دیدوگرام صفر تا ۱۰۰ تبلیغات در اینستاگرام

دیدوگرام صفر تا ۱۰۰ تبلیغات در اینستاگرام
راهنمای مطالعه

    به دلیل ضریب نفوذ بالای موبایل و تعداد گوشی‌های همراه در سراسر جهان، پس از چاپ، صفحه‌های گرامافون، سینما، رادیو، تلویزیون و اینترنت، موبایل هفتمین نسل از رسانه‌های انبوه است که فنّاوری در اختیار انسان قرار داده است.

    فراگیری و گستردگی تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی، شیوه‌های بازاریابی را نیز تحت تأثیر خود قرار داده است. به‌طوری‌که در حال حاضر تبلیغات در تلگرام و اینستاگرام، یکی از پربازده‌ترین روش‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود. تعداد قابل‌توجه گوشی‌های تلفن همراه و تعداد افرادی که در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند، سبب شده است تا هر کسب‌وکاری به دنبال تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی باشد. درصورتی‌که صاحب کسب‌وکاری هستید و نمی‌دانید چطور در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام تبلیغ کنید، خواندن این مقاله را به شما توصیه می‌کنیم.

    چرا تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

    شبکه‌های اجتماعی به بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی افراد، به‌ویژه ایرانی‌ها تبدیل شده‌اند. آمارها حاکی از این هستند که کاربران از هر چهار دقیقه زمانی که در اینترنت هستند، یک دقیقه را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند. بر اساس آمارهای رسمی، میزان عضویت ایرانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی به ۶۵ درصد کل صاحبان موبایل رسیده و در حال گسترش است و این افراد، به‌طور متوسط در هر روز، یک ساعت و ۳۲ دقیقه از زمان خود را در این شبکه‌ها می‌گذرانند. حال، به‌عنوان یک کسب‌وکار فکر کنید چه تعداد مشتری بالقوه‌ای را از این فضا می‌توان به خود جلب کرد. به همین دلیل است که تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی به امری بااهمیت و ضروری تبدیل شده است.

    محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران

    بیش از ۶۵ درصد ایرانی‌های ۱۵ ساله و بیشتر حداقل در یک شبکه اجتماعی عضو هستند. در ایران بیش از ۴۹ میلیون نفر از تلگرام و بیش از ۴۸ میلیون نفر از اینستاگرام استفاده می‌کنند. نکته قابل‌توجه در مورد استفاده از شبکه‌های اجتماعی، سن افراد است، به‌طوری‌که اکثر قریب به‌اتفاق افراد در گروه سنی بین ۱۸ تا ۴۹ سال قرار دارند. این میزان از محبوبیت اینستاگرام و تلگرام، و امکان جذب مشتری از این طریق، کسب‌وکارها و فروشگاه‌ها را نیز به این شبکه‌های اجتماعی کشانده است. اما دیده شدن و تبلیغات در این شبکه‌های اجتماعی دانش و پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. برای رهایی از این پیچیدگی، می‌توانید تبلیغ کسب‌وکارتان را به یک شبکه تبلیغات ادنتورک یا سرویس تبلیغات آنلاین بسپارید.

    شبکه‌ تبلیغات ادنتورک یا سرویس تبلیغات چیست؟

    شبکه تبلیغات ادنتورک یا سرویس تبلیغات ، پلتفرمی است که آگهی‌های تبلیغاتی کسب‌وکارها را در فضای مجازی منتشر می‌کند. با توجه به پیچیدگی‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، بهتر است آگهی تبلیغات کسب‌وکارتان را به یک سرویس حرفه‌ای مانند دیدوگرام بسپارید.

    تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی همانند اینستاگرام با دیدوگرام

    دیدوگرام سرویس تبلیغات و بازاریابی است که بر روی موبایل و شبکه‌های اجتماعی تمرکز دارد. شبکه تبلیغات دیدوگرام، با تدوین استراتژی و طراحی کمپین، و با استفاده از روش‌های مختلفی ازجمله تبلیغات ساعتی و اینفلوئنسر مارکتینگ، کسب‌وکار شما را به‌طور اصولی و به‌صورت حرفه‌ای تبلیغ می‌کند. دیدوگرام با ارائه راه‌حل‌های خلاقانه و پیاده‌سازی آن‌ها به شما کمک می‌کند تا با کمترین هزینه در بازاریابی دیجیتال برای معرفی محصولات و خدمات خود بهتر عمل کنید و نتیجه مطلوب‌تری بگیرید.

    تبلیغات با دیدوگرام چه مزایایی دارد؟

    دیدوگرام از پربازدیدترین روش‌ها برای تبلیغات ازجمله تبلیغات کلیکی، تبلیغات ساعتی، ویدیو مارکتینک، و ... استفاده می‌کند. همچنین طراحی کمپین و مشاوره حضوری از خدمات محوری دیدوگرام است.

    • هدفمند بودن خدمات تبلیغاتی دیدوگرام

    با دیدوگرام، با هدف‌گذاری دقیق و مطابق با نیاز کاربر محصول خود را عرضه کنید. این امکان وجود دارد که مخاطبان خود را برحسب علاقه، اولویت‌، جنسیت، سن و … تقسیم‌بندی کنید و محصول یا خدمتی را به دست آن‌ها برسانید که نیازشان رفع شود و از آن استقبال کنند.

    • هزینه پایین‌تر، بازدهی بالاتر در زمان کمتر

    با پرداخت هزینه پایین‌تر و صرف زمان کمتر، به طیف وسیعی از مخاطبان معرفی خواهید شد و با هدف‌گیری دقیق مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی ، تبلیغات پربیننده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری خواهید داشت و نرخ بازگشت سرمایه بسیار خوبی به دست خواهید آورد.

    • خوش‌سابقه و دارای رزومه کاری قوی

    پلتفرم تبلیغات آنلاین دیدوگرام، تاکنون با برندهای مطرحی از سراسر کشور همکاری داشته و توانسته است نظر تبلیغ دهندگان و نمایش‌دهندگان زیادی را جلب کند.

    • امکان گزارش‌گیری و تحلیل

    با استفاده از دیدوگرام می‌توانید سطح دقیق تعامل مشتری را بدانید. مشتریان شما چه مدت‌زمانی را صرف تعامل با آگهی‌ کسب‌وکار شما می‌کنند یا چه مدت‌زمانی را در وب‌سایت‌تان صرف می‌کنند یا حتی آن آگهی به تبدیل انجامید یا نه. دیدوگرام همه این اطلاعات ارزشمند را در اختیار شما می‌دهد و می‌گوید که در کجاها مشتریان بالقوه بیشتری دارید که می‌توانید با آن‌ها تعامل برقرار کنید.

    سخن آخر

    با فراگیر شدن استفاده از موبایل و شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی و تبلیغات نیز شکل جدیدی به خود گرفته است. با سرویس تبلیغات دیدوگرام، علاوه بر رهایی از پیچیدگی‌های تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغاتی هدفمندتر، مؤثرتر و منظم‌تر در شبکه‌های اجتماعی ازجمله تلگرام و اینستاگرام داشته باشید و با صرف زمان و هزینه‌ای بسیار کمتر، مشتری‌های بیشتری را جذب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت آموزش (حتی پاسخ سوالاتی مثل دایرکت چیست؟) و مشاوره به سایت دیدوگرام به نشانی www.didogram.com مراجعه کنید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید