بررسی گلکسی S21 FE سامسونگ؛ مزایا، معایب و گوشی‌های جایگزین بهتر

بررسی گلکسی S21 FE سامسونگ؛ مزایا، معایب و گوشی‌های جایگزین بهتر
راهنمای مطالعه

    در بررسی گلکسی S21 FE ارزان‌ترین گوشی سری S21 را محک خواهیم زد که تا ببینیم این گوشی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و پردازنده پرچمدار چقدر ارزش خرید دارد.

    سامسونگ در گلکسی S21 FE روی سه ویژگی مورد علاقه طرفداران تمرکز کرده: نمایشگر، عملکرد پردازنده و دوربین. همچنین تلاش کرده تا هر سه ویژگی را با هزینه کمتری نسبت به گوشی‌های پرچمدار در اختیار مشتریان خود قرار دهد. با وجود این ویژگی‌ها هرچند نمی‌توان این گوشی را یک قاتل پرچمدار نامید، اما مطمئنا یکی از گوشی‌های قدرتمندی محسوب می‌شود که در چند وقت اخیر به بازار عرضه شده است. سامسونگ برخلاف گلکسی S20 FE برای گوشی جدیدش نسخه 4G در نظر نگرفته و S21 FE فقط در یک نسخه با پشتیبانی از شبکه 5G به بازار عرضه می‌شود. احتمال عرضه نسخه ارزان‌تر 4G آن در آینده هم بعید به نظر می‌رسد. بیایید بررسی گلکسی S21 FE 5G را شروع کنیم. توصیه می‌کنیم بررسی گلکسی S23 FE را هم از دست ندهید. 

    مشخصات عمومی گلکسی S21 FE

    از زمان عرضه گلکسی S21 FE به بازار حدود یک ماه می‌گذرد و سامسونگ در دی ماه نسل جدید نسخه طرفداران گوشی‌های پرچمدار خود را در گزینه‌هایی با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم راهی بازار کرد.

    گلکسی S21 FE از همان ابتدا با سیستم عامل اندروید ۱۲ و پوسته One UI 4.0 راهی بازار شده و آپدیت‌های نرم‌افزاری و امنیتی آینده گوگل را نیز دریافت خواهد کرد.

    در زان انتشار بررسی گلکسی S21 FE 5G نسخه پایه این گوشی با ۱۲۸ گیگابایت فضای داخلی و ۸ گیگابایت حافظه رم با قیمت حدود ۱۵ میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد.

    گلکسی S21 FE در محدوده قیمت ۱۵ تا ۱۸ میلیون تومان با این گوشی‌ها رقابت می‌کند:

    [table id=1003 /]

    طراحی گلکسی S21 FE؛ درجه یک

    بررسی گلکسی S21 FE

    سامسونگ معمولا تغییر زیادی در گوشی‌های یک سری ایجاد نمی‌کند و در بررسی گلکسی S21 FE نیز می‌بینیم که این گوشی از نظر طراحی تقریبا شبیه به سایر مدل‌های سری گلکسی S21 است.

    پنل جلویی دستگاه طراحی صافی دارد، قاب فلزی از آن جنس فلز بسیار نازکی ساخته و تفاوت قابل توجه آن نسبت به سایر اعضای این خانواده یکپارچه شدن طراحی پنل پشتی با ماژول دوربین است.

    گلکسی S21 FE گواهی IP68 دارد و در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است

    ماژول دوربین اعضای اصلی سری گلکسی S21 از جنس فلز ساخته شده بود اما سامسونگ در گلکسی S21 FE آن را با پنل پشتی پلاستیکی یک دست کرده و در این گوشی با یک ماژول دوربین پلاستیکی مواجه هستیم. سایر نکات قابل توجه در بخش طراحی همانند گوشی‌های اصلی این سری است و البته می‌توان به پشتیبانی از گواهی IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز اشاره کرد.

    هرچند پنل پشتی دستگاه از جنس پلاستیک ساخته شده، اما به هیچ وجه احساس ارزان بودن به کاربران ارائه نمی‌کند و نکته مهم‌تر اینکه لک انگشت نیز چندان روی آن باقی نخواهد ماند. به طور کلی با وجود کیفیت ساخت و طراحی بسیار خوب، گرفتن گلکسی S21 FE در دست حس خوبی به شما ارائه خواهد کرد و با وجود وزن مناسب ۱۷۷ گرمی چندان سنگین محسوب نمی‌شود.

    گلکسی S21 FE در بخش طراحی جای هیچ تردیدی باقی نمی‌گذارد، اما اگر به طراحی شیشه‌ای علاقه دارید، پنل پشتی شیائومی 11T پرو از جنس شیشه ساخته شده است.

    [table id=1004 /]

    نمایشگر؛ یکی از نقاط قوت گوشی

    بررسی گلکسی S21 FE نمایشگر گلکسی S21 FE

    گلکسی S21 FE 5G از نمایشگر ۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED بهره می‌برد که نسبت به S20 FE با پنل ۶.۵ اینچی سوپر امولد پیشرفت زیادی کرده است. با این وجود نمایشگر گوشی جدید همچنان از وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و عملکرد همیشه روشن پشتیبانی می‌کند. سرعت نمونه برداری لمسی آن در بررسی گلکسی S21 FE هنگام بازی ۲۴۰ هرتز و در استفاده معمول به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

    علاوه بر این، نمایشگر گلکسی S21 FE از قابلیت +HDR10 پشتیبانی می‌کند که ترکیب آن با Widevine L1 DRM باعث می‌شود تا بتوانید محتوای با وضوح Full HD HDR10 را به راحتی پخش کنید.

    نمایشگر گلکسی S21 FE محتوا را با کیفیت خیره کننده به تصویر می‌کشد

    از بین دو حالت نرخ تازه سازی بالا (۱۲۰ هرتز) و استاندارد (۶۰ هرتز) می‌توانید یکی را انتخاب کنید. البته متاسفانه برخلاف سایر گوشی‌های خانواده گلکسی S21 این نسخه از نرخ تازه سازی پویا پشتیبانی نمی‌کند.

    در بررسی گلکسی S21 FE حداکثر روشنایی به دست آمده در حالت دستی به عدد ۳۸۵ نیت می‌رسد که هرچند در مقایسه با سایر گوشی‌ها چندان زیاد نیست اما همچنان راضی کننده است.

    روشنایی نمایشگر در حالت خودکار نیز عدد ۷۹۲ را نشان می‌دهد که با این وجود می‌توان گفت تماشای محتوا زیر نور مستقیم آفتاب با این گوشی کار سختی نخواهد بود.

    نمایشگر گلکسی S21 FE یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود اما همچنان نباید فراموش کرد که شیائومی 11T پرو به عنوان یکی از رقبای آن، از نمایشگری فوق‌العاده با قابلیت نمایش بیش از یک میلیارد رنگ بهره می‌برد.

    [table id=1005 /]

    دوربین؛ با کیفیت در شب و روز

    بررسی گلکسی S21 FE دوربین گلکسی S21 FE

    سامسونگ در بخش دوربین گلکسی S21 FE تغییر قابل توجهی نسبت به گلکسی S20 FE ایجاد نکرده و ماژول دوربین سه گانه دستگاه شامل دوربین‌های اصلی و فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتو ۸ مگاپیکسلی می‌شود. برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی نیز از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی بهره گرفته شده.

    تمام دوربین‌های گلکسی S21 FE از حالت شب پشتیبانی می‌کنند و برای سنسورهای اصلی و فوق عریض حالت حرفه‌ای استفاده شده است.

    عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی دوربین اصلی گلکسی S21 FE از نظر کیفی بسیار عالی هستند. جزئیات زیادی در آن‌ها دیده می‌‌شود و نویز آن‌ها بسیار کم است.

    کنتراست تصاویر به طور قابل توجهی بالاست و محدوده دینامیکی آن‌ها بسیار خوب است. هرچند رنگ‌ها در برخی موارد دقیق نیستند، اما کاملا دلپذیر هستند. به طور کلی، در بررسی گلکسی S21 FE دوربین اصلی در روز عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد.

    دوربین اصلی گلکسی S21 FE در شب و روز عملکرد بسیار خوبی را ارائه می‌کند

    عملکرد این دوربین در شرایط نور کم و شب نیز کاملا فوق العاده است و عکس‌های آن جزئیات بسیار خوبی را نشان می‌دهند که از نظر رنگ و نوردهی کاملا شما را راضی خواهند کرد. به طور کلی نویز عکس‌های گرفته شده در شب با دوربین اصلی کم است اما در برخی شرایط مقدار کمی نویز را می‌توان در آن‌ها احساس کرد.

    حالت شب نیز با پردازش دو ثانیه‌ای خود با روشن کردن عکس‌ها تاثیر بسیار خوبی می‌گذارد و در سایه‌ها و آسمان جزئیات بیشتری در عکس‌ها ایجاد می‌کند. اگر قصد دارید در نور شب از دوربین اصلی دستگاه استفاده کنید، بهتر است حالت شب را لحاظ کنید.

    دوربین فوق عریض نیز عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی بسیار خوبی ثبت می‌کند. در عکس‌های آن جزئیات کافی و وضوح قابل قبولی وجود دارد و بار دیگر هیچ نویزی در آن‌ها نمی‌توان مشاهده کرد. کنتراست تصاویر عالی و محدوده دینامیکی نیز کاملا ستودنی است. رنگ‌ها نیز مانند دوربین اصلی به خوبی دیده می‌شوند و به طور کلی دوربین فوق عریض گلکسی S21 FE نیز عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد.

    عکس‌های دوربین فوق عریض در شب نیز اشباع رنگ خوب، نوردهی واقعی و محدوده دینامیکی بالاتر از حد انتظاری را ارائه می‌کند که البته تا حدی نویز در آن‌ها مشاهده می‌شود. اما استفاده از حالت شب در این دوربین، بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند و بهترین عکس از نظر کیفیت را برای شما ارائه می‌کند.

    زوم سه برابری دوربین تله‌فوتو چشمگیر است و جزییات زیادی را پوشش می‌دهد

    دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی نیز با بهینه‌سازی نرم‌افزاری عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی ثبت می‌کند که بار دیگر جزئیات بسیار زیادی در آن‌ها دیده می‌شود و عکس‌های آن بسیار زیبا هستند. کنتراست، محدوده دینامیکی و نمایش رنگ عکس‌های این دوربین نیز مانند سایر سنسورها بسیار خوب و قابل قبول است.

    دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز عکس‌های بسیار خوبی می‌گیرد که در آن‌ها نویز بسیار کم، وضوح متعادل و رنگ‌ها، کنتراست و محدوده دینامیکی بسیار خوبی مشاهده می‌شود. عکس‌های پرتره گرفته شده با این دوربین نیز بسیار خوب هستند و تفکیک سوژه در آن به خوبی انجام می‌شود و تار شدن پشت سر افراد به بهترین شکل ممکن دیده می‌شود.

    [related]43821[/related]

    بررسی فیلم‌برداری گلکسی S21 FE 5G

    گلکسی S21 FE با تمام دوربین‌های خود می‌تواند ویدیوهای 4K@30fps ضبط کند و فقط دوربین‌های اصلی و سلفی قابلیت ضبط ویدیوهای 4K@60fps را دارند. ویدیوهای 4K دوربین اصلی کیفیت بسیار خوبی دارند و جزئیات ثبت شده آن‌ها بالاتر از حد متوسط است.

    علاوه بر این رنگ‌ها در آن بسیار خوب دیده می‌شوند و نویز بسیار کمی در آن‌ها وجود دارد. با این حال کیفیت ضبط ویدیو دوربین فوق عریض چندان خوب نیست و جزئیات زیادی برای نمایش ارائه نمی‌کنند.

    تمام دوربین‌های گلکسی S21 FE از حالت شب پشتیبانی می‌کنند

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی S21 FE در حالت ۱۲ مگاپیکسلی (منبع: GSMArena): (برای نمایش تصویر در ابعاد بزرگتر کلیک کنید.)

    تصاویر دوربین فوق عریض گلکسی S21 FE:

    [gallery ids="46925,46923,46924"]

    تصاویر دوربین تله فوتو گلکسی S21 FE با زوم سه برابر:

    [gallery ids="46926,46927,46928"]

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی S21 FE در شب:

    [gallery ids="46929,46930,46931"]

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی S21 FE در شب با نایت مود:

    [gallery ids="46934,46932,46933"]

    تصاویر دوربین گلکسی S21 FE در شب: [سمت راست با نایت مود]

    [gallery columns="2" ids="46935,46936"]

    تصاویر دوربین تله فوتو گلکسی S21 FE در شب: [سمت راست با نایت مود]

    [gallery columns="2" ids="46937,46938"]

    تصاویر دوربین سلفی گلکسی S21 FE: [حالت معمول و پرتره]

    [gallery columns="2" ids="46939,46940"]

    [table id=1023 /]

    عملکرد پردازنده؛ پرچمدار و قدرتمند

    بررسی گلکسی S21 FE

    سامسونگ طبق معمول، گوشی خود را با دو تراشه وارد بازار کرده است. نسخه بین المللی آن با تراشه محبوب اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام وارد بازار شده و نسخه محدود آن با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ وارد برخی بازارها شده است.

    کوالکام هم اکنون تراشه جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را وارد بازار کرده، بنابراین اسنپدراگون ۸۸۸ احتمالا بهترین تراشه موبایل فعلی کوالکام نباشد اما همچنان یکی از بهترین‌های موجود در بازار محسوب می‌شود که احتمالا بسیاری از کاربران از تجربه آن راضی خواهند بود.

    بازی و برنامه‌های سنگین در گلکسی S21 FE به آسانی اجرا می‌شوند

    در بررسی گلکسی S21 FE می‌توان گفت در کارهای روزمره مانند مرور وب و استفاده از شبکه‌های اجتماعی به هیچ وجه مشکلی نخواهید داشت و تمام کارها به بهترین شکل ممکن انجام می‌شوند. همچنین بدون هیچ نگرانی می‌توانید بازی‌های موبایل مانند کال آو دیوتی موبایل، PUBG‌ و آسفالت ۹ را روی آن تجربه کنید.

    هرچند عملکرد پردازنده گلکسی S21 FE به نسخه‌های اصلی سری S21 سامسونگ نمی‌رسد، اما گوشی‌های دیگری مانند شیائومی 11T و تمام مدل‌های گلکسی S20 را شکست می‌دهد. عملکرد پردازنده آن تا حدی شبیه به نسخه استاندارد گلکسی S21 است.

    [accordions]

    [accordion title="جدول جامع مقایسه پردازنده‌های گوشی‌های هم‌قیمت" load="hide"][wpdatatable id=41][/accordion]

    [/accordions]

    پیکربندی حافظه؛ عدم پشتیبانی از کارت حافظه

    گلکسی S21 FE 5G در سه پیکربندی وارد بازار شده که تمام آن‌ها از حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می‌برند. این گزینه‌ها شامل ۶ و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی می‌شوند.

    با این وجود، نکته مهمی که باید به آن توجه کرد، عدم وجود اسلات microSD است و به نظر می‌رسد S20 FE احتمالا آحرین دستگاه سامسونگ با وجود این قابلیت بوده است.

    بنابراین ما پیشنهاد می‌کنیم مدل با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را خریداری کنید تا از احتمال پر شدن حافظه دستگاه در زمان کوتاه جلوگیری کنید.

    [table id=1024 /]

    باتری؛ سرعت شارژ متوسط

    بررسی گلکسی S21 FE باتری گلکسی S21 FE

    باتری گلکسی S21 FE نسبت به نسل قبل خود تغییری نکرده و از همان سلول ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با توان شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند. البته وجود نمایشگر نسبتا کوچکتر و پردازنده کارآمدتر گوشی جدید باعث می‌شود تا عمر باتری آن به نسبت بسیار بهتر از نسل قبل باشد.

    در بررسی گلکسی S21 FE 5G باتری آن به امتیاز استقامت ۹۲ ساعت رسیده که با گلکسی S21 5G برابری می‌کند و حدود ۲۰ ساعت از گلکسی S20 FE 5G کمتر است.

    باتری این دستگاه در هنگام پاسخ به تماس‌ها و پخش ویدیو عملکرد شگفت انگیزی دارد و عملکرد آن در هنگام مرور وب بالاتر از حد متوسط است.

    در جعبه گلکسی S21 FE خبری از شارژر نیست

    هیچ شارژری درون جعبه گوشی وجود ندارد و باید شارژر آن را به صورت جداگانه خریداری کند. با این حال، اگر برای شارژ گوشی خود از شارژ ۲۵ وات استفاده کنید، ظرفیت باتری آن در عرض ۳۰ دقیقه تا ۵۱ درصد افزایش پیدا می‌کند که نسبتا عملکرد بسیار سریع آن را نشان می‌دهد. شارژ کامل باتری آن نیز به ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

    علاوه بر این، گلکسی S21 FE 5G از شارژ بی سیم ۱۵ وات با پدهای Qi سازگار پشتیبانی می‌کند. همچنین با آن می‌توانید دستگاه‌های دیگری مانند هدفون، ساعت هوشمند و حتی گوشی‌ها را به صورت بی سیم شارژ کنید.

     گلکسی S21 FE به طور متوسط ۹۲ ساعت شارژدهی دارد. گوشی‌های هم رده با شارژدهی بهتر:
    • شیائومی MI 11i با ۹۶ ساعت شارژدهی
    • شیائومی MI 10 5G با ۱۰۹ ساعت شارژدهی
    • گلکسی S20 FE با ۱۱۰ ساعت شارژدهی

    [table id=1025 /]

    امکانات؛ سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر

    سامسونگ در گلکسی S21 FE از سنسور زیر نمایشگر استفاده کرده که نسبتا سریع، دقیق و قابل اعتماد و به طور کلی عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌کند.

    همچنین درست مانند سایر گوشی‌های گلکسی S21، این دستگاه نیز دارای دو اسپیکر است. یکی از آن‌ها در پشت نمایشگر و نزدیک دوربین سلفی قرار گرفته و خروجی آن به سمت جلو است. اسپیکر دیگر در پایین دستگاه قرار گرفته است. دو اسپیکر از نظر صدا تعادل بسیار خوبی دارند و صدای قطعه پایین کمی بلندتر است. از نظر کیفیت نیز در بررسی گلکسی S21 FE اسپیکرهای آن نمره قابل قبولی را دریافت می‌کند.

    علاوه بر نبود اسلات کارت میکرو SD، در گلکسی S21 FE خبری از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم نیست که با این وجود برای استفاده از هدفون و هدست‌های سیمی باید از تبدیل Type C به جک ۳.۵ میلی‌متری استفاده کنید.

    [table id=1026 /]

    نمرات گلکسی S21 FE

    بررسی گلکسی S21 FE

    گلکسی S21 FE با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در آزمون چند هسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ ۵ به امتیاز ۳۰۴۹ دست پیدا کرده و از این نظر نسبت به شیائومی 11T عملکرد بهتری دارد اما عملکرد آن به شیائومی می 11 نمی‌رسد. در آزمون تک هسته‌ای نیز امتیاز ۱۰۹۶ را کسب کرده که با این وجود عملکردی بهتر از شیائومی می 11 دارد.

    در تست آنتوتو ۹ نیز امتیاز ۷۱۹۶۹۶ برای گلکسی S21 FE به ثبت رسیده که از گوشی‌هایی مانند گلکسی S21 و شیائومی 11T بهتر است اما نسبت به ریلمی GT 5G ضعیف‌تر است.

    در ادامه بررسی گلکسی S21 FE را با ارائه مزایا و معایب آن به پایان خواهیم رساند که این نکات توسط مشتریانی عنوان شده‌اند که تجربه کار کردن با گوشی را داشته‌اند.

    [table id=1027 /]

    مزایا گلکسی S21 FE از دید کاربران


    نمایشگر فوق‌العاده

    گلکسی S21 FE از نمایشگر امولد فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد که با پشتیبانی از HDR10، نرخ تازه سازی ۱۲۰ و دقت رنگ فوق‌العاده، از نکات مثبت آن محسوب می‌شود.

    عملکرد پردازنده عالی

    هرچند گلکسی S21 FE از پردازنده پرچمدار نسل قبل کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد، اما همچنان از نظر عملکرد پردازنده هیچ نگرانی برای کاربران باقی نمی‌گذارد.

    عملکرد فوق‌العاده دوربین در شب و روز

    سامسونگ در گلکسی S21 FE یک بار دیگر در بخش عکاسی فوق‌العاده ظاهر شده و دوربین اصلی این گوشی در شب و روز عکس‌های بسیار خوبی ثبت می‌کند.

    معایب گلکسی S21 FE از دید کاربران

    نبود شارژر در جعبه

    سامسونگ هم مانند اپل گوشی‌های جدید خود را بدون شارژ درون جعبه وارد بازار می‌کند. با این وجود اگر قصد خرید گلکسی S21 FE را دارید، باید به طور جداگانه برای شارژ آن نیز هزینه کنید.

    نبود جک هدفون و اسلات کارت SD

    هرچند این کمبود در بسیاری از گوشی‌های کنونی بازار دیده می‌شود، اما عدم وجود قابلیت افزایش کارت حافظه می‌تواند بسیاری از کاربران را گرفتار درگیر مشکل پر شدن بسیار سریع حافظه کند. همچنین در این گوشی به راحتی نمی‌توان از هدفون‌ها سیم دار استفاده کرد زیرا خبری از جک هدفون روی آن وجود ندارد.

    سرعت شارژ پایین

    در حالی که بسیاری از میان‌رده‌ها از جمله پوکو X3 GT از شارژ سریع ۶۷ واتی یا ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کنند؛ گلکسی S21 FE از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی ‌می‌کند که سرعت چندان بالایی ندارد.

    جمع‌بندی بررسی گلکسی S21 FE

    بررسی گلکسی S21 FE همانطور که در بررسی گلکسی S21 FE توضیح دادیم، این گوشی از ویژگی‌های درخشانی در بخش‌های نمایشگر، پردازنده، دوربین، اسپیکر و البته طراحی بهره می‌برد و در مجموع گوشی فوق‌العاده‌ای است. از طرف دیگر نبود شارژ در جعبه و حذف اسلات microSD نقاط ضعف گلکسی S21 FE محسوب می‌شوند. همچنین هرچند کیفیت عکس‌ها کاملا قابل قبول است، اما سنسورهای آن نسبت به گذشته پیشرفت زیادی نکرده‌اند. بنابراین، گلکسی S21 FE یک گوشی قدرتمند و کاملا توانمند است و هیچ شکی و تردیدی برای آن وجود ندارد. اما خرید آن با قیمت فعلی چندان توصیه نمی‌شود. شاید بهتر است تا زمان عرضه انبوه سری گلکسی S22 منتظر بمانید و در صورت کاهش قیمت این مدل تا حدود ۱۳ میلیون برای خرید گلکسی S21 FE تصمیم گیری کنید. [see_also]45154[/see_also]

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید