با ۱۰ مایکروویو ارزان و با کیفیت در بازار ایران آشنا شوید

با ۱۰ مایکروویو ارزان و با کیفیت در بازار ایران آشنا شوید
راهنمای مطالعه

    مایکروویو از آن وسیله‌های کاربردی است که وجودش در خانه رفاه زیادی برایتان به همراه می‌آورد. شاید با وجود گاز، کارتان برای پخت‌وپز راه بیافتد، اما با داشتن مایکروویو متوجه می‌شوید، چقدر همه‌چیز سریع و ساده‌تر هم می‌تواند پیش بروید. در این مقاله شما را با ۱۰ مدل مایکروویو ارزان آشنا می‌کنیم.

    معیارهای خرید مایکروویو ارزان

    مایکروویو با قیمت‌ها و مدل‌های متنوعی در بازار موجود است اما کدام‌یک در عین ارزان بودن کیفیت و کارایی مناسبی هم دارد؟ در این مقاله تعدادی کالای مناسب از نظر قیمت و کارایی را به شما معرفی کنیم. در تهیه فهرست مایکروویو ارزان علاوه بر قیمت به موارد زیر هم توجه کرده‌ایم:

    • کارایی بالا
    • دوام مناسب
    • اعتبار برند
    • طراحی و سهولت استفاده
    • ارزش خرید و نظرات کاربران

    دقت کنید که ترتیب قرارگرفتن مدل‌های مایکروویو ارزان در این فهرست براساس قیمت است؛ از بیشترین قیمت به کمترین قیمت.

    اگر از نظر بودجه محدودیت ندارید، راهنمای خرید بهترین مایکروویو را از دست ندهید چرا که مدل‌های با کیفیت و پرفروش را در آن معرفی کرده‌ایم.

    ۱۰. مایکروویو میگل مدل GMW 342

    مایکروویو ارزان

    این مدل مایکروویو میگل هم از محصولات نسبتا ارزان بازار است. مایکروویو مدل GMW 342 امکانات خوبی دارد و در راهنمای خرید مایکروویو ارزان گزینه قابل‌تأملی به نظر می‌رسد.

    کارایی

    این مایکروویو ۳۴لیتری است و اندازه‌ای متوسط دارد. برنامه‌های پخت مختلفش هم به شما کمک می‌کند که پیتزا، ماهی، سبزیجات، کیک، مرغ، ذرت و... آماده کنید.

    این مدل از مایکروویو ارزان میگل مجهز به سیستم فن کانوِکشن هم هست که دما را در تمام کابین دستگاه به‌طور یکنواخت پخش می‌کند و گزینه‌ای کاربردی است.

    طراحی و سهولت استفاده

    طراحی مایکروویو میگل ساده و زیباست. صفحه نمایش آن هم اطلاعاتی درباره پخت در اختیارتان قرار می‌دهد. بدنه دستگاه از جنس استیل ضدزنگ است و قفل ایمنی کودک هم دارد.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    امکانات این وسیله مطلوب است. علاوه بر مواردی که پیش‌تر گفته شد، وجود جوجه‌گردان در آن هم مزیت خوبی به حساب می‌آید. مشتریانی که آن را خریده‌اند از کیفیتش ابراز رضایت کرده‌اند.

    اگر شما هم دوست دارید که این مایکروویو ارزان یا شاید بهتر است بگوییم، نسبتا ارزان را بخرید، باید حدود ۹ میلیون بپردازید(آذر ماه ۱۴۰۰). اگر هم این قیمت برایتان زیاد است، همراه ما باشید تا موارد ارزان‌تری هم در ادامه به شما معرفی کنیم.

    پرفروش‌ترین مایکروویوهای زیر ۵ میلیون را ببینید

    ۹. مایکروویو فلر مدل MW 281

    فلر برندی است که در دنیای لوازم خانگی، محصولات متنوعی را راهی بازار می‌کند. این مدل از مایکروویو فلر هم گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای است. اما کارایی‌اش چطور است؟ کیفیت خوبی دارد؟ طراحی آن قابل‌قبول است؟ خریداران قبلی را راضی نگه داشته است؟

    کارایی

    مایکروویو ارزان فلر ۲۸لیتری است؛ این حجم برای مایکروویوها اندازه‌ای متوسط محسوب می‌شود. مایکروویو فلر ۸ برنامه پخت و گریل هم دارد.

    منظور از برنامه پخت، این است که شما برخی از غذاها مانند پیتزا را می‌توانید بدون نیاز به چک‌کردن مدام درجه حرارت وسیله بپزید. کافی است که مواد اولیه را داخل مایکروویو بگذارید و بعد برنامه پخت را انتخاب کنید. همه‌چیز به‌طور خودکار ردیف خواهد شد.

    این وسیله مجهز به صفحه چرخان است و هشت سطح پخت را برایتان مقدور می‌کند. شما می‌توانید به کمک آن، پیتزا، گوشت، سبزیجات، پاستا، سیب زمینی، ماهی، نوشیدنی و ذرت بوداده آماده کنید.

    طراحی و سهولت استفاده

    کارکردن با این مایکروویو ارزان اصلا سخت نیست. دکمه‌ها گویای عملیات مختلفی هستند که می‌توانید با این دستگاه انجام بدهید. نمایشگر دیجیتال مایکروویو فلر هم اطلاعاتی درباره زمان و دما در اختیارتان می‌گذارد.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    خریداران قبلی این مایکروویو از کیفیت و کارایی‌اش رضایت داشته‌اند. اینکه امکانات متنوعی دارد از نقاط قوت آن است. اما برخی از مشتریان قبلی می‌گویند که اندازه این دستگاه زیاد بزرگ نیست.

    ظاهر وسیله هم مطلوب است و برای کارهایی مانند گرم‌کردن و پخت‌وپز غذاهایی که گفته شد کاربرد دارد. در آذر ماه ۱۴۰۰، قیمت این دستگاه حدود ۶.۵میلیون تومان است.

    ۸.مایکروویو سامسونگ مدل GE402

    مایکروویو ارزان این مدل از مایکروویو ارزان سامسونگ هم طراحی بسیار زیبایی دارد و هم کاربردش در حدواندازه قیمتش خوب و مطلوب است. این مایکروویو ۴۰لیتری است و برای پخت‌وپز غذاهای مختلف در حجم متوسط و نسبتا زیاد فضای کافی دارد.

    کارایی

    مایکروویو ارزان سامسونگ ۱۵ برنامه پخت دارد و می‌توانید ۱۵ غذای مختلف را بدون نیاز به تنظیم دما و زمان پخت به دست مایکروویو بسپارید و نتیجه‌ای قابل‌قبول دریافت کنید. این دستگاه طوری ساخته شده که در مصرف برق هم صرفه‌جویی می‌کند.

    طراحی و سهولت استفاده

    ظاهر مایکروویو سامسونگ بسیار زیباست و صفحه نمایش LED آن در کنار سطح لعابی داخلش باعث شده که نمره طراحی خوبی بگیرد. کارکردن با آن هم که اصلا سخت نیست.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    خریداران این محصول از آن رضایت داشته‌اند اما برخی معتقد بوده‌اند که این مایکروویو ارزان نمی‌تواند جای فِر را بگیرد. پس اگر قصد دارید که از مایکروویو در جایگاه فِر بهره ببرید، شاید باید درباره خرید این محصول کمی بیشتر فکر کنید. قطعا پخت خیلی چیزها در این وسیله ممکن است اما شاید آن مغزپخت‌شدنی که برای بعضی از غذاها لازم است، در این مایکروویو محقق نشود. برای خرید این وسیله در آذرماه ۱۴۰۰ باید حدود ۵ میلیون و ۵۰۰هزار تومان هزینه کنید. [related]560[/related]

    ۷. مایکروویو سامسونگ مدل 40LIT

    مایکروویو ارزان از اینجا به بعد با مدل‌های ارزان‌تری نسبت به موارد قبلی روبه‌رو خواهید شد. مایکروویو سامسونگ مدل 40lit، نسبتا بزرگ است. این مایکروویو حدود ۱۸ برنامه پخت دارد و سرعت عمل خوبی در گرم‌کردن و آماده‌سازی مواد غذایی از خود نشان می‌دهد.

    کارایی

    این مایکروویو ارزان دارای قابلیت تنظیم دماست. سیستم ایمنی قفل کودک هم دارد. ظرفیت آن زیاد است و صفحه نمایشش هم از دما و زمان پخت به شما خبر می‌دهد. مایکروویو سامسونگ امکان گریل‌کردن هم دارد.

    طراحی و سهولت استفاده

    کارکردن با این دستگاه اصلا دشوار نیست. صفحه نمایش لمسی و جنس سرامیک سطح داخلی مایکروویو سامسونگ هم از ویژگی‌های دیگری است که در طراحی‌اش امتیاز مثبت می‌گیرد.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    برنامه‌های زیاد، ظرفیت مطلوب و کیفیت این مایکروویو ارزان از خریداران قبلی نمره قبولی گرفته و راضی‌کننده بوده است. اگر قصد خریدش را دارید، باید حدود ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان دست‌به‌جیب شوید. دقت کنید که این قیمت متعلق به آذرماه ۱۴۰۰ است.

    ۶. مایکروویو مایدیا مدل EG142A5L

    مایکروویو ارزان
    مایکروویو ارزان مایدیا هم گزینه مناسبی است که می‌توانید بخرید. ظرفیت این مدل ۴۲لیتر است و قابلیت‌های خوبی دارد. اگر قصد خرید مایکروویو متوسط با کارایی مطلوب دارید، می‌توانید روی آن حساب کنید.

    کارایی

    این مایکروویو ارزان با حجم و ظرفیت مطلوبی که دارد، امکان پخت‌وپز غذاهای متنوع را به شما می‌دهد. ضمن اینکه مجهز به ۷ برنامه پخت اتوماتیک هم هست. این دستگاه به شما هشدار پخت غذا می‌دهد و تایمر هم دارد.

    طراحی و سهولت استفاده

    کنترل پنل مایکروویو مایدیا دیجیتالی است و صفحه‌ای چرخان و شیشه‌ای دارد. این دستگاه ظاهر زیبایی دارد و کارکردن با آن هم دشوار نیست. مانند تمام گزینه‌هایی که تا اینجا گفته شد، استفاده از آن بسیار ساده است.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    قیمت این مایکروویو ارزان در پاییز ۱۴۰۰، حدود ۵میلیون و ۳۰۰هزار تومان است. خریداران قبلی از شکیل‌بودن ظاهر، راحت‌بودن کار با آن و اندازه مناسبش تعریف و تمجید کرده‌اند. دقت کنید که این دستگاه مجهز به فن کانوکشن نیست.

    ۵. مایکروویو پاناسونیک مدل NN-SM332

    مایکروویو ارزان

    پاناسونیک هم مانند سامسونگ برند خوش‌نام و معتبری است و در کنار محصولات گران‌قیمتش، گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر هم راهی بازار می‌کند. این مایکروویو ارزان ظرفیت زیادی ندارد و ۲۵لیتری است. اما ویژگی‌های دیگر آن چیست؟

    کارایی

    مایکروویو پاناسونیک چندان بزرگ نیست و برای پخت و آماده‌سازی مواد غذایی در ابعاد زیاد نمی‌توان روی آن حساب کرد. اما با این حال، چهار حالت پخت دارد و قابلیت یخ‌زدایی هم برایش در نظر گرفته شده است.

    طراحی و سهولت استفاده

    طراحی این وسیله مطلوب است اما نداشتن دکمه‌های دیجیتالی و وجود ولوم‌ها برای اجرای دستورهای مختلف آماده‌سازی غذا باعث می‌شود که کمی ظاهر دستگاه نسبت به موارد دیگر این فهرست قدیمی‌ به نظر برسد.

    جنس سطح داخلی آن فلزی است و سینی شیشه‌ای گردانی هم دارد. کارکردن با این مایکروویو ارزان هم به گواه خریداران قبلی ساده است و کاری ندارد.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    سهولت کار با این وسیله و امکانات نسبتا خوبش باعث شده که مشتریان قبلی از خرید آن ناراضی نباشند. قیمت مایکروویو ارزان پاناسونیک در پاییز سال ۱۴۰۰، حدود ۴ میلیون و ۵۰۰هزار تومان است.

    ارزان‌ترین مایکروویوهای باکیفیت پاناسونیک

    ۴. مایکروویو کنوود مدل MWL210

    مایکروویو ارزان

    برند کنوود هم از خوش‌نام‌های بازار لوازم خانگی است. مایکروویو MWL210 از این برند هم در دسته محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ای قرار می‌گیرد که امکانات خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد.

    کارایی

    این مایکروویو ارزان حجم زیادی ندارد و ۲۵لیتری است. هشت برنامه پخت در آن در نظر گرفته شده و قفل کودک هم دارد. امکان دسترسی به پنج سطح مختلف از حرارت در این دستگاه از آن گزینه‌ای کاربردی برای مصارف مختلف ساخته است.

    طراحی و سهولت استفاده

    ظاهر این مایکروویو هم کمی با مدل‌های جدیدتر و گران‌تر فرق می‌کند و قدیمی‌تر است اما در کل طراحی خوبی دارد و کار با آن راحت است.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    خریداران قبلی مایکروویو ارزان پاناسونیک از ظاهر و کارایی این دستگاه ابراز رضایت کرده‌اند. اگر شما هم قصد خرید دارید، باید بدانید که در اواخر آذرماه ۱۴۰۰، این محصول به قیمت ۴میلیون و ۴۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.

    ۳. مایکروویو تکنو مدل ۳۴۲

    مایکروویو ارزان تکنو هم از برندهای خوش‌نام بازار است که محصولات با کیفیت و مقرون‌ به‌صرفه‌ای عرضه می‌کند. این مایکروویو ارزان دارای المنت برای گریل است و قابلیت پخت ترکیبی و یخ‌زدایی هم دارد.

    کارایی مایکروویو ارزان تکنو

    این دستگاه دارای برنامه‌های متنوعی برای گرم کردن غذا، دم کردن چای و قهوه، تهیه سوپ، پیتزا، پاستا، پاپ‌کرن و گریل جوجه، ماهی و استیک است. قابلیت یخ‌زدایی از مواد منجمد و فریزری دارد و امکانات متنوع دیگری از جمله تایمر ۶۰ دقیقه‌ای و زنگ هشدار پایان زمان پخت در آن موجود است.

    طراحی و سهولت استفاده

    ظاهر و کیفیت ساخت مایکروویو ارزان تکنو نمره خوبی می‌گیرد. کارکردن با آن سخت نیست و وسیله کاربردی و خوبی در آشپزخانه‌تان خواهد بود. البته به گواه کاربران، کمی وزن آن سنگین است.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    کسانی که این مایکروویو نسبتا ارزان را خریده‌اند، می‌گویند که صدای اندک، کارایی خوب، قابلیت‌های متنوع و البته قابلیت گریل رضایت‌بخش است. البته برخی هم از متوسط بودن قدرت یخ‌زدایی گلایه کرده‌اند. برای خرید این وسیله باید حدود ۳میلیون و ۹۰۰هزار تومان بپردازید. این قیمت متعلق به اواخر پاییز سال ۱۴۰۰ است. قیمت و تصاویر مایکروویو تکنو ۳۴۲

    ۲. مایکروویو سامسونگ مدل 3513

    مایکروویو ارزان

    این مدل از مایکروویو سامسونگ هم در دسته ارزان‌قیمت‌ها قرار می‌گیرد. مایکروویو سامسونگ ۲۳لیتری است و دستگاهی با ظرفیت کم به حساب می‌آید. اما اگر قصد خرید مایکروویو جمع‌وجور داشته باشید، گزینه بدی نخواهد بود.

    کارایی مایکروویو ارزان سامسونگ

    این مایکروویو ارزان می‌تواند در حد یک وسیله با امکانات و کیفیت نسبتا متوسط به شما خدمات بدهد. سامسونگ برای کاهش قیمت تا حدودی کیفیت ساخت و استحکام بدنه را پایین آورده اما قابلیت‌های مناسبی در آن قرار داده است.

    طراحی و سهولت در استفاده

    ظاهر مایکروویو ارزان سامسونگ نسبتا زیبا و شکیل است. کارکردن با آن هم دشواری خاصی ندارد. صفحه نمایشش هم لمسی است.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    کاربرانی که این مایکروویو را خریده‌اند، در یک کلام توصیف جالبی از آن داشته‌اند: این وسیله کار راه‌انداز است.

    طراحی و کارایی نسبتا مطلوب مایکروویو سامسونگ می‌تواند شما را از خرید این دستگاه راضی نگه دارد. قیمت آن هم در پاییز ۱۴۰۰، حدود ۳میلیون و ۴۰۰هزار تومان است.

    مایکروویو سامسونگ مدل 3513

    ۱.ماکروویو پاناسونیک مدل NN-ST34

    مایکروویو ارزان

    پاناسونیک مدل دیگری هم دارد که در دسته مقرون‌به‌صرفه‌ها قرار می‌گیرد. ظرفیت این دستگاه هم زیاد نیست ولی ظاهر و کارایی نسبتان خوبی دارد. ضمن اینکه ارزان‌ترین گزینه فهرست این مقاله هم هست.

    کارایی مایکروویو ارزان پاناسونیک

    مایکروویو پاناسونیک ۲۵لیتر است، قابلیت تنظیم زمان و یخ‌زدایی هم دارد. برای گرم‌کردن غذا، مایعات و نان می‌توانید روی این وسیله حساب کنید.

    طراحی و سهولت در استفاده

    این وسیله مجهز به صفحه‌ای LCD است که درباره زمان و حرارت به شما اطلاعات می‌دهد. به‌طور کلی، کارکردن با دستگاه‌های مایکروویو از جمله این دستگاه چندان سخت نیست. طراحی‌اش هم جذاب و مدرن است.

    ارزش خرید و نظرات کاربران

    قیمت این دستگاه در پاییز ۱۴۰۰، حدود ۳میلیون و ۳۰۰هزار تومان است. کاربران می‌گویند که این مایکروویو برای کاربردهای ابتدایی مانند گرم‌کردن مناسب است اما شاید نتوان برای پخت‌وپز و گریل‌کردن رویش حساب کرد. قیمت و تصاویر مایکروویو پاناسونیک NN-ST34

    جمع‌بندی راهنمای خرید مایکروویو ارزان

    مدل‌های معرفی شده در فهرست مایکروویو ارزان در کنار کیفیت و کارایی مناسب، قیمت مقرون به صرفه‌ای هم دارند. البته نمی‌توان از آنها انتظار کارایی مدل‌های ۲۰ یا ۳۰ میلیونی را داشت. برای نمونه برخی از این مدل ها از نظر کاربردهای ابتدایی مایکروویو مطلوب‌اند اما شاید نتوان با آنها غذاهایی مانند مرغ پخت یا گوشت‌های دیگر را کاملا مغزپخت کرد. با مدل‌های معرفی شده در فهرست مایکروویو ارزان آشنا شدید؟ اگر قصد خرید دارید، کدام‌یک از مدل‌ها را انتخاب می‌کنید؟ [see_also]2112[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید