جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با چه تلویزیونی ببینیم؟!

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با چه تلویزیونی ببینیم؟!
راهنمای مطالعه

    هر چند که می شود جام جهانی را با یک تلویزیون معمولی و حتی گوشی موبایل هم تماشا کرد اما لذت جام جهانی بیشتر از اینکه برای خود بازی‌ها باشد برای هیجان و دورهمی است که به دنبال دارد.

    بیشتر کسانی که جام جهانی به تماشای جام جهانی می‌نشینند، به خاطر جمع شدن کنار خانواده و دوستان است و نه برای خود بازی. اگر دورهمی در خانه خودتان است و قصد دارید با خانواده یا دوستان جام جهانی ۲۰۲۲ را ببینید یک تلویزیون معمولی با کیفیت تصویر فول اچ دی دارید، پیشنهاد می‌کنم یک تلویزیون جدید با کیفیت فورکی خریداری کنید تا لذت و هیجان واقعی تماشای فوتبال را تجربه کنید.

    در ادامه به معرفی تلویزیون هایی می پردازیم که از نظر کیفیت تصویر برای تماشای مسابقات ورزشی عالی هستند و در طرف دیگر قیمت مقرون به صرفه و متناسب با امکاناتی دارند. اگر قصد خرید تلویزیون جدید دارید در ادامه با ما همراه باشید.

    بهترین تلویزیون ها برای تماشای مسابقات علل خصوص فوتبال گزینه هایی هستند که کیفیت تصویر فورکی با وضوح بالا دارند. در این بین مدل‌هایی که دارای رفرش ریت بالاتر هستند می‌توانند تغییرات روی نمایشگر را واضح تر نشان دهند و هر چقدر که رفرش ریت بیشتر باشد قیمت محصولات نیز بیشتر می‌شود. البته باید بگوییم که رفرش ریت بالا برای بازی‌های حرفه‌ای ضروری است ولی برای تماشای مسابقات ورزشی نیازی به خرید تلویزیون با رفرش ریت بالا نیست.

    تلویزیون‌های ال جی برای تماشای مسابقات جام جهانی

    ال جی در بین برندهای موجود بیشترین دامنه تنوع محصول را دارد. تلویزیون های اولد، نانوسل، ال ای دی و چند نوع فناوری دیگر همگی محصولات ال جی هستند که هر کدام از فناوری مختلفی برای نمایش تصاویر استفاده می‌کنند. اینجا در خصوص بحث های تخصصی و ساخت تلویزیون صحبتی به میان نمی‌آوریم و لپ کلام مان معرفی مدل‌هایی است که می‌توانید با آن مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ را با نهایت کیفیت تماشا کنید. در لیست زیر چند مدل تلویزیون پرفروش ال جی که همگی کیفیت تصویر فورکی دارند را معرفی می‌کنیم. لازم به ذکر است که هر مدل در دامنه قیمتی متفاوتی قرار دارد تا همه افراد بتوانند بسته به نیاز و بودجه ای که در دست دارند، یک تلویزیون با کیفیت خریداری کنند.

    • تلویزیون ال جی C1
    • تلویزیون ال جی NANO80
    • تلویزیون ال جی NANO90
    • تلویزیون ال جی UP7750
    • تلویزیون ال جی UP7550

    تلویزیون سامسونگ برای تماشای فوتبال

    برند دیگری که همسو با ال جی فعالیت می‌کند و اصلی ترین رقیب آن نیز به حساب می آید سامسونگ است. تلویزیون‌های سامسونگ نیز تنوع زیادی دارند و در طی یکی دو سال اخیر این تنوع بیشتر هم شده است اما از آن جایی که مدل های جدید، پیشرفته و گران قیمتی هستند، هنوز وارد بازار ایران نشده‌اند. در اینجا قصد داریم به معرفی تلویزیون های LED و QLED سامسونگ بپردازیم که در بین آن ها بهترین مدل‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. تلویزیون‌های سامسونگ به نسبت ال جی یک مقدار خیلی کمی ارزان‌تر هستند که مقدار ناچیزی بوده و می‌توان دلیل آن را به محبوب تر بودن تلویزیون های ال جی و تقاضای بیشتر آن ها در بازار نسبت داد.

    1. تلویزیون سامسونگ Q70A
    2. تلویزیون سامسونگ AU9000
    3. تلویزیون سامسونگ AU8000
    4. تلویزیون سامسونگ AU7000
    5. تلویزیون سونی برای تماشای جام جهانی

      سونی به نسبت سامسونگ و ال جی کمی متفاوت است. هم در تولیدات و هم در قیمت گذاری متفاوت است، البته کاربران سونی نیز دید متفاوتی به تلویزیون‌های این برند دارند. کیفیت تصویر تلویزیون های سونی به نسبت هر کدام از برندهای دیگر بهتر است و دلیلش تنها به تخصص سونی در حوزه فیلم سازی بر می‌گردد. اگر یک تلویزیون برای تماشای مسابقات می‌خواهید که کیفیت عالی داشته باشد سونی را حتماً باید امتحان کنید. تنوع مدل‌های سونی کمتر از برندهای دیگر است ولی هر کدام از این مدل‌ها از هر نظر جون دار و پیشرفته هستند. مدل های مختلف سونی شامل تلویزیون های LED و OLED هستند. مدل های اولد قیمت بالایی دارند و خیلی در این لیست نمی‌گنجند به همین دلیل مدل های فورکی ال ای دی سونی را معرفی خواهیم کرد.

      • تلویزیون سونی X80J
      • تلویزیون سونی X85J
      • تلویزیون سونی X90J
      • تلویزیون سونی X95J

      تلویزیون شیائومی مناسب تماشای فوتبال

      شیائومی برندی است که تلویزیون‌های پیشرفته با قیمت ارزان به بازار عرضه می‌کند. بنا به گفته شیائومی برندهای دیگر از اعتبار برندینگ برای افزایش قیمت استفاده می‌کنند ولی این برند چینی با دامنه سود کمتر، فروش بیشتری می کند. در واقع اصل ماجرا این است که برای کاهش قیمت شرکت سازنده باید بخشی از امکانات و قابلیت‌ها را حذف کند یا کاهش دهد. حالا اگر می‌خواهید تلویزیون شیائومی بخرید باید دقت کنید که تلویزیون از روشنایی صفحه بالا، کنتراست مناسب بهره مند باشد چون اگر یک تلویزیون با قیمت پایین می خواهید نباید انتظار داشته باشید که همه امکانات و قابلیت های لازم را داشته باشد. تماشای مسابقات ورزشی به کنتراست، رفرش ریت و روشنایی صفحه بالایی نیاز دارد، پس این مورد را در ذهن داشته باشید که تلویزیونی با تناسب امکانات و قیمت بخرید.

      • تلویزیون شیائومی P1
      • تلویزیون شیائومی P1E
      • تلویزیون شیائومی Q1
      • تلویزیون شیائومی Q1E

      در زمان خرید تلویزیون به چه چیزی توجه کنیم؟

      • ظاهر تلویزیون: برخی افراد در زمان خرید تلویزیون به ظاهر آن بی توجهی می کنند و بیشتر تمرکزشان روی قابلیت ها و امکانات تلویزیون است، اما یک نکته مهم را از قلم می اندازند. اگر از ظاهر تلویزیون خوشتان نیاید حوصله تماشای آن را نخواهید داشت و دقیقاً این مورد فلسفه وجودی تلویزیون (که تماشای آن باشد) را زیر سوال می‌برد. حتماً هنگام خرید توجه کنید که باید از طراحی، رنگ، شکل و ظاهر تلویزیون خوشتان بیاید.
      • امکانات تلویزیون: مشخصات و فناوری‌هایی که در تلویزیون استفاده می‌شوند، همگی نقش بسزایی در کیفیت تصویر و البته قیمت آن دارند. شما باید سعی کنید با بودجه‌ای که دارید یک تلویزیون متعادل از بابت قیمت و مشخصات خریداری کنید. سعی نکنید با قیمت پایین یک تلویزیون پیشرفته بخرید چون کیفیت آن خوب از آب در نمی‌آید. قبل از خرید با کارشناسان فروش افرالند تماس بگیرید و از آن ها بخواهید در رنج قیمتی مد نظرتان چند مدل پرفروش را معرفی کنند. هر کدام را کامل بررسی کنید و در نهایت با اطلاعات کافی در خصوص هر مدل، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

      موارد مهم در خرید تلویزیون: در یک تلویزیون چند مورد مهم تر از بقیه هستند، باید خوب به آن ها توجه کنید.

      1. یک تلویزیون با کیفیت تصویر فورکی خریداری کنید.
      2. تلویزیونی با زاویه دید گسترده بخرید.
      3. به تعادل کنتراست و روشنایی صفحه دقت کنید(نه زیاد تاریک باشد، نه زیاد روشن).
      4. توجه کنید تلویزیونی رفرش ریت بالاتر، بهتر و گران تر است.
      5. درگیر امکانات عجیب و غریب و غیر کاربردی نشوید.
      6. از یک فروشگاه مطمئن خرید کنید(مهم ترین از 5 مورد قبلی).
      تهیه شده در: درجه
      {{totalCount}} دیدگاه‌
      {{name.error}}
      {{email.error}}
      {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
      {{commentMessage.error}}

      ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید