۳ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی J6 2018

۳ دلیل پشیمانی مشتریان از خرید سامسونگ گلکسی J6 2018
راهنمای مطالعه

    سامسونگ گلکسی J6 یکی از گوشی‌های میان‌رده محبوب بازار است، اما آیا با نکات منفی این گوشی از دیدگاه خریداران آن آشنا هستید؟

    پیش‌تر در قالب مطلبی تحت عنوان «۵ دلیلی که شما را به خرید سامسونگ گلکسی J6 2018 ترغیب می‌کند»، به نکات مثبتی پرداختیم که یک کاربر عادی می‌تواند در طول استفاده روزمره متوجه وجود آن‌ها شود. امروز قصد داریم در ادامه مقاله فوق، ۳ نکته منفی را درباره گلکسی جی 6 2018 با شما در میان بگذاریم.

    توجه داشته باشید که تمامی نکات زیر، بازتاب دیدگاه خریداران این دستگاه پس از استفاده از این گوشی بوده است.

    نبودِ چراغ اعلانات

    galaxy j6 front top

    گلکسی J6 از چراغ اعلانات بی‌بهره است؛ از‌این‌رو، هنگامی که پیامی برای شما ارسال شود، چراغی برای اطلاع‌رسانی و جلب‌توجه شما وجود نخواهد داشت.

    با‌این‌حال، حذف چراغ اعلانات از گوشی‌های اخیرِ سامسونگ باتوجه به جایگزینی آن با ویژگی جدید تحت نام «نمایشگر همواره روشن» (Always On Display)، اتفاقی تعجب‌آور نیست؛ اما نکته‌ مهم دیگر درباره Galaxy J6 2018، نبودِ این ویژگی است. بنابراین در هنگام خاموش‌بودن صفحه‌نمایش دستگاه، به‌غیر از اعلانات صوتی، هیچ راه دیگری برای آگاهی از پیام‌های دریافتی‌تان وجود ندارد.

    عملکرد گرافیکی

    پردازنده مورداستفاده در گلکسی J6 اگرچه از پسِ کارهای عادی و سبکِ روزمره به‌راحتی برمی‌آید؛ اما اگر قصدتان از خرید این گوشی، انجام بازی‌های سنگین نظیر فورتنایت، پابجی، آسفالت و... است، پیشنهاد می‌کنیم که به گزینه‌های دیگر فکر کنید.

    طبق گفته کاربران Galaxy J6 2018، بازی‌های سبک به‌راحتی روی دستگاه اجرا می‌شوند؛ اما بازی‌هایی که بارپردازشی بیشتری را به پردازنده گرافیکی تحمیل می‌کنند، با لگ و تأخیرهای گاه‌و‌بی‌گاه همراه است.

    تنظیم‌کننده روشنایی نمایشگر

    گلکسی J6 2018

    تنظیم خودکار روشنایی نمایشگر یکی از ابتدایی‌ترین مواردی است که امروزه حتی می‌توان در ارزان‌ترین گوشی‌ها نیز آن را یافت؛ با‌این‌حال، نکته تعجب‌برانگیز اینجاست که سامسونگ چنین قابلیتی را در گلکسی جی 6 2018 قرار نداده است. از‌این‌رو، با قرارگیری در محیط‌های روشن یا تاریک، نمایشگر به‌تناسبِ نور محیط، روشنایی نمایشگر را تنظیم نخواهد کرد و این شما خواهید بود که باید این کار را به‌صورت دستی انجام دهید.

    البته بعد از بازخوردهای منفی بسیاری از کاربران، سامسونگ اعلام کرد با یک به‌روز‌رسانی این مشکل را حل خواهد کرد.

    سخن پایانی

    برای کسی که استفاده‌اش از یک گوشی‌هوشمند به گردش در شبکه‌های اجتماعی، استفاده از پیام‌رسان‌ها، وب‌گردی، انجام مختصر بازی و نصب برنامه‌های سبک خلاصه می‌شود، گلکسی J6 یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که می‌توان از برند سامسونگ انجام داد. اگر نکاتی که بالاتر از آن‌ها به‌عنوان نقاط ضعف یاد کردیم، در استفاده روزمره برایتان چندان آزاردهنده جلوه نمی‌کند، و از آن‌سو، کفه ترازو نکات مثبت گلکسی J6 2018 برایتان سنگینی می‌کند، آنگاه می‌توان گفت که این دستگاه برای شما ساخته شده است.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید