بررسی گلکسی S22 و S22 پلاس؛ مزایا، معایب و گوشی‌های جایگزین بهتر

بررسی گلکسی S22 و S22 پلاس؛ مزایا، معایب و گوشی‌های جایگزین بهتر
راهنمای مطالعه

    بررسی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 به عنوان پرچمدارهای جدید سامسونگ در بازار ایران نشان می‌دهد در برابر رقبا چقدر ارزش خرید دارند.

    سری جدید گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در سه نسخه عرضه‌ شده‌اند. گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا، گزینه‌های وسوسه‌برانگیز و پرقدرت از سوی برند معتبر سامسونگ هستند که با جدیدترین پردازنده‌‌های اسنپدراگون یا اکسینوس، دوربین‌های قدرتمند و ظاهری جذاب، حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

    در این مطلب، به بررسی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 می‌پردازیم. هر دو گوشی از هر لحاظ به هم شباهت دارند و تنها تفاوت‌های بارز آنها، نیم اینچ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر گلکسی S22 پلاس، ظرفیت بیشتر باتری و البته وزن بیشتر آن نسبت به گلکسی S22 است.

    مشخصات عمومی گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس

    بررسی گلکسی S22 پلاس

    دو گوشی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 در اسفند ماه ۱۴۰۰ به بازارهای جهانی راه پیدا کردند و در ایران هم عرضه شده‌اند.

    به جز ظرفیت باتری، سایز نمایشگر، میزان روشنایی، تراکم پیکسلی و وزن، تفاوت دیگری در مشخصات سخت‌افزاری مانند پردازنده‌ها یا دوربین‌ها و سایر امکانات در این دو گوشی مشاهده نمی‌شود.

    هر دو گوشی در مدل‌های ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به بازار عرضه‌ شده‌اند. همچنین می‌توان در بازار، هر دو مدل اسنپدراگون 8 Gen 1 یا اکسینوس ۲۲۰۰ را پیدا کرد که از لحاظ عملکرد و توان اجرایی، کاملا به یکدیگر شباهت دارند.

    در زمان بررسی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 هر دو گوشی به سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.1 مجهزند. سامسونگ وعده داده که از گوشی‌های سری S22 تا چهار سال برای به‌روزرسانی سیستم عامل و پنج سال برای به‌روزرسانی‌های امنیتی، پشتیبانی خواهد کرد.

    گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 در محدوده قیمت ۳۳ میلیون تومان با گوشی‌های زیر رقابت می‌کند:
    • اپل آیفون ۱۳
    • شیائومی ۱۲ پرو 
    • شیائومی می ۱۱ الترا   
    • وان پلاس ۹ پرو       

    [table id=1138 /]

    طراحی و کیفیت ساخت؛ جذاب مانند نسل قبل

    بررسی گلکسی S22 پلاس

    سامسونگ در طراحی گلکسی S22 و گلکسی‌ S22 پلاس ریسک زیادی نکرده و شباهت بسیاری بین این گوشی‌ها و پرچمداران نسل قبل سری گلکسی S می‌بینیم. با این حال سامسونگ بهبود‌های مثبتی را در زبان طراحی به کار گرفته و با یکی از بهترین و خوش‌فرم‌ترین محصولات این برند روبه‌رو هستیم.

    یکی از تغییرات مثبت در بررسی گلکسی S22 پلاس و مدل معمولی، استفاده از شیشه گوریلا ویکتوس پلاس در بخش پشتی گوشی به جای پلاستیک است. تغییری که حس یک گوشی پریمیوم و مقاوم را به کاربر انتقال می‌دهد.

    اگر از طرفداران گوشی‌های کوچک باشید، قطعا گلکسی S22 یکی از بهترین گزینه‌های شما خواهد بود. وزن ۱۶۸ گرمی با ضخامت ۷.۸ میلی‌متر، آن را کنار گوشی‌هایی مانند آیفون ۱۳ مینی جای می‌دهد.

    [bs-quote quote="بدنه گوشی‌ها در هر دو طرف با لایه بسیار مقاوم گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    ارگونومی گوشی به خاطر قاب آلومینیومی مرغوب که دور تا دور محصول را احاطه کرده، بسیار استاندارد است و کاربر در هنگام استفاده از گوشی، حس راحتی و خوبی را دریافت می‌کند.

    بدنه پشتی برس‌خورده است و تقریبا هیچ اثر انگشت یا لک آزاردهنده‌ای روی آن جا نمی‌ماند.

    ماژول دوربین هم جایی است که سامسونگ آن را دست نخورده نگه داشته و این طراحی که سامسونگ به آن کانتور می‌گوید، جلوه جالب و زیبایی را به پشت گوشی داده است. برآمدگی این بخش بسیار کم است، اما می‌توان تکان‌های آن را وقتی گوشی روی سطح صاف قرار می‌گیرد، حس کرد.

    گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 در رنگ‌های مشکی فانتوم، سفید، طلایی صورتی، سبز، گرافیت، آبی آسمانی، بنفش و کِرِم عرضه شده‌اند و هر دوی این محصولات دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هستند.

    گوشی‌های با رنج مشابه که قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارند:
    • آیفون ۱۳با تاییدیه IP68
    • وان‌پلاس 9 پرو با تاییدیه IP68
    • شیائومی می 11 اولترا با تاییدیه IP68

    [table id=1139 /]

    نمایشگر؛ خوش‌رنگ و لعاب ۱۲۰ هرتز

    بررسی گلکسی S22 پلاس

    هر دو گوشی گلکسی S22 پلاس و گلگسی S22 از صفحه نمایش داینامیک امولد 2X بهره می‌برند که کیفیتی خیره کننده دارد. ابعاد نمایشگر برای s22 پلاس و s22 به ترتیب ۶.۷ اینچ و ۶.۱ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ است.

    نرخ نوسازی نمایشگر ۱۲۰ هرتز  تطبیقی است تا حین اجرای اپ‌ها بسته به نوع محتوا نرخ نوسازی‌ تصویر از ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز متغیر باشد. این امر به صرفه جویی در مصرف باتری هم کمک می‌کند.

    [bs-quote quote="صفحه‌نمایش داینامیک امولد 2X و ۱۲۰ هرتز از روشنایی و وضوح فوق‌العاده‌ای برخوردار است" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    در بررسی گلکسی S22 پلاس و S22 نمایشگر از کیفیت رنگ و شفافیت بسیار خوبی برخوردار است. پشتیبانی از فناوری +HDR10 و همچنین فناوری DCI-P3 باعث شده تا رنگ‌ها به مراتب زنده‌تر و واقعی‌تر از همیشه به نمایش در بیایند.

    یک مزیت بسیار خوب نمایشگرها روشنایی بالا و مناسب است. البته ما در بررسی گلکسی S22 پلاس متوجه شدیم که صفحه نمایش این گوشی ۲۸ درصد، روشنایی بیشتری دارد.

    گلکسی S22 دارای روشنایی حداکثر ۸۵۳ نیت است و این رقم در گلکسی S22 پلاس به ۱۰۹۰ نیت می‌رسد. این شدت روشنایی باعث می‌شود تا حتی در زیر نور مستقیم خورشید هم بتوانید با یک نمایشگر واضح و پرجزئیات روبه‌رو باشید.

    نمایشگر گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس از هر نظر عالی است. گزینه‌های هم‌قیمت مناسب با نمایشگر مشابه:
    • شیائومی ۱۲ پرو با تراکم ۵۲۱ پیکسل در اینچ
    • وان‌پلاس ۹ پرو
    • آیفون ۱۳

    [table id=1140 /]

    [related]41827[/related]

    دوربین گلکسی S22؛ عکاسی و فیلم‌برداری عالی در هر حالت

    بررسی گلکسی S22 پلاس

    در بررسی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 به دوربین‌ها می‌رسیم، جایی که سامسونگ قدم‌های محتاطانه‌تری برداشته و ما با ماژول‌هایی نسبتا شبیه به سری S21، اما با بهبود‌های مثبتی روبه‌رو هستیم:

    • دوربین واید ۵۰ مگاپیکسلی عریض
    • دوربین تله‌فوتو پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری
    • دوربین التراواید ۱۲ مگاپیکسلی
    • دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی

    کیفیت تصاویر در همه دوربین‌های گلکسی S22 پلاس و S22 خوب و راضی‌کننده هستند. هنوز هم می‌توان اغراق در رنگ‌ها را در این دوربین‌ها مشاهده کرد که البته این را ویژگی گوشی‌های سامسونگ می‌دانیم، با این حال تصاویر عالی هستند و با یکی از بهترین‌های بازار روبه‌رو هستیم.

    [bs-quote quote="دوربین تله‌فوتو قابلیت زوم ۳ برابری اپتیکال و ۳۰ برابری دیجیتال با کیفیت در اختیار دارد " style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    این بار سامسونگ از لنز تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی استفاده کرده که مزیت آن، بهره‌گیری از زوم اپتیکال و باکیفیت ۳ برابری است. همچنین زوم دیجیتال تا ۳۰ برابر هم در اختیار کاربر قرار دارد.

    دوربین التراواید پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به نسل قبلی داشته است. عکس‌ها نسبتا شارپ و دقیق هستند. رنگ‌ها عالی به نظر می‌رسند و به خوبی با دوربین اصلی و تله‌فوتو مطابقت دارند.

    نکته قابل توجه این است که برخلاف لنز اولترا واید گلکسی S22 اولترا، در گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 شاهد فوکوس خودکار در لنز اولترا واید نیستیم.

    سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی S22 برای اولین بار از فناوری Detail Enhancer (تقویت‌کننده جزئیات) استفاده کرده که باعث می‌شود دوربین اصلی حتی در حالت ۵۰ مگاپیکسلی هم تصاویری با جزئیات فوق‌العاده ثبت کند.

    عکس‌های ۵۰ مگاپیکسلی از هر نظر، مانند رنگ‌ها و محدوده دینامیکی کاملا شبیه به نمونه معمولی ۱۲ مگاپیکسلی است. این قضیه قطعا برای کسانی که به دنبال ثبت تصاویر بسیار باکیفیت در رزولوشن‌های وسیع هستند، راضی‌کننده است.

    [bs-quote quote="دوربین اصلی امکان فیلم‌برداری 8K با نرخ ۲۴ و 4K با نرخ ۶۰ فریم در ثانیه دارد" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    در بررسی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 از نظر فیلمبرداری دوربین اصلی با وضوح 8K و نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه ویدیو ثبت می‌کند.

    البته که خروجی نهایی از لحاظ کیفی تفاوت چندانی با ویدیوهای 4K ندارد همچنان پیشنهاد می‌کنیم از قابلیت ضبط 4K و تا حداکثر نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در این گوشی‌ها استفاده کنید.

    همچنین در حالت اولتراواید، می‌توانید ویدیوهایی با وضوح 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید.

    دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی هم یکی از بخش‌هایی است که سامسونگ به خوبی روی آن کار کرده و به مانند نسل گلکسی S21، رضایت‌بخش است. تصاویر دقیق و شارپ در کنار فوکوس خودکار مناسب و دامنه دینامیکی گسترده، همگی به ثبت بهترین تصاویر سلفی در گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 کمک می‌کنند.

    با توجه به تفاوت چشمگیر در عملکرد دوربین گلکسی S22 الترا و تفاوت قیمتی تنها ۳ میلیون تومانی با مدل پلاس؛ توصیه ما برای عاشقان دوربین، خرید S22 الترا است که در فهرست بهترین دوربین گوشی قرار دارد.

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 در حالت ۱۲ مگاپیکسلی (منبع: GAMArena): (برای نمایش تصویر در ابعاد بزرگتر کلیک کنید.)

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 در حالت ۵۰ مگاپیکسلی

    [gallery size="medium" ids="49659,49660"]

    تصاویر دوربین اولتراواید گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22

    [gallery link="file" size="medium" ids="49663,49664"]

    تصاویر دوربین تله‌فوتو با زوم ۳ برابری گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22

    [gallery link="file" size="medium" ids="49662,49661"]

    تصاویر دوربین اصلی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 در حالت شب (Nightmode)

    [gallery link="file" size="medium" ids="49665,49666"]

    تصاویر دوربین اولتراواید گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 در حالت شب (Nightmode)

    [gallery link="file" size="medium" ids="49668,49667"]

    تصاویر دوربین سلفی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22

    [gallery link="file" size="medium" ids="49669,49670"]

    دیگر رقبای گلکسی S22 پلاس و S22 در همین بازه قیمت اگر دوربین برایتان اولویت دارد:
    • شیائومی می ۱۱ الترا: لنز تله فوتو پریسکوپ و الترا واید ۴۸ مگاپیکسلی؛ سلفی ۳۲ مگاپیکسلی
    • شیائومی ۱۲ پرو: لنز تله فوتو و الترا واید ۵۰ مگاپیکسلی، سلفی ۲۰ مگاپیکسلی

    [table id=1141 /]

    عملکرد پردازنده؛ قدرتمند و غیرقابل توقف!

    بررسی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 از نظر توان پردازنده، از توانایی فوق‌العاده برای انجام امور روزمره و بازی‌های محبوب و سنگین حکایت دارد.

    گوشی‌های سری S22 در دو مدل پردازنده اسنپدراگون 8 Gen 1 و اکسینوس ۲۲۰۰ عرضه‌ شده‌اند که هر دو مشخصات مشابهی دارند. این پردازنده‌های ۸ هسته‌ای دارای یک هسته قدرتمند Cortex-X2 با سرعت حدودی ۲.۸ گیگاهرتز، سه هسته Cortex-A710 با قدرت ۲.۵ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با ۱.۸ گیگاهرتز هستند که تفاوت عمده آنها در میزان سرعت و کلاک هر هسته است. اما در عمل ما توانایی‌های اسنپدراگون و اکسینوس را یکی می‌بینیم.

    [bs-quote quote="سری گلکسی S22 با قدرت خیره کننده توان اجرای سریع هر بازی سنگینی را دارند" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    میزان قدرت تراشه‌ها در بررسی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 بسیار بالاست و نتایج خوبی هم در تست‌ Geekbench 5 (تک‌هسته) برابر با ۱۱۶۵ و ۳۵۲۸ (چند هسته) به دست آورده‌اند، اما این ارقام هنوز پایین‌تر از تراشه A15 اپل است.

    این قضیه به معنی ضعف تراشه‌ها یا قدرت کم نیست که برعکس، ما با یکی از قدرتمندترین گوشی‌های اندرویدی بازار روبه‌رو هستیم.

    کارکردهای روزانه و عملیات‌های مولتی‌تسک بدون هیچ مشکلی اجرا می‌شوند و انجام بازی‌های گرافیکی و سنگین با بالاترین تنظیمات گرافیکی و بهترین فریم ممکن امکان‌پذیر است. قطعا از انجام این بازی‌ها با وجود صفحه‌نمایش آمولد با کیفیت و سخت‌افزار قدرتمند لذت خواهید برد.

    گوشی‌هایی در محدوده قیمتی مشابه و توانا در قدرت پردازشی بالا
    • شیائومی ۱۲ پرو
    • شیائومی ۱۲
    • آیفون ۱۳
    • گوگل پیکسل ۶ پرو   

    [accordions]

    [accordion title="جدول جامع مقایسه پردازنده‌های گوشی‌های هم‌قیمت" load="hide"][wpdatatable id=46][/accordion]

    [/accordions]

    پیکربندی حافظه؛ عدم پشتیبانی از کارت حافظه

    در ابتدای بررسی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 گفتیم که این دو گوشی با رم‌های ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به بازار عرضه شده‌اند.

    وجود ۸ گیگابایت رم کاملا معقول و استاندارد است و می‌تواند انتظارات را برآورده کند، با این حال به خاطر عدم پشتیبانی از حافظه‌ جانبی، باید بین گزینه ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت، بسته به نیازتان به فضای ذخیره‌سازی انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

    [table id=1142 /]

    باتری و شارژدهی؛ عملکرد نه چندان خوب

    بررسی گلکسی S22 پلاس

    در بررسی گلکسی S22 پلاس یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌بینیم که با توجه به توان شارژ حداکثر ۲۵ واتی، حدود یک ساعت برای ۱۰۰ درصد شدن باتری خالی زمان نیاز است.

    در نقطه مقابل، گلکسی S22 را داریم که از یک باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند و آن هم با حداکثر توان شارژ ۲۵ واتی، می‌تواند در عرض یک ساعت، باتری را صفر تا صد شارژ کند.

    توان ۲۵ واتی گلکسی S22 و حتی ۴۵ واتی مدل پلاس در مقابل شارژ سریع ۱۲۰ وات شیائومی ۱۲ پرو و ۶۷ واتی آیفون ۱۲ و می ۱۱ الترا حرفی برای گفتن ندارد.

    شارژدهی گلکسی S22 پلاس نسبتا قابل قبول است و از پس یک روز استفاده برمی‌آید اما یکی از معایب گلکسی S22 شارژدهی محدود است طوری که اگر یک روز پر کار داشته باشید، باید دو بار گوشی را شارژ کنید.

    با اینکه سامسونگ ادعا کرده که گلکسی S22 پلاس و الترا از شارژر ۴۵ واتی می‌توانند استفاده کنند، اما در عمل تفاوتی بین شارژر ۴۵ وات و ۲۵ وات نمی‌توان مشاهده کرد.

    گوشی‌های هم قیمت با توان شارژ بالاتر:
    • شیائومی ۱۲ پرو با توان ۱۲۰ وات
    • شیائومی ۱۲ با توان ۶۷ وات
    • شیائومی می ۱۱ الترا با توان ۶۷ وات

    [table id=1143 /]

    امکانات؛ صدای فوق‌العاده با همکاری AKG!

    بررسی گلکسی S22 پلاس

    هر دو گوشی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 از اسپیکرهای استریو فوق‌العاده باکیفیتی استفاده می‌کنند که سامسونگ برای تنظیم و بازدهی بهتر، همکاری مشترکی هم با برند AKG بر سر فناوری صدا داشته است.

    همچنین هر دو گوشی از اسکنر اثر انگشت با فناوری اولتراسونیک در زیر صفحه‌نمایش استفاده می‌کنند که فوق‌العاده پرسرعت و دقیق است.

    [table id=1144 /]

    نمرات گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22

    با توجه به اینکه سخت‌افزار هر دو گوشی گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس یکی هستند، نتایج تست‌های مختلف هم بسیار نزدیک و با اختلافی ناچیز ارائه شده‌اند. گوشی‌های مورد بررسی در بنچمارک آنتوتو ۸ امتیاز میانگین ۷۳۰۰۰ را دریافت کرده‌اند و در آنتوتو ۹ به ۸۸۰۰۰ می‌رسد .

    گوشی‌های سری S22 سامسونگ در حال حاضر به عنوان پرچمداران و یکی از بهترین‌های بازار در دسترس هستند. از سخت‌افزار پیشرو، پرسرعت و قوی گرفته تا صفحه‌نمایش با کیفیت، دوربین‌های حرفه‌ای و کم‌نظیر برای عکاسی و فیلم‌برداری و همچنین طراحی مثال‌زدنی و زیبا در کنار امکانات نرم‌افزاری متنوع، گوشی‌های گلکسی S22 و S22 پلاس را به گزینه‌هایی ایده‌آل در بازه قیمتی ۳۰ میلیون تومان تبدیل کرده است.

    [table id=1145 /]

    مزایای گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس از دید کاربران

    طراحی و کیفیت ساخت عالی

    گوشی‌های گلکسی S22 و S22 پلاس از بدنه‌ای فوق‌العاده باکیفیت و دارای گواهی IP68 بهره می‌برند. توزیع وزن در این طراحی عالی است و ارگونومی گوشی‌ها راضی‌کننده است.

    نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتز

    صفحه‌نمایش‌های گلگسی S22 و S22 پلاس با بهبود‌های عمده در روشنایی، خوانایی بهتر در نور مستقیم خورشید، دقت رنگ خارق‌العاده و تجربه ویدیویی HDR عالی، جزو پیشروترین‌ها در بازار هستند.

    توان سخت افزاری گلکسی S22 پلاس

    اسنپدراگون 8 Gen 1 و حتی اکسینوس ۲۲۰۰ در کنار حافظه رم بالا قدرت سخت‌افزاری خیره کننده‌ای را به ارمغان آورده که سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌ها را سریع و بدون لگ اجرا می‌کند.

    رابط کاربری عالی

    سامسونگ با OneUI 4.1 تجربه‌ای فوق‌الهاده از اندروید را در گوشی‌های پرچمدار خود به ارمغان آورده است. چهار به‌روزرسانی سیستم‌عامل و پنج سال پشتیبانی به‌روزرسانی‌های امنیتی، این گوشی‌ها را به گزینه‌هایی عمری تبدیل کرده است.

    دوربین‌های فوق‌العاده

    یکی از بهترین تجربیات برای عکس‌برداری و ضبط ویدیو را در پرچمداران سری S22 سامسونگ پیدا می‌کنید. با وجود تفاوت‌های کم نسبت به نسل قبل، اما اصلاحات و بهبودها چشمگیر هستند.

    معایب گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس از دید کاربران

    شارژردهی محدود و با توان اندک

    شارژدهی گلکسی S22 به حدی محدود است که در صورت استفاده زیاد از گوشی باید روزی دو بار انرا شارژ کنید. همچنین در دوره‌ای که اکثر کمپانی‌ها به سراغ شارژرهایی حداقل ۴۵ وات و حتی تا ۱۲۰ وات می‌روند، ما هنوز در جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ به شارژ ۲۵ وات محدود هستیم.

    نبود شارژر در جعبه

    سامسونگ هم کم‌کم شارژر و لوازم جانبی دیگر را از جعبه گوشی‌هایش حذف کرده و این قضیه به سری گلکسی S22 رسیده است.

    جمع‌بندی بررسی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 

    در بررسی گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22، هر دو گوشی پرچمدار سامسونگ را سطح بالا و فوق‌العاده ارزیابی کردیم. کیفیت عالی قطعات، ساخت، صفحه‌نمایش، سخت‌افزار و دوربین، مشخصه‌های بارز این گوشی‌ها هستند. با اینکه ٰظرفیت باتری و توان شارژ این دو گوشی پایین‌تر از رقبایی مانند شیائومی باشد، اما اگر این مورد را کنار بگذاریم، پرچمدارهای جدید شیائومی از هر لحاظ ارزش خرید بسیار بالایی دارند. در مجموع ما با گوشی‌های بسیار کم ایراد و کاملی رو‌به‌رو هستیم که به خاطر پشتیبانی طولانی مدت نرم‌افزاری و قطعات و فناوری‌های پیشرفته، به گزینه‌های ایده‌آل برای اندرویدی‌ها تبدیل شده‌اند. [see_also]45154[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید