۱۰ مدل از بهترین سماور برقی ایرانی و خارجی

۱۰ مدل از بهترین سماور برقی ایرانی و خارجی
راهنمای مطالعه

    سماور برقی انتخابی عالی برای دم کردن یک چای دبش است. ما ایرانی‌هایِ چای‌دوست با داشتن چنین سماوری، راحت و بی‌دردسر همیشه به نوشیدنی موردعلاقه‌مان در طول روز می‌رسیم. در این مقاله ۱۰ مدل از بهترین سماور برقی موجود در بازار را برایتان معرفی کرده‌ایم.

    معیارهای انتخاب بهترین سماور برقی

    در این مقاله از بهترین‌های بازار سماور برقی برایتان گفته‌ایم. برای اینکه بهترین‌ها را پیدا کنیم، به سراغ دیجی‌کالا رفته‌ایم و گشت‌وگذاری در میان محصولاتش انجام داده‌ایم. با بررسی نظرات خریداران قبلی و مرور فهرست محبوب‌ترین سماورهای برقی به نتیجه‌ای رسیده‌ایم که در ادامه، آن را با شما درمیان می‌گذاریم.

    معیارهایی که برای شناخت بهترین سماور برقی در نظر گرفته‌ایم هم به شرح زیر هستند:

    • کارایی و طراحی
    • امکانات و قابلیت‌ها
    • ارزش خرید و نظرات کاربران

    ترتیب قرارگرفتن این سماورها در مقاله پیش رو، براساس قیمت از گران‌ترین به ارزان‌ترین سماور برقی است.

    محبوب‌ترین انواع سماور برقی را ببینید

    سماور برقی یورولوکس مدل EU-ES2846JB

    سماور برقی

    اگر از آن دسته افرادی هستید که به ظاهر لوازم خانگی و وسایل آشپزخانه هم دقت زیادی دارند، به احتمال زیاد این مدل از بهترین سماور برقی چشمتان را خواهد گرفت. این سماور زیبا چه ویژگی‌هایی دارد؟

    کارایی و طراحی

    طراحی سماور برقی یورولوکس بسیار جذاب است. رنگ مشکی، قوری سرامیکی و طرح بدنه زیبا هستند. ظرفیت آن هم حدود ۴ لیتر است. این سماور بدنه‌ای فلزی دارد و قوری سرامیکی‌اش می‌تواند به گرم‌ نگه‌داشتن آب کمک شایانی کند.

    امکانات و قابلیت‌ها

    سماور برقی یورولوکس سیستم خاموش‌کننده اتوماتیک دارد. پس نیازی نیست که نگران روشن‌ماندن آن شوید. ویژگی مطلوب دیگر آن، گرم نگه‌داشتن آب است. در این صورت، دسترسی‌تان به آب گرم برای درست‌کردن چای همیشه راحت خواهد بود.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    مشتریان قبلی این سماور می‌گویند که دماسنجی زیبا و فعال دارد. آنها از طراحی و ظاهر کار هم خوششان آمده و معتقدند که این سماور زیبا در نگهداری گرما برای مدتی طولانی خوب عمل می‌کند. جنس و کیفیت کار هم از سوی خریداران قبلی تأیید شده است. اگر قصد خرید سماور یورولوکس را دارید، باید در آذرماه ۱۴۰۰، مبلغ ۳میلیون و ۹۰۰هزار تومان بپردازید.

    سماور برقی میگل مدل GTS302

    بهترین سماور برقی

    در جست‌وجو برای رسیدن به بهترین سماور برقی به برند میگل هم می‌رسیم. این مدل از سماورهای میگل ظاهر جذابی دارد که نظر را به خود جلب می‌کند. سماور برقی میگل شفاف است و درونش پیداست. اما ویژگی‌های دیگر آن چیست؟

    کارایی و طراحی

    بدنه این سماور از جنس پیرکس و استیل است. با مشاهده درون سماور از میزان آب موجود در آن مدام باخبر می‌شوید. دستگیره‌های آن هم از جنس پلاستیکی و عایق هستند. ظرفیت سماور ۳ لیتر است و قوری آن را هم از جنس پیرکس ساخته‌اند.

    امکانات و قابلیت‌ها

    سماور برقی میگل مجهز به چراغ‌های نشانگر است و در هنگام جوش‌آوردن آب یا گرم نگه‌داشتن به شما خبر می‌دهد که اوضاع از چه قرار است. فیلتر قوری‌اش از جنس استیل ضدزنگ است و صفحه گرم‌کننده دارد. وجود ترموستات در آن هم امنیتش را افزایش می‌دهد.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    کاربران و مشتریان قبلی این سماور از کارایی‌اش راضی‌اند و معتقدند که این سماور هم زیباست و هم کاربردی. زمان جوش‌آمدن مناسب، شیر آب مطلوب و توانایی گرم‌ نگه‌داشتن آب به مدت چند ساعت هم از مزایای رضایت‌بخش سماور برقی میگل‌اند. برای خرید آن در پاییز ۱۴۰۰، باید حدود ۲میلیون و ۶۰۰هزار تومان دست‌به‌جیب شوید.

    فهرست قیمت بهترین سماورهای میگل و یورولکس

    سماور برقی کرکماز مدل Nosta

    بهترین سماور برقی این برند ترک علاوه بر فهرست بهترین چای ساز برند کرکماز مدل‌های مختلفی به بازار عرضه کرده که در فهرست بهترین سماور برقی هم جای دارند. سماور برقی کرکماز مدل نوستا هم ویژگی‌های فنی خوبی دارد و هم زیباست. علاوه بر سماور خرید بهترین چای ساز کرکماز هم طرفداران زیادی دارد.

    کارایی و طراحی

    بدنه سماور کرکماز از جنس استیل ضدزنگ است. دستگیره‌های آن هم عایق حرارتی دارند. این‌ها ویژگی‌های بسیار خوبی برای یک سماور برقی‌اند. این سماور ۳ لیتری زیبا طراحی ارگونومیکی دارد و به‌گواه مشتریان قبلی‌اش کارایی خوبی هم دارد.

    امکانات و قابلیت‌ها

    سماور کرکماز مجهز به سیستم خاموش‌کن اتوماتیک در صورت نبود آب در وسیله است. لامپی نئونی برای نشان‌دادن وضعیت حرارت دارد و قابلیت گرم نگه‌داشتن آن به مدت طولانی هم از مزایای جذابش به شمار می‌رود.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    قیمت این سماور برقی زیبا حدود ۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان است (آذر ۱۴۰۰). سرعت سماور در جوش‌آوردن آب، طراحی شکیل و جنس خوب بدنه سماور کرکماز از دلایلی است که مشتریان قبلی‌اش را راضی نگه داشته است.

    سماور برقی آپولون مدل دولوکس هیدرولیک

    بهترین سماور برقی
    آپولون از برندهای نام‌آشنا در تولید سماور برقی است. مدل دولوکس هیدرولیک ۱۰۰ وات آن هم گزینه پرطرفدار و قابل‌اعتنایی است. اجازه بدهید با هم نگاه دقیق‌تری به این سماور تمام اتوماتیک داشته باشیم.

    کارایی و طراحی

    سماور برقی ۵ لیتری آپولون با بدنه‌ای از جنس استیل و طول سیمی در حدود ۱.۵ متر به شما امکان می‌دهد که خیلی سریع و ساده چای آماده و نوش‌جان کنید. طراحی و کارایی این محصول از نظر مشتریان قبلی‌اش نمرات خوبی گرفته است.

    امکانات و قابلیت‌ها

    این مدل از بهترین سماور برقی تمام‌اتوماتیک است و در صورت نداشتن آب، زود و سریع قطع می‌شود تا خطری تهدیدتان نکند. جنس خوب بدنه‌اش هم که از استیل است به گرم نگه‌داشتن آب در طولانی‌مدت کمک شایانی می‌کند.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    مشتریان قبلی سماور آپولون می‌گویند که طراحی این محصول خوب است و ضمن اینکه ظرفیت قابل‌قبولی دارد، جای زیادی اشغال نمی‌کند. البته برخی از خریداران به طراحیِ قسمت درب این سماور انتقادهایی دارند ولی به‌طور کلی به عملکرد آن نمرات خوبی می‌دهند. قیمت بهترین سماور برقی آپولون در پاییز ۱۴۰۰، دو میلیون و ۵۰۰هزار تومان است.

    سماور برقی مگافورس مدل کلاسیک E-130

    بهترین سماور برقی

    سماور مگافورس هم در فهرست بهترین سماور برقی جای خود را دارد. این محصول هم از نقطه‌نظر فنی قابل‌بررسی است و هم ظاهر جذاب و زیبایی دارد.

    طراحی و کارایی

    سماور برقی مگافورس بسیار زیبا طراحی شده و شبیه سماورهای قدیم است. اگر از ظاهر این محصول خوشتان آمده، باید بدانید که ظرفیتش هم ۴.۵ لیتر است و بدنه‌ای از جنس استیل دارد. قوری این مدل از بهترین سماور برقی استیل است و حتی چای‌صاف‌کنی از همین جنس هم در آن وجود دارد.

    امکانات و قابلیت‌ها

    این سماور در هنگام بی‌آبی به‌طور اتوماتیک خاموش نمی‌شود. اگر به مسائل ایمنی حساس هستید، شاید نباید به سراغش بروید. اما اگر از ظاهرش خیلی خوشتان آمده و حتما قصد خریدش را دارید، بدانید که آب را زود جوش می‌آورد، سروصدایش اندک است و سماور باکیفیتی است.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    برای خرید این مدل از بهترین سماور برقی در پاییز ۱۴۰۰ باید حدود ۲میلیون و ۳۰۰هزار تومان بپردازید. مشتریان قبلی‌اش از کیفیت بدنه و جنس استیل آن رضایت داشته‌اند و می‌گویند که ظرفیت مناسبی هم دارد.

    [related]43071[/related]

    سماور برقی مایر مدل ۳۸۹۹

    بهترین سماور برقی
    سماور برقی مایر هم از مدل‌های محبوب بازار سماور برقی است. بارزترین ویژگی این محصول هم ظاهرش است ولی آیا ویژگی‌های فنی و کارایی خوبی هم دارد یا خیر؟

    طراحی و کارایی

    جنس پلاستیک و شیشه به کاررفته در بهترین سماور برقی مایر مرغوب است و ظاهر خوبی دارد. ظرفیت این سماور آلمانی حدود ۴.۵ لیتر است و دفترچه راهنمای فارسی دارد.

    امکانات و قابلیت‌ها

    امکان تنظیم درجه حرارت، گرم نگه‌دارنده آب و وجود ترموستان باعث شده که سماور مایر گزینه مطلوبی برای داشتن سماور برقی در منزل به شمار برود. البته دقت کنید که به گواه برخی از خریداران قبلی، این وسیله کمی صدا تولید می‌کند. پس اگر نسبت به این موضوع حساس هستید، با دقت بیشتری اقدام به خرید آن کنید.

    ارزش خرید و نظرات کاربران قبلی

    زود جوش‌آمدن آب، ظاهر زیبا و امکان تمیزکردن وسیله به خاطر دهانه بزرگش از جمله نقاط مثبتی بوده‌اند که خریداران قبلی این مدل از بهترین سماور برقی را راضی نگه داشته‌اند. قیمت این سماور در پاییز ۱۴۰۰، حدود دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. از این محصول خوشتان آمده است؟

    سماور برقی کرکماز مدل ÇAYKOLIK

    سماور برقی

    برند ترکی کرکماز محصول مناسب دیگری هم دارد که در این فهرست قرار می‌گیرد. سماور برقی این شرکت ظاهر و ساختار خوبی دارد و بسیاری از مشتریان قبلی‌اش را هم راضی نگه داشته است. اجازه بدهید که نگاهی به آن داشته باشیم.

    طراحی و کارایی

    سماور سه لیتری کرکماز ظاهر زیبایی دارد. این محصول از جنس استیل ضدزنگ درست شده و کم‌مصرف است. چراغ‌هایی هم در آن تعبیه شده که حالت روشن‌بودن و گرم‌ نگه‌داشتن را نشان می‌دهد.

    امکانات و قابلیت‌ها

    توان بهترین سماور برقی کرکماز ۲ هزار وات است و آب را در مدت‌زمان بسیار کوتاهی جوش می‌آورد. المنت‌های حرارتی‌اش هم دارای روکش هستند. این وسیله سیستم ایمنی خودکار هم دارد.

    ارزش خرید و نظرات کاربران قبلی

    زیبایی، توانایی زود جوش‌کردن آب و البته متناسب‌ نگه‌داشتن دما از جمله ویژگی‌های مثبتی است که باعث شده این محصول در فهرست بهترین سماور برقی خود را جای بدهد. اگر از سماور برقی کرکماز خوشتان آمده، باید برای خرید آن در آذرماه ۱۴۰۰، حدود ۲میلیون و ۵۰ هزار تومان هزینه کنید.

    سماور برقی نوبل رئوفی مدل ماری

    سماور برقی نوبل رئوفی هم از برندهای ایرانی است که نشان استاندارد ملی ایران را دارد و از خوش‌نام‌های بازار به حساب می‌آید. با هم ویژگی‌هایش را کمی مرور کنیم؟

    طراحی و کارایی

    طراحی این سماور مانند نمونه‌های قدیمی است و حالتی نوستالژیک دارد. گنجایش و ظرفیت سماور رئوفی هم مطلوب است و حدود ۴.۵ لیتر عنوان می‌شود. سماور نوبل رئوفی مجهز به ترموستات است و جنس بدنه و کفی‌اش ضخامت و دوام کافی دارد.

    امکانات و قابلیت‌ها

    این سماور کیفیت ساخت مطلوبی دارد و یکی از نکات مثبتش، ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان است. برخلاف بسیاری از برندها که به‌طور جدی به این مقوله رسیدگی نمی‌کنند،

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    جوش‌آمدن سریع آب، کیفیت ساخت وسیله و طراحی ظاهری خوبش باعث شده که مشتریان قبلی از محصول مذکور رضایت داشته باشند. اگر شما هم قصد خریدش را دارید باید در آذرماه سال ۱۴۰۰، حدود یک میلیون و ۹۰۰هزار تومان بپردازید.

    سماور برقی کالوات مدل HA110S

    بهترین سماور برقی سماور برقی کالوات هم می‌تواند بهترین سماور برقی این فهرست باشد. اجازه بدهید که نگاهی به ویژگی‌هایش داشته باشیم تا نتیجه نهایی در این زمینه راحت‌تر گرفته شود.

    طراحی و کارایی

    بهترین سماور برقی کالوات محصول زیبایی است و طراحی خوبی دارد. جنس بدنه سماور کالوات از استیل ضدزنگ است و یکی از بارزترین ویژگی‌هایش هم طراحی زیبای آن است.

    امکانات و قابلیت‌ها

    نشانگر عقربه‌ای سماور برقی دما را مشخص می‌کند و قوری‌اش از جنس استیل ضدزنگ است. این محصول حالت گرم‌نگهدارنده هم دارد.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    زود جوش‌آوردن آب، خاموش‌شدن خودکار و ظاهر مناسب از جمله ویژگی‌هایی است که مشتریان قبلی این سماور را از آن راضی نگه می‌دارد. شما هم قصد خرید دارید؟ باید حدود یک میلیون و ۸۰۰هزار تومان بپردازید.

    سماور برقی گلستان مدل B404

    بهترین سماور برقی آخرین محصولی که در فهرست بهترین سماور برقی معرفی می‌شود از برندی ایرانی است. سماور برقی گلستان کیفیت فنی و طراحی ظاهری قابل‌قبولی دارد. نگاهی به ویژگی‌هایش داشته باشیم؟

    طراحی و کارایی

    این سماور مجهز به نشان استاندارد است و از ورق برنجی تهیه شده است. ظرفیت این سماور حدود ۶ لیتر است و اگر جمعیتتان نسبتا زیاد باشد، این حجم جوابگوی مصرفتان خواهد بود.

    امکانات و قابلیت‌ها

    سماور برقی گلستان ترموستات جیوه‌ای دارد. مخزن آن را نباید بیش از حد پر کنید چون ممکن است در این صورت، پس از جوش‌آمدن آب، سرریز شود. ترموستات جیوه‌ای و کارنکردن این مدل از بهترین سماور برقی بدون آب ایمنی‌اش را بالا می‌برد.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    خریداران قبلی سماور گلستان می‌گویند که حجم خوبی دارد و آب را زود جوش می‌آورد. قیمت آن هم در پاییز ۱۴۰۰، حدود ۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان است.

    جمع‌بندی بهترین سماور برقی

    در این مطلب ۱۰ مدل از بهترین سماور برقی ایرانی و خارجی را معرفی کردیم که هر کدام قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند. از میان سماورهای برقی این فهرست از کدام مورد بیشتر خوشتان آمد؟ در خرید طراحی و ظاهر بیشتر نظرتان را جلب می‌کند یا به دنبال کیفیت فنی هستید؟ تجربه استفاده از سماور برقی را دارید؟ اگر شما هم گزینه‌ای به عنوان بهترین سماور برقی می‌شناسید، حتما ما را در جریان بگذارید. [see_also]43076[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید