بررسی و مقایسه مدل لپ‌تاپ‌های لنوو

بررسی و مقایسه مدل لپ‌تاپ‌های لنوو
راهنمای مطالعه

    لپ‌تاپ لنوو از جمله برندهای محبوب به‌شمار می‌آید که متقاضیان زیادی دارد. این لپ تاپ دارای مدل‌های مختلفی بوده که هر کدام از ویژگی‌های جالبی برخوردار هستند که مطمئناً بررسی آن‌ها تأثیر مستقیم بر انتخاب لپ تاپ مناسب خواهد داشت. اما همانطور که می‌دانید بررسی لپ تاپ‌ها یک کار تخصصی بوده و ممکن است افراد عادی نتوانند به شکل درستی به مقایسه انواع لپ تاپ یک برند بپردازند.

    به همین جهت ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی انواع مدل‌های لپ‌تاپ لنوو صحبت کنیم و به ویژگی‌های مدل‌های پرتقاضا بپردازیم تا اگر در حال حاضر شما نیز به یک لپ تاپ مناسب نیاز دارید، بتوانید با اطلاعات بیشتری نسبت به تهیه لپ تاپ مورد نظرتان اقدام کنید. بنابراین تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا مدل‌های مناسبی از لپ‌ تاپ‌های لنوو را مورد بررسی قرار دهیم.

    بررسی لپ تاپ IdeaPad لنوو

    لپ‌تاپ لنوو IdeaPad در سری‌های مختلف در نظر گرفته شده است که از جمله می‌توان به سری‌های 100، 300، 500 و 700، سری miix، سری C، سری گیمینگ، سری S و سری L اشاره کرد که هرکدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. برای مثال:

    1. اگر نیاز به انجام کارهای عادی روزمره باشد، استفاده از لپ‌های سری 100 تا 700 در نظر گرفته می‌شود.
    2. لپ تاپ لنوو سری miix از کیبوردهای جدا شونده بهره می‌برند که در نتیجه امکان تبدیل شدن لپ تاپ به تبلت وجود دارد. این نوع لپ تاپ نیز برای انجام کارهای سبک خریداری می‌شود.
    3. لپ تاپ گیمینگ لنوو قدرت پردازنده‌ی مناسبی دارد که در نتیجه به‌راحتی می‌توان از آن برای برنامه بازی‌های گرافیکی و حتی برنامه‌های سنگین استفاده کرد. به طورکلی این نوع مدل لپ‌تاپ لنوو دارای سخت‌افزار قدرتمندی است.
    4. مزایای استفاده از لپ‌تاپ لنوو IdeaPad

      به طورکلی اگر بخواهیم این مزیت‌های به‌کارگیری از این لپ تاپ را بررسی کنیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

      1. مدل‌های مختلف لپ تاپ IdeaPad کاملاً مقرون به‌صرفه هستند و برای بودجه‌های مختلف بسیار مناسب بوده به‌طوری که همه‌ی افراد به راحتی می‌توانند مل‌های مختلف این لپ تاپ را تهیه کنند.
      2. کلیه مدل‌های این لپ تاپ از یک سخت‌افزار فوق‌العاده برخوردار هستند. با این حال اگرچه بیشتر این محصولات برای کاربرد روزمره کارآیی دارند اما به طورکلی از لحاظ سخت‌افزاری دارای قدرت مناسبی هستند.
      3. لپ تاپ‌های لنوو IdeaPad در هر اندازه‌‌ای که فکر کنید موجود بوده و دقیقاً مطابق با نیازهای کاربران طراحی شده‌اند.
      4. بررسی لپ‌تاپ لنوو ThinkBook

        شرکت لنوو در تولید لپ تاپ‌های سری ThinkBook سعی کرده است که از پردازنده‌های قدرتمند نسل دهم intel Core i5 & i7 استفاده کند. همین‌طور برای کارت گرافیک نیز Radeon M620 را در نظر گرفته است. با این حال اگرچه سری لپ تاپ‌های ThinkBook لنوو جزو تاپ‌ترین لپ تاپ‌های این برند نیستند اما با توجه به دیگر مشخصات آن‌ها مانند حافظه‌ی رم 8 تا 16 گیگ از نوع DDR4 می‌توان این مدل از لپ تاپ‌های لنوو را در دسته لپ تاپ‌های با ارزش بازار قرار داد. از ویژگی‌های منحصر به‌فرد این سری از لپ تاپ سری ThinkBook لنوو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

        1. بدنه‌ی این سری از لپ‌تاپ لنوو آلومینیومی بوده و کاملاً در برابر ضربه مقاوم است. همچنین صفحه‌نمایش آن‌ها نیز در ابعاد مختلف مانند 15.6 در نظر گرفته شده است.
        2. همه‌ی کلیدهای کیبورد این لپ تاپ به نور پس‌زمینه مجهز هستند و حتی برای تایپ در شرایط نوری ضعیف نیز مشکلی پیدا نخواهید کرد.
        3. از مهم‌ترین ویژگی‌های این سری از لپ‌تاپ لنوو می‌توان به باتری 3 سلولی با ظرفیت 45 وات ساعت اشاره کرد که حداقل 8 ساعت شارژ را نگه‌داری می‌کند.
        4. به‌کارگیری از پردازنده‌های نسل دهم اینتل، حسگر اثر انگشت، بلندگوهای فوق‌العاده با کیفیت و قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook است.
        5. بررسی لپ تاپ ThinkPad لنوو

          از دیگر نمونه‌های لپ تاپ برند لنوو مدل ThinkPad است که برای موقعیت‌های صنعتی و البته شرایط محیطی سخت در نظر گرفته شده است چرا که اولین ویژگی مدل‌های این برند از لپ تاپ مقاومت و بدنه بسیار عالی آن است که البته این موضوع سبب شده تا وزن این سری از لپ‌تاپ لنوو به نسبت سایر لپ تاپ‌ها سنگین‌تر باشد. به طورکلی اگر بخواهیم درباره‌ی مشخصات سخت‌افزاری این لپ تاپ صحبت کنیم، باید به موارد زیر بپردازیم:

          1. در اکثر سری‌های لپ تاپ ThinkPad از پردازنده‌های Core i5 استفاده شده و در کنار آن از فرکانس پردازنده ۱.۹ گیگاهرتز بهره گرفته شده است.
          2. حافظه داخلی این سری از لپ تاپ‌ها از ۳۲۰ گیگابایت شروع می‌شود که قابل ارتقا است.
          3. پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ‌های لنوو ThinkPad نیز اینتل HD 4400 است که در سری‌های مختلف از این نوع لپ تاپ ممکن است پردازنده‌ی بهتری هم در نظر گرفته شده باشد.
          4. از خصوصیات فوق‌العاده‌ی لپ‌تاپ لنوو سری ThinkPad می‌توان به باتری‌های فوق‌العاده مناسب آن اشاره کرد که در واقع می‌توان گفت که برای مدت زمان طولانی بدون کوچک‌ترین مشکلی به‌راحتی می‌توانید از لپ تاپ بهره ببرید.
          5. البته ناگفته نماند که در کنار ویژگی‌های مناسب این لپ تاپ، می‌توان از عدم وجود کارت گرافیک مجزا و تاچ پد با عملکرد مناسب به‌عنوان ویژگی‌های منفی این لپ تاپ یاد کرد که البته مورد اول ممکن است خیلی اهمیت نداشته باشد. به طورکلی این مدل از لپ‌تاپ لنوو متقاضی زیادی دارد و شما هم می‌توانید یکی از افراد برخوردار از این محصول باشید.

            بررسی لپ تاپ Yoga لنوو

            لپ‌تاپ‌های مدل Yoga لنوو نیز دارای سری‌های مختلفی هستند که هرکدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی بوده و افراد بنا به نیازشان نوع دلخواه را انتخاب و استفاده می‌کنند. حال اگر بخواهیم درباره‌ی ویژگی‌های کلی این نوه لپ‌تاپ‌های برند لنوو صحبت کنیم، باید به موارد زیر بپردازیم:

            1. لپ تاپ Yoga از برند لنوو از جمله محصولاتی است که در طراحی آن نهایت دقت در نظر گرفته شده است و با توجه به نمای بیرونی فلزی این محصول به راحتی قابل جابه‌جایی است.
            2. صفحه نمایش این نوع لپ تاپ نیز از نوع چند لمسی بوده که وضوح مناسبی مانند 3200*1800 آن را همراهی می‌کند. ضمناً این نوع لپ تاپ از یک نمایشگر IPS LCD برخوردار است که زاویه و رنگ مناسبی را به مخاطب ارائه می‌دهد.
            3. به طورکلی این سری از لپ‌تاپ لنوو دارای پردازنده نسل ششم (Intel Core i7) بوده تا امکان انجام بازی‌های سه‌بعدی را نیز در اختیارتان قرار داده باشد.
            4. لنوو Yoga از باتری‌های مناسبی نیز استفاده کرده است تا یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های افراد حل شده باشد. ضمناً قیمت این سری از لپ‌تاپ‌های لنوو مناسب بوده و برای هر سلیقه قابل تهیه خواهد بود.
            5. خرید انواع لپ‌تاپ‌های لنوو از فروشگاه اینترنتی کامینال

              حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نیاز به یک لپ تاپ مناسب برای انجام کارهای مدنظرتان دارید، کافی است که به یک سایت یا فروشگاه معتبر مراجعه کنید که برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از فروشگاه اینترنتی کامینال استفاده کنید. این مجموعه با در اختیار داشتن کارشناسان باتجربه، شما را در انتخاب یک لپ تاپ برند لنوو کمک خواهد کرد. البته ناگفته نماند که اگر به برندهای دیگر لپ تاپ علاقه‌مند هستید نیز می‌توانید از این فروشگاه استفاده کنید. به طورکلی فروشگاه اینترنتی کامینال با در نظر گرفتن لپ‌تاپ لنوو در مدل‌های مختلف به سرویس‌دهی مناسبی به کاربران اقدام کرده است. گفتنی است که از مزیت‌های استفاده از این فروشگاه نیز می‌توان به قیمت فوق‌العاده به‌صرفه محصولات و همچنین گارانتی لپ‌تاپ‌ها اشاره کرد. حال برای این‌که بتوانید از خدمات فروشگاه کامینال استفاده کنید کافی است که از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران این مجموعه در تماس باشید.

              تهیه شده در: درجه
              {{totalCount}} دیدگاه‌
              {{name.error}}
              {{email.error}}
              {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
              {{commentMessage.error}}

              ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید