راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل ایرانی

راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل ایرانی
راهنمای مطالعه

    فهرست بهترین گوشی ایرانی شامل موبایل‌هایی است که در کنار سخت‌افزار و قابلیت‌های مناسب، از قیمت مقرون به صرفه‌ای هم برخوردار هستند.

    نوسانات ارزی از یک طرف و ارتقای نسبی کیفیت گوشی‌های ایرانی از طرف دیگر، باعث شده که خرید گوشی ایرانی رونق بگیرد. در این بین شمار تولید کنندگان گوشی ایرانی هم نسبت به قبل بیشتر شده و حالا جی‌ال‌ایکس رقیب قدری مثل جی‌پلاس را در کنار خود می بیند.

    راهنمای خرید بهترین گوشی ایرانی

    هرچند در بازار می‌توان گوشی‌های خارجی بسیار مناسبی پیدا کرد اما اگر عزمتان را برای داشتن یک موبایل ایرانی جزم کرده‌اید، با درجه همراه شوید تا شما را با فهرست بهترین گوشی ایرانی آشنا کنیم. همزمان با معرفی بهترین گوشی‌های ایرانی، با تولید کنندگان این گوشی‌ها نیز بیشتر آشنا می‌شوید.

    جی پلاس T10

    نقاط قوت: قیمت مناسب، سنسور اثر انگشت، 

    اگر روی بروز بودن بستر نرم افزاری و بزرگ بودن نمایشگر تاکید نداشته باشید، گوشی جی‌پلاس T10 می‌تواند گزینه خوبی برای یک انتخاب اقتصادی باشد.

    این مدل از بهترین گوشی ایرانی به نمایشگر ۵.۵ اینچی با وضوح متوسط ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل مجهز شده. پردازش برنامه‌ها بر عهده تراشه یونی‌ساک SC9863A، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد که تنها برای اجرای برنامه‌های روزمره کفایت می‌کند.

    در پنل پشت یک دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت داریم که نیازهای اولیه را به خوبی پوشش خواهد داد. این محصول به یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که با توجه پردازنده نه چندان قوی تقریبا یک روز استفاده شما را تامین می‌کند.

    جی پلاس P10؛ بهترین گوشی ایرانی تا ۲ میلیون

    نقاط قوت: قیمت بسیار کم، طراحی زیبا، پردازنده ۸ هسته‌ای؛ دوربین ۳گانه

    ption id="attachment_46592" align="alignnone" width="850"]بهترین گوشی ایرانی تا ۲ میلیون تومان جی پلاس p10: بهترین گوشی ایرانی تا ۲ میلیون تومان

    جی‌پلاس یکی از بهترین‌ برندهای ایرانی در بازار موبایل است که تعدادی گوشی اقتصادی را در کلکسیون خود جای داده. گوشی P10 این شرکت نه تنها در فهرست بهترین گوشی ایرانی بلکه در فهرست بهترین گوشی تا ۵ میلیون بین همه برندها نیز جا دارد.

    زمانی گوشی جی پلاس مدل P10 را در دست بگیرید، وزن ۱۵۰ گرمی و قاب پشتی براق نظرتان را جلب می‌کند. این شرکت برای طراحی این گوشی اقتصادی سنگ تمام گذاشته و به کمک دوربین سه‌گانه با سنسورهای واید ۱۳ مگاپیکسلی، فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج گوشه چشمی به عاشقان عکاسی نشان داده است.

    نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS با وضوح ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل به راحتی می‌تواند محتوای بصری باکیفیت را برای کاربر ارائه دهد. در این رده قیمتی کمتر موبایلی پردازنده قابل قبول دارد اما تراشه ۸ هسته‌ای یونی‌ساک SC9863A این گوشی کارتان را راه می‌اندازد.

    در نهایت وجود اسکنر اثر انگشت و شارژدهی مناسب باتری ارزش خرید این گوشی را بالا می‌برد.

    جی‌پلاس X10؛ بهترین گوشی ایرانی تا ۳ میلیون

    نقاط قوت: قیمت مقرون به صرفه، دوربین چهار گانه، سنسور اثر انگشت روی لبه کناری

    اگر بودجه شما کمتر از سه میلیون تومان است و می‌خواهید با همین بودجه، بهترین موبایل ایرانی را داشته باشید، گوشی G-Plus X10 یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

    طراحی مدرن آن، اولین معیاری است که نظر سخت پسندان را به خود جلب می‌کند. در کنار آن، وزن مناسب و خوش‌دستی را اضافه کنید. حسگر اثر انگشت هم بر خلاف مدل‌های ارزان دیگر روی لبه پشت نیست و با کلید پاور یکپارچه شده است.

    این مدل از بهترین گوشی ایرانی هم به همان پردازنده ۸ هسته‌ای یونی‌ساک SC9863A مجهز شده اما با ۴ گیگابایت رم همراه است. از این پردازنده، انتظار بالایی نمی‌توان داشت، اما در حد فرمان‌های روزمره، گزینه بدی نیست.

    از لحاظ فنی نیز یک نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی با تراکم ۲۹۴ پیکسل بر اینچ دارد و برای عکاسی، از ماژول چهارگانه کمک می‌گیرد. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در مقایسه با برچسب قیمتی، جای نقدی باقی نخواهد گذاشت.

    در نهایت، برای عکاسی، استفاده روزمره و رفع نیازهای نه چندان سنگین، گوشی جی پلاس X10 رضایت شما را جلب خواهد کرد.

    [related]30778[/related]

    جی‌پلاس P10 پلاس

    نقاط قوت: اندروید ۱۱، قیمت مناسب، نمایشگر نسبتا با کیفیت

    اگر امکاناتی بهبود یافته نسبت به گوشی جی پلاس P10 می‌خواهید، این مدل ارتقا یافته مناسب شما است. متریال پلاستیک بکار رفته در بدنه، هنرمندانه در کنار دیگر اعضا قرار گرفته تا وزن گوشی را به رقم هیجان انگیز ۱۲۰ گرم برسد.

    نمایشگر ۶.۰۹ اینچی با رزولوشن ۲۸۲ پیکسل بر اینچ، برای این برچسب قیمت حرفی باقی نمی‌گذارد. دوربین سه گانه، سنسور اثر انگشت و تشخیص چهره نیز در این مدل وجود دارد و پردازنده یونی‌ساک SC9863A و ۴ گیگابایت رم مسئولیت پردازش را بر عهده دارند.

    جی‌پلاس Z10؛ بهترین گوشی ایرانی تا ۴ میلیون

    نقاط قوت: دوربین چهارگانه، ۶ گیگابایت رم، بدنه خوش دست و باریک

    اگر می‌خواهید امکانات پیشرفته‌تر و فناوری‌های بروز را تجربه کنید، گوشی جی‌پلاس Z10 با دوربین چهارگانه و اندروید ۱۱ را زیر نظر بگیرید. در قدم اول، ظاهر گوشی جی پلاس Z10 کارکرد حرفه‌ای آن را به نمایش می‌گذارد. ترکیب خطوط مورب با انحناهای ملایم و رنگ‌بندی دلچسب، جلوه زیبایی به این گوشی بخشیده است.

    علیرغم به‌کار گیری متریال پلاستیک در بدنه، گوشی کیفیت ساخت مناسبی دارد و طراحی چشم‌نوازش، حس مثبتی به شما القا خواهد کرد. اگر از باقی ماندن اثر انگشت روی بدنه چشم‌پوشی کنیم، گوشی جی پلاس Z10 در فهرست بهترین گوشی ایرانی از نظر طراحی می‌درخشد.

    از لحاظ فنی، گیمرها و عاشقان بازی‌های موبایلی، نباید از پردازنده پردازنده یونی‌ساک T610 انتظار بالایی داشته باشند. هرچند این پردازنده در کنار ۶ گیگابایت رم برای اجرای بازی‌های سبک و پیشبرد نیازهای روزمره، شما را ناامید نمی‌کند اما سنگین کردن فرمان‌ها برای این پردازنده پایین رده، شما را به نتایج مطلوبی نمی‌رساند.

    القصه، اگر بودجه‌ای ۴ الی ۴ میلیون تومانی برای خرید تلفن همراه در نظر دارید، گوشی G-Plus Z10 نسبت به دیگر رقبای ایرانی خود، حرف بیشتری برای گفتن دارد.

    جی ال ایکس شاهین ۳؛ بهترین گوشی ایرانی

    نقاط قوت: ظاهر مدرن، دوربین با کیفیت، پردازنده قدرتمند و نمایشگر ۹۰ هرتزی

    ption id="attachment_46591" align="aligncenter" width="850"]بهترین گوشی ایرانی جی‌ال‌ایکس شاهین ۳: بهترین گوشی ایرانی

    جدیدترین محصول شرکت GLX به عنوان اولین برند ایرانی تولیدکننده موبایل، گوشی شاهین ۳ است. هرچند این گوشی شبیه یکی از موبایل‌های خارجی با برند ناشناس است اما نسب به دیگر گوشی‌های ایرانی زیباتر و مدرن‌تر بوده و از طراحی تکراری پیشین خود پیروی نمی‌کند.

    در این موبایل ایرانی، از پردازنده قدرتمند مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰ و پردازنده گرافیکی Mali-G57 استفاده شده که از توان پردازش بسیار بالایی برخوردار است و نه تنها برنامه‌ها را به آسانی اجرا می‌کند بلکه قادر به اجرای بازی‌های سنگین روز نیز است. در کنار این پردازنده ۸ گیگابایت حافظه هم داریم که به اجرای سریع و روان برنامه‌ها کمک چشمگیری می‌کند.

    برگ برنده شاهین ۳ به عنوان بهترین گوشی ایرانی دوربین سلفی دوگانه ۲+۱۶ مگاپیکسل دوربین اصلی چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی باشد که نظر عاشقان عکاسی را به خود جلب می‌کند.

    به جز مشخصات جذابی که نام بردیم سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، پنل۹۰ هرتزی و باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع نیز پیشتازی گوشی شاهین ۳ را بیشتر به رخ می‌کشد.

    جمع بندی فهرست بهترین گوشی ایرانی

    اگر قصد خرید گوشی موبایل با قیمت مناسب را داشته باشید، گوشی‌های چینی در رقابتی تنگاتنگی با بهترین گوشی‌ ایرانی هستند. اگر دنبال تنوع بیشتر هستید یا ترجیح می‌دهید موبایلی را خریداری کنید که امتحان خود را پس داده، دور گوشی ایرانی را خط بکشید و بین برندهای چینی به دنبال گزینه مناسب خود باشید. در عوض، گوشی ایرانی، قیمت مناسب‌تری دارند و برای استفاده روزمره انتخاب بهتری خواهند بود. نظر شما در مورد فهرست بهترین گوشی ایرانی چیست؟ تجربه استفاده از این گوشی‌ها را دارید؟ [see_also]20236[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید