۶ دلیل رضایت مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی A9 2018

۶ دلیل رضایت مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی A9 2018
راهنمای مطالعه

    گلکسی A9 سامسونگ با ترکیب چهارگانه دوربین خود در کانون توجه بسیاری است، اما کاربران این گوشی چه نظرات مثبتی راجع‌به آن دارند؟

    علیرغم قیمت تقریباً بالای گلکسی A9 سامسونگ در بازار ایران، این گوشی یکی از محصولاتی است که در روزهای گذشته تقاضای نسبتا بالایی در بازار داشته است.

    مواردی که در ادامه مطالعه می‌کنید، همگی حاصل تجربه‌ کاربران این گوشی در سراسر جهان هستند و نقطه‌نظرات تبلیغاتی سامسونگ در آن‌ها دخیل نبوده است.

    ۱. قفل‌گشایی سریع با چهره و اثرانگشت

    طبق گفته‌ کاربران، قفل‌گشایی گلکسی A9 با استفاده از سنسور اثر انگشت بسیار سریع اتفاق می‌افتد. قرارگیری این سنسور در موقعیت مناسب باعث شده تا دسترسی به آن نقطه نیز با سهولت اتفاق بیافتد.

    با‌این‌حال سامسونگ قابلیت تشخیص چهره را نیز در میان‌رده جدید خود قرار داده است. در نظرات کاربران می‌توان حس کرد که اغلب آن‌ها استفاده از حسگر اثرانگشت را برای قفل‌گشایی ترجیح می‌دهند؛ اما وجود قابلیت تشخیص چهره را نیز یک مزیت می‌دانند.

    ۲. وجود جک هدفون

    galaxy a9 2019 headphone jack

    خوشبختانه در گلکسی A9 2018، سامسونگ همچنان استفاده از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را ادامه داده است که مسلماً برای کسانی که در طول روز مدت زیادی را به هندزفری و هدست کار می‌کنند، خبر خوشایندی است. ضمن اینکه برای گوش‌دادن به موسیقی از این طریق، نیازی به خرید هندزفری‌های جدید متناسب با درگاه USB Type-C نیز ندارند.

    ۳. دوربین چهارگانه

    دوربین گلکسی a9 2018سامسونگ برای نخستین‌بار در گوشی‌های تولیدیش، Galaxy A9 2018 را به چهار لنز دوربین مجهز کرده است. هرکدام از این لنزها عملکرد خاصی دارند.

    اغلب کاربران از کیفیت تصاویر ثبت‌شده رضایت داشته‌اند؛ با‌این‌حال، کاربران بیشتر از وجود لنزی که برای ثبت تصاویر عریض استفاده می شود، ابراز خرسندی کرده‌اند. افزون‌بر موارد فوق، دوربین سلفی نیز با کیفیت ۲۴ مگاپیکسلی نیز می‌تواند برای عشاق عکس‌های سلفی یک مزیت بزرگ باشد.

    ۴. باتری و شارژدهی مناسب

    galaxy a9 2018 battery

    سامسونگ در گلکسی A9 از باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده که نسبت به گوشی‌های پرچمدار این شرکت نیز شارژدهی بیشتری دارد.

    استفاده از نمایشگر سوپر امولد در کنار استفاده از سخت‌‌افزار کم‌مصرف، به کاربران اجازه می‌دهد تا در استفاده سنگین تا ۱ روز، نیمه‌سنگین تا ۱.۵ روز و سبک تا ۲ روز از دستگاه خود استفاده کنند.

    این مورد در کنار پشتیبانی از فناوری شارژ سریع که به‌سرعت اقدام به شارژ باتری می‌کند، توانسته نظر بسیاری از کاربران این گوشی را به خود جلب کند.

    ۵. توان سخت‌افزاری مناسب

    توان پردازشی در گلکسی A9‌ 2018 توسط پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ تأمین می‌شود که جزو گزینه‌‌های مناسب برای میان‌رده‌ها به‌‌شمار می‌رود. قرارگیری این پردازنده در کنار مقدار حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایت (به‌انتخاب کاربر) و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی، تقریباً نیاز اغلب کاربران را پوشش می‌دهد.

    طبق گفته کاربران، بازی‌های سنگینی چون پابجی و فورتنایت به‌روانی روی این دستگاه اجرا می‌شوند و با هیچگونه لگ و هنگی حین کار با گوشی مواجه نشدند؛ ضمن اینکه گرمای تولید‌شده از پردازنده در حین انجام بازی نیز چندان آزاردهنده نیست.

    ۶. نمایشگر همواره روشن

    سامسونگ گلکسی A7 2018

    اگرچه در گلکسی A9 شاهد عدم حضور چراغ اعلانات هستیم؛ اما سامسونگ به‌جای آن ویژگی دیگری را تحت عنوان نمایشگر همواره روشن (Always On Display) تعبیه کرده که امکانات به‌مراتب بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

    نمایش تقویم، متن پیام‌های دریافتی و ساعت در هنگام خاموش‌بودن صفحه‌نمایش از شاخص‌ترین امکانات این قابلیت محسوب می‌شود. نکته مهم درباره این قابلیت، مصرف بسیار ناچیز توان باتری به‌لطف استفاده از نمایشگرهای امولد است.

    جمع‌بندی

    سامسونگ گلکسی A9 یکی از گوشی‌هایی است که از دیدگاه کاربران توان سخت افزاری خوب، دوربین و باتری مناسب و به طور کلی عملکرد خوبی به عنوان یک گوشی هوشمند دارد و می‌تواند نیاز بیشتر کاربران را برطرف کند. با‌این‌حال، گلکسی A9 نیز به‌مانند هر دستگاه دیگری دارای برخی عیوب است که دانستنِ آن‌ها در خریدتان نقش مهمی را ایفا می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم که پیش‌ از اینکه تصمیم به خرید این دستگاه بگیرید، مقاله «۳ دلیلی که شما را از خرید گلکسی A9‌ منصرف می‌کند» را نیز مطالعه کنید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید