۷ مدل از بهترین ماشین‌های اصلاح تا ۱.۵ میلیون تومان

۷ مدل از بهترین ماشین‌های اصلاح تا ۱.۵ میلیون تومان
راهنمای مطالعه

    بهترین ریش تراش باید در کنار کیفیت و کارایی بالا، قیمت مناسبی هم داشته باشد. در ادامه ۷ مدل از بهترین ریش تراش را معرفی می‌‌کنیم که زیر ۱.۵ میلیون تومان قیمت دارند.

    مراقبت و زیبایی مو و اصلاح درست موهای سروصورت نقش مهمی در آراستگی و زیبایی فرد دارد. داشتن وسیله‌ای مناسب برای سروسامان دادن به موهای صورت و سر کارتان را راحت و سریع می‌کند. در این راهنمای خرید برای خرید بهترین ریش تراش به شما سرنخ‌هایی داده‌ایم که کارتان را برای انتخاب ماشین اصلاح ساده‌تر خواهد کرد.

    معیارهای خرید بهترین ریش تراش

    بهترین ریش تراش بازار برای شما چه گزینه‌ای است؟ ما سعی کردیم که از میان مدل‌های محبوب با در نظرگرفتن معیارهایی، دست به معرفی چند گزینه بزنیم. معیارهایمان چه بوده است:

    • قدرت و کیفیت
    • طراحی و ظاهر
    • امکانات
    • ارزش خرید و نظرات خریداران قبلی

    با در نظرگرفتن این استانداردها، ۷ مدل از بهترین ریش تراش تا ۱.۵ میلیون تومان را معرفی می‌کنیم. یادتان باشد که ترتیب قرارگرفتن این‌ها، براساس بیشترین قیمت به کمترین است.

    ۱. ماشین اصلاح کیمی مدل KM-5017

    ption id="attachment_43152" align="aligncenter" width="850"]بهترین ریش تراش بهترین ریش تراش ارزان کیمی

    این‌روزها، قیمت خرید محصولات مختلف در بازارهای گوناگون سرسام‌آور است. اما باز هم با کمی گشت‌وگذار می‌توان به موارد مقرون‌به‌صرفه‌تر هم رسید. ماشین اصلاح کیمی از همین محصولات است که با قیمت ۲۰۰ هزار تومان در فهرست بهترین ریش تراش ارزان قرار دارد. ویژگی قیمت مناسب آن در کنار کیفیتی که ارائه می‌دهد از این ماشین گزینه محبوبی ساخته است.

    قدرت و کیفیت

    ماشین اصلاح کیمی کوچک اما در عین‌حال قوی است. تیغه‌های متنوع ماشین کیمی قوی و پرسرعت هستند. مزیت دیگری که در این وسیله دیده می‌شود، صدای اندکش است. با اینکه این ماشین قوی است و موتوری قدرتمند دارد اما سروصدایش کم است و در هنگام اصلاح اعصابتان را خرد نمی‌کند. عالی است، نه؟

    طراحی و ظاهر

    ماشین اصلاح کیمی کوچک طراحی شده ولی این مانع از داشتن ویژگی‌ها و کاربردهای متنوعش نشده است. تیغه‌های این وسیله به شما کمک می‌کنند که برای اصلاح سر، صورت و بدن هم قابلیت استفاده داشته باشد. شاید این ماشین بهترین ریش تراش برایتان باشد. نظرتان چیست؟

    امکانات

    این مدل از بهترین ریش تراش ارزان مجهز به ۴شانه اصلاح است. برسی تمیزکننده و کاربردی هم به‌همراهش در جعبه وجود دارد. سری آن را می‌توانید بشویید و به‌سادگی تمیز می‌شود. برای اصلاح موی کودکان هم می‌توانید روی این ماشین حساب کنید.

    ارزش خرید و نظرات خریداران قبلی

    خریداران قبلی ماشین اصلاح کیمی از سبک و کوچک‌بودن آن رضایت دارند. آن‌ها می‌گویند که تیغه این ماشین تیز است و شانه‌های خوبی برای اصلاح دارد. بعضی‌ها کل بدنشان را با این وسیله اصلاح کرده‌اند و از قدرت و سرعتش شگفت‌زده هم شده‌اند. برای خرید این ماشین مقرون‌به‌صرفه در آبان ۱۴۰۰، باید حدود ۱۹۸هزار تومان بپردازید.

    ۲. ماشین اصلاح VGR مدل V-071

    بهترین ماشین ریش تراش

    وی‌جی‌ار هم یکی از بهترین ریش تراش های ارزان قیمتی است که در بازار وجود دارد. این ماشین هم قیمت خوبی دارد و هم کارکردی که مشتریان قبلی‌اش را راضی نگه داشته است. بگذارید با کمی بررسی بیشتر، ببینیم که آیا این ماشین می‌تواند بهترین ریش تراش برایتان باشد یا خیر؟

    قدرت و کیفیت

    این ماشین اصلاح قدرتمند است و از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است. شارژ را به‌خوبی نگه می‌دارد و مشتریان قبلی از خوش‌دست‌بودن آن زیاد تعریف و تمجید کرده‌اند.

    طراحی و ظاهر

    همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، خریداران قبلی ماشین وی‌جی‌ار معتقدند که سبُک و خوش‌دست است و از طراحی‌اش رضایت زیادی دارند.

    امکانات

    این ماشین سری قابل‌ شستشو دارد، بُرسی تمیزکننده همراه آن است و به‌صورت خشک و مرطوب می‌توان از آن استفاده کرد.

    ارزش خرید و نظرات خریداران قبلی

    مشتریان قبلی ریش‌تراش وی‌جی‌ار می‌گویند که صدای این وسیله اندک است، شارژ را مدت‌زمان زیادی در خود نگه می‌دارد و کیفیت بدنه و تیغه‌اش بسیار راضی‌کننده است. اگر شما هم قصد خرید دارید باید حدود ۲۳۰هزار تومان بپردازید. البته دقت کنید که این رقم مربوط به آبان‌ماه ۱۴۰۰ است.

    ۳.ماشین اصلاح موزر مدل Mobile Shaver

    بهترین ماشین ریش تراش

    موزر از آن برندهای نام‌آشنایی است که تقریبا معرف حضور همه هست. مدل موبایل شیور آن هم در فهرست بهترین ریش تراش قرار دارد. اما ببینید که ویژگی‌های این ماشین اصلاح چیست؟

    قدرت و کیفیت

    ریش تراش موزر قدرت خوبی دارد و می‌تواند مدت زیادی شارژ را در خود نگه دارد. جنس تیغه‌اش از استیل ضدزنگ است و محصولی استاندارد به شمار می‌رود. این موزر تحت لیسانس آلمان در چین ساخته می‌شود.

    طراحی و ظاهر

    ماشین ریش تراش موزر سبک است و راحت‌ در دست قرار می‌گیرد. شارژی و بی‌سیم‌بودن آن هم مزیت دیگری است که استفاده از وسیله را ساده می‌کند.

    امکانات

    این مدل از بهترین ریش تراش ارزان به همراه تیغ و توری اضافی به فروش می‌رسد و قابلیت برش چرخشی هم دارد. در جعبه آن، برس تمیزکننده، کیف نگهداری و روغن هم موجود است.

    ارزش خرید و نظرات خریداران قبلی

    قیمت این محصول در اواخر آبان‌ماه ۱۴۰۰، در حدود ۷۵۰هزار تومان است. خریداران هم از آن راضی هستند و می‌گویند که سبک است و شارژ را به‌خوبی نگه می‌دارد. رضایت زیاد خریداران از این محصول باعث می‌شود که بالابودن ارزش خرید آن تاحدی تضمین شود.

    ۴. ست اصلاح فیلیپس مدل MG3710/15

    بهترین ماشین ریش تراش

    از اینجا به‌ بعد در فهرست این مقاله با پیشنهادات گران‌تری روبه‌رو خواهید شد. برای مثال، همین ست فیلیپ قیمت بالاتری نسبت به موارد قبلی دارد. فیلیپس نام معتبری در دنیای برندهای اصلاح است. این ماشین ریش تراش هم کیفیت خوبی دارد و پرطرفدار است.

    قدرت و کیفیت

    قدرت و کیفیت ست اصلاح فیلیپس مطلوب است و تیغه‌هایش که از جنس استیل ضدزنگ‌اند، کیفیت محصول را بالا برده‌اند. باتری این وسیله هم قوی و قابل‌شارژ است.

    طراحی و ظاهر

    طراحی و ظاهر این مدل از بهترین ریش تراش فیلیپس هم مطلوب است. با این وسیله می‌توانید به‌سادگی و سرعت اصلاح کنید. ماشین فیلیپس سبک است و خوش‌دست‌. این را مشتریان قبلی‌اش می‌گویند.

    امکانات

    این ست مجهز به تریمر گوش و بینی است. شانه‌هایی برای کوتاه‌کردن موها هم در جعبه‌اش وجود دارند. دو شانه دیگر هم با این محصول ارائه می‌شود که مخصوص مدل‌دادن به موها هستند.

    ارزش خرید و نظرات خریداران قبلی

    خریداران قبلی ریش تراش فیلیپس از کارایی و کیفیت اصلاح با آن صحبت کرده‌اند. اصلاح با آن ساده است و سبکی آن کار را راحت می‌کند. اگر شما هم قصد خرید دارید، باید حدود ۸۰۰هزار تومان پرداخت کنید که با توجه به کارایی بهترین ریش تراش مقرون به صرفه به نظر می‌رسد.

    [related]18739[/related]

    ۵. ماشین ریش تراش مارسکی مدل MS-3388

    بهترین ماشین ریش تراش

    هنوز بهترین ریش تراش را در این فهرست انتخاب نکرده‌اید؟ مورد پیشنهادی دیگر این مقاله، ماشین اصلاح مارسکی است. این ماشین با تیغه‌هایی از جنس استیل ضدزنگ و وزنی در حدود ۲۰۰گرم کارتان را برای اصلاح راه می‌اندازد.

    قدرت و کیفیت

    ماشین مارسکی قدرتمند است. با فناوری برش چرخشی به اصلاح سریع و ساده کمک می‌کند و نمایشگر LED هم دارد. این ماشین سبک است و راحت در دست جای می‌گیرد.

    طراحی و ظاهر

    چند سری مختلف برای این ریش‌تراش سبک در نظر گرفته شده است. ظاهرش هم طراحی خوبی دارد و به‌راحتی امکان اصلاح‌کردن موهای سر و همچنین صورت را برایتان فراهم می‌کند.

    امکانات

    ایت مدل از بهترین ریش تراش مارکسی مجهز به سری اصلاح صورت، اصلاح سر و تِریم، موزن بینی و سری سیلیکونی برای شستشوی صورت است. برس تمیزکننده‌ای هم برای سری‌های مختلفش در نظر گرفته شده که کیفیت مطلوبی دارد.

    ارزش خرید و نظرات خریداران قبلی

    مشتریان قبلی این مدل از بهترین ریش تراش ضدآب رضایت داشته‌اند و معتقدند که به‌راحتی با این وسیله به سروصورتشان صفا می‌دهند. چه‌چیزی از این بهتر که وسیله‌ای استاندارد و خوب در اختیار داشته باشید که به آراستگی‌تان کمک شایانی می‌کند.

    ۶. ماشین ریش تراش فیلیپس مدل S1223/41

    ption id="attachment_43599" align="aligncenter" width="850"]بهترین ریش تراش بهترین ریش تراش ارزان فیلیپس
    در میان مدل‌های ریش‌تراش این مقاله، این محصول از برند فیلیپس از گران‌ترین‌هاست. فیلیپس محصولات خوبی دارد و مشتریان را راضی نگه می‌دارد. ماشین اصلاح فیلیپس S1223/41 هم با کارایی مطلوب توانسته در فهرست بهترین ریش تراش قرار بگیرد.

    قدرت و کیفیت

    ماشین فیلیپس از جنس استیل ضدزنگ است و توانایی برش چرخشی دارد. شارژدهی آن هم به‌گواه خریداران قبلی‌اش مطلوب است. مشتریان پیشین این ریش تراش به قدرت و کیفیتش از ۵، نمره ۳.۸ داده‌اند (در سایت دیجی‌کالا). نمره خوبی است، نه؟

    طراحی و ظاهر

    وزن این ماشین ۴۰۰ گرم است که البته زیاد سبک نیست ولی طراحی ارگونومیکی که دارد، کار با آن را ساده می‌کند.

    امکانات

    سری ماشین اصلاح موی صورت فیلیپس قابلیت شستشو دارد. امکانات جانبی زیادی برای این محصول در نظر گرفته نشده است.

    ارزش خرید و نظرات خریداران قبلی

    صدای این مدل از بهترین ریش تراش فیلیپس اندک است و قدرت موتور خوبی دارد. این دلیلی است که آن را محبوب کرده و مشتریان قبلی را راضی نگه می‌دارد. در آبان ۱۴۰۰، برای خرید این محصول باید حدود ۱میلیون و ۱۰۰هزارتومان بپردازید.

    ۷. ماشین ریش تراش میجیا مدل MJTXD01SKS

    ption id="attachment_43600" align="aligncenter" width="850"]بهترین ریش تراش بهترین ریش تراش میجیا
    به آخرین و گران‌ترین مدل در فهرست بهترین ریش تراش رسیدیم. این محصول از برند میجیاست و امتیاز بالایی ار از خریدارانش دریافت کرده است.

    قدرت و کیفیت

    ماشین میجیا هم تیغه‌ای از جنس استیل ضدزنگ دارد. این ریش‌تراش را می‌توانید هم به‌صورت خشک و هم مرطوب استفاده کنید. منبع انرژی آن آداپتور برق است و قابلیت شستشو هم دارد.

    طراحی و ظاهر

    وزن ماشین ریش تراش میجیا اندک و حدود ۳۰۰گرم است. طراحی دسته آن هم به‌نوعی است که امکان اصلاح در زوایای مختلف را فراهم می‌کند. حرکت تیغه ریش‌تراش میجیا ۳۶۰درجه است.

    امکانات

    سری بهترین ریش تراش میجیا قابل‌ شست‌وشو است و چرخیدن تیغه در همه جهات باعث می‌شود که نواحی دور از دسترس صورت هم به‌خوبی اصلاح شوند.

    ارزش خرید و نظرات خریداران قبلی

    برای خرید این ریش تراش در آبان ۱۴۰۰ باید حدود یک میلیون و ۵۰۰هزارتومان بپردازید. مشتریان قبلی آن از خوش‌دستی، سرعت و بی‌صدابودنش رضایت زیادی دارند.

    جمع بندی راهنمای خرید بهترین ریش تراش

    بهترین ریش تراش را انتخاب کردید؟ اگر دنبال بهترین ماشین ریش تراش ارزان قیمت هستند، ماشین اصلاح VGR مدل V-071 یا کیمی مدل KM-5017 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در صورتی که بودجه بیشتری دارید، ماشین ریش تراش میجیا مدل MJTXD01SKS و فیلیپس مدل S1223/41 از بهترین انتخاب‌های پیش رویتان تا ۱.۵ میلیون تومان هستند. اگر شما هم پیشنهادی برای خرید بهترین ریش تراش دارید، حتما ما را در جریان بگذارید و نام یا مدل برند را برایمان بنویسید. منتظرتان هستیم. [see_also]7900[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید