راهنمای برند ایرانی؛ هر آنچه که درباره الکترواستیل و محصولات آن باید بدانید

راهنمای برند ایرانی؛ هر آنچه که درباره الکترواستیل و محصولات آن باید بدانید
راهنمای مطالعه

    برند الکترواستیل از تولیدکنندگان کهنه‌کار تخصصی یخچال در کشور است که از دهه چهل در این زمینه فعالیت می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این برند ایرانی و محصولات آن با ما در درجه همراه باشید.

    درباره برند الکترواستیل

    می‌توان دهه چهل را موج اول صنعتی شدن ایران و شروع به‌کار صنایع ایرانی دانست. برند الکترواستیل (www.es.co.ir) یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنایع برودتی است که از دهه چهل و همگام با شروع‌ به‌کار بسیاری از صنایع ایرانی، کار خود را با ساخت یخچال آغاز کرد.

    سال ۱۳۷۶ یکی از نقاط عطف این تولیدکننده ایرانی محسوب می‌شود. الکترواستیل در این سال به فناوری تولید یخچال بدون برفک دست پیدا کرد و توانست نام خود را به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشرو ایرانی درتولید یخچال مطرح کند.

    موتور یخچال الکترواستیل ساخت کجاست؟

    کیفیت یخچال های برند الکترواستیل

    معمولا وقتی نام برند ایرانی به گوشمان می‌خورد، یاد تولیدکنندگانی می‌افتیم که بیشتر از تولید، کار مونتاژ انجام می‌دهند. اما باید بدانید که الکترواستیل، یکی از برندهایی است اکثر تولیدات خود را داخل ایران انجام می‌دهد؛ البته موتور یخچال‌های الکترواستیل ایتالیایی است.

    این برند ایرانی، روزانه ۱۲۰۰ دستگاه یخچال تولید می‌کند و بیش از ۳۰۰۰ کارمند مستقیم دارد. الکترواستیل توانسته است با استفاده از فناوری روز دنیا، از موتورهای ACC، Secop و Muffler در یخچال‌های خود استفاده کند که کم‌مصرف و پربازده هستند.

    یخچال‌های الکترواستیل از گاز R600 استفاده می‌کند که جزو گازهای دوست‌دار محیط زیست است.

    این برند به‌گواه مدیران، حدود ۶۰ عضو دائم و فعال در بخش تحقیق و توسعه دارد و سالیانه چند نوآوری و اختراع به‌ثبت می‌رساند. همانطور که احتمالا می‌دانید، الکترواستیل اولین تولیدکننده یخچال فریزر ایرانی است که از فناوری نوفراست یا همان بدون برفک استفاده کرده است.

    از دیگر نکات قابل توجه در این برند دسیتبابی به مجوز آزمایشگاه آکرودیته است و به ادعای مدیران، این کارخانه تنها تولیدکننده منطقه محسوب می‌شود که چنین امکانی دارد.

    فهرست قیمت بهترین یخچال‌های الکترواستیل

    کیفیت محصولات الکترواستیل چطور است؟

    معرفی برند الکترواستیل

    الکترواستیل یکی از تولیدکنندگان پرسابقه در زمینه محصولات برودتی است. برند الکترواستیل حدود ۱۰۰ نوع یخچال در مدل‌های سایدبای‌سای، کمبی، یخچال‌های هتلی و دفتری و همچنین یخچال‌های صنعتی و سردخانه‌ای تولید می‌کند.

    یخچال‌های سایدبای‌ساید برند الکترواستیل تنوع زیادی ندارند، اما وقتی از یخچال کمبی صحبت می‌کنیم، شاهد تنوع بالایی در تولیدات و محصولات این برند هستیم.

    با بررسی نظرات کاربران درزمینه استفاده از یخچال‌های الکترواستیل می‌توانیم درحالت کلی به نقاط قوت و ضعف مشترکی میان همه محصولات این برند دست پیدا کنیم. موارد زیر بخشی از نقاط قوت و ضعف برند الکترواستیل هستند:

    مزایا یخچال‌های الکترواستیل

    • استفاده از فناوری روز دنیا و موتورهای پیشرفته
    • به‌کارگیری موتورهای کم‌صدا
    • مجهز به سیستم هوشمند
    • گارانتی معتبر و قابل اعتماد
    • قیمت مناسب

    معایب یخچال‌های الکترواستیل

    • افزایش استهلاک با افزایش عمر موتور
    • نداشتن موتور اینورتر
    • ضعف در تهویه هوا در مدل‌های قدیمی‌تر

    [related]30776[/related]

    قیمت محصولات الکترواستیل

    محصولات الکترواستیل تنوع بالایی دارند و بالطبع از بازه قیمتی متنوعی هم برخودار هستند. البته باید بدانید که یکی از نقاط قوت الکترواستیل، قیمت مناسب محصولات آن نسبت به کیفیت ساختشان است.

    در حالت کلی، قیمت یخچال‌های برند الکترواستیل در بازار از ۳.۵ تا ۲۸ میلیون تومان هستند. یخچال‌های هتلی ارزان ترین یخچال‌های این برند متعلق محسوب می‌شوند و درنهایت بیشترین قیمت به یخچال‌های دوقلو تعلق می‌گیرد.

    معرفی یخچال‌های الکترواستیل

    یخچال‌های خانگی الکترواستیل در سه دسته اصلی کمبی، ساید و دوقلو به بازار عرضه می‌شوند. ما برای آشنایی بیشتر شما با هر دسته از محصولات این برند، به‌صورت مختصر آن‌ها را به شما معرفی کرده‌ایم.

    یخچال فریزر کمبی استایل الکترواستیل

    یخچال کمبی برند الکترواستیل

    الکترواستیل تنوع مناسبی در تولید یخچال‌های کمبی دارد. این برند در همه یخچال‌های کمبی خود از سیستم نوفراست استفاده می‌کند و رتبه مصرف انرژی مدل‌های آن +A است که سطح مناسبی محسوب می‌شود.

    اکثر یخچال‌های کمبی برند الکترواستیل به آبسردکن اتوماتیک و نیمه‌اتوماتیک مجهز هستند و یخساز نیمه‌اتوماتیک داخلی هم دارند. یخچال‌های کمبی این برند در سه رنگ سفید، چرمی و تینانیوم تولید می‌شوند.

    یخچال‌های کمبی برند الکترواستیل بین ۷ تا ۱۳ میلیون قیمت دارند.

    نقاط قوت

    • مصرف انرژی پایین
    • قیمت مناسب
    • موتور کم‌صدا
    • تجهیز به سیستم سرمایش و انجماد سریع

    نقاط ضعف

    • یخ‌ساز اتوماتیک ندارد
    • یخ‌سازهای این مدل از یخچال‌ها داخلی هستند

    یخچال‌های دوقلوی برند الکترواستیل

    یخچال دوقلو برند الکترواستیل

    همانطور که قبلا هم گفتیم، یخچال‌های دوقلوی برند الکترواستیل گران‌ترین محصولات خانگی این شرکت محسوب می‌شوند. وزن این یخچال‌ها بین ۷۷ تا ۹۴ کیلوگرم است و بین ۲۶۰ تا ۳۸۵ لیتر گنجایش دارند. این سری از یخچال‌ها در دو رنگ سفید چرمی و تیتانیوم عرضه می‌شوند.

    همه یخچال‌های برند الکترواستیل از سیستم نوفراست پشتیبانی می‌کنند و یخچال‌های دوقلوی این برند هم از این قاعده مستثنی نیستند.

    فیلتر تصفیه آب، آبسردکن اتوماتیک، یخ‌ساز اتوماتیک، صفحه نمایش هوشمند لمسی، سامانه کنترل سرمایش و سیستم جریان هوای خنک چندگانه از امکانات این یخچال محسوب می‌شوند.

    یخچال‌های دوقلوی برند الکترواستیل بین ۲۵ تا ۲۸ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسند.

    نقاط قوت

    • ابعاد و فضای مناسب
    • طراحی مناسب
    • امکانات قابل قبول
    • سیستم سرمایش و انجماد سریع
    • کم مصرف
    • عیب یابی هوشمند
    • گردش هوای چندگانه

    نقاط ضعف

    • مخزن کوچک آبسرد کن
    • صدای نسبتا زیاد
    • خراب شدن یخساز

    یخچال ساید بای ‌ساید برند الکترواستیل

    ption id="attachment_48308" align="alignnone" width="850"]یخچال ساید برند الکترواستیل یخچال ساید بای ‌ساید برند الکترواستیل

    یخچال‌های سایدبای‌ساید الکترواستیل به لحاظ قیمت در رده دوم گران‌ترین تولیدات این برند قرار دارند. سیستم بدون برفک، صدای بسیار کم، رتبه مصرف انرژی +A، گردش هوا، آبسردکن و یخساز اتوماتیک از قابلیت‌های یخچال‌های ساید برند الکترواستیل محسوب می‌شوند.

    یخچال‌های ساید این برند حدود ۱۰۰ کیلو وزن و ۵۶۵ لیتر ظرفیت دارند. برای خرید یخچال‌های ساید بای ‌ساید برند الکترواستیل باید بین ۲۳ تا ۲۵ میلیون بپردازید.

    نقاط قوت

    • استفاده از موتور پرقدرت ایتالیایی
    • صدای کم موتور
    • طراحی مناسب

    نقاط ضعف

    • قیمت نسبتا بالا

    فهرست قیمت جدیدترین یخچال‌‌های الکترواستیل

    جمع‌بندی راهنمای خرید برند الکترواستیل

    در این مقاله تلاش کردیم تا بدون هیچ‌گونه جانبداری دید مناسبی از برند الکترواستیل و محصولات آن به شما ارائه دهیم. نکته مهم این است که قبل از خرید محصولات برند الکترواستیل یا هر برند ایرانی دیگر، حتما با چند تعمیرکار مشورت کنید تا بتوانید با دید مناسب و درست، انتخابی ایده‌آل داشته باشید. نکته مهمی که در شرایط فعلی بازار ایران باید مدنظر قرار دهید این است که خرید از برندهای خارجی، به‌دلیل واردات از مبادی غیررسمی چندان گزینه ابده‌آلی به‌نظر نمی‌رسد و ممکن است درصورت ایراد فنی، برای تعویض قطعات یا تعمیر به مشکل برخورد کنید. اما خرید از برندهای ایرانی این امکان را به شما می‌دهد که از خدمات پس‌ازفروش داخلی استفاده کنید و در پیدا کردن قطعات مشکلی نداشته باشید. تجربه شما در استفاده از برند الکترواستیل چیست؟ اگر تجربه‌ای در استفاده از این برند ایرانی دارید، با ما و کاربران درجه به‌اشتراک بگذارید تا به سایر خوانندگان در تجربه خریدی ایده‌آل کمک کرده باشید. [see_also]44195[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید