۳ دلیل نارضایتی مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی A9 2018

۳ دلیل نارضایتی مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی A9 2018
راهنمای مطالعه

    آیا گلکسی A9 سامسونگ ضعف‌هایی دارد که منجر به منصرف‌شدنمان از خرید این دستگاه شود؟ در ادامه با درجه همراه باشید تا با سه مورد از نکات منفی Galaxy A9 2018 آشنا شویم.

    توجه داشته باشید که تمامی نکاتی که پایین‌تر مطالعه خواهید کرد، همگی حاصل تجربه و نظرات کاربران این گوشی در سراسر دنیا است.

    پیش‌ از اینکه به موضوع بحث وارد شویم، پیشنهاد می‌کنیم که دیگر مقاله درجه را در رابطه با «۶ دلیلی که شما را به خرید گلکسی A9 ترغیب می‌کند»، مطالعه کنید.

    ۱. عدم تناسب قیمت با سخت‌افزار

    علیرغم اینکه برای توصیف گلکسی A9 2018 از واژه میان‌رده استفاده می‌شود؛ اما سامسونگ برچسب قیمتی تقریبا بالایی را برای آن انتخاب کرده است. پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ در کنار حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی (به‌انتخاب کاربر)، دستگاهی با قدرت پردازشی متوسط را با خود به‌ارمغان می‌آورند؛ از‌این‌رو، انتظار می‌رفت که سامسونگ برای چنین سخت‌افزاری، قیمتی متعادل را انتخاب کند.

    با‌این‌حال، قیمت پایه ۶۰۰ یورویی این دستگاه که در بازار ایران به ۵ میلیون ۵۰۰ هزارتومان می‌رسد، برچسب قیمتی مشابه گوشی‌های قدرتمند‌تر بازار دارد.

    ۲. لک‌پذیری

    پوشش براق بدنه دستگاه، علیرغم تمامی زیبایی که در نگاه نخست با خود به‌همراه دارد؛ اما لک‌پذیری بالایی را با خود به‌ارمغان می‌آورد. کافیست تا تنها یک‌بار بدنه دستگاه را لمس کنید تا آثار قرارگیری انگشتان شما تمامی قسمت پشتی بدنه را فرا بگیرید. اگر جزو کسانی هستید که به‌ استفاده از قاب علاقه‌ای ندارید، احتمالاً این موضوع خیلی زود اذیتتان خواهد کرد.

    ۳. دوربین؛ خوب اما نه به اندازه‌ تبلیغات

    اگرچه دوربین Galaxy A9 2018 در اغلب مواقع عملکرد مناسبی را از خود برجای می‌گذارد؛ اما برای بسیاری از کاربران این گوشی، کیفیت تصاویر ثبت‌شده آنطور که باید و شاید با لنزهای پرشمار دوربین و مانور تبلیغاتی سامسونگ روی این بخش همخوانی ندارد.

    البته این بدین‌ مفهوم نیست که با دوربین بدی طرف هستید؛ اما اگر انتظار دارید که عکس‌های ثبت‌شده با Galaxy A9 2018 در حدو‌اندازه‌ گوشی‌های پرچمدار باشد، احتمالاً ناامید خواهید شد.

    جمع‌بندی

    کمتر گوشی را می‌توان پیدا کرد که به‌سختی ایراد به‌ آن وارد شود. اغلب گوشی‌های موجود در بازار مملو از ایرادهای ریز و درشتی هستند که تجربه‌ کاربری افراد را بعضاً در بلندمدت تحت‌الشعاع قرار می‌دهند؛ اما سامسونگ گلکسی A9 2018 یکی از آن دستگاه‌هایی است که ایرادات کمی از دیدگاه کاربران به آن وارد است. به‌غیر از موارد فوق، تقریباً ایراد دیگری که تجربه شما را مختل سازد، وجود ندارد. اگر با موارد فوق مشکلی ندارید و از مزیت‌های گلکسی A9 2018 با خبر هستید، می توانید این گوشی را نیز جزو گزینه‌های خرید مد‌نظر قرار دهید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید