فرمول های ترکیبی برای ۸ رنگ مو پرطرفدار

فرمول های ترکیبی برای ۸ رنگ مو پرطرفدار
راهنمای مطالعه

    رنگ کردن موها تاثیر بسیار زیادی در ظاهر همه ما دارد و موجب می‌شود تا چهره ما جذاب‌تر شود. البته علاوه بر تغییر چهره، روحیه افراد نیز با رنگ مو تغییر می‌کند.

    شما باید دقت کنید که در انتخاب رنگ‌ها دقت کنید تا با چند بار رنگ زدن موها به آنها آسیب وارد نکنید. بنابراین در این زمینه باید دقت داشته باشید که با توجه به اینکه انتخاب از بین رنگ موهای جدید و زیبا تاثیری بسیار زیاد در ظاهر شما دارد، یکی از فوت و فن‌هایی که باید در نظر بگیرید؛ ترکیب رنگ‌ها است. ما در ادامه این مقاله به چند ترکیب مناسب برای رنگ موهای پرطرفدار می‌پردازیم. پس با ما همراه شوید.

    ۱. رنگ موی ترکیبی شکلاتی فندقی

    رنگ موی شکلاتی فندقی یکی از محبوب‌ترین رنگ موهایی است که نه تنها توسط خانم‌ها بلکه توسط آقایان هم استفاده می‌شود. رنگ موی شکلاتی فندقی از آن جهت محبوب است که مجددا برای گذاشتن رنگ ریشه هم نیازی به دکلره مجدد نخواهید داشت و میزان اکسیدان استفاده شده در این رنگ به موهای شما آسیب نخواهد زد.

    فرمول این رنگ مو بدون نیاز به دکلره به شرح زیر است: یک تیوپ رنگ شکلاتی پایه ۷ استیل -  نصف تیوپ رنگ فندقی پایه ۷- بلوند مسی یک چهارم - یک بند انگشت واریاسیون آبی و بنفش - اکسیدان ۹ درصد.

    فرمول این رنگ مو در صورتی که موهای شما خیلی مشکی بوده و نیاز به دکلره داشته باشید به صورت زیر است: پایه ۷ دکلره - رنگ شکلاتی پایه ۷ یک تیوپ- رنگ فندقی پایه ۷ یک چهارم تیوپ-یک بند انگشت واریاسیون بنفش و آبی- اکسیدان ۶ درصد.

    ۲. رنگ موی کنفی

    رنگ موی کنفی هم در میان دختر خانم‌ها بسیار پرطرفدار است. این رنگ مو برای افرادی که پوست روشنی دارند زیباتر خواهد شد. این رنگ به دلیل روشن‌تر بودن نیاز به دکلره و خرید اکسیدان مو با درصد بالا دارد. فرمول رنگ موی کنفی به شرح زیر است: بلوند زیتونی پلاتینه+ بلوندطلایی خیلی خیلی روشن به اندازه مساوی، به علاوه دوسانت واریاسیون، شماره اکسیدان ۱(۶درصد). پایه ۹  دکلره.

    ۳. رنگ موی خاکستری

    رنگ موی خاکستری هم یکی از رنگ‌های پرطرفدار است و باید بر روی موها با پایه ۱۰ دکلره زده شود. روشن‌ترین رنگ موی بلوند دودی ۱۰.۰۱  به اندازه۳۰ میل است و روشن‌ترین رنگ موی بلوند خاکستری A10 :به اندازه ۴۰ میل است. رنگ موی نقره ای شماره ۹۰.۱ به اندازه ۴۰میل. رنگ شماره 000 :۱۵میل، واریاسیون خاکستری :۱۰میل، واریاسیون نقره ای :۱۵میل، واریاسیون آبی :۵ میل، اکسیدان نمره ۲ :۲ برابر رنگ. ۴. رنگ موی زیتونی بدون دکلره رنگ موی زیتونی هم از آن دسته رنگ‌های پرطرفدار است که بدون دکلره بر روی موهای شما زیبا خواهد شد و به موهای شما آسیبی نخواهد زد. این رنگ که با حرف M شناخته می‌شود با شماره‌های  ۵، ۹ و ۱۰ و با مقداری واریاسیون سبز و نقره‌ای ترکیب می‌شود. اکسیدان مورد نیاز شماره ۲ یا ۹ درصد است و به اندازه دو برابر رنگ مو استفاده می‌شود. ۵. رنگ موی عسلی بدون دکلره شما می‌توانید از رنگ موی پرطرفدار عسلی بدون دکلره هم استفاده کنید. این رنگ مو با هر لباس و آرایشی ست می‌شود و چهره شما را زیباتر می‌کند. شما باید برای به دست آوردن این رنگ بر روی موها، مقدار یک سوم از رنگ موی سری N شماره ۹ را با یک چهارم از رنگ موی دودی به شماره ۹٫۲، رنگ موی سه صفر و واریاسیون طلایی را همراه با اکسیدان ۹ درصد یا ۱۲ درصد ترکیب کنید. ۶. رنگ موی شرابی بادمجانی اگر چه این رنگ یک رنگ فانتزی است اما بسیار پرطرفدار است. به خصوص برای مهمانی و عروسی بسیار استفاده می‌شود. برای ست کردن لباس با رنگ مو جای نگرانی نیست و می‌توانید از این مطلب نیز کمک بگیرید. برای به دست آوردن این ترکیب رنگ شما باید پایه ۸ دکلره – رنگ شرابی روشن + بادمجانی متوسط و ۵ سانت ماهاگونی و ۵ سانت بنفش را با هم ترکیب کنید. ۷. رنگ موی مشکی پر کلاغی رنگ موی مشکی پر کلاغی یکی از رنگ‌های پر طرفداری است که به خصوص برای خانم‌هایی با صورت‌های گندم گون بسیار مناسب است. حتی افرادی که از رنگ‌های روشن زیادی برای رنگ موهای خود استفاده می‌کنند؛ برای تنوع بعد از مدتی از رنگ موی مشکی پر کلاغی استفاده می‌کنند. برای به دست آوردن این رنگ شما باید رنگ موهای شماره C1 یا  N1  را به مقدار ۱۰۰ میل، واریاسیون آبی : ۱۰ میل و واریاسیون نقره ای : ۲۰ میل را با هم ترکیب کنید. ۸. رنگ موی شامپاینی بدون دکلره این رنگ هم یکی از رنگ‌هایی است که همه تصور می‌کنند برای استفاده از آن نیاز به دکلره دارند. اما اگر می‌خواهید روی موهای طبیعی خود از رنگ شامپاینی استفاده کنید می‌توانید از ترکیب رنگ زیر استفاده کنید: رنگ موی مسی شماره ۶ به میزان ۳۰ میل، شکلاتی شماره ۵ به میزان ۴۰ میل، دودی شماره ۶ به میزان ۲۰ میل، واریاسیون نقره ای به میزان ۳ میل، اکسیدان ۶ درصد.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید