۸ ماشین ارزان دنده اتوماتیک در بازار ایران

۸ ماشین ارزان دنده اتوماتیک در بازار ایران
راهنمای مطالعه

    اگر دنبال خرید ماشین اتومات ارزان هستید با ما همراه شوید تا ۸ مدل از ارزانترین ماشین‌ اتومات بازار ایران را به شما معرفی کنیم که شامل مدل‌های صفر کیلومتر یا کم کارکرد می‌شوند.

    ارزان‌ترین ماشین‌ اتومات در بازار ایران

    ماشین اتومات ارزان در بازار ایران نسبت به گذشته تنوع بیشتری پیدا کرده و مشتریان این امکان را دارند که در بازه زیر ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان، مدل‌های نسبتا متنوعی از ماشین اتومات کارکرده یا صفر کیلومتر را خریداری کنند.

    البته اگر خودروهای با کارکرد بالاتر و مدل ساخت پایین‌تر را هم در نظر بگیریم، این تنوع بسیار بیشتر خواهد شد ولی ما در این راهنمای خرید بیشتر به خودرو صفر کیلومتر و یا کم‌کارکرد در بازه زیر ۶۰۰ میلیون تومان پرداخته‌ایم. در ادامه شما را به معرفی ارزانترین ماشین‌‌های اتومات در بازار ایران دعوت می‌کنیم.

    کوییک اتوماتیک پلاس؛ ارزان‌ترین ماشین اتومات صفر کیلومتر

    ماشین اتومات ارزان

    شرکت سایپا که سرمایه‌گذاری نسبتا زیادی روی توسعه پلتفرم ایکس ۲۰۰ انجام داده، مدل‌های نسبتا متنوعی از کوییک را بر مبنای این پلتفرم به بازار عرضه کرده است. کوییک اتوماتیک پلاس لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین مدل این خانواده به حساب می‌آید که از قضا ارزان‌ترین ماشین اتومات صفر کیلومتر بازار نیز محسوب می‌شود.

    این خودرو در بخش فنی از همان موتور تیبا مجهز به دریچه گاز برقی استفاده می‌کند و برای انتقال قدرت به سمت چرخ‌های جلو هم یک گیربکس اتوماتیک CVT را به خدمت گرفته است.

    کوییک اتوماتیک امکانات نسبتا مناسبی مثل نمایشگر لمسی ۷ اینچی، دوربین عقب، استارت دکمه‌ای، ورود بدون کلید، حسگر فشار باد تایر و... را در لیست تجهیزات خود جا داده و می‌توان از آن به عنوان یک هاچبک نسبتا ارزان‌قیمت خانوادگی مجهز به گیربکس اتوماتیک یاد کرد.

    در زمان نگارش این متن قیمت کوییک اتوماتیک پلاس در بازار چیزی حدود ۲۶۰ میلیون تومان اعلام شده و یکی از بهترین ماشین‌های ایرانی محسوب می‌شود.

    پژو پارس اتوماتیک؛ ماشین اتومات کلاسیک

    ماشین اتومات ارزان - پژو پارس

    یک ماشین اتومات ارزان دیگر در بازار کشور پژو پارس اتوماتیک است که به موتور ۱۶ سوپاپ TU5 و گیربکس اتوماتیک ۴ سرعته مجهز است.

    این خودرو فضای داخلی نسبتا جادار و جذابیت ظاهری تقریبا قابل قبولی را ارائه می‌دهد و بیشتر مناسب خانواده‌های با جمعیت متوسط به حساب می‌آید.

    پژو پارس اتوماتیک از لحاظ امکانات در حالت استاندارد چندان قوی نیست اما می‌توان به صورت سفارشی تجهیزاتی مثل نمایشگر لمسی ۱۳ اینچی، دوربین عقب، مانیتورهای ردیف پشت و برخی تجهیزات دیگر را به امکانات آن اضافه کرد.

    در حال حاضر قیمت خودرو پژو پارس اتومات مدل ۹۸ حدود ۳۶۰ میلیون تومان و پژو پارس اتوماتیک مدل ۹۹ حدود ۳۹۵ میلیون تومان در بازار اعلام شده است.

    جک J4؛ طراحی به‌روز

    ماشین اتومات ارزان

    یکی دیگر از سدان‌های جمع‌وجور تولید داخل که به گیربکس اتوماتیک CVT و موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری مجهز است، جک J4 کرمان موتور خواهد بود.

    موتور این خودرو مجهز به زنجیر تایم بوده و از فضای نسبتا جادار کابین، صندوق عقب وسیع و طراحی ظاهری به‌روزتر از تولیدات داخلی سود می‌برد.

    شتاب صفر تا صد جک J4 حدود ۱۱ ثانیه بوده و مصرف سوخت آن در ۱۰۰ کیلومتر به ۶.۲ لیتر می‌رسد که کم مصرف محسوب می‌شود.

    قیمت مدل ۱۴۰۰ این خودرو حدود ۴۰۰ میلیون تومان برآورد شده و به همین جهت می‌تواند در فهرست ماشین‌ اتومات ارزان قرار بگیرد.

    پژو ۲۰۷ اتوماتیک؛ چابک و پرشتاب

    ماشین اتومات ارزان

    یکی دیگر از ارزان‌ترین ماشین‌های اتومات موجود در بازار پژو ۲۰۷ اتوماتیک است که به موتور ۱۶ سوپاپ TU5 و گیربکس اتوماتیک چهار سرعته مجهز است.

    این خودرو از لحاظ فنی نسبت به پژو پارس تفاوت زیادی ندارد اما در بحث شتاب و چابکی به دلیل وزن پایین‌تر و آیرودینامیک بهتر، عملکرد بسیار مطلوب‌تری از خود نشان می‌دهد.

    مصرف سوخت پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز کاملا مقرون‌به‌صرفه و معادل ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که در کنار شتاب ۱۱.۶ ثانیه آن، عملکرد فنی مطلوب این خودرو را اثبات می‌کند.

    امکاناتی مثل تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر، دوربین و سنسور عقب، دکمه‌های کنترل روی فرمان در پژو ۲۰۷ رفاه سرنشینان را به همراه دارند.

    در شرایط فعلی پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۹۹ معادل ۴۶۰ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ حدود ۴۹۰ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شده‌اند. این خودرو نیز در فهرست بهترین ماشین ایرانی قرار دارد.

    [related]42317[/related]

    دنا پلاس توربو اتوماتیک؛ ماشین اتومات قدرتمند

    دنا پلاس توربو اتوماتیک یکی از توانمندترین خودروهای مجهز به دنده خودکار است که توان خروجی موتور ۱.۸ لیتری آن حدود ۱۵۵ اسب بخار بوده و از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک برای انتقال قدرت به چرخ‌های جلو استفاده می‌کنند.

    این ماشین ایرانی از طراحی ظاهری جذاب و امکانات قابل قبول و فضای نسبتاً جادار کابین و صندوق عقب بزرگ سود می‌برد.

    قیمت دنا پلاس اتوماتیک در حال حاضر حدود ۴۷۰ میلیون تومان است و بنابراین یک ماشین اتومات ارزان در بخش صفرکیلومترهای بازار به حساب می‌آید. بازار دست دوم آن هم نسبتاً پررونق و داغ دنبال می‌شود.

    ام وی ام X22 اسپرت اکسلنت اتوماتیک

    اگر به دنبال خرید یک کراس اوور کوچک با گیربکس اتوماتیک به قیمت حدود ۵۰۰ میلیون تومان هستید، X22 اسپرت اکسلنت اتوماتیک می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

    این خودرو به موتور ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک مجهز شده و تجهیزاتی مثل کروز کنترل، سیستم کنترل کشش و پایداری، نمایشگر لمسی، سنسور عقب و سانروف را در لیست امکانات خود جای داده است.

    بنابراین ام وی ام X22 اسپرت اکسلنت اتوماتیک را نیز می‌توان به عنوان یکی از ماشین‌های اتومات ارزان در بازار ایران مورد نظر داشت.

    جک S3؛ کراس اور اتومات ارزان

    جک s3 یکی دیگر از کراس اوورهای نسبتا محبوب بازار است که از پیشرانه کم استهلاک ۱.۶ لیتری، گیربکس اتوماتیک CVT و شتاب نسبتا قابل قبول حدود ۱۱ ثانیه سود می‌برد.

    این خودرو سواری نسبتا نرمی ارایه می‌دهد و آرامش دلنشینی را برای سرنشینان خود حین حرکت به ارمغان می‌آورد.

    همچنین امکاناتی مثل کروز کنترل، کنترل پایداری، سنسور فشار باد تایر، دیلایت و اتولایت، نمایشگر ۷ اینچی، دوربین عقب، تهویه اتومات و سانروف برای افزایش راحتی سرنشینان جک اس ۳ در نظر گرفته شده‌اند.

    قیمت جک S3 مدل ۱۴۰۰ برابر ۵۳۵ میلیون تومان است و یکی از ارزان‌ترین ماشین‌های اتومات بازار در رده کراس اوورها به حساب می‌آید.

    ام وی ام X33S؛ کراس اور اتومات جادار

    ption id="attachment_44182" align="aligncenter" width="850"]ماشین اتومات ارزان ام وی ام X33S

    اگر یک کراس اوور شهری نسبتا بزرگتر نیاز دارید که به گیربکس اتوماتیک نیز مجهز باشد، ام وی ام ایکس ۳۳اس از پرفروش‌ترین گزینه‌ها در این بخش به حساب می‌آید.

    شرکت مدیران خودرو طی سال‌های گذشته نمونه‌های مختلفی از این محصول را به بازار فرستاده و در حال حاضر ام وی ام X33 اتوماتیک اسپرت مجهز به پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس CVT اتوماتیک با قیمت حدود ۵۶۵ میلیون تومان در مدل ۱۴۰۰، ماشین‌ اتومات ارزان در کلاس کراس اور به حساب می‌آید.

    همچنین نسخه فیس جدید این خودرو نیز از سوی مدیران خودرو عرضه شده که در بخش فنی آن به جای گیربکس CVT از یک نمونه ۵ دنده اتوماتیک معمولی استفاده شده تا بر هیجان رانندگی با این خودرو نسبت به مدل قبلی افزوده شود.

    ام وی ام ایکس ۳۳اس اسپرت اتوماتیک نیوفیس مدل ۱۴۰۰ در حال حاضر در بازار با قیمت حدود ۶۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

    جمع‌‌بندی راهنمای خرید ماشین اتومات ارزان

    در پایان راهنمای خرید ماشین اتومات ارزان باید تاکید کنیم که علاوه بر مدل‌های ذکر شده، در بازه قیمت زیر ۶۰۰ میلیون تومان گزینه‌های متنوع دیگری با گیربکس اتوماتیک در دسترس شما هستند. ازجمله می‌توان به نمونه‌های کارکرده و دست دوم جک S5 اتوماتیک، چری تیگو ۵، فردا اس ایکس ۵، مدل‌های کارکرده مزدا ۳ قدیم و سراتو سایپا اشاره کرد. همچنین ام جی ۶، ام جی ۵۵۰، پژو ۲۰۶ اتوماتیک، پژو ۲۰۷ صندوقدار صفر کیلومتر و بسیاری مدل‌های دیگر را می‌توان در بازه قیمت زیر ۶۰۰ میلیون تومان به عنوان ماشین اتومات ارزان در نظر گرفت اما در این راهنمای خرید سعی کردیم بیشتر سراغ مدل‌های صفر کیلومتر برویم تا از میان این گزینه‌ها یک ماشین جدید و کم کارکرد مجهز به گیربکس خودکار خریداری کنید. [see_also]42316[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید