طرز تهیه آش شله قلمکار با گوشت، آش ماست مجلسی، آش ترخینه با عدس، غذاهای مناسب افطاری

طرز تهیه آش شله قلمکار با گوشت، آش ماست مجلسی، آش ترخینه با عدس، غذاهای مناسب افطاری
راهنمای مطالعه

    آش‌ها یکی از انواع پیش غذا‌ها می‌باشد که می‌توانید به عنوان یک غذای اصلی نیز سرو کنید. آش‌ها بیشتر در دورهمی و مهمانی‌ها و به خصوص ماه مبارک رمضان تهیه می‌شوند.

    شما می‌توانید آش‌ها را با حبوبات مختلف و گاهی با گوشت پخت کنید. آش‌ها را می‌توان یکی از خوراک‌های اصلی ایرانی‌ها نامید، که تقریبا می‌توان گفت در بیشتر فصل‌ها تهیه می‌شود. در ایران انواع و اقسام مختلفی از آش‌ها وجود دارد که رسپی آن در شهر‌های مختلف متفاوت می‌باشد. شما می‌توانید آش‌ها را برای افطاری تهیه کنید و یا می‌توانید یک لیست غذایی از غذاهای مناسب افطار داشته باشید تا بتوانید به راحتی یک افطار خوشمزه در ماه مبارک رمضان تهیه کنید. می‌توان گفت در ایران حدود 400 نوع آش وجود دارد که در 10 نوع آن از گوشت استفاده شده است. اما امروز تصمیم داریم سه نوع از بهترین آش‌ها را به شما آموزش خواهیم داد که عبارت است از آش شله قلمکار، آش ماست، آش ترخینه همراه ما باشید.

    طرز تهیه آش شله قلمکار

    آش شله قلمکار یکی از آش‌های بسیار قدیمی و محبوب ایرانی‌ها می‌باشد که می‌توانید در ایام ماه مبارک رمضان و یا نذری‌های خود تهیه کنید. این آش در استان‌های مختلف با رسپی متفاوتی تهیه می‌شود که بهترین رسپی را برای شما جمع آوری کردیم تا بتوانید یک افطار بسیار خوشمزه تهیه کنید. آش شله قلمکار از گوشت و حبوبات تهیه شده است. اما برای مشاهده دستور تهیه آش له قلمکار به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

    طرز تهیه آش ماست

    آش ماست یکی از آش‌های بسیار ساده و خوشمزه می‌باشد که از ماست و حبوبات تهیه شده است و بهتر است برای تهیه این آش از ماست ترش استفاده کنید تا طعم فوق العاده ای داشته باشد. این آش با گوشت و نخود تهیه می‌شود ولی شما به دلخواه می‌توانید گوشت را حذف کنید و به صورت ساده نیز این آش را تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور تهیه آش ماست به سایت آلامتو مراجعه کنید.

    طرز تهیه آش ترخینه

    آش ترخینه یکی از انواع آش‌ها می‌باشد که بسیار خوشمزه و مقوی است. آش ترخینه همان طور که از نامش پیداست از ترخینه خشک تهیه می‌شود و شما به دلخواه می‌توانید این آش را با عدس و یا حبوبات دیگر تهیه کنید. این آش به دلیل وجود ترخینه بسیار سالم و مقوی می‌باشد و مناسب افطار است. اما برای مشاهده دستور تهیه آش ترخینه به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید