معرفی ۵ فروشگاه ساز محبوب در سال ۲۰۲۲

معرفی ۵ فروشگاه ساز محبوب در سال ۲۰۲۲
راهنمای مطالعه

    شما یک طرح تجاری عالی دارید و به اعتبار خود توجه ویژه‌ای دارید. اکنون تنها چیزی که نیاز دارید یک وب سایت جذاب برای فروشگاهتان است تا محصولات خود را در سراسر کشور به فروش برسانید. بسیاری از سازندگان وب سایت وجود دارند که می توانند به شما در راه‌اندازی فروشگاه آنلاین کمک کنند، اما انتخاب بهترین آنها می‌تواند برای شما کمی دشوار باشد.

    بهترین ابزارهای سازنده وب سایت به شما راه حل کاملی برای قرار دادن محصولات به صورت آنلاین و بازاریابی آنها برای مشتریان در منطقه شما یا در سراسر کشور می‌دهند. شما باید ویژگی‌ها و عناصری که برای ایجاد یک وب سایت جذاب به آن نیاز دارید را در وهله اول مشخص نمایید.

    ۵ فروشگاه ساز محبوب در سال ۲۰۲۲

    NopCommerce

    ناپ کامرس یکی از محبوب‌ترین فروشگاه سازهای قدرتمند بر اساس تکنولوژی‌های مایکروسافت است که مبتنی بر زبان ASP.NET میباشد. این فروشگاه ساز با تجربه ۱۲ ساله خود بیش از ۶۰ هزار فروشگاه فعال در ۴۰ کشور جهان را دارد. بر اساس آماری که خود سایت ناپ کامرس منتشر کرده؛ این فروشگاه ساز بیش از سه میلیون بار از مخزن خود ناپ کامرس دانلود شده که رقم قابل توجهی است.

    با استفاده از ناپ کامرس می‌توانید فروشگاه های آنلاین نظیر فروشگاه‌های زیر ایجاد کنید:

    کسب و کار کوچک و متوسط

    به سرعت فروشگاه آنلاین خود را با قابلیت های داخلی فروشگاه ساز ناپ کامرس ایجاد کنید:

    ادغام با خدمات پرداخت و حمل و نقل

    مدیریت انبار

    ابزارهای بازاریابی و سئو

    و فروشگاه های موبایل پسند (Responsive)

    کسب و کار سازمانی

    از عملکرد چند فروشنده و چند فروشگاهی (B2B و B2C) استفاده کنید. حداکثر مزیت را از عملکرد در سطح سازمانی دریافت کنید. ادغام آسان و فرصت‌های سفارشی سازی بی حد و مرز.

    تجارت جهانی

    یک سیستم منعطف متناسب با خواسته های شما:

    پشتیبانی از چندین ارز و چندین زبان مختلف

    حمایت از مالیات‌ها و قوانین منطقه‌ای

    مدیریت چندین فروشگاه بین المللی

    ادغام با خدمات و تامین کنندگان محلی

    برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود از طریق ناپ کامرس می‌توانید از نمایندگی رسمی آن یعنی ناپ شاپ استفاده نمایید و طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به این شرکت بسپارید.

    Wix

    اگر قصد دارید وب سایت فروشگاه آنلاین خود را در Wix میزبانی کنید، چندین گزینه برای ایجاد آن خواهید داشت. علاوه بر ابزار کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) Wix طیف وسیعی از قالب‌های فروشگاهی را ارائه می‌دهد. چه یک فروشگاه آنلاین مانند گل فروشی، یک فروشگاه لباس یا حتی یک جواهرات فروشی را می‌خواهید راه اندازی کنید، در ویکس قالب متناسب با نیاز خود را پیدا خواهید کرد.

    با ایجاد فروشگاه اینترنتی در ویکس می توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

    ۲۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی

    پهنای باند نامحدود

    کوپن‌های تبلیغاتی ۳۰۰ دلاری

    برنامه‌های کاربردی برای ارتقاء وب سایت و ایجاد فرم

    Wix همچنین طیف گسترده‌ای از برنامه ها را در اپ استور ارائه می‌دهد که می‌توانند به شما کمک کنند ویژگی‌هایی را به وب سایت خود اضافه کنید و فروش سایت خود را افزایش دهید. به عنوان مثال، می‌توانید استفاده از PayPal، چت زنده، فرم‌ها و سایر ویژگی‌های استاندارد را در نظر بگیرید. برخی از برنامه‌های دیگری که می‌توانند به شما در افزایش فروش کمک کنند عبارتند از:

    قلاب بازدیدکننده - تبلیغات مشتری را نشان دهید

    نقشه های فروشگاه - در صورت داشتن نقشه، لوکیشن و مسیرهای فروشگاه شما را ارائه می‌دهد

    باشگاه تولد - برنامه‌های وفاداری برای مشتریان ایجاد کنید

    نمایش اسلاید چشمگیر - محصولات به یاد ماندنی را با عبارات و گرافیک های جذاب به نمایش بگذارید.

    توجه داشته باشید که برای فروش محصولات در Wix، باید در تجارت الکترونیک یا برنامه VIP آنها ثبت نام کنید. سایر بسته‌ها امکانات فروشگاه‌های آنلاین را ارائه نمی‌دهند.

    تنها اشکال بزرگ استفاده از Wix نسبت به سایر فروشگاه سازها این است که آنها کد پیشرفته وب سایت را قفل می‌کنند. اگر نیاز به تغییر گزینه‌هایی دارید که در سازنده وب ‌سایت یا برنامه‌ها موجود نیستند، مانند رنگ‌های هدف خاص یا ویرایش پیشرفته تصویر، این شانس را نخواهید داشت.

    Woocommerce

    اگر می‌خواهید کنترل بیشتری بر وب سایت فروشگاه خود داشته باشید، ووکامرس ممکن است برای شما مناسب‌تر باشد. این افزونه ووکامرسی بزرگترین تنوع قالب جهان را با تعداد زیادی قالب فروشگاهی به راحتی ارائه می‌دهد. قالب‌های متنوع برای هر فروشگاهی که قصد راه اندازی آن را دارید وجود دارد.

    همچنین می‌توانید افزونه های وردپرس را برای تمام مزایای زیر پیدا کنید:

    چت زنده

    گردونه خرید

    ادغام با کارت‌های اعتباری، زرین پال و کیف پول‌های الکترونیکی

    ماشین حساب مالیات فروش

    ماشین حساب حمل و نقل

    ایجاد کارت‌های هدیه

    نمایشگاه محصولات اختصاصی

    اما بزرگترین نقص وردپرس داشتن حجم زیاد آن برای سایت های فروشگاهی است که سرعت سایت را کاهش می‌دهد.

    به این دلیل نمی‌توانید از وردپرس در سایت‌های فروشگاهی بزرگ استفاده کنید.

    Weebly

    برای کسانی که با Wix آشنا هستند، Weebly شبیه به آن نظر می‌رسد و یک ابزار کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) و قالب های قابل تنظیم را ارائه می‌دهد. فروشگاه ساز ویبلی قالب‌های زیادی دارد که به طور خاص برای فروشگاه های کوچک طراحی شده‌اند. Weebly همچنین دارای یک مرکز برنامه است که در آن می‌توانید نرم افزارهای زیادی برای سفارشی کردن فروشگاه خود پیدا کنید.

    یکی از دلایل انتخاب Weebly نسبت به سایر سازنده‌های وب سایت، ویژگی‌های بهتر تجارت الکترونیک آن برای فروش است. Weebly یک سبد خرید کاملاً یکپارچه در پلتفرم‌های تجارت الکترونیک و همچنین امکان پذیرش پرداخت از درگاه های مختلف را فراهم می‌آورد.

    تمام بسته‌های پولی Weebly به شما امکان می‌دهد محصولات خود را از وب سایت بفروشید. پکیج استارتر برای کسانی که ده محصول یا کمتر دارند مناسب است، در حالی که پکیج حرفه ای شما را قادر می سازد تا حداکثر 25 محصول را بفروشید.

    Site 123

    Site123 به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت یک فروشگاه اینترنتی کوچک بسازید، اما برخی از گزینه‌های طراحی ممکن است در مقایسه با آنچه که از سازندگان دیگر دریافت می‌کنید محدود باشد. پس‌زمینه‌ها و قالب‌های Site123 راهی سریع برای دستیابی به فروشگاه آنلاین ارائه می‌کنند، اما به اندازه پلتفرم‌های دیگر برای فروشگاه‌های کوچک‌ تر قالب یا همان تم ارائه نمی‌دهد. بهترین گزینه شما این است که پس‌زمینه یا قالب فروشگاه اینترنتی را پیدا کنید که به بهترین وجه با طرح شما مطابقت داشته باشد و آن را با محصولات و عکس‌های خود سفارشی سازی کنید. Site123 از طیف گسترده‌ای از افزونه های جانبی پشتیبانی می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که وب سایت خود را به دلخواه شخصی سازی کنید. جایی که می‌توانید ویژگی‌ها و عناصری مانند چت زنده، سفارشی‌سازی تصویر، گالری محصولات و موارد دیگر را اضافه کنید. یکی از مزیت هایی که Site123 را نسبت به دیگر فروشگاه سازها متمایز می کند این است که این فروشگاه ساز از ترجمه سایت برخوردار است. برای چند زبانه شدن می‌توانید سایت را به بیش از ۸۰ زبان ایجاد کنید. این مورد می‌تواند برای سایت‌های فروشگاهی که در آن کاربران به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند ایده‌آل باشد.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید