نگاهی به ساعت‌های برند دیزل

نگاهی به ساعت‌های برند دیزل
راهنمای مطالعه

    دیزل مدت‌هاست که به برندی از دنیای مد بدل شده که افراد جسور و سرکش میان ما را به خود جذب کرده است. دیزل برندی است که فلسفه ایجاد دنیایی را دارد که بدون مرز است و تنها یک زبان که ماهیت بصری دارد در آن وجود دارد. شروع آن در دنیای شلوار جین بود، اما ماهیت جاه‌طلبانه این برند به آن کمک کرد تا به عرصه بین المللی نیز وارد شود و به فروش عینک، کفش، لباس و البته ساعت های عالی بپردازد.

    در هر نقد و بررسی که در مورد ساعت‌های دیزل نوشته شده به وجود تعادل بین کیفیت و مقرون به صرفه بودن این ساعت‌ها اشاره شده است، چیزی که در صنعت ساعت سازی به طور کلی نایاب است. از طریق مشارکت‌های کلیدی و نظارت دقیق، برند دیزل موفق به تولید ساع‌ هایی شده است که در سراسر دنیا شناخته شده‌اند.

    تاریخچه ساعت های دیزل

    در این قسمت به بررسی تاریخچه ساعت دیزل پرداخته ایم. گروه OTB مالک برند دیزل است. بعنوان یک برند، دیزل به دنبال فراهم آوردن فرصت‌های خلاقانه برای همه کسانی است که مایل به بهبود ظاهر و سبک زندگی خود هستند است. علاوه بر ساعت، شلوار جین و لباس‌هایی را با نام برند دیزل خواهید یافت که روزانه در سرتاسر دنیا فروخته می‌شوند. مدیریت گروه OTB در حال حاضر بر عهده رنزو روسو است، کارآفرینی ایتالیایی که هم بنیانگذار برند دیزل در سال ۱۹۷۸ بوده است. روسو در سال ۱۹۸۵ کنترل کامل برند دیزل را به دست گرفت و سپس هلدینگی که در حال حاضر مالک این برند است را بنا نهاد.

    OTB مخفف "فقط دلیران" است، که تا سال ۲۰۱۳ نام رسمی کمپانی بود و در ۲۰۱۳ به مخفف خود تبدیل شد. گروه OTB علاوه بر اینکه کمپانی تاثیر گذار در صنعت مد است، بر مسئولیت های اجتماعی نیز تمرکز دارد و بیشتر از ۱۱ میلیون یورو در بیش از ۱۷۰ پروژه مختلف در سرتاسر دنیا سرمایه گذاری کرده است. ۱۰ درصد از سرمایه بنیاد OTB به عنوان ادای احترامی به خواستگاه بنیانگذار کمپانی، به طور مستقیم در پروژه های ایتالیایی سرمایه گذاری می‌شود.

    ساعت‌های دیزل تا چه اندازه خوب هستند؟

    ساعت‌های ساخته شده توسط برند دیزل را نمی‌توان در دسته ساعت‌های بسیار باکیفیت قرار داد. از سال ۲۰۰۰ به بعد گروه OTB شروع به تحت لیسانس قرار دادن برند خود جهت گسترش دامنه محصولات نمود و محصولات ساعت مچی نیز در همین گروه تحت لیسانس قرار می‌گیرند. با خرید یک ساعت دیزل شما در واقع یک ساعت ساخت کمپانی فسیل خریده‌اید که دارای موتوری بر اساس فناوری کوارتز است که نیاز به تعمیر و نگهداری کمی نیز دارد و زمان را با دقت زیاد نشان می‌دهد. همچنین دوام بسیار زیاد این ساعت‌ها از دیگر ویژگی های معروفشان است، اما این ویژگی قابل مقایسه با دیگر برندهای معروف فعال در صنعت ساعت سازی نیست.

    ساعت‌های دیزل در وهله اول به عنوان وسیله ای در کلاس فشن در نظر گرفته می‌شوند و کاربرد اعلام زمان در اولویت دوم قرار دارد. مالکان ساعت‌های دیزل توجه زیادی نسبت به پیشرفتگی موتور ساعت مچی نشان نمی‌دهند. آنان به دنبال ساعتی هستند که در عین مقرون به صرفه بودن ظاهر خیلی خوبی داشته باشد و باعث افزایش اعتماد به نفس آنها شود. اکثر مالکان نسبت به ساعت‌های خود ابراز رضایت می‌کنند و از به دست نمودن ساعت خود لذت می‌برند. میانگین زمان استفاده از ساعت مچی دیزل به طور معمول ۱ تا ۵ سال است.

    ساعت‌های دیزل در کجا تولید می‌شوند؟

    گروه OTB برند ساعت های دیزل خود را در شراکت با برند فسیل تولید میکند. از سال ۱۹۸۴ تا به حال تاسیسات تولیدی واقع در چین سازنده بخش عمده‌ای از ساعت‌های تولید شده توسط فسیل بوده‌اند. ساعت‌های با کیفیت بالا کمپانی فسیل در سوئیس تولید می‌شوند و این خط تولید شامل ساعت های دیزل نمی‌شود.

    ۴۰ کارخانه در هنگ کنگ و چین واقع شده‌اند که تولید ساعت‌های متنوعی از کمپانی فسیل از جمله برند دیزل را بر عهده دارند و نظارت مستقیم بر آنان نیز وجود دارد. بندهای چرمی مورد استفاده ساعت به سازنده متفرقه برون سپاری شده و بر تولید آن نظارتی وجود نخواهد داشت.

    قطعات ساعت‌ها، از جمله صفحه، اجزای موتور ساعت، عقربه‌ها، قاب‌ها و سنگ کریستال معمولاً از منطقه APAC تهیه می‌شوند. ایتالیا و سوئیس نیز قطعاتی را برای ساعت‌های با کیفیت بالا که توسط Fossil تولید می‌شوند، فراهم می‌کنند. بیشتر قطعات ساعت های دیزل از تعداد زیادی تامین کننده که علاوه بر چین در ژاپن، کره، تایوان و تایلند نیز قرار دارند، تهیه می‌شوند.

    ساعت‌های دیزل به عنوان برندی که اغلب در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره ای فروخته می‌شود، قیمتی در حد انتظار دارند. اگر به صورت آنلاین یک ساعت دیزل سفارش می‌دهید، میتوانید به مدل هایی با قیمت مناسب‌تر نیز دسترسی داشته باشید.

    همچنین ممکن است فرصت هایی نصیبتان شود که بتوان یک ساعت دیزل را با مبلغی کمتر از ۱۰۰ دلار نیز بخرید. با وجود قیمت پایین‌تر در مقایسه با دیگر برندهای ساعت مچی، متوجه خواهید شد که مجموعه ساعت‌های دیزل همان ویژگی‌هایی که از یک ساعت انتظار دارید را ارائه و همان ظاهری که دوست دارید را به شما هدیه می‌دهند.

    ساعت‌های دیزل چه نوع گارانتی خواهند داشت؟

    ساعت های دیزل دارای ۲ سال گارانتی استاندارد هستند که از تاریخ خرید شروع می‌شود. این گارانتی مواد و فرآیندهای ساخت ساعت را پوشش می‌دهد. برای استفاده از گارانتی محصول باید یک کپی از رسید خرید خود داشته باشید یا دفترچه گارانتی خود را که توسط یک عامل فروش مجاز مهر و امضا شده است با خود داشته باشید.

    در طول دوره دوساله گارانتی، قطعات موتور ساعت، عقربه‌ها و صفحه ساعت تنها اجزایی هستند که تحت پوشش گارانتی قرار می‌گیرند. در صورت بروز مشکل، در صورت اثبات نقص فنی یا مواد سازنده، ساعت به صورت رایگان تعمیر یا تعویض می‌شود.

    آیا یک ساعت برند دیزل مناسب شما هست؟

    ساعت‌های دیزل ساعت هایی گران ‌قیمتی نیستند که برخی ازکلکسیونرهای ساعت بخواهند در مجموعه خود بگنجانند، اما این به معنی این نیست که ساعت‌های دیزل ساعت های خوبی نباشند. شما امکان این را خواهید داشت که صاحب یک ساعت قابل اعتماد و با قیمت مقرون به صرفه که زیبایی منحصر به فردی به ظاهر شما خواهد داد باشید. باقی مسائل به سلیقه و انتخاب شما بستگی دارد. با وجود تنوع گسترده در ویژگی‌ها، شکل و اندازه، می‌توانید مدل ساعت دیزل متناسب با سبک و نیاز خود بیابید. ساعتی انتخاب کنید که به شما احساس خوبی داده و باعث می شود امروز، فردا و سال‌های آینده به آن افتخار کنید. فروشگاه آنلاین اشرافی افتخار دارد که انواع ساعت های دیزل را جهت خرید آنلاین عرضه کرده است.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید