محصولات پر پشت کننده مو سریتا

محصولات پر پشت کننده مو سریتا
راهنمای مطالعه

    با وجود اینکه داشتن چشم و ابروی زیبا تنها ملاک زیبایی چهره نیست اما تأثیر مستقیم و بسیار زیادی در زیبایی چهره همه افراد دارد.

    از آن‎جایی که چشم و ابرو، ویترین و قاب مهم چهره هستند، با تولید و روی کار آمدن محصولات جدید تقویت‌کننده مژه و ابرو، نظر بسیاری از افراد به این محصولات جلب شده است و به جای استفاده از روش‌های جایگزین هم‎چون کاشت، تتو و روش‌های دیگر، سعی بر مصرف محصولات ترجیحا گیاهی و کم هزینه‌تر دارند. در گذشته به‌دلیل کمبود محصولات تخصصی مژه و ابرو، از شیوه‌ها و محصولات نامناسب استفاده می‌شد. اما امروزه بسیاری از تولیدکننده‌ها از جمله برند سریتا اقدام به تولید محصولات تخصصی ابرو و مژه کرده‌اند.

    عوامل ریزش ابرو

    به‌طور کلی مو‎های موجود در هر بخش بدن، از جمله ابرو عمر طولانی ندارند و ماندگار نیستند و روزانه تعدادی از این تار‎های مو، دچار ریزش می‌شوند. ریزش مو در تمام نواحی بدن در دو دسته برگشت‌پذیر و برگشت‌ناپذیر قرار دارند. در صورتی که ریزش ابرو، مقطعی و برگشت‌پذیر باشد و تارهای جدید و تازه جایگزین تارهای ریخته شده شوند، جای نگرانی نیست. واکنش یا حساسیت به یک ماده خاص و یا استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب از عوامل بروز این نوع از ریزش هستند. در صورت افزایش این ریزش و برگشت‌ناپذیر ‎بودن آن، باید به فکر چاره بود و با استفاده از محصولات تقویتی از شدت آن جلوگیری کرد. عوامل زیادی در بروز این مشکل تأثیرگذارند اما برخی نسبت به انواع دیگر آن آسیب بیشتری وارد می‌کنند و هم‎چنین غیرقابل‌اجتناب هستند. بیماری‌های پوستی، افزایش سن، عوامل ژنتیکی و ارثی، کمبود اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ در اثر کمبود میزان مصرف حبوبات، تخم مرغ و غلات، کمبود آب بدن، مصرف برخی داروهای خاص و یا رژیم‌های لاغری غیراصولی از ‎جمله این عوامل هستند. اگر شما نیز جز افرادی هستید که به این مشکل دچارید، استفاده از سرم احیا کننده ابرو سریتا یکی از راه‌های نجات شماست.

    مضرات ریزش مژه برای چشم

    چرخه و روند رشد یا ریزش مژه‌ها نیز مشابه موهای سر است. اگر میزان سرعت چرخه رشد مژه‌ها از ریزش آن‎ها کمتر باشد، اصطلاحا مژه‌ها دچار ریزش می‌شوند. مژه‌ها علاوه‌بر جنبه زیبایی چشم‌ها و به‌طور کلی زیبایی چهره، جنبه محافظتی نیز دارند. وظیفه مژه جذب ذرات گردوغبار، آلودگی و هرگونه مواد مضر و جلوگیری از ورود آن‌ها به چشم است. هرچه تعداد این مژه‌ها بیشتر و ارتفاع آن‎ها بلندتر باشد، این حفاظت بهتر و بیشتر می‌شود. پس پرپشتی و بلندی مژه‌ها علاوه‌بر بحث زیبایی، عاملی بسیار مهم برای سلامت چشم‌ها، جلوگیری از انسداد بینایی و عفونت آن‌هاست. ریزش مژه دلایل و عوامل بسیاری دارد که استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب و غیر‎استاندارد، التهاب و تورم پلک، سرطان یا بیماری‌های پوستی، اختلالات هورمونی و تیروئیدی، استرس و فشارهای عصبی و کمبود مواد مغذی هم‎چون آهن و پروتئین و بیوتین از جمله مهم‎ترین آن‌هاست. از آن‎جایی که ریزش، کوتاهی و نازک بودن مژه‌ها سه مشکل اساسی و مهم است، همه افراد به دنبال محصول یا روشی هستند که درمانی برای هر سه این عوامل باشد. محلول تقویت مژه سریتا یکی از محصولات باکیفیتی است که به‌طور هم‎زمان موجب بلندی، پرپشتی و رشد مژه‌ها می‌شود.

    عملکرد محصولات سریتا روی ابرو و مژه

    از مهم‎ترین مزایای محصولات سریتا، استفاده از ترکیبات گیاهی و مفید است. محلول تقویت مژه سریتا و سرم احیا کننده ابرو سریتا نیز از این قاعده مستثنا نیستند و بر پایه عصاره‌های گیاهی ساخته شده‌اند. همین موضوع سبب برتری این محصولات به سایر محصولات مشابه آن‌ها شده‌است. کرچک و رزماری موجود در سرم ابرو سریتا، حاوی مواد مغذی تقویت‌کننده هستند که سبب تقویت فولیکول و ریشه موهای ابرو شده و هم‎چنین سبب تسریع و تقویت روند رشد ابرو می‌شود. هم‎چنین این محصول با تأمین رطوبت موردنیاز و حفظ سلامت پوست، از ریزش تارهای ابرو جلوگیری می‌کند. آلوئه‌ورا، گزنه و شبدر قرمز نیز از مهم‌ترین گیاهانی هستند که در محلول تقویت مژه سریتا به‌کار برده شده‌اند. مهم‌ترین عملکرد این محصول، افزایش میزان گردش خون پشت پلک و تحریک فولیکول‌های مو جهت رویش مجدد مژه است. هم‎چنین تقویت و ترمیم فولیکول‌های آسیب‌دیده و تامین رطوبت تارهای مژه، سبب توقف ریزش مژه و استحکام آن خواهد شد. هردو این محصولات دارای عملکردی چندگانه هستند و در صورت استفاده صحیح و مکرر،  به‌طور هم‎زمان سبب تقویت ریشه مو، ترمیم تارهای آسیب‌دیده، توقف ریزش و هم‎چنین ضخامت و استحکام آن می‌شود. کاشت ابرو و مژه، لیفت مژه، لمینیت مژه، تتو ابرو و استفاده از لوازم آرایشی مختلف، از جمله روش‌هایی هستند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران زیادی نیز دارد. این روش‌ها علاوه‌بر صرف وقت و هزینه بالا، دارای آسیب‌های زیادی برای پوست و مو نیز هستند. اغلب افراد از وجود محصولات تقویتی همچون محصولات سریتا بی‌خبر بوده و یا به تأثیر آن‌ها خوش‎بین نیستند. باید توجه داشت که استفاده از روش‌های کم‌خطر و بدون آسیب، نیاز به صرف وقت و حوصله بیشتری دارد. اما نتیجه نهایی عدم آسیب به پوست و مو و داشتن ابرو و مژه طبیعی و غیرمصنوعی است.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید