راهنمای برند ایرانی؛ هر آنچه که درباره ایکس‌ویژن و محصولات آن باید بدانید

راهنمای برند ایرانی؛ هر آنچه که درباره ایکس‌ویژن و محصولات آن باید بدانید
راهنمای مطالعه

    برند ایکس ویژن از تولیدکنندگان برتر لوازم خانگی است که از چند سال قبل نامی برای خود دست پا کرده و به تولید لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزر، تلویزیون لباسشویی می‌پردازد.

    آشنایی با برند ایکس ویژن

    ایکس ویژن

    آیا ایکس ویژن همان مادیران است؟

    صنایع تجاری مادیران از سال ۱۳۴۳ در بازار مشغول به فعالیت است. برند ایکس ویژن (X-Vision) هم از نام‌های تجاری متعلق به همین گروه صنعتی است که تولید محصولات صوتی، تصویری و لوازم خانگی را بر عهده دارد.

    ایکس ویژن چند سال سابقه دارد؟

    در پاسخ به این سوال که ایکس ویژن چند سال قدمت دارد به تاریخی در حوالی اوت سال ۲۰۰۶ می‌رسیم؛ یعنی تابستان سال ۱۳۸۵. در سال ۱۳۹۷ و با ساخت کارخانه بزرگ مادیران تولید لوازم خانگی ایکس ویژن کلید خورد.

    ایکس ویژن ساخت کجاست؟

    لوازم صوتی‌وتصویری و محصولات خانگی برند ایکس ویژن مونتاژ ایران است و جای برندهایی را پُر کرده که بعد از تحریم‌ها یا قیمتشان بالا رفت یا بازار ایران را ترک کردند. کسانی که چندان به محصولات ایرانی خوش‌بین نیستند، باید بدانند که ایکس‌ویژن قطعات محصولاتش را از کشورهای معتبر دیگر وارد می‌کند. در واقع، قطعات از محصولات درجه‌یک چینی تهیه می‌شوند.

    البته خوش‌بینی زیادی نسبت به برندها و محصولات چینی هم در میان مشتریان ایرانی وجود ندارد. حق هم دارند چون تجربه‌های ناخوشایندی داشته‌اند. با این حال، ایکس ویژن از قطعات و محصولاتی از بازارهای چینی استفاده می‌کند که در اصطلاح گرید A یا سطح بالا هستند.

    برند ایکس ویژن برای جلب رضایت مشتریان روی چند جنبه از فعالیت‌هایش تمرکز کرده:

    • قیمت رقابتی
    • ضمانت‌ معتبر
    • خدمات پس از فروش خوب
    • شبکه توزیع و فروشی گسترده.

    خدمات پس از فروش برند ایکس ویژن هم مانند ضمانت‌نامه‌هایش قابل‌اعتناست. محصولات صوتی و تصویری این برند حدود ۲۴ ماه ضمانت دارند و لوازم خانگی‌اش ۳۶ ماه. این مدت در مقایسه با برندهای خارجی مناسب به نظر می‌رسد.

    نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های مختلف ایکس‌ویژن هم در شهرهای گوناگون کشور حاضر هستند. برای همین، دسترسی مشتریان مختلف به محصولات برند ساده و راحت است.

    ایکس ویژن چه محصولاتی دارد؟

    برند ایکس ویژن محصولات متنوعی را تولید می‌کند که شامل موارد زیر می‌شود:

    • تلویزیون
    • ماشین لباسشویی
    • نمایشگر
    • یخچال و فریزر
    • اندروید باکس و گیرنده دیجیتال
    • تبلت
    • دسته بازی

    همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، این محصولات مونتاژ می‌شوند و قطعاتشان از کشور چین به داخل می‌رسد. این روزها که منابع در جهان محدود است و زمان حرف نخست را در طراحی و تولید می‌زند، چنین ایده‌ای جالب به نظر می‌رسد. یعنی دیگر لازم نیست که هر تولیدکننده‌ای از الف تا ی را خودش بسازد و هزینه و زمان زیادی را صرف فرایندهای ساخت کند.

    مشارکت و همکاری‌های بین‌المللی و انتخاب مسیری مانند واردکردن قطعات می‌تواند فکر هوشمندانه‌ای باشد. البته این‌ها به شرطی است که کیفیت در مسیر مونتاژ و ارائه خدمات دیگر مطلوب باشد. ایکس‌ویژن مدعی است که این مسیر را به‌خوبی طی می‌کند.

    تلویزیون ایکس ویژن

    تلویزین‌های ایکس‌ویژن در ۴ دسته‌بندی تولید و به بازار عرضه می‌شوند:

    • تلویزیون 4k ایکس ویژن
    • تلویزیون Full HD ایکس ویژن
    • تلویزیون LED ایکس ویژن
    • تلویزیون هوشمند ایکس ویژن

    این محصولات متنوع در ابعاد و اندازه‌های متنوعی به تولید می‌رسند؛ از ۳۲ تا ۶۵ اینچ. در واقع با نیازسنجی بازار و در نظرگرفتن اصل تنوع، این برند سعی دارد که محصولاتی برای مشتریان مختلف تدارک ببیند و عرضه کند.

    تلویزیون‌های ایکس ویژن از نظر وضوح تصویر،نوع پنل، سیستم صوتی، انواع پورت‌ها و اتصالات بی‌سیم و درنهایت طراحی شرایط ایده‌الی داشته و در فهرست بهترین تلویزیون‌های 4K در ایران قرار دارند. محصولات این شرکت در سری‌ها مختلفی روانه بازار شده‌اند که سری ۸ از بهترین امکانات برخوردار است. در ادامه یکی از تلویزیون‌های پرفروش این برند را معرفی می‌کنیم.

    تلویزیون ایکس ویژن مدل 43XC630

    ption id="attachment_49143" align="aligncenter" width="850"]تلویزیون ایکس ویژن تلویزیون ایکس ویژن
    این تلویزیون Full HD از پرفروش‌های ایکس‌ویژن است. سایزش ۴۶ اینچ و مناسب برای فضاهای مختلف است. پرفروش شدن آن هم ریشه در وضوح تصاویر، کیفیت صدا و امکاناتی مانند درگاه‌های مختلف تلویزیون دارد. مشتریان قبلی محصول از خریدشان راضی بوده‌اند و معتقدند که نسبت به قیمت مناسبی که پرداخته‌اند، کیفیت و خدمات خوبی دریافت کرده‌اند. پرفروش‌ترین تلویزیون‌های ایکس ویژن را ببینید

    ماشین لباسشویی ایکس ویژن

    ماشین لباسشویی‌های ایکس ویژن هم در اندازه‌ها و مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. این برند ماشین‌هایی با ظرفیت شست‌وشوی ۶ تا ۹کیلوگرم تولید می‌کند که در فهرست بهترین ماشین لباسشویی ایرانی است.  بنابراین، مشتریان با نیازهای مختلف می‌توانند از میان گزینه‌های گوناگون برای خود انتخاب کنند. از پرفروش‌ترین ماشین‌های لباسشویی ایکس ویژن می‌توان به مورد زیر اشاره کرد.

    ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS

    ماشین لباسشویی ایکس ویژن این محصول تسمه‌ای است، صفحه نمایش دارد و عملکردهایی مانند آبکشی، چرخش، شست‌وشوی مخصوص لباس‌های مشکی و شست‌وشوی سریع را نشان می‌دهد. مشتریان قبلی ماشین لباسشویی از میزان تمیزشدن لباس‌ها راضی بوده‌اند. ضمن اینکه  به کم سروصدابودن وسیله هم اشاره کرده‌اند. پرفروش‌ترین لباس‌شویی‌های ایکس ویژن را ببینید

    نمایشگر ایکس ویژن

    یکی دیگر از محصولات ایکس‌ویژن نمایشگر یا به‌اصطلاح فرنگی مانیتور است. این محصول هم در سه دسته‌بندی مختلف به بازار می‌آید:
    • نمایشگرهای مخصوص بازی یا گیمینگ
    • صفحه نمایش‌های LED
    • نمایشگرهای 4K
    از پرفروش‌ترین نمایشگرهای ایکس ویژن می‌توانیم مورد زیر را به شما معرفی کنیم:

    مانیتور ایکس ویژن مدل XT2210H

    ption id="attachment_49145" align="aligncenter" width="850"]نمایشگر ایکس ویژن مانیتور برند ایکس ویژن
    این مانتیور LED صفحه نمایشی مات دارد و برای کاربری عمومی یا ادارات استفاده می‌شود. ابعادش هم متوسط و در حدود ۲۱ اینچ است. شاید نتوان این محصول را با برترین محصولات برندهای معروف مقایسه کرد اما کیفیت و کارکرد قابل‌قبولی دارد. [related]20236[/related]

    یخچال و فریزر ایکس ویژن

    در بازار داخلی تا چند سال پیش ال‌جی و سامسونگ حرف اول را می‌زدند اما اوج گرفتن قیمت دلار باعث شد از دسترس بسیاری از مشتریان خارج شوند. در این بین محصولات ایکس ویژن به عنوان یکی از بهترین برندهای یخچال فریزر ایرانی توانسته جای خالی برندهای خارجی را تا حدی پر کند. یخچال و فریزر ایکس ویژن در این مدل‌ها روانه بازار شده‌اند:
    • ساید بای ساید
    • چهار درب
    • دو قلو
    • فریزر بالا
    در بخش بعدی، یکی از پرفروش‌ترین‌های این برند را برایتان معرفی می‌کنیم.

    یخچال و فریزر ساید ایکس ویژن مدل TS550-AWD/ASD

    ption id="attachment_49146" align="aligncenter" width="850"]یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن یخچال ساید بای ساید برند ایکس ویژن
    این  یخچال و فریزر ساید ایکس‌ویژن طراحی زیبا و جذابی دارد. برفک نمی‌زند و گنجایش خوبی هم برایش در نظر گرفته شده است. مشتریان قبلی‌اش می‌گویند که صدا و لرزش ندارد، سرمای خوبی تولید می‌کند و طراحی‌اش ظریف و زیباست. به نظر می‌رسد که این محصول راضی‌کننده است و می‌تواند جای محصولات برندهای معروف را پُر کند. پرفروش‌ترین یخچال‌های ایکس ویژن را ببینید

    جمع‌بندی راهنمای خرید برند ایکس ویژن

    ایکس ویژن محصولات متنوعی مانند مانیتور، تلویزیون، ماشین لباسشویی و یخچال را روانه بازار کرده است. کیفیت محصولات این برند مطلوب است و قطعات خارجی به‌کاررفته در آنها کیفیتشان را بالا می‌برد. اگر تجربه استفاده از محصولات این برند را داشته‌اید، حتما نظرتان را درباره آنها با ما درمیان بگذارید. اگر هم تابه‌حال حریدی نداشته‌اید، تمایلی به استفاده از محصولات برند ایکس‌ویژن دارید؟ [see_also]29326[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید