منبع خرید کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی

منبع خرید کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
راهنمای مطالعه

    آموزش زبان انگلیسی به مبتدیان یک چالش بزرگ است. مهم نیست در چه سطحی سابقه و تجربه دارید، اما با مشکلات زیادی نیز مواجه خواهید شد. شما باید بدانید که هد زبان آموزی متفاوت است و آنها به طور متفاوتی زبان یاد می‌گیرند. با این حال، با کمی مهارت و دانش، آن را کشف خواهید کرد. بهترین کتاب‌های آموزش انگلیسی وجود دارد.

    اول از همه باید خودتان را ارزیابی کنید. شما در چه سطحی هستید؟ آیا شما یک زبان آموز مبتدی هستید یا فردی که به راحتی قادر به مکالمه هست؟ برای یک زبان آموز جدید، شما می‌توانید از کتاب های سطح A بهره مند شوید. اما برای زبان آموزان مسلط می‌توان از روش‌های پیشرفته استفاده کرد. با خرید کتاب زبان می‌توانید از بهترین آموزش‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید.

    آموزش زبان انگلیسی به مبتدی‌ها

    اصول اولیه: با حروف الفبا شروع کنید. مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که با حروف الفبا و اعداد شروع کنید. با آموزش حروف الفبا، پایه و اساس بهتری ایجاد می‌کنید. با حروف الفبا شروع کنید و همیشه با "A" شروع کنید.  زبان آموزان ابتدا باید روی اعداد کار کنند. یک کاربرگ ایجاد کنید که بتوانید روی آن تمرین کنند. از فلش کارت‌هایی استفاده کنید که حروف الفبا روی آنها نوشته شده است. فلش کارت‌ها یادگیری را بسیار آسان می‌کنند. یادگیری الفبا برای آنها که زبان مادری آنها انگلیسی است، ممکن است آسان باشد. این به آموزش زبان انگلیسی به مبتدیان کمک می‌کند.

    آموزش تلفظ

    آموزش تلفظ برای زبان آموزان مبتدی بسیار مهم است. شما می‌توانید بر روی صداهای پیچیده تمرکز کنید.

    "Th." ازصداهای کمی پیچیده هستند و متفاوت تلفظ می‌شوند.

    "R."  نیز برای بسیاری از زبان آموزان  کمی دشوار است.

    "L." این یکی دیگر از صدای مشکل ساز برای مبتدیان است - به خصوص مردم آسیای شرقی.

    "H." صدا نیز برای اسپانیولی زبانان سخت است زیرا در اسپانیایی "H" بی صدا است.

    خرید کتاب زبان انگلیسی

    آیا خرید کتاب زبان را برای آموزش پیشنهاد می کنید؟ همه اهمیت زبان انگلیسی هم در ارتقای موقعیت شغلی و هم مهاجرت می دانید ولی مشکل اصلی این است که نمی‌دانیم آموزش زبان انگلیسی را از کجا و چه طور شروع کنیم و بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی را از کجا تهیه کنیم؟ به راستی بهترین منبع کتاب آموزش زبان انگلیسی کجاست؟

    شما می‌توانید جواب این سوال ها در انتشارات جنگل به دست آورید، خرید بهترین کتاب آموزشی زبان انگلیسی با تخفیف ویژه برایتان مقدور خواهد بود. خرید کتاب زبان انگلیسی به علت حجم و تنوع بسیار در بازار کتاب‌های آموزشی، کار مشکلی است و برای آموزش پایه، باید کتاب آموزشی مناسب را انتخاب کنیم تا آخرین دوره یادگیری، همراه ما باشد.

    خرید آنلاین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی

    کتاب آموزش زبان انگلیسی یا  English Books انواع مختلفی دارند.

    Course Book از سری کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی هستند که تمام مهارت‌های آموزش زبان انگلیسی  را در چندین سطح آموزش می‌دهد. هر زبان آموزی با توجه به سطح خود می تواند با خرید کتاب زبان مورد نیاز خود را تهیه کند.

    • Vocabulary آموزش واژگان برای تقویت دایره لغات استفاده می‌شوند .
    • Listening و Speaking دو بخش اصلی در آموزش زبان انگلیسی که برای زبان آموزان از اهمیت بسیاری برخوردار است و نیازی به توضیح دادن ندارد.
    • گرامر را برای بهبود دستور زبان انگلیسی و آشنایی با روش جمله سازی درست، در زبان انگلیسی باید مورد استفاده قرار داد که یاد گرفتن این بخش از زبان انگلیسی اغلب برای افراد مشکل ساز است و  همچنین بهای کتاب زبان انگلیسی در قسمت گرامر با هم تفاوت دارد. شما باید سعی کنید کتاب هایی که گرامر را به ساده ترین شکل و مثال های مناسب، آموزش می دهد را تهیه کنید.
    • Collocation یعنی کلمه‌هایی هستند که  با یاد گرفتن آن ها می توانید همانند یک فرد Native انگلیسی زبان، انگلیسی صحبت کنید.
    • Phrasal Verb شاید بتوان گفت که چالشی‌ترین بخش آموزش زبان انگلیسی است. Phrasal Verb دو قسمتی است که معنای ظاهری آن با معنای مورد نظر ما متفاوت است.
    • Idiom به اطلاعات زبان انگلیسی گفته می‌شود که در این حوزه آموزش نیز کتاب های بسیاری در بازار وجود دارد.
    • Proverb  که معنی بسیار را در یک جمله ی کوتاه نشان می‌دهد. معادل همان ضرب المثل در زبان فارسی مثل آن که بامش بیش برفش بیشتر …. این نمونه‌ای از ضرب المثل است.

    بهترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی کدامند؟

    کتاب های بسیاری برای آموزش زبان انگیسی وجود دارد. اولین قدم این است که کتاب آموزش زبان باید بر حسب نیاز شما باشد و از نظر سن، موضوع با زبان آموز تناسب داشته باشد. کتاب های آموزش زبان انگلیسی زیر برای رده سنی بزرگسالان مناسب است.

    • مجموعه کتاب‌های : Top Notch
    • مجموعه کتاب‌های: American File
    • مجموعه کتاب‌های: Touchstone

    خرید آنلاین کتاب های آموزشی لغت انگلیسی

    برای تقویت و پیشرفت در دایره لغات خودتان، باید با کتاب اصلی از یک کتاب کمکی دیگر هم استفاده کنید. مجموعه کتاب های لغت و آموزش لغت انگلیسی زیر را حتما به شما کمک خواهد کرد.

    • مجموعه  کتاب‌های آموزشی Oxford Word Skills
    • مجموعه کتاب‌های آموزشی Vocabulary in Use

    خرید کتاب آموزشی گرامر زبان انگلیسی

    گرامر یکی از بخش های مشکل در فراگیری زبان است. پس بهتر است کتاب آموزش گرامر را هم در لیست خریدتان اضافه کنید.

    • کتاب آموزش گرامر : Grammar in Use
    • کتاب آموزش گرامر: Betty Aza

    در نهایت برای کامل کردن دیگر مهارت های آموزش زبان انگلیسی از سری کتاب های زیر استفاده کنید.

    • Collocations in Use
    • Phrasal Verbs in Use
    • Idioms and Phrasal Verbs
    • Speak Now
    • Tactics for Listening

    خرید کتاب  زبان در قالب رمان و داستان انگلیسی

    آموزش زبان همراه با سرگرمی و لذت تاثیر بیشتری دارد. کتاب های داستان‌های کوتاه انگلیسی لغت و مطالب لازم را بهتر یاد می گیریم و بهتر درحافظه ثبت می‌شود. انتخاب داستان های شیرین و جذاب را حتما در سبد خرید کتاب زبان، زبان انگلیسی  را به راحتی یاد بگیرید.

    سخن پایانی

    چیزی که باید در نظر داشت، مهم ترین چیز این است که کتاب های آموزشی زبان، هرگز کافی نیستند. فقط آنها به عنوان مرجع استفاده می شوند. تمرینات تکمیلی مهم هستند. برنامه های تلویزیونی و فیلم ها نیز منابع بسیار خوبی برای یادگیری هستند. فروشگاه اینترنتی جنگل بهترین منابع آموزش زبان انگلیسی،خرید کتاب آیلتس IELTS و تافل را در اختیار زبان آموزان قرار می‌دهد.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید