۱۰ مدل از بهترین لیزرهای مو خانگی در ایران

۱۰ مدل از بهترین لیزرهای مو خانگی در ایران
راهنمای مطالعه

    رهاشدن از دست موهای زائد موضوع مهمی برای بیشتر افراد است. خرید وسیله‌ای که این کار را در خانه ممکن می‌کند، بسیار فکر خوبی به نظر می‌رسد. در این مقاله، ۱۰ مدل از بهترین لیزر خانگی در ایران را معرفی کرده‌ایم.

    بهترین لیزرهای خانگی در ایران را می‌شناسید؟

    مراکز معتبر زیادی وجود دارند که با دستگاه‌های حرفه‌ای اقدام به لیزر موهای زائد می‌کنند. برخی ترجیح می‌دهند که به این مراکز مراجعه کنند. اما باید بدانید که راه‌های دیگری هم برای مقابله با موهای اضافی وجود دارد. شما می‌توانید دستگاه‌های لیزر خانگی را تهیه کنید و از آنها در منزل بهره ببرید. پیش از این ارزش خرید و کارایی کلی لیزر خانگی را بررسی کرده بودیم.

    در این مقاله، ۱۰ مدل از بهترین لیزر خانگی را معرفی کرده‌ایم که مورد استقبال مشتریان ایرانی قرار گرفه‌اند. ترتیب معرفی این لیزرها در متن پیش رویتان، براساس قیمت است و از گران‌ترین به ارزان‌ترین مرتب شده‌اند.

    ۱. لیزر موهای زائد VGR مدل V-717

    ption id="attachment_48656" align="aligncenter" width="850"]بهترین لیزر خانگی بهترین لیزر خانگی VGR

    نخستین موردی که در فهرست بهترین لیزر خانگی معرفی می‌کنیم، گران‌ترین مورد هم است. قیمت لیزر وی‌جی‌آر در حدود ۴ میلیون و ۹۰۰هزار تومان است (بهار ۱۴۰۱). این لیزر در بازار ایرانی طرفدار دارد و خوب به‌فروش می‌رسد. اما چرا؟

    ویژگی‌ها

    • تکنولوژی اصلاح: لیزر نوری
    • منبع تغذیه: برق خانگی با سیم
    • قابلیت‌های جانبی: مجهز به عینک و فیلتر ایمنی، دارای ۳ لامپ برای جوان‌سازی، رفع موهای زائد و خنک‌سازی

    این دستگاه لیزر خانگی در مقابل آب مقاوم است و امکان تنظیم تابش آن به شکل دستی و اتوماتیک هم وجود دارد. یادتان باشد که به ازای هر ۲۵ دقیقه‌ای که وسیله کار می‌کند، باید ۱۰ دقیقه به آن استراحت بدهید و بعد مجدداً شروع به کارکردن کنید.

    نظرات مشتریان قبلی

    شات‌های زیاد و سریع از جمله مزایایی است که خریداران قبلی این لیزر برای آن نام برده‌اند. امکان خنک‌کنندگی پوست پس از اصلاح هم از شاخصه‌های جذاب وسیله برای مشتریان قبلی‌اش بوده است.

    فهرست پرفروش‌ترین لیزر موهای زائد

    ۲. لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T011C ULTRA

    بهترین لیزرهای خانگی

    لسکلتون از برندهای معتبری است که محصولات مطلوبی برای اصلاح تولید می‌کند. یکی از شاخصه‌های این محصول، وجود سیستم خنک‌کنندگی آن است. وجود چنین امکانی در دستگاه لیزر مانع از آن می‌شود که درد و سوزش به فرایند اصلاح راه پیدا کند. این مدل از بهترین لیزر خانگی حدود ۴ میلیون و ۶۰۰هزار تومان قیمت دارد. البته این قیمت متعلق به بهار ۱۴۰۱ است.

    ویژگی‌ها

    • تکنولوژی اصلاح: لیزر نوری
    • منبع تغذیه: برق خانگی با سیم
    • قابلیت‌های جانبی: قابلیت تنظیم سرعت تابش نور، مجهز به عینک مخصوص

    اگر با برنامه‌ای منظم و طبق دستورالعمل استفاده از این وسیله از آن استفاده کنید، ظرف مدت معقولی نتایج خوبی خواهید گرفت. اما اجازه بدهید که ببینیم خریداران قبلی‌اش چه نظراتی دارند.

    نظرات مشتریان قبلی

    خریداران قبلی بهترین لیزر خانگی لسکلتون معتقدند که در طول یک تا دو ماه استفاده، نتایج خوبی از آن دیده‌اند. ساده‌بودن عملکرد وسیله هم یکی دیگر از مزایایی است که باعث شده در فهرست بهترین لیزرهای خانگی قرار بگیرد.

    ۳. لیزر موهای زائد مارسکی مدل MS-6999

    لیزر خانگی

    مارسکی هم برند پرفروش دیگری است که می‌خواهیم در این بخش برایتان معرفی کنیم. این وسیله تعداد شات‌های قابل‌توجهی در حدود ۴۰۰هزار واحد دارد. بنابراین، اگر در خانواده قصد استفاده از این لیزر را دارید، مشکلی وجود ندارد. در واقع، چند نفر می‌توانند از آن استفاده کنند. قیمت این مدل از بهترین لیزر خانگی حدود ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان است.

    ویژگی‌ها

    • تکنولوژی اصلاح: لیزر نوری
    • منبع تغذیه: برق خانگی با سیم
    • قابلیت‌های جانبی: قابلیت تنظیم سرعت تابش نور، مجهز به عینک مخصوص

    نظرات مشتریان قبلی

    خریداران قبلی محصول از آن رضایت داشته‌اند. آنها هم معتقدند که اگر بناست از لیزرهای خانگی استفاده کنید، نباید انتظار داشته باشید که در کوتاه‌مدت و خیلی سریع نتیجه‌ای ایدئال به‌دست بیاورید. بنابراین، با این پیش‌زمینه، از لیزر مارسکی هم رضایت خواهید داشت. [related]6752[/related]

    ۴. لیزر موهای زائد لسکلتون مدل T011C

    لیزرهای خانگی

    از برند لسکلتون محصول دیگری هم در این فهرست داریم که نسبت به مورد قبلی ارزان‌تر است. قیمت این محصول در بهار ۱۴۰۱، حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. این لیزر خانگی ۵ سطح قدرت مختلف دارد و می‌توانید آن را برای اصلاح، بنا به میزان لطافت، نوع و رنگ پوستتان تنظیم کنید.

    ویژگی‌ها

    • تکنولوژی اصلاح: لیزر نوری
    • منبع تغذیه: برق خانگی با سیم
    • قابلیت‌های جانبی: قابلیت تعوض سری پس از اتمام ۳۵۰ هزار شات، مجهز به عینک، دارای LCD برای نمایش تعداد شات‌ها

    نظرات مشتریان قبلی

    مشتریان قبلی این لیزر معتقدند که باید برای دیدن نتیجه، کمی صبر به خرج بدهید. در کاتالوگ خود محصول هم نوشته شده که برای زدودن کامل موها به دست‌کم ۸ هفته نیاز است. بنابراین اگر دنبال بهترین لیزر خانگی با قیمت مناسب هستید، یک گزینه ایده‌آل برای شماست.

    ۵. لیزر بدن لسکلتون مدل T-009i

    لیزر خانگی

    باز هم می‌خواهیم محصول دیگری از برند لسکلتون را به شما معرفی کنیم. مدل T-009i هم در میان پرطرفدارهاست. این محصول حدود ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بهار ۱۴۰۱ به‌ فروش می‌رسد. این مدل از بهترین لیزر خانگی لسکلتون برای ۵ نوع پوست مختلف ساخته شده است.

    ویژگی‌ها

    • تکنولوژی اصلاح: لیزر نوری
    • منبع تغذیه: آداپتور برق
    • قابلیت‌های جانبی: دارای ۵ سطح شدت نور قابل تنظیم، مجهز به سیستم خنک‌کننده هوشمند، عینک ایمنی

    نظرات مشتریان قبلی

    خریداران قبلی این لیزر خانگی از آن راضی بوده‌اند و می‌گویند که برای موهای نازک به‌سرعت اثرگذاری خودش را نشان می‌دهد. البته دقت کنید که مشتریان قبلی به‌طور منظم و با برنامه‌ای دقیق از این وسیله استفاده می‌کرده‌اند.

    بهترین دستگاه‌های لیزر مو لسکلتون

    ۶. لیزر بدن خانگی لسکلتون مدل T-006

    بهترین لیزرهای خانگی

    دوباره یکی از محصولات لسکلتون را در اینجا آورده‌ایم. دلیل این است که برند مذکور هم محصولات خوبی تولید می‌کند و هم قیمت‌هایش معقول و مقرون‌به‌صرفه‌تر از گزینه‌های دیگر بازار هستند. این مدل از محصولات لسکلتون هم با ساختار ارگونومیکی که دارد در دسته پرفروش‌ها قرار می‌گیرد.

    ویژگی‌ها

    • تکنولوژی اصلاح: لیزر نوری
    • منبع تغذیه: آداپتور برق
    • قابلیت‌های جانبی: مجهز به سنسور تشخیص رنگ پوست،‌ قابلیت از بین‌بردن جوش و آکنه

    نظرات مشتریان قبلی

    مشتریان قبلی این لیزر می‌گویند که اگر به‌درستی از آن استفاده شود و در ضمن، صبر و تحمل برای دیدن نتیجه مطلوب هم داشته باشید از وسیله راضی خواهید بود. اگر شما هم خواهان خرید هستید، باید حدود ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان هزینه کنید. این قیمت مربوط به فروردین ۱۴۰۱ است.

    ۷. لیزر موهای زائد مدل A110

    بهترین لیزر خانگی

    به سراغ یکی دیگر از برندهای خوب لیزر خانگی می‌رویم. از لسکلتون‌ها به‌اندازه کافی گفتیم. این مدل از لیزرهای خانگی در دیجی‌کالا هم به فروش می‌رسد و قیمت آن حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است. این مورد از بهترین لیزر خانگی ۶۰۰هزار شات دارد و طراحی ارگونومیکش باعث می‌شود که کارکردن با آن ساده باشد.

    ویژگی‌ها

    • تکنولوژی اصلاح: لیزر نوری
    • منبع تغذیه: آداپتور برق
    • قابلیت‌های جانبی: قابلیت تنظیم سرعت، همراه با عینک ایمنی

    نظرات مشتریان قبلی

    کسانی که قبلا از این محصول استفاده کرده‌اند از کیفیت نسبت به قیمت راضی‌اند. آنها نکته مهم دیگری هم مطرح کرده‌اند. چه نکته‌ای؟ ظاهراً شرکت فروشنده این دستگاه خدمات پس از فروش خوبی دارد و ضمانت‌نامه‌اش هم بسیار معتبر است. تصاویر و مشخصات بیشتر از این محصول

    ۸. لیزر موهای زائد کیومل مدل 301

    بهترین لیزرهای خانگی

    کیومل هم برند دیگری است که به واسطه عرضه محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب، در لیست بهترین لیزر خانگی جایی برای خود دست و پا کرده. این دستگاه حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است (فروردین ۱۴۰۱) و ویژگی‌های قابل‌اعتنایی مانند قابلیت تنظیم شدت تابش نور در ۵ سطح دارد.

    ویژگی‌ها

    • تکنولوژی اصلاح: لیزر نوری
    • منبع تغذیه: برق خانگی
    • قابلیت‌های جانبی: قابلیت تنظیم شدت تابش، قابلیت تنظیم سرعت و عملکردها به‌طور خودکار و دستی

    نظرات مشتریان قبلی

    اگر موهای زائدتان نازک و اندک است و می‌توانید چند ماه مستمر صبر کنید تا نتیجه بگیرید در میان مشتریان راضی قرار خواهید گرفت. در غیر این صورت، شاید بهتر باشد که برای رفع موهای زائد خود به مراکز حرفه‌ای با تجهیزات قوی مراجعه کنید.

    تصاویر و مشخصات بیشتر از این محصول

    ۹. لیزر موهای زائد اومیت مدل T-006i

    بهترین لیزر خانگی

    کم‌کم به موارد مقرون‌به‌صرفه‌تر فهرست بهترین لیزرهای خانگی می‌رسیم. این مدل از برند اومیت هم پرفروش است و ویژگی‌های خوبی دارد. شدت تابش این لیزر قابل‌تنظیم است و ممارست در استفاده از آن نتایج خوبی دارد.

    ویژگی‌ها

    • تکنولوژی اصلاح: لیزر نوری
    • منبع تغذیه: آداپتور برق
    • قابلیت‌های جانبی: قابلیت جوان‌سازی و رفع چین‌وچروک، دارای عینک ایمنی

    نظرات مشتریان قبلی

    خریداران قبلی بهترین لیزر خانگی اومیت معتقدند که اگر صبر و حوصله به خرج بدهید، نتایج خوبی از استفاده از آن دریافت خواهید کرد. دقت‌کردن به شیوه درستِ استفاده، راهکاری است که حتما برای بهینه‌کردن خروجی کار باید در نظر داشته باشید.

    ۱۰. لیزر موهای زائد اینفیس مدل ZH-01D

    بهترین لیزر خانگی

    آخرین و ارزان‌ترین گزینه این فهرست هم از برند اینفیس است. برای خرید این دستگاه لیزر خانگی باید حدود ۲ میلیون و ۹۰ هزار تومان هزینه کنید. البته این قیمت متعلق به بهار ۱۴۰۱ است.

    ویژگی‌ها

    • تکنولوژی اصلاح: لیزر نوری
    • منبع تغذیه: آداپتور برق
    • قابلیت‌های جانبی: تنظیم شدت نور دستگاه متناسب با پوست، دارای حالات اصلاح مختلف برای نواحی گوناگون بدن، مجهز به فیلتر اپتیکال برای افزایش ایمنی

    نظرات مشتریان قبلی

    با بررسی نظرات مشتریان قبلی این لیزر می‌توان به این نتیجه رسید که به‌طور متوسط، خروجی خوبی دارد.

    جدیدترین دستگاه‌‌های لیزر مو در ایران

    جمع‌بندی فهرست بهترین لیرز خانگی

    باید دقت کنید که مقوله لیزرکردن موهای زائد برای همه نتایج یکسانی ندارد. واقعیت این است که جنس و تعداد موها و نوع پوست هر فرد از عوامل اثرگذار در فرایند اصلاح هستند. سعی کردیم که از میان محصولات بازار ایرانی، شما را با بهترین لیزر خانگی آشنا کنیم. این موارد از گزینه‌هایی هستند که قیمت زیر ۵ میلیون تومان دارند، اما به واسطه کیفیت و کارایی مناسب بین مشتریان با استقبال مواجه شده‌اند. نظر شما در مورد استفاده از لیزر خانگی چیست؟ تجربه استفاده از این موارد معرفی شده در فهرست بهترین لیزر خانگی را دارید؟ [see_also]11646[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید