۶ ست زیبا با رنگ سفید برای فصل تابستان

۶ ست زیبا با رنگ سفید برای فصل تابستان
راهنمای مطالعه

    دانستن نحوه پوشیدن لباس تمام سفید به شما کمک می‌کند یکی از داغ‌ترین ترندها را در حال حاضر داشته باشید. تمام لباس‌های سفید انتخابی محبوب در میان ترندها هستند. در حالی که ممکن است به نظر یک روند دشوار به نظر برسد، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید تناژهای مختلف سفید را با هم بپوشید. فقط نکات زیر را در مورد نحوه پوشیدن لباس سفید بررسی کنید. همچنین می‌توانید سفید را با رنگ‌های مختلف دیگری ست کنید. برای این تابستان نیاز به کمک دارید؟ ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

    1. جواهرات برای خانم‌ها

      در مورد رنگ سفید و نکات مربوط به استایل‌های مختلف پیشنهادات مختلفی وجود دارد. یکی از این پیشنهادات استفاده از جواهرات و زیورآلات طلایی رنگ است. می‌توانید از طلا یا استیل‌های زرد رنگ استفاده کنید. رنگ سفید و طلایی به خوبی با هم هماهنگ می‌شوند. به عنوان مثال می‌توانید پیراهن تابستانی و ساحلی سفید خود را با یک صندل نارنجی رنگ، کلاه حصیری و اکسسوری‌هایی چون پیرسینگ زنانه طلا ست کنید، برای مشاهده و خرید انواع پیرسینگ از لینک کمک بگیرید. دستبند طلا و زنجیرهای رو لباسی از دیگر اکسسوری‌های مناسب برای شما خواهد بود. می‌توانید این استایل را برای رفتن به ساحل یا یک خرید ساده داشته باشید.

      1. اکسسوری‌ها

        اگر استایل تمام سفید (مونوکروم) را انتخاب کرده‌اید باید خود را از یکنواختی دور کنید. تنها با تعویض اکسسوری‌ها می‌توانید به راحتی استایل مونوکروم خود را متفاوت کنید. اکسسوری‌هایی مانند دستبند نقره ایتالیایی مردانه یا انگشترهای نقره می‌تواند کمی به پوشش شما روح اضافه کند. نیاز به استفاده از اکسسوری‌های رنگین کمانی نیست، باید بتوانید به خوبی سادگی و زیبایی را به نمایش بگذارید. برای استایل مردانه با رنگ سفید می‌توانید پیراهن سفید خود را با شلوار خاکستری جین بپوشید. اکسسوری‌های نقره‌ای رنگ برای استایل شما عالی است. برای یک استایل شیک از کیف و کفش چرم مشکی استفاده کنید. اگر استایل اسپرت را ترجیح می‌دهید، کتانی سفید بیشتر به کارتان خواهد آمد.

        1. آبی، زرد و سفید

          دو رنگ پر طرفدار تابستانی آبی و سفید هستند. این دو رنگ به خوبی احساس و حال و هوای فصل تابستان و بهار را منتقل می‌کنند. خانم‌ها می‌توانند یک پیراهن چین دار بلند و سفید را با شال آبی ست کنند. اکسسوری‌هایی به رنگ نقره‌ای یا زرد را با استایل خود همراه کنید و صندل یا دمپایی زرد رنگ نیز به استایلتان در درخشش بیشتر برای تابستان کمک می‌کند. ترکیب سفید، زرد و آبی حس گرمای خورشید و آسمان آبی و ابر گرفته تابستان را به خوبی القا می‌کند.

          1. سفید و سبز فیروزه‌ای

            با این ترکیب رنگ متین، باوقار و آرامش بخش خواهید شد. این دو رنگ را به صورتی در کنار هم به کار ببرید که رنگ فیروزه‌ای کمی غالب‌تر از سفید باشد. با این روش تاثیر سفید عمیق‌تر خواهد بود. پیراهن فیروزه‌ای تا روی زانو بپوشید و آن را با جوراب و روسری کوتاه سفید خود ست کنید. یک کفش ورنی، یک عینک آفتابی و لاک قرمز به زیباتر شدنتان کمک می‌کند.

            1. رنگ‌های نود

              از بهترین ترکیب‌هایی که می‌توانید با رنگ سفید ست کنید، رنگ‌های نزدیک به پوست هستند. این رنگ‌ها آرامش رنگ سفید را بر هم نمی‌زنند و در حقیقت به استایل شما شوک وارد نمی‌کنند. می‌توانید ترکیب صورتی نود با سفید را برای تابستان داشته باشید. این یک ترکیب رنگ مخصوص خانم‌ها نیست. آقایان خوش پوش هم می‌توانند برای تابستان این رنگ‌ها را در کنار هم استفاده کنند. یک پیراهن مردانه پارچه ای صورتی نود را با شلوار کتان سفید و راسته امتحان کنید. رنگ دیگری که می‌توانید در کنار سفید داشته باشید، کرم یا خاکی است. این دو رنگ در کنار سفید تاثیرگذاری استایل شما را چندین برابر خواهند کرد.

              1. سفید و قرمز گوجه‌ای

                ما در مورد قرمز خالص صحبت نمی‌کنیم. این ترکیب کلیشه‌ای را فراموش کنید. رنگ گوجه‌ای با درجه تیرگی کمتر نسبت به قرمز، یک رنگ مناسب برای تابستان است. در استایل خود این دو رنگ را به میزان مساوی پراکنده کنید. منظور از پراکنده کردن استفاده از اکسسوری‌ها یا لباس‌های ترکیبی از این دو رنگ است. به عنوان مثال استفاده از یک کت یقه انگلیسی قرمز گوجه‌ای به همراه یک شلوار راسته و قد 90 سفید و همچنین یک تاپ سفید با تناژ کرم رنگ در کنار هم برای مجالس و دورهمی‌های تابستانی مناسب است. فراموش نکنید اکسسوری‌های مناسبی مانند انگشتر، ساعت و دستبند را استفاده کنید.

                در ادامه چند نکته کلیدی در مورد استفاده از این رنگ در استایل را بخوانید:

                • تناژهای مختلف

                باور کنید یا نه، بیش از یک تناژ از سفید وجود دارد. سفید زمستانی، عاج و رنگ‌های دیگری از این تناژ تقریبا همیشه بهترین هستند. استایل تک رنگ یا مونوکروم از این رنگ را در نظر داشته باشید. شما می‌توانید سایه‌ها یا همان تناژهای مختلف را با هم ترکیب کنید اما اجازه دهید چشم شما عامل تعیین کننده باشد. قبل از بیرون رفتن، به لباس خود در نورهای مختلف (حمام، اتاق خواب، آشپزخانه، فضای باز، هر جای دیگری) خیره شوید. از خودتان بپرسید آیا تناژهای انتخابی شما به بهترین شکل کنار هم قرار گرفته‌اند یا روش بهتری برای این کار وجود دارد؟ بعضی تناژ سفید باعث می‌شود تناژ‌های دیگر کثیف دیده شوند. در انتخاب رنگ‌های سفید دقت بیشتری داشته باشید تا بهترین ترکیب را با پوستتان بسازید.

                • اعتماد به نفس

                یکی از مهمترین نکات برای نحوه پوشیدن لباس سفید این است که اعتماد به نفس داشته باشید. تمام قوانین در مورد اینکه چه زمانی و کجا باید سفید بپوشید را کنار بگذارید. فقط از ظاهر خود لذت ببرید و از آزمایش یک لباس سفید نترسید. از منابع مختلف الهام بگیرید و از لباس‌های که می‌بینید به عنوان راهنمایی برای به دست آوردن ظاهری کاملا متفاوت استفاده کنید.

                • ایجاد تعادل را فراموش نکنید

                با ایجاد حس ساختار و فرم، در نوع لباس و پوشش استایل خود را هوشمندانه و شیک نگه دارید. شما نیاز به تناسب زیادی دارید. هم‌رنگ بودن لباس‌ها باید با تناسب و تعادل پوشانده شود. به عنوان مثال اگر از پیراهن شیری رنگ کوتاهی استفاده می‌کنید باید برای جلوگیری از یکنواختی، شلوار یا دامنی بپوشید که کمی از مچ‌ پا در آن دیده شود. رنگ پوست شما می‌تواند به درستی این تناسب را ایجاد کند. اگر شلوار تنگ جین می‌پوشید، با پوشیدن تاپ یا ژاکت‌های گشاد، ظاهر خود را متعادل کنید. ایجاد یک شکل یا سیلوئت قابل توجه به شما کمک می‌کند تا استایل هماهنگ شده خود را رنگ سفید را به اوج زیبایی برسانید. با استفاده از یک ترکیب رنگ صحیح، اکسسوری مناسب و لباس‌های باکیفیت استایل خود را ارتقا دهید و از خلاقیت خود به عنوان یک چاشنی موثر استفاده کنید.

                تهیه شده در: درجه
                {{totalCount}} دیدگاه‌
                {{name.error}}
                {{email.error}}
                {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
                {{commentMessage.error}}

                ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید