فهرست صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی با کمترین کارمزد

فهرست صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی با کمترین کارمزد
راهنمای مطالعه

    کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال مربوط به کدام صرافی است؟ این سوالی است که همه تریدها از خود می‌پرسند. برای شناختن صرافی‌های با کمترین کارمزد ارز دیجیتال با درجه همراه شوید.

    انتخاب صرافی ارز دیجیتال معتبر با امنیت بالا از اصول اولیه ورود به بازار رمزارزها است. هرکسی بخواهد وارد بازار رمزارزها شود باید در درجه اول یک صرافی ارز دیجیتال معتبری را انتخاب کند.

    باتوجه به اینکه صرافی‌ها بستری فراهم می‌کنند تا کاربران معاملات خود را انجام دهند، مبلغی از سفارشات خرید و فروش را به عنوان کارمزد دریافت می‌کنند. از اینرو سرمایه‌گذاران برای کاهش هزینه دنبال یافتن کمترین کارمزد صرافی ارز دیجیتال هستند.

    آیا صرافی ارز دیجیتال بدون کارمزد وجود دارد؟

    خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد

    نه تنها کاربران ایرانی بلکه بسیاری از افراد دنیا همیشه به دنبال راهی جهت ذخیره سود و اموال خود جهت سرمایه‌گذاری بیشتر هستند. در این راستا جستجوهای زیادی جهت یافتن صرافی ارز دیجیتال بدون کارمزد انجام می‌گیرد. این امر به دلیل هزینه‌بر بودن انجام معاملات، غیر ممکن است؛ پس اگر تبلیغی مبنی بر انجام معاملات رمزارز بدون دریافت کارمزد مشاهده شد به احتمال زیاد کلاهبرداری است.

    انوع کارمزد در صرافی‌های ارز دیجیتال

    حتی صرافی‌های ارز دیجیتال با کمترین کارمزد هم انواع مختلفی از کارمزد را از کاربران دریافت می‌کنند. شناسایی انواع کارمزد ضروری است و به ترید بهتر کمک شایانی می‌کند.

    • کارمز واریز و برداشت

    کاربران جهت خرید رمزارز باید پول فیات یا همان ریال و دلار به حساب کاربری خود واریز کنند تا با استفاده از آن خرید مورد نظرشان را انجام دهند. هم‌چنین در صورت فروش رمزارز، سرمایه به صورت ریال، دلار و یورو درون حساب قرار می‌گیرد و قابلیت برداشت دارد. صرافی ارز دیجیتال درصد کوچکی از مبلغ واریز یا برداشت را به عنوان کارمزد از کاربر دریافت می‌کند که به صورت خودکار از حساب برداشت می‌شود.

    • کارمزد شبکه بلاکچین

    ارزهای دیجیتال بر شبکه بلاکچین ایجاد شده‌اند. هر تراکنشی که انجام می‌شود نیاز به ایجاد بلاک جدید دارد و  افراد یا ماینرهایی که اینکار را انجام می‌دهند در ازای آن کارمزدی از کاربر دریافت کنند.

    کارمزد برداشت یا واریز ارزهای دیجیتال به نوع رمراز و شبکه بلاک‌چین بستگی دارد. معمولا صرافی‌ها برای واریز یا برداشت ارز دیجیتال هزینه‌ای بالاتر از میزان لازم در شبکه بلاکچین دریافت نمی‌کنند.

    • کارمزد ترید

    یکی از زمینه‌های کسب سود توسط سرمایه گذاران خرید و فروش روی قیمت‌های لحظه‌ای و وابسته به تحرکات نمودار است که تحت عنوان ترید نیز شناخته می‌شود. صرافی‌های ارز دیجیتال کارمزد ترید را در ازای واسطه‌گری خود دریافت می‌کنند. به عنوان مثال در زمان ترید روی قیمت بیت‌کوین، درصد بسیار کوچکی از قیمت بیت‌کوین به عنوان کارمزد دریافت می‌شود.

    عوامل موثر بر کارمزد صرافی ارز دیجیتال

    دریافت کارمزد از کاربران بخش عمده درآمد صرافی‌ها را تشکیل می‌دهد. برخی از عوامل موثر بر میزان کارمزد شامل موارد زیر هستند:

    • سطح کاربری
    • مبلغ معامله
    • نوع تراکنش
    • سفارش گذار یا سفارش پذیر بودن کاربر (خریدار یا فروشنده)
    • میزان برداشت یا واریز
    • حجم معامله

    صرافی ارز دیجیتال ایرانی با کمترین کارمزد

    توسعه بازار ارز دیجیتال، مشکلات تحریم، عدم تسلط افراد به زبان خارجی  و.... از جمله موارد شکل گیری صرافی ایرانی بوده‌اند. با رونق گرفتن تعداد صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، مسئله میزان کارمزد و امنیت آن‌ها برای کاربران اهمیت دوچندان پیدا کرد. در ادامه به معرفی برخی صرافی‌ها می‌پردازیم که کمترین کارمزد را دارند. پیش از این بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی را معرفی کرده بودیم.

    صرافی ارز دیجیتال تبدیل

    این صرافی نسبتا نوپا است و روی داد و ستد ارز دیجیتال در کنار آموزش تمرکز کرده است. صرافی ارز دیجیتال تبدیل معامله بیش از ۷۰ نوع ارز دیجیتال را برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

    صرافی ارز دیجیتال تبدیل کارمزد خود را بر اساس حجم معاملات در ۳۰ روز اخیر تعیین می‌کند.  در جدول زیر کارمزد صرافی تبدیل برای معاملاتی را می‌بینید که یک سر آنها تومان است. 

    در صورتی که قصد تبادل ارزهای دیجیتال با هم را داشته باشید کارمزد صرافی تبدیل ۰.۲۰ درصد و برای تبادل ارز‌دیجیتال با تتر ۰.۱۵ درصد خواهد بود.

    بنابراین بیشترین درصد کارمزد در این صرافی معادل ۰.۴ درصد برای معاملات زیر ۱۰ میلیون و کمترین آن معادل ۰.۱۵ درصد برای معاملات بالای ۵ میلیارد در ماه است.

    [related]36492[/related]

    صرافی نوبیتکس

    صرافی نوبیتکس از محبوب‌ترین صرافی‌های ایرانی است که امکان معامله بیش از ۱۹ رمزارز را برای کاربران خود فراهم کرده است. این صرافی کمترین میزان کارمزد را برای پنل خاصی به اسم تریدر دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

    در صورت تمایل برای تبدیل ارز دیجیتال به ریال، کارمزدها براساس حجم معاملات تعیین می‌شوند. در پایین‌ترین سطح ۰.۳۵ درصد و در بالاترین سطح معاملات ۰.۲ درصد کارمز دریافت می‌شود.

    نوبیتکس یک پلن تریدر هم دارد که تنها امکان واریز و برداشت ریالی دارد. برای ترید کمترین میزان کارمزد در صرافی نوبیتکس میان دیگر صرافی‌ها، معادل ۰.۱ درصد در نظر گرفته شده است.

    خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد

    صرافی آریومکس

    صرافی آریومکس از نظر امکانات یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی است. ابزارهای مدرن تحلیل و ایجاد حد سود و ضرر تنها بخشی از امکانات این صرافی است. کارمزد معاملات در آریومکس برحسب حجم معاملات تعیین می‌شود و در بازه ۰.۳۵ درصد الی ۰.۱۵ درصد قرار می‌گیرد.

    خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد

    صرافی فینیکس

    فینیکس هم یکی دیگر از گزینه‌ها در فهرست کمترین کارمزد صرافی ارز دیجیتال است. اگر حجم معاملات بالای ۵۰۰ میلیون تومان در ماه باشد، این صرافی یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

    با اینکه تنوع در این صرافی کم است ولی برای معامله در حجم بالا کمترین کارمزد را دریافت می‌کند. کارمزد معالات فینیکس به صورت پلکانی در بازه ۰.۳ درصد الی ۰.۴  درصد قرار می‌گیرد. در جدول زیر سطوح کارمزد فینیکس قرار گرفته است.

    خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد

    صرافی رمزینکس

    کارمزد معاملات در رمزینکس بصورت درصد از مبلغ تراکنش و از هر دو طرف معامله یعنی maker (سفارش دهنده: کاربری که ابتدا سفارش ثبت می‌کند) و taker (سفارش پذیرنده: کاربری که سفارش موجود در تالار را تکمیل کرده و سفارش نهایی می‌شود) دریافت می‌گردد که طبعاً این کارمزدها با یکدیگر برابر نیستند. با توجه به حجم معاملات یک ماه گذشته کاربران، کارمزدها مطابق جدول زیر تعیین می‌شود.

    • کارمزد واریز و برداشت رمز ارز

    صرافی رمزینکس برای واریز و برداشت و در کل انتقال رمز ارزها هیچ‌گونه کارمزدی دریافت نمی‌کند و تمامی کارمزدها متعلق به شبکه بلاکچین است.

    • کارمزد واریز و انتقال رمز ارز به رمزینکس

    در صورت واریز و انتقال رمز ارز از مبدأ به مقصد که همان رمزینکس باشد، کارمزد مورد نظر از سوی مبدأ از کاربر کسر خواهد شد.

    • کامزد برداشت رمز ارز از رمزینکس

    کارمزدهای برداشت بر اساس کارمزدهای جهانی شبکه بلاکچین رمز ارزها محاسبه شده و برای هریک از رمزارها متفاوت خواهد بود.

    جمع‌بندی کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال

    با توجه به نکاتی که در مورد صرافی با کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال گفته شد در نهایت به جمع‌بندی زیر می‌رسیم:
    • معاملات رمزارز زیر ۵۰ میلیون

    در این دسته از معاملات خرید رمز ارز در صرافی رمزینکس کمترین میزان کارمزد را دارد. اگر قصد انتقال رمزارز به صرافی‌های دیگر یا کیف پول ارز دیجیتال را ندارید، پنل تریدر رنوبیتکس با کارمزد ۰.۱ درصدی گزینه‌ای ایده‌آل است.
    • معاملات رمزارز بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون

    صرافی ارز دجیتال رمزینکس و آریومکس هر دو برای معاملات خرید و فروش رمز ارز در بازه قیمتی ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون مناسب‌ترین هزینه را دریافت می‌کنند.
    • معاملات رمزارز بالای ۱۰۰ میلیون تومان

    در معاملات بالای ۱۰۰ میلیون تومان رمزارزها صرافی‌های رمزینکس و فینیکس مناسب‌ترین میزان کارمزد را از کاربران دریافت می‌کنند. نظر شما در مورد صرافی با کمترین کارمزد انتقال ارز دیجیتال چیست؟ اگر تصور می کنید جای صرافی رمزارز خاصی در این فهرست خالی است آنرا با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. [see_also]45106[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید