مقایسه انواع هندزفری بلوتوثی از لحاظ مدت زمان نگهداری شارژ

مقایسه انواع هندزفری بلوتوثی از لحاظ مدت زمان نگهداری شارژ
راهنمای مطالعه

    برای بسیاری از ما تمام شدن شارژ هندزفری های بلوتوثی یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است در حین گوش دادن به موزیک و یا در طی مکالمات کاری مان با آن مواجه شویم. البته برای حل این مشکل راه حل های متفاوتی وجود دارد.

    یکی از بهترین کارهایی که می توان برای اتمام این نگرانی و دغدغه همیشگی پیشنهاد کرد خرید مدل هایی از هندزفری است که به مدت زمان بیشتری می توانند شارژ را در خود نگه داشته و از طرف دیگر نیز در کمترین زمان ممکن، شارژ شوند. پس اگر از تمام شدن زود به زود شارژ هندزفری خود ناراحت هستید توصیه می کنیم برای خرید باکیفیت ترین هندزفری بلوتوث به این سایت  مراجعه کنید

    هندزفری بی سیم هایلو gt1 pro

    یکی از بهترین و جدیدترین مدل های هندزفری موجود در بازار، هندزفری بی سیم هایلو gt1 pro است. این کالا یکی از محصولات کارخانه شیائومی بوده و به دلیل نگهداری شارژ تا مدت زمان ۳۰۰ ساعت از جمله بهترین مدل هایی است که می توانیم معرفی کنیم. با این مدت زمان نگهداری شارژ دیگر نیازی نیست نگران ناتمام ماندن مکالمه هایتان در اثر تمام شدن باتری هندزفری باشید. با این هندزفری می توانید ۲۶ ساعت مداوم موسیقی گوش کنید.

    اگر فرض کنیم که یک سوم از ساعت شبانه روز را به مکالمه می گذرانید باز هم می توانید بر روی این مدل حساب ویژه ای باز کنید. هندزفری بی سیم هایلو gt1 pro به شما امکان داده تا ۸ ساعت به صورت مداوم با گوشی همراه و به واسطه این هندزفری صحبت کنید. این هندزفری دو گوشی و یک کیس پاور بانک داشته و در صورتی که شارژ آن تمام شود می توانید هندزفری را داخل کیس قرار داده و منتظر باشید تا مجددا باتری آن فول شارژ شود. کیفیت بالا و دوام قابل قبولی که دارد این مدل را به یکی از محبوب ترین مدل‌ های موجود در بازار تبدیل کرده است.

    هندزفری بلوتوث گردنی level u pro

    از دیگر هندزفری هایی که خرید آن نیز می تواند خیال شما را از بابت دیر خالی شدن باتری راحت کند، هندزفری بلوتوث گردنی level u pro است. اتصالات این مدل از نوع بی سیم بوده و به دو گوشی مجهز شده است. اگر در طول روز مکالمات زیادی دارید، اگر ورزش می‌کنید و یا اگر به دنبال یک هندزفری مناسب برای کاربری های روزانه هستید، این مدل برای شما بهترین گزینه است. مدت زمانی که با هندزفری بلوتوث گردنی level u pro می‌توانید موسیقی گوش دهید، ۹ ساعت به صورت پیوسته است. مدت زمان نگهداری شارژ باتری نیز ۳۰۰ ساعت بوده که این در نوع خود بسیار جالب توجه و شگفت انگیز است. باتری این مدل در قسمت گردنی آن قرار گرفته است.

    هندزفری بلوتوث آیفون مدل AirPods Pro

    یکی از مدل هایی که توانسته رضایت بسیاری از کاربران حرفه ای موسیقی در بازار را به سمت خود جلب کند، هندزفری بلوتوث آیفون مدل AirPods Pro است. اگر در طول روز موسیقی زیاد گوش داده و همیشه نگران هستید که نکند شارژ باتری خیلی زود تمام شود، توصیه می‌کنیم برای خرید این مدل اقدام کنید؛ زیرا یکی از امتیازات طلایی این مدل، بالا بودن توان باتری در نگهداری شارژ است. این هندزفری به شما امکان داده تا بتوانید بیش از ۲۴ ساعت به صورت پیوسته و مدام به موسیقی گوش دهید، بدون آنکه نیاز باشد برای شارژ مجدد باتری این مدل اقدام نمایید. از دیگر مشخصات این هندزفری حرفه ای می‌توان به دو گوشی بودن، مناسب برای انواع کاربری‌ها از جمله مکالمه و یا کاربری‌های روزانه، طراحی بر اساس اصول ارگونومی، کیفیت صدای عالی، امکان انجام مکالمه به مدت ۴ ساعت و نیم و مجهز بودن به نویزگیر اشاره کرد. به کمک قابلیت نویزگیر، با مخاطب‌هایتان با بالاترین کیفیت صدا صحبت کنید و تجربه ای عالی و با وضوح صدای بالا در اختیارشان قرار دهید.

    هندزفری بی سیم بلوتوث سامسونگ Samsung Level U Pro

    یکی از مدل های هندزفری دور گردنی موجود در بازار که با دیر خالی کردن باتری به شما امکان می‌دهد تا به مدت زمان بیشتری به موسیقی گوش دهید و یا با مخاطبان کاری و دوستان خود صحبت کنید، هندزفری بی سیم بلوتوث سامسونگ Samsung Level U Pro است. این محصول توسط سامسونگ، یکی از کمپانی‌های  مطرح در حوزه تولید کالاهای دیجیتال به بازار ارائه شده و به دلیل مشخصات قابل قبولی که دارد به محبوبیت بالایی در فروش دست پیدا کرده است. با این مدل قادر خواهید بود، ۹ ساعت مداوم به موسیقی گوش کنید. در صورتی که ساعات زیادی از روز را در حال مکالمه با افراد مختلف هستید، این مدل به شما امکان می‌دهد تا بدون خالی شدن باتری به کارهای روزانه خود رسیدگی کنید. هندزفری بی سیم بلوتوث سامسونگ Samsung Level U Pro به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید ۹ و یا حتی تا ۱۰ ساعت، بی وقفه صحبت کنید. از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل می‌توان به قابلیت خاموش شدن در زمانی که به آن نیاز ندارید اشاره کرد؛ این مزیت مانع از خالی شدن شارژ باتری خواهد شد. علاوه بر بالا بودن قدرت باتری بر نگهداری شارژ، از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به بالا بودن بُرد، بالا بودن کیفیت صدا و طراحی و استایل زیبای آن اشاره کرد. زیبایی و طراحی منحصر به فرد این مدل به همراه قابلیت‌های فراوانی که در آن وجود دارد، باعث شده که از این مدل به عنوان یکی از بهترین های بازار یاد شود.  

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید