۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی J6 مدل ۲۰۱۸

۵ دلیل رضایت مشتریان از خرید گلکسی J6 مدل ۲۰۱۸
راهنمای مطالعه

    میان‌رده‌ جدید سامسونگ که با نام گلکسی J6 2018 شناخته می‌شود، به‌واسطه‌ چه قابلیت‌هایی خود را به یکی از گزینه‌های جذاب بازار تبدیل کرده است؟

    توجه داشته باشید که تمامی نکات زیر، از بازخوردهای خریداران این دستگاه در سراسر جهان جمع‌آوری شده است؛ و نقطه نظرات تبلیغاتی شرکت تولید‌کننده در آن دخالت داده نشده است.

    ۱. عملکرد مناسب دوربین

    سامسونگ گلکسی J6 2018

    یکی از مواردی که کاربران بسیاری درباره به‌تمجید از آن پرداخته بودند، دوربین گلکسی J6 2018‌ است. علیرغم اینکه این دوربین در یک گوشی میان‌رده و ارزان‌قیمت استفاده شده؛ اما عملکرد آن در عکس‌برداری توانسته تعجب بسیاری از کاربرانش را برانگیزد.

    طبق گفته کاربران، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مدل ۲۰۱۸ گلکسی J6 در اکثر مواقع عملکرد مناسبی را از خود ارائه می‌دهد؛ از‌این‌رو، اگر دوست دارید با هزینه‌ای اندک، به گوشی‌ای با دوربین مناسب دسترسی پیدا کنید، Galaxy J6 2018 از این منظر شما را ناامید نخواهد کرد.

    ۲. شارژدهی مناسب

    سامسونگ گلکسی J6 2018

    عملکرد باتری دستگاه نیز مورد تمجید بسیاری از کاربران قرار گرفته است. باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گلکسی J6 2018 قادر است تا در استفاده نیمه‌سنگین، تا یک‌‌روز‌و‌نیم همراه و همپای شما باشد.

    در این میان، استفاده از نمایشگر کم‌مصرف سوپر امولد با عملکرد مناسبش در نمایش رنگ‌های مشکی به عمیق‌ترین شکل‌ممکن نیز نقش به‌سزایی در کاهش مصرف باتری ایفا کرده است؛ این‌ موضوع باعث می‌شود تا برای نمایش رنگ مشکی، پیکسل‌ها خاموش شوند و در نتیجه انرژی‌ای مصرف نشود.

    ۳. عملکرد مناسب سخت‌افزاری

    سامسونگ گلکسی J6 2018

    اگر به‌دنبال دستگاهی می‌گردید که در انجام فرامین شما مشکلی نداشته باشد، احتمالاً گلکسی J6 2018 ناامیدتان نخواهد کرد. گشت‌و‌گذار در منوها، اجرای اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سبک و... بسیار روان و سریع صورت می‌پذیرد. کاربرانِ این گوشی همگی به‌اتفاق این موضوع را تصدیق کرده بودند و از آن به‌عنوان یک نکته‌ مثبت در مقایسه با قیمتِ ارزانِ دستگاه یاد می‌کردند.

    ۴. قفل‌گشایی؛ اثرانگشت و تشخیص چهره

    سامسونگ گلکسی J6 2018

    در گلکسی J6 2018 کاربران می‌توانند هم از طریق اثرانگشت و هم از طریق تشخیص چهره اقدام به قفل‌گشایی گوشی هوشمند خود کنند. طبق گفته استفاده‌کنندگانِ این دستگاه، فرآیند قفل‌گشایی در دو روش فوق بسیار سریع و ساده اتفاق می‌افتد.

    سنسور اثرانگشت که در قسمت پشتی بدنه قرار گرفته، موقعیت مناسبی دارد؛ از‌این‌رو، انگشت اشاره بدون تقلا و تلاش اضافی، روی آن قرار می‌گیرد.

    توجه داشته باشید که برای قفل‌گشایی از طریق تشخیص چهره، دوربین گوشی مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ از‌این‌رو، نباید انتظار داشته باشید که در محیط‌های تاریک نیز چهره‌ شما برای قفل‌گشایی تشخیص داده شود.

    ۵. طراحی مدرن

    سامسونگ گلکسی J6 2018

    طراحی مدرن سامسونگ که پیش‌تر در گوشی‌های پرچمدار این شرکت شاهدش بودیم، اکنون به‌ سری J نیز راه پیدا کرده است. در طراحی جدید، دکمه هوم از قسمت جلویی دستگاه حذف شده؛ در نتیجه حاشیه‌های بالایی و پایینی دستگاه نسبت به گذشته با کاهش اندازه روبرو شده‌اند که قطعاً اتفاق مثبتی است.

    با حذف دکمه هوم از قسمت جلویی Galaxy J6 2018، اکنون نوار ناوبری به‌صورت نرم‌افزاری درون محیط سیستم‌عامل قرار داده شده است. کاربران از این طراحی مدرن نیز استقبال کرده‌اند.

    ۶. وجود جک هدفون

    سامسونگ گلکسی J6 2018

    خوشبختانه در گلکسی J6 2018، سامسونگ همچنان استفاده از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را ادامه داده است که مسلماً برای کسانی که در طول روز مدت زیادی را به هندزفری و هدست کار می‌کنند، خبر خوشایندی است. ضمن اینکه برای گوش‌دادن به موسیقی از این طریق، نیازی به خرید هندزفری‌های جدید متناسب با درگاه USB Type-C نیز ندارند.

    جمع‌بندی

    گلکسی J6 2018 میان‌رده‌ای است که می‌تواند نیاز یک کاربر عادی را در استفاده‌های سبک یا حتی نیمه‌سنگین به‌راحتی برطرف سازد. کیفیت ساخت مناسب، قیمت ارزان در کنار موارد مثبتی که بالاتر به آن‌ها اشاره کردیم، این دستگاه را به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار ایران تبدیل کرده است. با‌این‌حال، پیش‌ از اینکه اقدام به تصمیم‌گیری درباره‌ خرید Galaxy J6 کنید، بهتر است پیش از آن به مقاله «۳ دلیلی که شما را از خرید گلکسی J6 2018 منصرف می‌کند»، نگاهی داشته باشید تا با نقاط ضعف آن نیز آشنا شوید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید