معرفی روش‌های آسان کسب درآمد دلاری در ایران

 معرفی روش‌های آسان کسب درآمد دلاری در ایران
راهنمای مطالعه

    داشتن یک درآمد دلاری در روزهایی که ایران با تورم شدیدی رو به رو است، خواسته‌ی افراد بسیاری است. اگر شما موفق به انجام یکی از مشاغل دلاری در ایران شوید می توانید به راحتی با اثرات تورم مقابله کرده و قدرت خرید خود را حفظ کنید.

    همان طور که می دانید به دلیل تحریم ها، ثبت نام و دریافت وجه از بسیاری از سایت های خارجی با مشکلات فراوانی همراه است. به همین علت ما سعی کرده ایم در این مقاله روش های آسان کسب درآمد دلاری را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این روش ها نه نیازی به بیرون آمدن از خانه دارید و نه مشکلی در دریافت وجه وجود دارد.

    روش های کسب درآمد دلاری در ایران

    بسیاری از افراد گمان می کنند کسب درآمد دلاری آسان در ایران وجود ندارد و از وجود چنین مشاغلی آگاه نیستند اما واقعیت این است که مشاغل دلاری در ایران وجود دارند و دسترسی به تمامی آنها از طریق اینترنت امکان پذیر است.

    بعضی از روشهای کسب درآمد دلاری، مثل فارکس سود زیادی را نصیب افراد می کنند و برخی دیگر مثل کسب درآمد دلاری از گوگل، درآمد ارزی کمتری را نصیب افراد می کنند.

    روش های کسب درآمد دلاری در ایران عبارتند از:

    • کسب درآمد دلاری از فارکس
    • کسب درآمد دلاری از سهام صادرات محور در بورس
    • کسب درآمد دلاری از یوتیوب
    • کسب درآمد دلاری از آمازون
    • کسب درآمد دلاری از فروش عکس
    • کسب درآمد دلاری از بازی
    • کسب درآمد دلاری از گوگل
    • کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال
    • و....

    روش های کسب درآمد دلاری دلاری در ایران بیشتر از موارد بالا هستند که توضیح همه آنها در این مقاله نمی گنجد. به همین دلیل سعی می کنیم آسان ترین و پرسودترین روش کسب درآمد دلاری در ایران را که همه افراد بدون هیچ گونه مشکلی قادر به انجام آن هستند را توضیح دهیم.

    کسب درآمد دلاری‌ آسان در ایران با سرمایه گذاری در فارکس

    سرمایه گذاری یا معامله کردن در بازار تبادل ارزهای خارجی که به آن فارکس گفته می شود، آسان‌ترین روش کسب درآمد دلاری در ایران است. در این بازار بانکها و کمپانی های بزرگ دنیا در حال مبادله ارزها با یکدیگر است. این مبادله ارزها به صورت جفتی صورت می گیرد یعنی در فارکس همیشه ارزش یک ارز در برابر یک ارز دیگر قرار می گیرد.

    برای مثال جفت ارز دلار به ین ژاپن را در نظر بگیرید. این جفت ارز در فارکس با نماد USD/JPY نشان داده می شود. قیمتی که برای این جفت ارز وجود دارد در طول زمان تغییر می کند.

    فرض کنید هم‌اکنون قیمت این جفت ارز در فارکس 136.10 باشد. یعنی یک دلار آمریکا ارزشی برابر با 136.10 ین ژاپن دارد.

    یادگیری فارکس برای پیش بینی درست قیمت در آینده

    برای کسب درآمد دلاری آسان از فارکس باید نقاط دقیق ورود به معامله و خروج از آن را بدانید. به عبارت دیگر برای این که متوجه شوید چه وقت بهترین فرصت برای ورود به معامله و چه زمانی بهترین فرصت برای خروج از آن است باید دانش معامله کردن در فارکس را یاد بگیرید.

    با استفاده از آموزش رایگان فارکس می توانید با ساختار این بازار بزرگ بین المللی آشنا شده و انواع سبک های معامله کردن در آن را یاد بگیرید.

    از طریق این آموزشهای فارکس که در سایت های معتبر به رایگان در اختیار شما قرار قرار دارد می‌توانید با تحلیل تکنیکال و انواع مفاهیم موجود در آن مثل الگوهای شمعی ژاپنی، الگوهای کلاسیک قیمتی، اندیکاتورها، امواج الیوت و ... آشنا شوید.

    علاوه بر این می توانید از مقالات مفیدی که در رابطه با تحلیل فاندامنتال یا بنیادی در فارکس وجود دارد، برای به دست آوردن ارزش واقعی ارزها استفاده کنید.

    با دانشی که از این طریق به دست می آورید می توانید مدت زمانی را به تمرین کردن با حسابهای مجازی یا آزمایشی پرداخته و سپس با سرمایه کم در این بازار شروع به کار کنید.

    دوطرفه بودن بازار فارکس و نقش آن در درآمد دلاری

    یکی از دلایل انتخاب فارکس به عنوان آسان ترین روش کسب درآمد دلاری در ایران به خاطر دوطرفه بودن این بازار است اما دوطرفه بودن چه معنایی دارد؟

    برای کسب سود دلاری در بازار فرابورسِ فارکس (OTC) باید زمانی که قیمت یک جفت ارز در حال افزایش است، آن را بخرید تا بعدا با افزایش قیمتِ آن سود کنید و زمانی که قیمت یک جفت ارز در حال کاهش است، آن را پیش فروش کنید تا زمانی که قیمت آن کم شد، با بازخرید آن در قیمت پایین سود دلاری به دست بیاورید.

    دوطرفه بودن بازار باعث می شود تا شما بتوانید در هر دو موقعیت افزایش و کاهش قیمتها سود کنید. بنابراین فرصت های معامله کردن و داشتن یک درآمد دلاری مستمر در این بازار وجود دارد.

    علت انتخاب فارکس به عنوان روش آسان کسب درآمد دلاری در ایران چیست؟

    • سود به دست آمده از فارکس بسیار بیشتر از سایر روش های کسب درآمد دلاری در ایران است.
    • امکان سرمایه گذاری در فارکس با مبالغ کم (حتی 1 دلار) نیز امکان پذیر است.
    • به دلیل دوطرفه بودن بازار فارکس، فرصت های معاملاتی در این بازار بسیار زیاد هستند. به عبارت دیگر با کاهش قیمت جفت ارزها شما نگران سرمایه گذاری های خود نخواهید بود، چون می توانید از معاملات فروش هم سود کنید.
    • یادگیری فارکس از طریق سایت های معتبر و آموزشهای رایگانی که ارائه می دهند کاملا ممکن است.
    • سرمایه گذاری در فارکس نسبت به بازار ارزهای دیجیتال ریسک کمتری دارد.
    • بازار تبادل ارزها به صورت ۲۴ ساعته و ۵ روز در هفته باز است و شما می توانید زمان آزاد خود را به معامله کردن در این بازار بپردازید.

    نحوه ورود به بازار فارکس برای کسب درآمد دلاری در ایران

    ورود به فارکس در ایران به آسانی صورت می گیرد و مشکلاتی مثل ثبت نام در گوگل و یوتیوب را ندارد.

    در واقع ثبت نام در فارکس از طریق بروکرها صورت می گیرد و شما می توانید با پیدا کردن یک بروکر معتبر که به ایرانیان هم خدمات می دهد، کار ثبت نام در فارکس را به راحتی در خانه انجام دهید (بروکر یا کارگزاری واسط میان معامله گران و بازار تبادل ارزهاست).

    نحوه دریافت درآمد دلاری از فارکس

    واریز و دریافت وجه در فارکس به آسانی از طریق بروکرها به صورت ریالی و مستقیم صورت می‌گیرد. یعنی شما به راحتی می توانید درآمد خود به دلار را به ریال تبدیل کنید. البته برخی بروکرها استفاده از روشهایی مثل پرفکت مانی، وبمانی و ارزهای دیجیتال برای دریافت درآمد دلاری حاصل از فعالیت در فارکس را ممکن کرده اند. کسب درآمد دلاری به آسانی در ایران امکان پذیر است و شما می توانید به راحتی با سرمایه گذاری در فارکس به آن دست پیدا کنید. منبع: آموزش بورس

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید