ژل رویال اصل کجا بخرم؟ نکات مهم قبل خرید

ژل رویال اصل کجا بخرم؟ نکات مهم قبل خرید
راهنمای مطالعه

    سوال بسیاری از افرادی که به خواص ژل رویال پی برده‌اند این است که حالا ژل رویال اصل از کجا بخرم؟ با ما همراه باشید تا در این باره اطلاعات کاملی به شما بدهیم. ژل رویال محصول زنبور عسل می باشد. زنبورها یا ملکه هستند یا نر و یا کارگر. بهتر است بدانید که زنبور کارگر، ژل رویال را تولید خواهد کرد. محققان دوز پروتئین موجود در ژل و روش مصرف آن را تغییر داده‌‌اند. خرید این محصول، کاری تخصصی می‌باشد. شما می‌توانید با رعایت این نکات در زمان خرید محصولی با کیفیت که قیمتی مناسب دارد را تهیه نمایید.

    برداشت و نگهداری ژل رویال

    در صورتی که ژل رویال را پس از استخراج منجمد نکنید، بسیاری از خواص آن به مرور از بین خواهد رفت. همین موضوع سبب شده تا بلافاصله بعد از استخراج، آن را منجمد کنند. ممکن است تصور کنید که منجمد کردن این ژل روشی آسان است. اما به دلیل اینکه ژل را مستقیم از کندو خارج می‌کنند، منجمد نمودن آن کار چندان آسانی نیست.

    پس از استخراج نمودن ژل رویال مقدار زمانی که میشود از آن نگهداری کرد، به شرح زیر است:

    مکان نگهداریمدت زمان 
    داخل کندو5 روز
    خارج از کندو در دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتیگرادچند دقیقه کوتاه
    داخل یخچال در دمای ۳ تا ۵ درجه۶ ماه

    دوز مصرف

    مقدار استانداردی که جهت مصرف ژل رویال پیشنهاد می‌شود، ۱ تا ۵ گرم در روز به مدت یک تا سه ماه است. پس از این زمان، بایستی به مدت ۱۰ روز تا یک ماه، مصرف آن را متوقف نمایید.

    پیشنهاد می‌شود ژل را به صورت ناشتا و پانزده دقیقه قبل از مصرف غذا استفاده نمایید. گاهی اوقات لازم است، دوز بالاتری از آن را برای زمان کوتاه‌تری استفاده کرد. در این موارد باید مدت زمان توقف مصرف ژل طولانی تر شود.

    خواص ژل رویال

    مواد اصلی تشکیل دهنده ژل رویال پروتئین، کربوهیدرات و چربی‌ها است. وجود مقدار زیادی مواد بسیار مفید در این ماده برای بدن، سبب شده است تا این روزها بازار خرید و فروش این ژل رواج زیادی پیدا کند. از این ژل جهت درمان بیماری هایی همانند پوکی استخوان استفاده می‌شود. این ژل نوعی مکمل تغذیه نیز به حساب می‌آید.

    رنگ ژل رویال به طور طبیعی زرد مایل به سفید می‌‌باشد. وجود مقدار زیادی کلاژن در این ماده سبب شده است تا از آن برای درمان و ارتقای کیفیت پوست و مو استفاده شود. این ماده در طب سنتی همچنین طب جدید دارای جایگاهی بسیار ویژه ای است. وجود انواع ویتامین‌های محلول در آب همچنین بسیاری از مواد معدنی سبب محبوبیت این ژل برای درمان های سنتی شده است. از دیگر خواص این ژل می توان به خاصیت آنتی بیوتیکی آن اشاره کرد.

    مواد تشکیل دهنده ژل رویال

    مواد تشکیل دهنده ژل رویال عبارتند از: کربوهیدرات، پروتئین، چربی ها، ویتامین های گروه B و مواد معدنی می‌باشند. وجود پروتئین ها و اسیدهای چرب منحصر به ‌فرد در این ژل سبب شده است تا خواص بسیار زیادی برای سلامت بدن داشته باشد.

    شما می ‌توانید با تجزیه ژل رویال موادی از قبیل موارد زیر را در آن مشاهده کنید:

    • بیشترین مقدار این ژل را آب تشکیل می‌‌دهد.
    • کلاژن در این ژل موجود می‌باشد.
    • کربوهیدرات ها یکی دیگر از ماده تشکیل دهنده این ژل است.
    • پروتئین در ژل رویال وجود دارد که بخش اصلی آن پروتئین آلبومین و گلوبین می‌باشد.
    • دو نوع اسید آمینه موجود که یکی نوع ضروری و دیگری نوع غیر ضروری است. در داخل این ژل ۸ اسید آمینه ضروری وجود دارد.
    • در حقیقت HAD10 یک نوع اسید چرب غیر اشباع می‌باشد و بسیار مهم است. این اسید چرب را فقط در ساختار ژل رویال  می توان یافت و خاصیت های فراوانی دارد.
    • شاه انگبین از دیگر مواد تشکیل دهنده این ژل است که دارای خاصیت آنتی بیوتیکی می‌باشد. این ژل به دلیل وجود شاه انگبین در آن خاصیت آنتی بیوتیکی دارد.

    ژل رویال اصل از کجا بخرم؟

    نکته بسیار مهمی که در زمان خرید باید به آن توجه نمایید، نوع ژل رویال می باشد. امروزه انواع مختلفی از این ژل را می توان در بازار یافت. برای نمونه ژل ها را میتوان به صورت ژل رویال خام یا کپسول پودر ( همچنین در کپسول های سافت ژل ) تهیه نمود. هر نوع از این ژل های رویال مزایا و معایب خاص خود را دارند. لازم است در زمان خرید دقت کنید که چه نوع از آنها برای شما مناسب است.

    ژل رویال خام قابل استفاده می‌باشد. اما این نوع ژل ها در دمای بالای صفر درجه سانتیگراد بسیار زود فاسد خواهند شد. این دما ممکن است سبب شود که ژل خام، خواص خود را از دست دهد. در صورت نداشتن شرایط مناسب جهت نگهداری این نوع ژل خرید آن را به شما توصیه نمی‌کنیم.

    در چنین مواردی استفاده از ترکیب عسل با ژل رویال که آن را به صورتی کاملا اصولی تهیه کرده باشند، توصیه می‌شود. دقت کنید این ژل ها به میزان کافی با کیفیت باشند. امکان دارد شما کپسول هایی را خریداری کنید که داخل آنها را با پودر دیگری پر کرده‌اند. تمامی این نکات یاد آور این مسئله است که در زمان خرید باید به اندازه کافی دقت نمایید تا محصول با کیفیت را تهیه کنید.

    برای خرید ژل رویال اصل می‌توانید به زنبورداران محلی که مورد اعتماد هستند مراجعه کنید، همچنین خرید ژل رویال از آهوتا میتواند پیشنهادی مطمئن و قابل اعتماد باشد.

    شرایط نگهداری

    از جمله دلایلی که سبب شده تا این ژل را در دمای منفی ۵ درجه داخل فریزر نگهداری کرد این است که این ژل رطوبت را به خود جذب می ‌کند. رطوبت سبب فاسد شدن آن خواهد شد. همین موضوع سبب شده تا ژل را سریعا منجمد کنند و مانع از فاسد شدن آن شوند. لازم است پودر ژل یا ترکیب آن را در یخچال نگهداری نمود. این ژل باید از حرارت و تابش نور خورشید دور بماند. محیطی با دمای بالا برای آن مناسب نیست.

    امکان دارد به دلیل اینکه مغازه‌دارها شرایط نگهداری مناسب برای ژل را نمی‌دانند،. شما این ژل را با وجود داشتن تاریخ انقضا خریداری کنید، اما خاصیت خود را از دست داده باشد. تعدادی از شرکت ها برای اینکه ژل رویال را با دمای غیر فریزر سالم بماند به آن ماده های نگهدارنده می افزایند. اما باید بدانید که این مواد نگهدارنده سبب از بین رفتن خواص ژل می‌شود. در صورتی که قصد دارید از آن برای مصارف درمانی استفاده کنید بهتر است ژل هایی که دارای مواد نگهدارنده است را خریداری نکنید. این ژل‌های دارای نگهدارنده هیچ خاصیتی ندارند.

    قیمت ژل رویال

    به دلیل نبودن هیچگونه نظارتی بر قیمت‌های ژل رویال، شرکت ها و افراد آن را با هر میزان قیمتی که دوست دارند، به فروش می‌رسانند. ناگفته نماند که این محصول قیمت بالایی دارد. اما نمی توان گفت هر ژله گرانی قطعاً رویال با کیفیت است. توصیه می‌کنیم قبل از خریداری این محصول تحقیق کنید تا محصولی با کیفیت و قیمتی مناسب را خریداری نمایید.

    با وجود اینکه تست ژل رویال می‌تواند در تشخیص میزان کیفیت این ماده کمک شایانی نماید. اما با وجود این، همچنان روش‌های زیادی جهت دور زدن شما موجود است. در واقع سندی برای اطمینان از اصل بودن ژل رویال وجود ندارد. همین موضوع سبب شده تا با وجود برگه آزمایش ژل نمی توان اطمینان داشت که محصول قطعاً با کیفیت است.

    هیچ برگه‌ای برای اطمینان صد در صد از کیفیت محصول وجود ندارد. تنها روش قابل اطمینان جهت خرید ژل با کیفیت، تحقیق و یافتن یک فروشنده یا فروشگاه معتبر مانند آهوتا است. در صورت یافتن همچنین شخصی یا مکانی می توانید محصول خود را با خیال راحت خریداری نمایید. دقت کنید که در زمان خرید اینترنتی ژل، فریب تبلیغاتی که کاملاً غیر واقعی هستند را نخورید. تنها و بهترین راه به دنبال فروشگاه‌های معتبر، برای خرید این محصول خاص بروید.

    جمع بندی

    به دلیل وجود برخی از مواد مفید در ژل رویال، این روزها بازار خرید و فروش این ماده رواج بالایی پیدا کرده است. در نهایت پاسخ ما به سوال ژل رویال اصل از کجا بخرم؟ خرید ژل رویال اصل از ahoota.com است.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید