذاهای شرقی کاربرد دارد و هم برای غربی‌ها. در واقع با آرام‌پزی روبه‌رو هستید که بخارپز هم می‌کند. به همراه پلوپز گوسونیک اقلامی مانند ظرف بخارپز و کفگیر و ملاقه هم تحویل مشتریان می‌شود. دفترچه‌ای فارسی هم در کنار آن وجود دارد که کارکردن با وسیله را برای افرادی که زبان انگلیسی نمی‌دانند، بسیار ساده می‌کند.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    این پلوپز حدود ۱میلیون و ۷۰۰هزار تومان قیمت دارد. خریداران قبلی‌اش از آن رضایت دارند و می‌گویند که بعد از گذر چند سال، کماکان از این وسیله به‌خوبی استفاده می‌کنند. نظرتان چیست؟‌ قصد خریدش را دارید؟ به نظرتان برای شما بهترین پلوپز است؟

    مشاهده تصاویر و قیمت این پلوپز

    ۶. پلوپز میگل مدل GRC 830

    بهترین پلوپز
    هنوز بهترین پلوپز را انتخاب نکرده‌اید؟ اجازه بدهید و عجله نکنید چون ۴ مورد دیگر هم برایتان داریم. یکی از این‌ها، پلوپز میگل است. این پلوپز ۶نفره با ظرفیت ۶۰۰ وات حدود ۳لیتر ظرفیت دارد. بگذارید که در ادامه، نگاه دقیق‌تری به آن بیاندازیم.

    کارایی

    پلوپز میگل هم برایتان پلو می‌پزد و هم در نقش بخارپز ظاهر می‌شود. جنس و پوشش دیگ درونی‌اش از آلومینیوم است و روکش نچسب دارد. با این وسیله می‌توانید ته‌چین، کیک، خورشت و انواع غذاها را آماده کنید.

    طراحی

    پلوپز میگل هم ظاهر جذاب و زیبایی دارد. ظاهرش بسیار مدرن و جدید است. بدنه‌اش را با پلاستیک درست کرده‌اند و دستگیره حمل دیگ هم دارد. دیگ درونی‌اش هم از وسیله جدا می‌شود و کار با آن ساده است.

    امکانات و قابلیت‌ها

    این برند به همراه محصولش اقلامی مانند سبد بخارپزی، کابل برق، کفگیر، ملاقه و چیزهایی از این دست هم تحویل مشتریان می‌دهد. میگل ۸ دستور پخت مختلف دارد و قابلیت تنظیم روی درجه‌ای برایش در نظر گرفته شده که به شما به همراه برنجتان ته‌دیگ هم می‌دهد. عالی نیست؟

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    در میان نظرات خریداران نکته‌ای قابل‌تأمل دیده می‌شود.ظاهرا ظرفیت این وسیله کمی کمتر از چیزی است که سازنده می‌گوید. یعنی شاید نتوان گفت که دقیقا ۶نفره است.
    البته حجم مصرف غذای آدم‌ها با هم فرق دارد. این را هم در نظر بگیرید.
    مشاهده تصاویر و قیمت این پلوپز

    ۷.پلوپز پارس خزر مدل RC-101 TYAN

    بهترین پلوپز در جست‌وجوهایمان برای یافتن بهترین پلوپز نامی آشنا و غیرقابل‌فراموشی هم دیده می‌شود: پارس خزر. بله! این برند وطنی از آن خو‌ش‌نام‌هایی است که در بازار لوازم خانگی خوب کار می‌کند. اما این مدل پلوپز پارس خزر چه ویژگی‌هایی دارند.

    کارایی

    این پلوپز ۴نفره است، حدود ۳ کیلوگرم وزن دارد و ظرفیتش هم به یک لیتر می‌رسد. یکی از مهم‌ترین نکات درباره آن، سازگاربودن با شیوه طبخ برنج ایرانی است.

    طراحی

    پلوپز پارس‌خزر مانند رقبای خارجی‌اش ظاهر مدرنی ندارد و اتفاقا یادآور همان پلوپزهایی است که حتی در منزل مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها هم دیده می‌شود. طول سیم این وسیله حدود یک متر است و دری شیشه‌ای برای خروج بخار روی آن قرار می‌گیرد.

    امکانات و قابلیت‌ها

    با این پلوپز می‌توانید ته‌دیگ‌های جانانه درست کنید، سیم‌هایش نسوز است و مجهز به ترمال فیوزی است که از خطرات احتمالی جلوگیری می‌کند. تایمر و ترمسوتات پلوپز پارس‌خزر هم به‌خوبی کار و تجربه پخت را راحت‌تر و رضایت‌بخش‌تر می‌کند.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    بسیاری از کاربرانی که این محصول را خریده‌اند از تصمیمشان برای خرید ابراز رضایت کرده‌اند. آنها علاوه بر برنج، کیک و غذاهای دیگر هم با این محصول درست کرده بودند و از نتیجه رضایت داشته‌اند. این پلوپز محصولی ساده و کاربردی است. اگر قصد خریدش را دارید، باید حدود ۱ میلیون تومان هزینه کنید.

    ۸. پلوپز هاردستون مدل RCM4310W

    ption id="attachment_39759" align="aligncenter" width="850"]بهترین پلوپز هاردستون پلوپز هاردستون
    یکی از آخرین گزینه‌های فهرستِ انتخابِ بهترین پلوپز هاردستون است. این محصول هم ۴نفره است و می‌توانید برای خرید پلوپز رویش حساب کنید و نیم‌نگاهی به آن داشته باشید.

    کارایی

    این پلوپز عملکرد ساده‌ای دارد. مانند گزینه‌های ابتدایی این فهرست نیست که دکمه‌های لمسی پیچیده دارند. پلوپز هاردستون زمان‌سنج پخت دارد و در آن می‌توانید برای ۴نفر غذا درست کنید. این پلوپز ۴لیتری و توان مصرفی آن هم ۵۰۰ وات است.

    طراحی

    پلوپز هاردستون درب شیشه‌ای پیرکسی دارد و سوپاپی برای خروج بخار روی آن در نظر گرفته شده است. تفلون ظرف داخلی‌اش هم به جداشدن برنج و غذاهای دیگر کمک شایانی می‌کند.

    امکانات و قابلیت‌ها

    پلوپز هاردستون مجهز به تایمر اتوماتیک و ته‌دیگ‌ساز است. ظرف بخارپز پلی‌کربناتی این دستگاه هم امکان درست‌کردن غذاهای سالم را در اختیارتان قرار می‌دهد.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    مشتریان قبلی پلوپز هاردستون می‌گویند که این محصول برای درست‌کردن غذاهای ایرانی بسیار مناسب است و پلوهایی خوشمزه با ته‌دیگی جانانه به شما می‌دهد.

    ۹. پلوپز پارس خزر مدل RC-101TSP

    ption id="attachment_39761" align="aligncenter" width="850"]بهترین پلوپز پارس خزر پلوپز پارس خزر
    پارس‌خزر در تولید مدل‌های مختلف پلوپز تجربه زیادی دارد. در این بخش از فهرست بهترین پلوپز می‌خواهیم از یکی دیگر از مدل‌های پلوپز پارس‌خزر برایتان بگوییم. ویژگی‌هایش چیست؟

    کارایی

    این پلوپز مجهز به تایمر است، دیگی جداشونده دارد که نچسب است و به شما ته‌دیگ‌های خوبی هم می‌دهد. برای بهینه‌شدن مصرف برق، وسیله ترموستات هم دارد. با این پلوپز می‌توانید در درجات مختلف حرارتی، برنج خود را برای ۴ نفر آماده کنید.

    طراحی

    ظاهر این پلوپز ساده است اما رنگ جذاب و بامزه‌ای دارد؛ زرد و البته رنگ سفید آن هم موجود است. این پلوپز ۲.۵ کیلویی سیم بلندی هم دارد. سیم پلوپز حدود ۱.۵ متر است.

    امکانات و قابلیت‌ها

    پلوپز پارس‌خزر مجهز به زمان‌سنج ۹۰دقیقه‌ای پخت خودکار است. با توجه به ذائقه ایرانی‌ها، امکان پخت ته‌دیگ هم در این محصول در نظر گرفته شده است. از اقلام همراه با پلوپز پارس‌خزر هم می‌توان به این موارد اشاره کرد: اسفنج، پیمانه و دفترچه راهنما.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    قیمت این پلوپز در حدود ۸۸۰هزار تومان است. خریداران این محصول از سادگی کار با آن رضایت دارند. بعضی از مشتریان قبلی‌اش معتقدند که حجم این پلوپز برای ۴ نفر کافی نیست. اگر قصد خرید دارید، حتما این موضوع را در نظر بگیرید.

    ۱۰.  پلوپز پاناسونیک مدل SR-970D

    ption id="attachment_39762" align="aligncenter" width="850"]بهترین پلوپز پاناسونیک پلوپز پاناسونیک

    برای پخت برنج با کمترین دردسر، به پلوپز پاناسونیک هم می‌توانید فکر کنید. این محصول هم طراحی کلاسیکی دارد و کار با آن ساده است. پلوپز پاناسونیک حدود ۲ کیلوست و می‌توانید با آن برای ۴نفر غذا درست کنید.

    کارایی

    این پلوپز هم ظرف تفلونی نچسب دارد و مجهز به یک صفحه نمایشگر است که از وضعیت پخت مواد به شما اطلاع می‌دهد. دوام و کیفیت این محصول هم زیاد است و از پلوپزهای مستحکم و کارای بازار است.

    طراحی

    شکل این پلوپز شبیه پلوپزهای قدیمی و کلاسیک است. در آن شیشه‌ای است و بدنه‌اش را هم از جنس فلز با پوشش اپوکسی نسوز و مقاوم به حرارت ساخته‌اند.

    امکانات و قابلیت‌ها

    پلوپز پاناسونیک دارای حالت‌های گرم‌نگه‌دارنده، آرام‌پز و پلوپز است. به کمک آن می‌توانید ته‌دیگ را در سه حالت کم‌رنگ، متوسط و پررنگ آماده کنید.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    مشتریان قبلی این محصول از آن راضی‌ بوده‌اند؛ دم‌کشیدن و به‌قول ایرانی‌ها، عمل‌آمدن برنج در این وسیله برای مشتریان راضی‌کننده بوده است.

    مشاهده تصاویر و قیمت این پلوپز

    در آخر

    بهترین پلوپز کدام بود؟ به گزینه‌ای نهایی برای خرید رسیدید؟ اگر شما هم تجربه‌ای درباره خرید پلوپز دارید و برندی را می‌شناسید که استفاده از آن راضی‌کننده است، حتما آن را به ما هم معرفی کنید. [see_also]5847[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید