وسایل و گجت‌های ضروری برای ایمنی خانه و خانواده

وسایل و گجت‌های ضروری برای ایمنی خانه و خانواده
راهنمای مطالعه

    حواستان به امنیت و ایمنی خانه هست؟ این دو در کنار یکدیگر می‌توانند به سلامت و آرامش زندگی‌تان بیشتر کمک کنند. در این مقاله از وسایل و گجت‌هایی می‌گوییم که برای تأمین امنیت و ایمنی مناسب‌اند.

    ایمنی خانه با دوربین مداربسته

    خرید بهترین دوربین مداربسته بی سیم گزینه بسیار خوبی برای حفظ امنیت مکان‌های مختلف است. راه‌اندازی و نصبش هم آسان است و به همین خاطر، طرفداران زیاد و پرشماری دارد. قابلیت تعقیب سوژه و صدای دوطرفه هم از ویژگی‌هایی است که این ابزار تأمین امنیت دارد.

    پرفروش‌ترین مدل‌های دوربین مداربسته را ببینید

    کپسول آتش‌نشانی برای ایمنی خانه

    کپسول آتش نشانی

    وجود کپسول آتش‌نشانی برای ایمنی خانه و آپارتمان لازم است. مؤسسه‌ها و مکان‌های عمومی که دیگر حتما باید به این وسیله مجهز باشند. هیچ شوخی در کار نیست. یادتان باشد که حوادثی مانند آتش‌سوزی به دلایل مختلف رخ می‌دهند و فقط برای آدم‌های غریبه در اخبار به‌وجود نمی‌آیند. پس اگر تاکنون به فکر خرید کپسول نبوده‌اید، حتما یکی تهیه کنید. یادتان باشد که حادثه خبر نمی‌کند. گاهی وجود یک کپسول کوچک باعث نجات زندگی‌ افراد بی‌شمار می‌شود.

    پرفروش‌ترین مدل‌های کپسول آتش ‌نشانی را ببینید

    اسپری اطفای حریق

    اسپری اطفای حریق

    برای ایمنی خانه جلوگیری از حوادث آتش‌سوزی در کنار گاز یا در پیک‌نیک، بهتر است که چنین وسیله‌ای برای خود تهیه کنید. دقت داشته باشید که این اسپری جوابگوی آتش‌سوزی‌های بزرگ نیست اما برای تأمین امنیت در مواقع اضطراری و محدود مناسب است. این اسپری سبک پایه هم دارد و به‌راحتی در محیط‌های مختلف قرار داده می‌شود.

    [related]32334[/related]

    قفل هوشمند

    قفل هوشمند

    این روزها که سبک زندگی تغییر کرده و امنیت خانه‌ها کمتر از گذشته شده، نیاز به خرید بهترین قفل هوشمند هم بیشتر شده است. قفل هوشمند گجتی است که با موبایل و تبلت‌های هوشمند شما کنترل می‌شود. نه فقط برای ایمنی درب خانه بلکه برای درب کمدها و کشوها هم می‌توانید روی این قفل‌ها حساب کنید. جالب است، نه؟ برای استفاده از این قفل باید نرم‌افزاری مخصوص را دانلود کنید و به‌کمک آن، کنترل قفل را از طریق موبایل و تبلت در دست بگیرید.

    پرفروش‌ترین انواع قفل دیجیتال را ببینید

    جعبه کمک‌های اولیه

    جعبه کمک‌های اولیه

    وجود جعبه کمک‌های اولیه برای هر ایمنی خانه و محیطی از واجب هم واجب‌تر است. خرید و تهیه‌اش را هیچ‌گاه پشت گوش نیاندازید. علاوه بر لزوم وجود آن در منزل و محیط‌های مختلف، در هنگام طبیعت‌گردی و پیک‌نیک هم باید همراهتان باشد.

    جعبه‌ای که در تصویر بالا می‌بینید، مخصوص طبیعت‌گردی است و اقلام مهمی مانند کمپرس یخ، چسب زخم، باند، چراغ قوه و پتوی نجات در خود دارد. البته اقلام مفید و کاربردی دیگری هم در آن قرار گرفته‌اند.

    گاوصندوق رمزدار

    گاوصندوق

    وجود گاوصندوق برای محافظت از وسایل ارزشمند و پول فکر خوبی است. اگر شکل‌وشمایلش هم طوری باشد که سارقان را گمراه کند، دیگر عالی می‌شود. این گاوصندوق را ببینید؛ شبیه کتاب است. به‌سادگی می‌توانید آن را درمیان کتابخانه بگذارید و هیچ حالت مشکوکی هم ایجاد نمی‌شود. این گاوصندوق رمزدار به شما کمک می‌کند که وسایل ارزشمندتان را به‌خوبی حفظ کنید.

    انواع صندوق کتابی را ببینید

    سنسور تشخیص دود مدل wifi

    سنسور تشخیص دود

    وسیله‌ای که بتواند با سنسورهای هوشمندش دود و حریق را شناسایی کند، گجت مفیدی برای ایمنی خانه و ساختمان خواهد بود. این وسیله با اتصال به اینترنت و بدون نیاز به هیچ دستگاه جانبی یا سروری می‌تواند دود را تشخیص بدهد.

    این سنسور قابلیت کنترل از راه دور دارد و نصبش هم بسیار ساده و آسان است. یکی دیگر از جذابیت‌هایش هم بی‌نیازی به برق و استفاده از باتری است. سنسور تشخیص دود مذکور با دستگاه‌های اندرویدی و ios سازگاری دارد.

    سنسور چشمی دزدگیر

    سنسور چشمی

    سنسورهایی برای پایش محیط و مراقبت از امنیت مکان‌های مختلف هم از گجت‌های کاربردی این روزهای بازار هستند. این سنسور که در تصویر می‌بینید، مجهز به رادار تشخیص انسان است و رادار دزدگیر دارد. وجود چنین چیزی می‌تواند ایمنی خانه و ساختمان مکان‌های مختلف را بالا ببرد.

    قیمت آن هم زیاد نیست و در تابستان ۱۴۰۱، حدود ۱۵۰هزار تومان است. البته دقت کنید که این محصول گزینه‌ای برای مکان‌های مهم و محرمانه به‌حساب نمی‌آید و کاربردهای خانگی دارد. سنسورهای این‌چنینی تحت شرایط آب‌وهوایی، دما و عوامل مختلف عملکردشان متفاوت خواهد بود؛ پس حتما در هنگام خرید به این موضوع دقت کنید.

    سنسور هشدار دهنده نشت گاز

    گجت‌های امنیتی مسمویت با گاز بخاری‌ها و وسایل گرمایشی همیشه در فصل‌های سرد قربانی‌های زیادی می‌گیرد. وجود سنسوری هشداردهنده که از نشت گاز خبر می‌دهد، گزینه‌ای مناسب برای حفظ جان و سلامت است. این سنسور در صورت نشت گازهای خطرناک و کشنده در محیط، شروع به هشداردادن می‌کند و نمی‌گذارد که افراد درون محیط دچار خفگی و گازگرفتگی شوند. با خرید وسایلی ساده می‌توانید به‌سادگی از وقوع حوادث ناخوشایند جلوگیری کنید.

    ساعت هوشمند اپل واچ

    اپل واچ این ساعت کاربردی اپل در کنار تمام مزایایی که دارد و اندازه‌گیری اکسیژن و چیزهایی از این دست، برای افراد بیمار و حساس بسیار مفید است. چگونه؟ زمانی که کاربری حالش بد شود و زمین بخورد، سنسورهای این ساعت موقعیت را شناسایی می‌کنند. در نتیجه پیام‌هایی به کاربر فرستاده می‌شود تا از سلامت او مطمئن شود. اگر پاسخی دریافت نشود، وسیله از فهرست تماس‌های اضطراری کاربر با یکی از آشنایانش تماس می‌گیرد. اگر این تماس‌ها هم بی‌پاسخ بمانند، به‌طور خودکار با مرکز فوریت‌های پزشکی تماس گرفته می‌شود. گجت جالبی است، نه؟ این ساعت فناوری‌های دیگری هم دارد و می‌تواند مدیریت امور مختلفی را برایتان راحت کند و از اینرو در فهرست بهترین ساعت هوشمند قرار دارد. مشاهده تصاویر و مشخصات کامل این مدل

    نوبت شماست!

    در میان ابزارهای ایمنی و گجت‌های مختلف از کدام مورد خوشتان آمد و آن را کاربردی یافتید؟ به‌نظر ما که همه این موارد نقش مهمی در تأمین ایمنی و امنیت دارند و باید به فکر تهیه‌شان باشید. احتیاط و حفظ نکات لازم برای دورشدن از خطر همیشه شرط عقل است. با تهیه وسایل و ابزارهایی ساده می‌توانید از بروز اتفاقات بسیار ناخوشایند جلوگیری کنید. ارزشش را دارد. نه؟ شما چه گجت‌هایی می‌شناسید که در زمینه تأمین امنیت و ایمنی به کمکمان می‌آیند؟ [see_also]42171[/see_also]
    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید