آیا استفاده از سرور ویندوز فرانسه برای فعالیت در فارکس مناسب است؟

آیا استفاده از سرور ویندوز فرانسه برای فعالیت در فارکس مناسب است؟
راهنمای مطالعه

    در حال حاضر با گسترش استفاده از اینترنت بسیاری از افراد در بازارهای معاملات جهانی مثل فارکس و بایننس فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. اما تریدرهای ایرانی برای انجام معامله و سرمایه گذاری در بازارهای مالی جهانی با مشکل بزرگی مواجه‌اند و آن نداشتن IP ثابت خارجی است تا بتوانند به راحتی در این بازارها معامله انجام دهند. یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن چنین IP و ترید کردن راحت خرید سرور مجازی است. VPS ویندوز فرانسه می‌تواند به عنوان یک سرور مجازی به دلیل ویژگی‌هایی که دارد برای فعالیت در فارکس و فایننس مناسب باشد. در این مقاله همراه باشید تا شناخت بیشتری در مورد سروهای مجازی و مزایا و ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها به دست آورید.

    VPS ویندوز فرانسه چیست و  تاثیر آن در ترید کردن

    یک کامپیوتر مجازی که سخت افزار آن در کشوری دیگری قرار دارد به عنوان سرور مجازی (VPS) شناخته می‌شود و مخفف عبارت Virtual Private Server است. این سرور بر روی یک سرور اختصاصی قرار داد که شامل سیستم عامل ویندوز یا هر سیستم عامل دیگر است که دقیقا همان محیط سیستم عامل را شبیه سازی می‌کند و در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بر روی این سرور برای ویندوز کاربر نام کاربری و رمز عبوری تعریف می‌شود که کاربر می‌تواند با استفاده از آن‌ها وارد محیط ویندوز شود و معاملات جهانی را انجام دهد. این ویندوز یک نسخه مجازی است که در کشور خارجی دیگری مثل فرانسه قرار دارد.

    یکی از این سرورها ویندوز فرانسه وی پی اس است که همانطور که از نامش پیدا است در کشور فرانسه واقع شده و افرادی که از آن استفاده می‌کنند باید با IP این کشور وارد بازار معاملات جهانی فارکس شوند. کسانی که برای ترید کردن در فارکس، بایننس یا سایر صرافی‌های خارجی به IP ثابت نیاز دارند می‌توانند VPS ویندوز فرانسه را خریداری کنند سپس با استفاده از ریموت به کامپیوتر مجازی وصل شوند و از داخل آن معاملات بین المللی را انجام دهند.

    ویندوز فرانسه وی پی اس برای خرید سرور مجازی یک انتخاب مناسب و ارزان است که دارای پهنای اینترنت و کیفیت بالایی در شبکه جهانی است. سرور مجازی ویندوز فرانسه دارای پرازنده‌های بالایی در مجهزترین دیتاسنترهای اروپا بوده که در بهترین موقعیت کشور فرانسه واقع شده است. این سرورهای مجازی با قیمت پایین برای افرادی که نیاز به دانلود و آپلود زیادی هستند بسیار مفید و مقرون به صرفه خواهد بود.

    ویژگی‌های سرور مجازی ویندوز فرانسه

    معمولا سرورهای مجازی هر کشوری ویژگی‌های مشابهی دارند اما برای اینکه بهترین VPS را خریداری کنید توصیه می‌کنیم پلن‌های شرکت‌های مختلف را با هم مقایسه نمایید. در ادامه ویژگی‌های کلی یک سرور مجازی را بیان می‌کنیم:

    1.یک وی پی اس مخصوص ترید کردن باید سرعت بالایی برای نمایش نمودارهای معاملاتی داشته باشد؛ زیرا حتی تاخیر در لود این نمودارها موجب ایجاد ضرر زیادی در معاملات می‌شود. فاکتورهای متعددی وجود دارد که روی حداکثر سرعت نمایش نمودارها تاثیرگذار هستند. پهنای باند اینترنت پرسرعت، سخت افزار قوی و با کیفیت و قدرت پردزاش بالای این سخت افزار از جمله ویژگی‌هایی است که موجب افزایش سرعت لود نمودارهای معاملاتی فارکس می‌شود.

    2.امنیت سرور مجازی از ویژگی مهم برای خرید VPS است. اگر فرد دیگری بتواند به سرور مجازی شما دسترسی یابد می‌تواند کنترل حساب‌های معاملاتی مثل بایننس، فارکس و... را بدست گیرد. سرور مجازی ویندوز فرانسه دارای سخت افزاری قدرتمند و امنیت بالایی است که امکان انجام معاملات جهانی را به راحتی امکان پذیر می‌کند.

    VPS ویندوز فرانسه خرید راحتی دارد و کافی است به شرکت‌های ارائه دهنده آن مراجعه کنید و با بررسی هر پلن، سرور مجازی مناسب خود را خریداری کنید.

    کاربرد سرور مجازی یا VPS ترید

    برای فعالیت در بازارهای مالی جهانی دو مشکل مهم در رابطه با اینترنت و پینگ بد و مشکلات تحریم ایرانیان در بازارهای جهانی وجود دارد. این مشکلات با خرید سرور مجازی قابل رفع است؛ به طوری که با داشتن ویندوز فرانسه یک تریدر می‌تواند در بازارهای بین المللی تمام فعالیت‌های مالی را بدون محدودیت و مشکل انجام دهد. در ادامه کاربردهای مهم سرور مجازی (VPS) را بیان می‌کنیم.

    1.انجام معاملات با سرعت بالا: به طور قطعی سرعت و کیفیت اینترنت در کشورهای دیگر نظیر فرانسه، آلمان، آمریکا، امارات متحده عربی و کره جنوبی نسبت به ایران بسیار بهتر است. برای خرید و فروش در بازارهای مالی جهانی مثل بورس ایران محدودیت زمانی وجود ندارد؛ ولی اگر پیش بینی درستی صورت نگیرد نمی‌توان در قیمت مناسبی خرید و فروش را انجام  داد. بسیاری از افراد سرمایه خود را در این بازارها با هدف نوسانگیری افزایش می‌دهند؛ به این صورت که سهمی را با کمترین قیمت موجود برای مدت یک هفته خریداری می‌کنند و در زمان مناسب آن را با بالاترین قیمت می‌فروشند. ممکن است در مورد حداقل و حداکثر قیمت به دلیل نوسان بالا در ارزهای دیجیتال پیش بینی درستی اتفاق نیفتد و قصد لغو سفارش خرید یا فروش را داشته باشید، اما در این موقعیت به دلیل کیفیت پایین اینترنت نتوانید آن سفارش را لغو کنید.

    VPS ویندوز فرانسه به دلیل سرعت بالا می‌تواند از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری کند؛ بنابراین VPS ویندوز فرانسه خرید بسیار ایده الی برای تریدارهای ایرانی است.

    1. دور زدن تحریم صرافی‌های آنلاین: شناسایی کاربران و تریدرهای ایرانی در بازارهای جهانی کار راحتی است ولی با خرید سرور مجازی می‌توان بر این مشکل غلبه کرد. بازارهای بین المللی مثل فارکس و بایننس می‌توانند کاربران را از طریق ip آن‌ها، لوکیشن (اگر به برنامه دسترسی به لوکیشن را بدهید) و از طریق سیم کارت (اگر به اپلیکشین دسترسی داشته باشید) شناسایی کنند و مانع انجام معامله آن‌ها شوند. به این ترتیب می‌توان اذعان کرد که خرید سرور مجازی سایر کشورها می‌تواند مانع ایجاد چنین مسائلی گردد. یکی از بهترین سرورهای مجازی VPS ویندوز فرانسه است که سطح امنیت و سرعت بالایی دارد.
    2. جمع بندی

      VPS یا سرور مجازی یک سیستم کامپیوتری مجازی است که میزبانی سخت افزار آن در خارج از کشور انجام می‌شود. خرید سرور مجازی این مزیت را دارد که موقعیت ایرانی بودن کاربر توسط سایت مقصد شناسایی نمی‌شود و یک IP ثابت خارجی در اختیار تریدر است که در طول زمان تغییر نمی‌کند. یکی از بهترین و ارزان ترین سرورهای مجازی، VPS ویندوز فرانسه است که می‌تواند دغدغه شناسایی IP توسط این بازارهای مالی را در هنگام فعالیت و معامله در آن‌ها بر طرف کند. برای خرید سرور مجازی معتبرترین شرکت ارائه دهنده این سرویس‌ها را شناسایی کنید.  

      تهیه شده در: درجه
      {{totalCount}} دیدگاه‌
      {{name.error}}
      {{email.error}}
      {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
      {{commentMessage.error}}

      ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید