۲۴ ایده خرید کادو برای دوست صمیمی؛ از هدایای ارزان تا گران‌قیمت

۲۴ ایده خرید کادو برای دوست صمیمی؛ از هدایای ارزان تا گران‌قیمت
راهنمای مطالعه

    کادو برای دوست صمیمی دختر یا پسر چه بخریم؟ پاسخ این سوال گاهی می‌تواند سخت باشد. با درجه همراه شوید تا ۲۴ ایده بهترین کادو برای دوست را به شما معرفی کنیم.

    هدیه خریدن و هدیه دادن همیشه حس لذت‌بخشی را به دنبال دارد. به خصوص اگر این هدیه را برای بهترین و صمیمی‌ترین دوست‌تان بخرید. دوستان صمیمی تا حد زیادی از نظرات، خواسته‌ها، نیازها و سلایق شخصی هم باخبر هستند. همین به آن‌ها کمک می‌کند تا هنگام خرید، انتخاب راحت‌تری داشته باشند.

    با این حال گاهی اوقات پیش می‌آید که نمی‌دانید چه هدیه‌ای مناسب دوست شماست. با ما همراه باشید تا در این مقاله بهترین ایده‌های کادو برای دوست صمیمی را با شما در میان بگذاریم. در زیر بیست ایده ارزان قیمت و چهار ایده گران‌بهای کادو برای دوست صمیمی دختر و پسر را معرفی خواهیم کرد.

    کادو برای بهترین دوست

    بهترین و صمیمی‌ترین دوست شما کسی است که بیش‌تر وقت خود را با او می‌گذرانید. در خصوص هر موضوعی با هم صحبت می‌کنید. عقاید، آرزوها و گاهی حتی رازهای خود را با هم در میان می‌گذارید.

    همین موضوع سبب می‌شود که دوست صمیمی شما به نزدیک‌ترین فرد زندگی‌تان تبدیل شود. پس دور از انتظار نیست اگر گاهی بخواهید در مناسبت‌های خاص و یا حتی بی‌مناسبت، کادو برای دوست صمیمی خود بخرید.

    تفاوتی ندارد که دوست صمیمی شما دختر باشد یا پسر، در هر صورت می‌توانید یک هدیه خوب و مناسب با سلیقۀ بهترین دوست‌ و بودجه خودتان تهیه کنید.

    با این حال اگر قصد دارید برای تولد یک دختر هدیه مناسبی بخرید، ۲۶ ایده عالی برای کادو تولد دخترانه؛ از هدایای ارزان تا گران‌قیمت را مطالعه کنید. در این مقاله، ۲۶ کادو گران‌قیمت برای هدیه به دختران را در اختیار شما قرار داده‌ایم.

    ارزان‌ترین کادو برای دوست صمیمی

    خرید کادو برای بهترین دوست، همیشه نباید گران‌قیمت باشد. گاهی یک هدیه با قیمت مناسب، می‌توانید یادگاری ماندگار و ارزش‌مند محسوب شود. اگر قصد دارید با هزینه نه چندان بالا، هدیه خوب و مناسبی برای دوست صمیمی خود تهیه کنید، یکی از ایده‌های زیر می‌تواند گزینۀ ایده‌آلی باشد.

    دفترچه خاطرات

    ption id="attachment_50830" align="aligncenter" width="850"]دفترچه خاطرات یادداشت خاطرات در دفترچه و هدیه به بهترین دوست

    یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌‌توانید به دوست صمیمی خود بدهید؛ یک دفترچه خاطرات است. می‌توانید داخل این دفترچه خاطرات خوشی که با هم داشتید را ثبت کنید، عکس‌های زیبایی که با هم گرفتید را بچسبانید و دلایلی که او را به عنوان بهترین دوست خود انتخاب کرده‌اید، بنویسید.

    در نهایت دفتری پز از خاطرات تلخ و شیرین و روزهای خوب با هم بودن را در موقعیتی مناسب به بهترین دوست خود هدیه دهید. دفترچه خاطراتی که با دست خط خودتان لحظات با هم بودن را در آن ثبت کرده‌اید؛ می‌تواند یادگار ارزشمندی به عنوان کادو برای دوست صمیمی شما باشد.

    زیورآلات

    ption id="attachment_50832" align="aligncenter" width="850"]دستبند بهتذین دوست خرید زیورآلات به عنوان کادو برای دوست صمیمی

    امروزه زیورآلات بسیاری در قالب طرح بهترین دوست یا Best Friends Forever در بازار وجود دارد. این زیورآلات در قالب زنجیر و پلاک، دست‌بند، انگشتر و یا حتی پابند و گوشواره هستند.

    با توجه به سلیقه بهترین دوست خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را به عنوان کادو برای دوست صمیمی خریداری کرده و به او هدیه دهید. حتی می‌توانید در پشت این زیورآلات نام خود و بهترین دوست‌تان را ثبت کرده و هدیه خود را خاص‌تر کنید.

    فهرست قیمت پرفروش‌ترین زیورآلات

    نماد ماه تولد

    ption id="attachment_50833" align="aligncenter" width="850"]نماد ماه تولد سنگ‌ها و نماد ماه تولد

    سمبل، گُل و سنگ‌های ماه تولد این روزها بسیار محبوبیت پیدا کرده‌اند. با توجه به این‌که دوست شما متولد چه ماهی از سال است می‌توانید نماد، گل و یا سنگ ماه تولد او را خریداری کنید.

    این سنگ‌ها و نمادها را یا می‌توانید به صورت یک تکه زیوزآلات (مانند گردنبد، دست‌بند و غیره) به او هدیه دهید، یا به عنوان یک وسیله دکوری که در گوشه‌ای از اتاق خود قرار دهد. نمادهای ماه تولد نیز به عنوان ایده کادو برای دوست صمیمی گزینه خوبی است.

    شمع

    ption id="attachment_50834" align="aligncenter" width="850"]شمع‌های مدرن انواع شمع مدرن و فانتزی

    شمع‌های زیبا در طرح‌ها، رنگ‌ها و رایحه‌های مختلف، نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. حالا دیگر شمع‌ها مانند گذشته تنها به عنوان یک ابزار روشنایی کاربردی ندارند. بلکه بیش‌تر به تزئین و زیباسازی محیط کمک می‌کنند.

    شمع‌های داخل تراریوم یا تنگ و شیشه‌های جذاب، بسیار زیبا هستند. شمع‌های عطرآگین، با رایحه‌های متفاوت، فضای خانه را خوش‌بو می‌کنند. به همین دلیل می‌توانید یک شمع شیک و زیبا را به عنوان کادو برای دوست صمیمی خود انتخاب کنید.

    باکس دم‌نوش و تی‌بگ

    ption id="attachment_50836" align="aligncenter" width="850"]باکس تی‌بگ باکس‌های سنتی و مدرن تی‌بگ

    باکس‌های چوبی تی‌بگ و دم‌نوش، در طرح‌های مختلف می‌تواند یک ایده جذاب برای کادو تولد دوست صمیمی شما باشد. باکس‌هایی با طرح‌های سنتی و مدرن، علاوه بر کاربردی بودن، زینت‌بخش میز و منزل بهترین دوست شما نیز خواهد بود.

    اکثر افراد این باکس‌ها را به عنوان کادو تولد برای دوست صمیمی دختر در نظر می‌گیرند. در حالی که این هدیه برای پسران (به خصوص اگر خانه و اتاق مستقلی دارند) نیز بسیار مناسب است.

    ست لباس ورزشی

    ption id="attachment_50837" align="aligncenter" width="850"]ست لباس ورزشی ست‌ها گرم‌کن و لباس ورزشی

    اگر دوست شما یک ورزش‌کار است یا به ورزش علاقه دارد، می‌توانید ست‌های ورزشی متعدد با جنس‌های متفاوت را تهیه کنید. انواع گرم‌کن، بادگیر، عرق‌گیر، مایو، تاپ شلوار ورزشی و غیره می‌تواند به عنوان ایده کادو برای بهترین دوست شما باشد. این هدیه نیز هم برای دختران و هم برای پسران مناسب است.

    فهرست پرفروش‌ترین ست لباس ورزشی

    ماگ‌

    ption id="attachment_50838" align="aligncenter" width="850"]ماگ‌های فانتزی ماگ‌های فانتزی با طرح و متن دل‌خواه

    ماگ‌های خوشگل و جذاب فانتزی هم کاربردی است و هم زیبا. می‌توانید یک ماگ سفارشی برای دوست خود تهیه کنید و روی آن متن یا طرح دل‌خواه‌تان را چاپ کنید. حتی یکی از عکس‌های دو نفره خود را روی آن ماگ چاپ کنید.

    در صورت تمایل، می‌توانید یک جفت ماگ ست برای خود و دوست‌تان خریداری کنید. ماگ‌های فانتزی با طرح و متن مورد پسندتان، می‌تواند یک کادو برای دوست صمیمی دختر یا پسر محسوب شود.

    گل و گلدان

    ption id="attachment_50840" align="aligncenter" width="850"]گلدان‌های طبیعی ویرایروم و گلدان‌های طبیعی

    گلدان‌های سرامیکی جذاب با گل مورد پسند دوست شما، انواع تراریوم و ویراریوم و درختچه‌های تزئینی نیز می‌تواند یک ایده خوب به عنوان کادو برای دوست صمیمی شما محسوب شود. این هدیه مناسب دختران و پسران در اکثر رده‌های سنی است. البته قبل از خرید بهتر است بدانید که دوست شما به گل و گیاه علاقه دارد یا نه.

    فهرست قیمت پرفروش‌ترین گل و گلدان

    پازل

    ption id="attachment_50841" align="aligncenter" width="850"]پازل سفارش پازل با طرح و عکس دل‌خواه

    پازل‌های بزرگ با تصویری از چهره بهترین دوست شما هم بسیار سرگرم کننده است و هم جذاب. هرچه تکه‌های این پازل زیادترباشد هیجان به اتمام رساندن و دیدن تصویر کامل شدۀ آن بیش‌تر خواهد بود.

    می‌توانید از روی عکس دوست خود یک پازل هزار تکه سفارش دهید. گرچه این ایده به عنوان کادو برای دوست صمیمی دختر بیش‌تر مورد استقبال قرار می‌گیرد، اما برای پسران نیز می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد.

    محصولات مراقبی پوست و مو

    ption id="attachment_50842" align="aligncenter" width="850"]محصولات مراقبتی پوست و مو ماسک، اسکراب، کرم‌های مراقبتی

    شاید فکر کنید که این محصولات بیش‌تر به عنوان کادو برای دوست صمیمی دختر،کاربرد دارد، اما بهتر است بدانید که این روزها بسیاری از مردان نیز به پوست و موی خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

    انواع ماسک‌های ضدجوش، ضدلک، ضد چین و چروک، کرم‌های مرطوب‌کننده، ضدآفتاب، جوان‌کننده و لیفت‌کنندۀ پوست، فوم‌ها و ژل‌های شستشوی صورت، اسکراب‌های مختلف، ماسک‌ها و شامپوهای مو و غیره، می‌تواند یک هدیه مفید و کارآمد برای دوست صمیمی شما باشد.

    فهرست قیمت پرفروش‌ترین لوازم آرایشی

    کتاب

    ption id="attachment_50843" align="aligncenter" width="850"]کتاب خرید کتا‌های مختلف به عنوان کادو برای بهترین دوست خود

    یکی از بهترین مواردی که در لیست کادو برای دوست صمیمی جای دارد، کتاب است. کتاب هدیه‌ای بسیار مفید و مناسب و جاودان برای دختران و پسران در هر ردۀ سنی است. با توجه به سبک سلیقه دوست خود، می‌توانید کتابی در حوزۀ مورد علاقۀ او تهیه کرده و هدیه بدهید.

    جا سوئیچی

    ption id="attachment_50844" align="aligncenter" width="850"]جاسوئیچی انواع جاسوئچی فانتزی و عروسکی

    یک جاسوئیچی فانتزی و خوشگل می‌توانید هدیه جذابی برای بهترین دوست شما باشد. انواع جاسوئیچی‌ها با آویرهای عروسکی و خاص و یا حتی یک جاسوئیچی سفارشی با عکس دو نفره شما و دوست صمیمی‌تان می‌تواند گزینه ایده‌آلی به عنوان کادو تولد برای دوست صمیمی شما باشد.

    قاب عکس

    ption id="attachment_50845" align="aligncenter" width="850"]قاب عکس انواع قاب عکس کلاسک، فانتزی، مدرن و غیره

    یک قاب عکس شکیل و زیبا با عکسی دو نفره از شما و بهترین دوست‌تان نیز می‌تواند ایدۀ جذابی به عنوان کادو برای دوست صمیمی باشد. می‌توانید یک یا چند عکس دونفره خود را انتخاب و به سایز دل‌خواه چاپ کنید. بعد از قاب گرفتن، آن‌ها را به بهترین دوست خود هدیه دهید.

    قاب گوشی

    ption id="attachment_50848" align="aligncenter" width="850"]قاب گوشی انواع گارد گوشی با طرح و متن دل‌خواه

    گاردها یا قاب‌های فانتزی گوشی امروزه طرف‎‌داران بسیاری در بین دختران و پسران نوجوان و جوان دارد. می‌توانید یک قاب گوشی خاص با رنگ، طرح و یا متن دل‌خواه خود سفارش داده و آن را به بهترین دوست خود هدیه دهید. حتی می‌توانید یکی از عکس‌های دونفره خود را برای چاپ روی گارد گوشی انتخاب کنید. با این کار یک کادو برای دوست صمیمی خود خواهید داشت که بسیار شیک و منحصر به‌فرد است.

    دوربین چاپ فوری

    ption id="attachment_50852" align="aligncenter" width="850"]دوربین چاپ فوری دوربین‌های کوچک با قابلیت چاپ فوری عکس

    یک دوربین کوچک که می‌توانید با آن عکس‌های خود با دوست صمیمی‌تان را در لحظه چاپ کنید و آلبومی از عکس‌های دو نفره کوچک داشته باشید. این ایده کادو تولد برای دوست صمیمی نیز می‌تواند یک گزینه ایده‌آل باشد.

    چراغ خواب

    ption id="attachment_50854" align="aligncenter" width="850"]چراغ‌خواب چراغ‌خواب‌های فانتزی و حکاکی شده

    امروزه چراغ‌خواب‌های سنگ‌نمک، فانتزی و حکاکی شده بسیار ترند شده است. می‌توانید آباژور و یا چراغ‌خوابی با حکاکی چهره بهترین دوست خود، به او هدیه دهید. حتی می‌توانید یکی از عکس‌های زیبایی که با هم گرفته‌اید را برای حک روی آباژورهای رو میزی انتخاب کنید. این کادو تولد برای دوست صمیمی نیز می‌تواند بسیار خاص و متفاوت باشد.

    ست کیف و کفش

    ption id="attachment_50855" align="aligncenter" width="850"]ست کیف و کفش ست‌های جذاب کیف و کفش

    کیف وکفش‌های ست اسپورت و یا مجلسی می‌تواند یک گزینه ایده‌آل به عنوان کادو برای دوست صمیمی دختر باشد. انواع کالج‌ها و کیف‌های کوچک دستی و رو شانه‌ای یا کفش‌های مجلسی و پاشنه‌بلند با کیف ست می‌تواند انتخاب خوبی برای بهترین دوست شما باشد.

    فهرست قیمت بهترین کفش‌های زنانه

    ست لباس

    ption id="attachment_50856" align="aligncenter" width="850"]ست لباس دوستانه ست‌های لباس دوستانه جذاب

    ست‌های دو نفره تی‌شرت، شلوار، پیراهن، مانتو، شال، روسری و غیره درعین زیبایی می‌تواند جذاب باشد. با این کار می‌توانید در هنگام بیرون رفتن یا مهمانی لباس‌تان را با بهترین دوست‌تان ست کنید. پس یکی دیگر از ایده‌های جذاب کادو برای دوست صمیمی می‌تواند ست لباس باشد.

    لاک

    ption id="attachment_50858" align="aligncenter" width="850"]لاک ناخن انواع لاک ناخن

    انواع لاک‌های ناخن در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف می‌تواند به عنوان گزینۀ ایده‌آل کادو برای بهترین دوست شما باشد. این هدیه به‌خصوص برای دخترهای نوجوان و جوان مناسب‌تر است. می‌توانید لاک‌های ست برای خود و بهترین دوست‌تان تهیه کنید تا بتوانید هم‌زمان با هم استفاده کرده و در هر موقعیتی ست باشید.

    نقاشی چهره

    ption id="attachment_50831" align="aligncenter" width="850"]تصویر چهره سیاه‌قلم تصویر چهره

    یکی دیگر از ایده‌های کادو برای دوست صمیمی، تصویر سیاه‌قلم چهره بهترین دوست‌تان است. می‌توانید یک عکس دو نفره را انتخاب کرده و از یک هنرمند بخواهید که آن را برای شما به تصویر بکشد.

    تصویر طراحی شده را قاب کرده و به بهترین دوست خود هدیه دهید. این ایده را می‌توانید به عنوان کادو برای دوست صمیمی دختر و یا پسر، به کار ببرید.

    [related]25506[/related]

    کادو گران قیمت برای دوست صمیمی

    تا به این‌جا بیست ایده جذاب و ارزان قیمت برای هدیه دادن به بهترین دوست‌تان را بیان کردیم. حال نوبت معرفی چند هدیه گران‌بها و ارزشمند است. اگر قصد دارید برای بهترین دوست خود هدیه‌ای گران قیمت تهیه کنید، یکی از موارد زیر می‌تواند مناسب باشد.

    ساعت هوشمند

    ption id="attachment_50861" align="aligncenter" width="850"]ساعت هوشمند ساعت‌های هوشمند به عنوان هدیه خاص برای بهترین دوست

    ساعت‌های هوشمند امروزه بسیار ترند و پرطرف‌دار شده‌اند. این ساعت‌ها با طراحی ساده و شکیل، مورد پسند اکثر سیلقه‌هاست. علاوه بر آن برخی از آن‌ها سیم کارت‌خور هستند و قابلیت دریافت پیام و سرچ در اینرتنت ر ا دارند.

    با این هدیه خاص می‌توانید هم یک ساعت و هم یک گوشی همراه مچی به بهترین دوست خود هدیه دهید. پس اگر قصد  دارید با هزینه بالاتر، کادو برای دوست صمیمی خود بخرید، ساعت هوشمند گزینه مناسبی است.

    فهرست قیمت پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند

    طلا و جواهر

    ption id="attachment_50862" align="aligncenter" width="850"]طلای ظریف طلاهای ظریف و زیبا با نشان بهترین دوست

    با صرف هزینه بالاتر می‌توانید یک قطعه طلای ارزش‌مند برای دوست صمیمی خود بخرید. در صورت تمایل می‌توانید اسم بهترین دوست خود را روی آن حک کنید یا از  نماد و سنگ ماه تولدش استفاده کنید. حتی می‌توانید عبارت Best Fiends Forever را روی آن حک کنید. با این انتخاب هم یک هدیه گران‌قیمت و هم یک یادگاری ارزشمتد را به عنوان کادو برای دوست صمیمی خود تهیه کرده‌اید.

    فهرست قیمت پرفروش‌ترین طلا و جواهرات

    ادکلن

    ption id="attachment_50863" align="aligncenter" width="850"]عطر و ادکلن عطر و ادکلن‌های گران‌قیمت و برند

    یک ادکلن با رایحه مورد پسند دوست‌تان می‌تواند گزینه بسیار کاربردی باشد. اگر دوست دارید هدیه‌ای گران قیمت بخرید می‌توانید یکی از ادکلن‌های برند و مارک‌دار اصل با قیمت بالا تهیه کنید. با توجه به سبک پسند بهترین دوست‌تان می‌توانید رایحه‌ای گرم، شیرین، سرد، تلخ، شکلاتی و غیره به عنوان کادو برای دوست صمیمی‌تان تهیه کنید.

    فهرست قیمت پرفروش‌ترین عطرها

    سفر و تفریحات لاکچری

    ption id="attachment_50864" align="aligncenter" width="850"]تفریحات لوکس سفر و تفریحات لوکس

    اگر بهترین دوست شما به سفر یا تفریحات هیجان‌انگیز لاکچری علاقه‌مند است، می‌توانید بلیط دو نفره برای سفر به کیش، قشم یا حتی کشورهای دیگر را تهیه کرده و به عنوان کادو برای دوست صمیمی خود در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید بلیط تفریحات لوکس و هیجان‌آوری مانند بالن‌سواری، پاراگلایدر، پرواز با هواپیمای تک سرنشینه و غیره را به عنوان یک کادو جذاب به بهترین دوست خود هدیه دهید.

    سخن پایانی

    کادو خریدن در بیش‌تر مواقع یک حرکت چالش برانگیز است. اگر بخواهید یک کادو برای دوست صمیمی خود تهیه کنید، در کنار چالش برانگیز بودن، می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. این‌که شما با بهترین دوست‌تان رابطه نزدیکی دارید، سبب می‌شود که بتوانید انتخاب راحت‌تری برای تهیه هدیه داشته باشید. در این مقاله ما ۲۰ هدیه ارزان‌قیمت و ۴ هدیه گران‌قیمت و لاکچری را به شما پیشنهاد دادیم. هدیه‌های ارزان‌تر شامل دفترچه خاطرات، تصویر سیاه‌قلم از چهره، زیورآلات، نماد ماه تولد، باکس تی‌بگ، شمع، ست لباس ورزشی، ماگ، گل و گلدان، پازل، محصولات مراقبتی پوست و مو، کتاب، جاسوئیچی، قاب عکس، قاب گوشی، دوربین چاپ فوری، چراغ‌خواب، ست کیف و کفش، لاک و ست لباس است. هدیه‌های گران‌قیمت نیز شامل ساعت هوشمند، طلا، ادکلن برند و تفریحات لاکچری است. از نظر شما بهترین کادو برای دوست صمیمی کدامیک است؟ [see_also]50081[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید