بهترین بسته اینترنت همراه اول کدام است؟ ارزان‌ترین بسته‌ها در ۱۴۰۲

بهترین بسته اینترنت همراه اول کدام است؟ ارزان‌ترین بسته‌ها در ۱۴۰۲
راهنمای مطالعه

    انتخاب بهترین بسته اینترنت همراه اول به خاطر تعدد و تنوع بسته‌ها، کار چندان ساده‌ای نیست. در این مقاله به شما کمک می‌کنیم بسته به نیاز‌ خود ارزان‌ترین و بهترین بسته اینترنت همراه اول را در بین حجم‌ها و زمان‌های متفاوت انتخاب کنید.

    همراه ‌اول به عنوان اولین اپراتور موبایل ایران در حال حاضر حدود ۹۵ میلیون مشترک دارد و بسیاری از بسته‌های آن برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنیم.

    این اپراتور بسته‌های اینترنتی بسیار متنوعی را ارائه می‌کند. اگر شما هم از مشترکین همراه ‌اول هستید، احتمالا سوالاتی در رابطه با انتخاب و خرید بهترین بسته اینترنت همراه اول دارید که در ادامه به آن پاسخ می‌دهیم. پیش از این بهترین بسته اینترنت ایرانسل را در بازه‌های زمانی مختلف معرفی کرده بودیم.

    بهترین بسته اینترنت همراه اول را چگونه انتخاب کنیم؟

    بهترین بسته اینترنت همراه اول

    تفاوت اصلی بسته‌های اینترنتی در حجم، مدت زمان، ساعات قابل استفاده و البته تفاوت قیمت آن‌ها است. هر کاربر بسته به شرایط و نیازهایش، ممکن است بسته خاصی را برای خود مناسب‌تر ببیند.

    انتخاب بهترین بسته اینترنت همراه اول با تخمین میزان مصرف برای

    اولین قدم برای انتخاب بسته اینترنت، تخمین میزان مصرفتان از اینترنت است. پس از آن می‌توانید به راحتی با مقایسه قیمت‌ها، مقرون به‌صرفه‌ترین و مناسب‌ترین بسته‌ را پیدا کنید. برای مثال:

    • اگر استفاده شما از اینترنت ارسال و دریافت پیام در واتساپ باشد، نیازی به بسته‌های با حجم بالا پیدا نخواهید کرد. همچنین اگر در خانه به اینترنت خانگی و وای‌فای متصل می‌شوید بسته‌هایی با حجم پایین نیاز گهگاه شما به اینترنت سیم‌کارت را رفع خواهند کرد.
    • درصورتی که اهل گردش در اینستاگرام هستید یا شغلتان به نحوی نیاز به استفاده از اینترنت دارد، بهتر است سراغ بسته‌هایی با حجم‌های بالا بروید.
    • اگر اهل دانلود فیلم‌هایی با حجم بالا هستید پیشنهاد ما برای شما استفاده از بسته‌های شبانه یا بسته‌های قابل استفاده از ۶ صبح تا ۱۲ ظهر است. این بسته‌ها بسیار ارزان‌تر از موارد شبانه‌روزی هستند.

    در نظر بگیرید تعداد بسته‌های خریداری شده با هزینه پرداختی نسبت مستقیم دارد. برای مثال شما در سه ماه ۱۲ گیگابایت حجم اینترنت نیاز دارد. اگر در عوض خرید بسته سه ماهه، چند بسته کم حجم و کوتاه مدت خریداری کنید، باید هزینه بیشتری بپردازید.

    لیست بهترین بسته اینترنت همراه اول

    در ادامه انواع بسته‌های اینترنت، مقدار حجم و مدت‌ زمان آن‌‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید بسته به نیاز و مصرف خود بهترین بسته اینترنت همراه اول را خریداری کنید.

    بسته اینترنت همراه اول

    بهترین بسته اینترنت همراه اول از نظر حجم

    بهترین بسته اینترنت همراه اول از نظر حجم، ۱۵ گیگابایت چهار ماهه با ۶۲ هزار تومان است که مناسب هر دو سیم‌کارت دائمی و اعتباری است.

    بهترین بسته اینترنت همراه اول از نظر قیمت

    همراه اول بسته‌های اینترنتی متنوعی، از ساعتی گرفته تا سالانه، در اختیار کاربران خود گذاشته است.

    اینترنت به‌صرفه همراه اول را می‌توانید در ۴ مدل از بسته‌های آلفاپلاس، اینترنت همراهی، مدار فیروزه‌ای و کارت شارژ اشاره بیابید.

    بسته‌های آلفا پلاس

    همراه اول بسته‌های اینترنت را با نام آلفا پلاس عرضه می‌کند. این بسته‌ها از سرعت بالایی برخوردارند و بسته به مدل گوشی به شما امکان می‌دهند از اینترنت نسل چهار و چهار و نیم بهره ببرید.

    اگر فایل‌هایی با حجم بالا دریافت یا ارسال می‌کنید، مکالمه‌های اینترنتی صوتی و تصویری طولانی مدت دارید، و به طور خلاصه شغل و فعالیتی وابسته به اینترنت دارید، بسته‌های آلفا پلاس گزینه خوبی برایتان خواهند بود.

    این بسته‌ها تنوع بالایی دارند و بر اساس مدت اعتبار، حجم و قیمت دسته‌بندی شده‌اند.

    اینترنت همراهی

    نوع دیگری از بسته‌های همراه اول اینترنت همراهی نام دارد. در این طرح همراه اول به مشترکان خود متناسب با الگوی مصرف آنها، بسته اینترنت مقرون به صرفه‌ای را پیشنهاد می‌کند.

    برای اطلاع از بسته‌های همراهی پیشنهادی خودتان کافی است کد USSD ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۲ مربع (#۶۲*۱۰۰*) را با گوشی شماره‌گیری کنید. این بسته‌ها بر اساس الگوی مصرف به صورت ماهانه به روز شده و بدون محدودیت سرعت هستند.

    بسته‌های مدار فیروزه‌ای

    بسته‌های مدار فیروزه‌ای، بسته‌های اینترنت و مکالمه کوتاه‌مدت (ساعتی) و به‌صرفه‌ای هستند که قیمت آنها در ساعات و مکان‌های مختلف شبکه همراه اول متفاوت است. البته مکالمه‌ها در این بسته‌ها، درون شبکه است و برای مکالمات خارج شبکه با تعرفه عادی حساب می‌شود. برای آگاهی از این بسته‌ها، می‌توانید کد *121# را شماره‌گیری کنید.

    کارت شارژ اینترنت

    این طرح مختص مشترکین اعتباری همراه اول است که می‌توانند با شماره‌گیری کد *10*126# و وارد کردن رمز شارژ، بسته اینترنت متناسب با میزان رمز شارژ وارد شده را به صورت مستقیم فعال کنند. قیمت بسته‌های یک روزه، هفت روزه و سی‌روزه به ترتیب ۵ و ۱۰ و ۲۰ هزار تومان است.

    در ضمن اگر چندین بسته خریداری کنید، بسته‌ای فعال می‌شود که تاریخ انقضاء آن زودتر از بقیه باشد.

    اینترنت رایگان همراه اول

    خرید اینترنت رایگان

    همراه اول، طرح‌های تشویقی متعددی دارد که یکی از آنها بسته‌های اینترنت رایگان همراه اول است. شما با نصب اپلیکیشن «همراه من» می‌توانید یک بسته رایگان ۱۰ گیگابایتی ۳ روزه دریافت کنید. پس از صب این اپلیکیشن می‌توانید به بخش طرح‌های تشویقی و سپس هدیه همراهی رفته و این بسته را فعال کنید.

    طرح‌های تشویقی دیگر همراه اول

    افرادی که سیم‌کارت دائمی این اپراتور را بخرند، یکی از بسته‌های به‌صرفه همراه اول که ۳۰ روزه با ۳۰ گیگابایت حجم است، برای آنها به صورت هدیه فعال می‌شود.

    همچنین دارندگان سیم‌کارت‌های اعتباری به مدت ۶ ماه، یک بسته اینترنت ۲۴ گیگابایتی دریافت می‌کنند که این بسته هر ۳۰ روز یک بار فعال می‌شود و شما می‌توانید به مدت ۷ روز، به اندازه ۴ گیگابایت از آن استفاده کنید.

    توجه:

    اگر برای اولین بار سیم‌کارت معمولی خود را به یوسیم تبدیل کنید، ۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای کاربران دائمی و ۱۵ گیگابایت برای اعتباری‌ها دریافت خواهید کرد.

    اینترنت انارستان

    همراه اول اینترنت انارستان را نیز برای استفاده رایگان از شبکه شاد ارائه کرده. این بسته‌ها صرفا محدود به سیم کارت‌ انارستان هستند و به افراد ۶ تا ۱۸ سال تعلق می‌گیرد.

    [related]43369[/related]

    بسته اینترنت یک روزه همراه اول

    [table id=904 /]

    بهترین بسته یک روزه اینترنت همراه اول

    حجم و قیمت‌های بسته‌های اینترنت یک روزه همراه اول از ۶۰ مگابایت به قیمت ۱۶۰۰ تومان تا ۳ گیگابایت ۹۹۰۰ تومان را شامل می‌شود.

    بهترین بسته اینترنت همراه اول یک روزه از لحاظ اقتصادی، بسته ۳ گیگابایتی است. هرچند شما مبلغ بیشتری پرداخت می‌کنید اما با خیالی راحت یک روز تمام می‌توانید از اینترنت استفاده کنید.

    بسته اینترنت هفتگی همراه اول

    [table id=905 /]

    بهترین بسته اینترنت همراه اول هفتگی

    بهترین بسته اینترنت همراه اول هفتگی از نظر قیمت و حجم بسته ۶ گیگابایتی است. می‌توانید به جای اینکه هر روز هفته یک گیگابایت اینترنت روزانه تهیه کنید، بسته ۶ گیگابایتی هفتگی را بخرید. اینطور در هر هفته ۱۸ هزار تومان صرفه‌جویی کرده‌اید.

    بسته اینترنت ماهانه همراه اول

    [table id=906 /]

    بهترین بسته اینترنت همراه اول ماهانه

    بین بسته‌های ماهانه همراه اول یک بسته محدودیت ساعتی دارد و به دو بسته مقداری حجم هدیه تعلق می‌گیرد که آن هم در ساعت‌های خاصی قابل استفاده هستند. نسبت به مصرف ماهیانه شما از اینترنت، پیشنهاد به‌صرفه ما بسته ۷ گیگابایت است که در مقایسه با بسته‌های دیگر، ارزان‌تر تمام می شود و در هر ساعتی که بخواهید می‌توانید از اینترنت استفاده کنید.

    چرا این مورد بهترین بسته اینترنت همراه اول ماهیانه است؟ بسته‌های اینترنتی کم‌حجم که زود تمام می شوند، می‌توانید از یک بسته اینترنت ۷ گیگابایتی با قیمت مناسب، استفاده خوبی ببرید.

    در صورتی که مصرف اینترنت بالایی دارید و البته مجبور نیستید هر ساعت از روز به اینترنت متصل باشید، بسته ۱۲ گیگابایتی آن از ساعت ۶ تا ۱۲ ظهر انتخاب خوبی است. اگر هم شب‌زنده‌دار هستید و می‌توانید از سکوت شب برای انجام دادن کارهای اینترنتی‌تان استفاده کنید، بسته نامحدود ۱ بامداد تا ۱۱ صبح هم انتخاب خوب و به‌صرفه‌ای است.

    بسته اینترنت ۶۰ روزه همراه اول

    [table id=907 /]

    خرید بسته دو ماهه به صرفه‌تر است یا یک‌ماهه؟

    انتخاب بهترین بسته اینترنت همراه اول

    در بین خرید بسته‌های اینترنت شصت‌روزه همراه اول و خرید بسته‌ ماهانه پیشنهاد ما خرید بسته ۶۰ روزه است. اگر شما هر ماه یک بسته اینترنتی ۷ گیگابایتی تهیه کنید در دو ماه بابت ۱۴ گیگابایت مجبور به پرداخت ۵۶ هزار و۴۰۰ تومان هستید. در حالی‌که بسته ۱۲ گیگابایتی ۶۰ روزه، ۴۶هزار تومان و تقریبا ۲۰۰۰ تومان به‌صرفه‌تر است. کما اینکه اگر کارهای اینترنتی کمی دارید، فرصت ۲ ماهه برایتان مفید خواهد بود.

    بنابراین بهترین بسته اینترنت همراه اول دو ماهه در این مورد انتخاب بهتری است.

    بسته‌های بلند مدت اینترنت همراه اول

    [table id=908 /]

    آیا بسته‌های اینترنت بلند مدت به‌صرفه‌تر هستند؟

    اینترنت بلندمدت، بسته‌های متنوعی ندارد و فقط یک مورد ۱۵ گیگابایتی در آن مشاهده می‌شود. اما در بسته‌های کوتاه‌مدت، بهترین مورد، بسته ۶۰ روزه است که به ازای هر گیگابایت باید ۳۸۳۳ تومان بپردازید.

    البته در صورت خرید این بسته در هر ماه ۵ گیگابایت اینترنت خواهید داشت بنابراین نباید مصرف اینترنت بالایی داشته باشید.

    استعلام اینترنت همراه اول

    برای استعلام اینترنت همراه اول، ۴ روش در دسترس است:

    کد دستوری حجم اینترنت همراه اول

    با استفاده از کدهای #1*100* و #320*10* می‌توانید متوجه مانده حجم اینترنت‌تان شوید. البته این کد با کد USSD باقیمانده اینترنت همراه اول در مودم‌های LTE این اپراتور متفاوت است. برای اطلاع از حجم باقی مانده مودم باید به پنل کاربری‌تان مراجعه کنید.

    استفاده از اپلیکیشن «همراه من»

    پس از نصب این اپلیکیشن، با شماره تلفن خودتان وارد حساب همراه اول خود شوید. در صفحه اول اپلیکیشن می‌توانید از حجم باقیمانده بسته اینترنت، علاوه‌بر مکالمه و پیامک، خود مطلع شوید.

    اطلاع از بسته اینترنت همراه اول با پیامک

    برای اطلاع از حجم‌ باقیمانده اینترنت همراه اول، عدد صفر لاتین (0) را به شماره ۸۰۸۰ ارسال کنید. سپس پیامکی برایتان ارسال می‌شود که در آن باقیمانده حجم اینترنت همراه اول ذکر شده است.

    مراجعه به سایت همراه من

    وارد سایت «همراه من» شوید و شماره تلفن خود و کد یکبار مصرفی که برایتان پیامک می‌شود را وارد کادر مربوطه کنید و بدین‌ترتیب وارد سایت و حساب کاربری خود شوید. در آنجا باقیمانده حجم اینترنت خود را مشاهده خواهید کرد.

    خرید بسته اینترنت همراه اول برای دیگران

    بهترین بسته اینترنت همراه اول

    با وارد کردن کد دستوری #۱* یا کد #۱۰۰* در تلفن همراه‌تان، در هر زمان از شبانه‌روز می‌توانید بسته‌های اینترنت برای دیگران بخرید. وقتی این کد را وارد کردید، چند گزینه برایتان نمایش داده می‌شود که باید گزینه مربوط به اینترنت را وارد کنید. سپس مراحل درخواست‌شده را ادامه دهید و بسته اینترنت همراه برای دیگران بخرید.

    همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن همراه من اینترنت همراه اول تهیه کنید.

    کد بسته اینترنت همراه اول

    مشترکین اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #126*10* و وارد کردن رمز شارژ، به صورت مستقیم بسته اینترنت خریداری و فعال کنند.

    همچنین مشترکین می توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #100* با سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول، اینترنت خریداری کنند.

    نکات مهم درباره‌ خرید بسته اینترنت همراه اول

    پیش از خرید بسته بهتر است چند مورد را مد نظر داشته باشید.

    • هزینه خرید بسته‌ها برای مشترکین دائمی روی قبض خواهد آمد و برای مشترکین اعتباری از شارژ کسر خواهد شد. همچنین برای مشترکین اعتباری مبلغ ۹ درصد مالیات ارزش افزوده در زمان فعال‌سازی سرویس کسر می‌شود.
    • قیمت هریک از بسته ها بدون احتساب مالیات نوشته شده است.
    • ترافیک مصرفی در صفحات منتخب داخلی با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه خواهد شد.

    جمع‌بندی راهنمای خرید بهترین بسته اینترنت همراه اول

    در این مقاله با بررسی مقدار حجم و مبلغ بسته‌ها به‌صرفه‌ترین و بهترین بسته‌ اینترنت همراه اول را به شما معرفی کردیم. کافی است با در نظر داشتن حجم مصرف اینترنت خود یکی از بسته‌های معرفی شده را انتخاب و تهیه کنید.   [see_also]17011[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید