کتاب‌های دانشگاهی را از چه سایتی تهیه کنیم؟

کتاب‌های دانشگاهی را از چه سایتی تهیه کنیم؟
راهنمای مطالعه

    همه افراد بازار کتاب و فروشگاه‌های کتب درسی و دانشگاهی انقلاب را به خوبی می‌شناسند. بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان برای خرید کتب آموزشی به این منطقه از تهران مراجعه می‌کنند. یکی از مشکلات اساسی در هنگام جستجو برای خرید کتب آموزشی لازم، نایاب بودن و سختی در یافتن کتاب‌ها است. ترافیک، نایاب بودن کتب و کمبود وقت و انرژی باعث شده بسیاری از مخاطبین که خرید آنلاین را ترجیح می‌دهند با پرسش کتاب‌های دانشگاهی را از چه سایتی تهیه کنیم مواجه شوند. در ادامه این مقاله قصد داریم به توضیح و پاسخ این پرسش بپردازیم.

    خرید اینترنتی کتاب؛ صرفه‌جویی در هزینه و زمان

    بستر اینترنت باعث شده تا خرید آنلاین بسیاری از کالاها امکان‌پذیر شود. سفارش کتاب دانشگاهی به صورت آنلاین یکی از مواردی است که دسترسی آسان به منابع آموزشی را برای دانشجویان و دانش‌آموزان فراهم کرده است. صرفه‌جویی در زمان، دسترسی آسان به منابع درسی و مشاهده قیمت‌های مناسب از مواردی هستند که اهمیت خرید آنلاین را بیش از پیش بالا می‌برند. در ادامه برخی از دلایل خرید اینترنتی کتاب را به صورت جامع و کامل بررسی می‌کنیم.

    مقایسه قیمت در فروشگاه‌های آنلاین کتاب

    قبل از اینکه به پرسش کتاب های دانشگاهی را از چه سایتی تهیه کنیم پاسخ دهیم باید درباره مزیت خرید آنلاین کتاب صحبت کنیم. یکی از مهم‌ترین دلایل برای خرید آنلاین کتاب را می‌توان امکان مقایسه قیمت دانست. فروشگاه‌های حضوری غالبا امکان مقایسه قیمت را برای خریداران به دلیل کمبود منابع و نشرهای در دسترس فراهم نمی‌کنند. به عنوان مثال کتاب های رشته هنر را می‌توان از مواردی دانست که بسیاری از دانشجویان را از نظر قیمت هنگام خرید به دردسر می‌اندازند. کتاب‌های این رشته تحصیلی غالباً توسط ناشران کمی ارائه می‌شوند و قیمت‌های متفاوتی دارند. با مراجعه به فروشگاه آنلاین کتاب می‌توان منبع درسی مورد نظر از نشرهای متفاوت را با یکدیگر مقایسه کرد.

    صرفه‌جویی در زمان؛ عاملی تاثیرگذار در دنیای پرمشغله امروزی

    فروشگاه‌های فیزیکی به صورت 24 ساعته فعالیت نمی‌کنند و به همین دلیل نمی‌توان در هر زمانی برای خرید کتاب به آن‌ها مراجعه کرد. همچنین با مراجعه حضوری به فروشگاه به دلیل ترافیک یا تداخل در زمان‌بندی روزانه، ممکن است زمان مفید روز خود را از دست بدهیم. فروشگاه آنلاین کتاب همیشه در دسترس است و خریدار در هر زمان امکان مشاهده و خرید محصولات مورد نظر را دارد.

    بهره‌گیری از تخفیف‌ها در فروشگاه آنلاین کتاب

    یکی از مشکلات دانشجویان مربوط به گران بودن قیمت کتاب‌ها است. با افزایش قیمت کاغذ قطعا ناشران هزینه بیشتری را روی جلد کتاب درج می‌کنند. به همین دلیل در خرید حضوری بسیاری از تخفیف‌های درج شده روی کتاب‌ها به دلیل تقاضای بالا سریعاً به اتمام می‌رسند. کتابهای رشته انسانی را می‌توان از نمونه‌های بارز قیمت‌گذاری بالا دانست. این کتاب‌ها به دلیل چاپ توسط تعداد کمی از ناشران، قیمت‌های بالایی دارند. در صورت خرید آنلاین کتاب می‌توان از تخفیف‌ها در سریعترین زمان مطلع شد.

    مشاهده و مقایسه انواع کتاب‌ها به صورت یکجا

    در خرید حضوری اگر دانشجو بخواهد چند کتاب تحقیقاتی یا درسی را تهیه کند، احتمالاً باید به فروشگاه‌های متعددی مراجعه کند. از مزایای فروشگاه آنلاین کتاب می‌توان به قابلیت مشاهده انواع کتاب‌ها اشاره کرد. دانشجویان می‌توانند کتابی با سرفصل‌های مورد نیازشان را به راحتی در سایت جستجو کرده و آن را تهیه کنند.

    ارتباط با پشتیبانی در صورت اشکالات چاپی

    حتما برای هر دانشجویی پیش آمده که بعد از خرید کتابی متوجه چاپ کمرنگ یا به هم ریخته برخی صفحات آن شده باشد. اگر از فروشگاه آنلاین کتابی را خریداری کنید دیگر نیازی به بازگشت تا کتابفروشی و تعویض نیست. صرفا با برقرار تماس با بخش پشتیبانی می‌توان کتاب را مرجوع و چاپ دیگری را دریافت کرد.

    کمبود برخی کتاب‌ها دردسر فعلی دانشجویان

    بسیاری از دانشحویان به خصوص افرادی که در ترم‌های بالاتر مشغول به تحصیل هستند باید کتاب‌ها تخصصی رشته خود را تهیه کنند. کتاب‌های تخصصی اکثراً به زبان انگلیسی هستند یا منابع فارسی آن‌ها توسط ناشران کمی به چاپ رسیده‌اند. در این شرایط کمبود کتاب از مشکلات پیش روی دانشجویان است.

    فروشگاه‌های آنلاین کتاب متعددی از جمله مارکاکتاب با در اختیار داشتن مجموعه کاملی از کتب تخصصی دانشگاهی این معضل را برطرف کرده‌اند. مارکاکتاب علاوه بر در اختیار داشتن مجموعه کامل کتب درسی، امکان ارسال آن را در سریعترین زمان فراهم کرده است.

    خرید کتاب دانشگاهی دست دوم؛ انتخابی درست!

    کتاب‌های دانشگاهی در طی سال‌ها تغییر چندانی ندارند، مگر آنکه جهشی ناگهانی در منابع دخیل در آن کتاب رخ دهد. همین موضوع باعث شده، دانشجویان به خرید کتاب دانشگاهی دست دوم روی آورند.

    از دلایل دیگر خرید کتاب دانشگاهی دست دوم می‌توان به گرانی یا کمبود منبع مورد نظر اشاره کرد. البته اینکار مزایایی همچون حفظ محیط زیست را نیز در بر دارد. البته کتاب دست دوم که به خوبی نگه‌داری شده باشد به سختی یافت می‌شود.

    مارکا کتاب، بهترین مرجع خرید آنلاین کتاب‌های دانشگاهی

    با گسترش بستر اینترنت فروشگاه‌های زیادی، امکان خرید آنلاین کتاب را فراهم کردند. در این میان فروشگاه‌هایی بودند که کتب دانشگاهی را با قیمت مناسب و بهترین چاپ ارائه دادند. در پاسخ به پرسش کتاب های دانشگاهی را از چه سایتی تهیه کنیم باید بگوییم، مارکا کتاب توانسته با ارائه کتاب‌های درسی و دانشگاهی نیاز بسیاری از دانشجویان را برای دسترسی به منابع آموزشی فراهم کند. این فروشگاه سعی بر ارائه کتب با قیمت رقابتی را داشته تا سهم مناسبی از بازار را کسب کند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت markaketab.com مراجعه یا با شماره ۰۲۱۶۶۴۰۰۴۰۰ تماس بگیرید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید