بررسی شیائومی پوکو F4 GT؛ مزایا، معایب و گوشی‌های جایگزین بهتر

بررسی شیائومی پوکو F4 GT؛ مزایا، معایب و گوشی‌های جایگزین بهتر
راهنمای مطالعه

    بررسی شیائومی پوکو F4 GT به همه ویژگی‌های این گوشی گیمینگ از دوربین تا سخت‌افزار، باتری و نمایشگر می‌پردازد تا ببینیم در مقابل حریفان خود چه حرف‌هایی برای گفتن دارد.

    گوشی پوکو F4 GT که اردیبهشت ماه سالی جاری به بازارهای جهانی راه پیدا کرد، پکیجی عالی برای کسانی است که به دنبال بهترین گوشی گیمینگ ارزان هستند. عملکرد پوکو F4 GT در صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز عالی است و ترکیب آن با سخت‌افزار مناسب و البته، تریگرهای فیزیکی باعث شده تا ارزش خرید این محصول بالا باشد.

    در ادامه با درجه همراه باشید تا در بررسی شیائومی پوکو F4 GT از نقاط ضعف و قوت این گوشی گیمینگ برای شما صحبت کنیم.

    شیائومی پوکو F4 GT در محدوده قیمت ۱۶ میلیون تومان رقیب ندارد اما مدل‌های زیر در برخی موارد عملکرد بهتری دارند:

    مشخصات عمومی شیائومی پوکو F4 GT

    بررسی شیائومی پوکو F4 GT

    گوشی شیائومی پوکو F4 GT اوایل سال جاری در نسخه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم، راهی بازارهای جهانی شد و در حال حاضر هم در بازار ایران با قیمت تقریبی ۱۶ میلیون تومان (۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی/ ۱۲ گیگابایت رم) در دسترس قرار دارد.

    در زمان بررسی پوکو X4 پرو این گوشی به سیستم عامل اندروید 12 با پوسته MIUI 13 شخصی‌سازی شده توسط پوکو مجهز است. این گوشی به نسخه‌های بعدی اندروید هم به‌روزرسانی می‌شود.

    [table id=1186 /]

    بررسی ویدیویی شیائومی پوکو F4 GT: طراحی نسبتا گیمینگ

    در بررسی شیائومی پوکو F4 GT می‌بینیم که این گوشی با اینکه به هدف بازار گیمرها عرضه شده، اما از لحاظ ظاهری، کمی با گوشی‌های گیمینگ مانند سری ROG Phone ایسوس یا رد مجیک‌های نوبیا فاصله دارد. اما با این حال شیائومی سعی کرده تا تعادلی میان طراحی یک گوشی گیمینگ و سایر گوشی‌ها در این محصول برقرار کند که تا حد زیادی هم موفق بوده است.

    [bs-quote quote="پوکو F4 GT دارای دو تریگر فیزیکی است که تجربه بازی را بهتر می‌کنند" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    چینش دوربین‌ها منظم و با طراحی نسبتا خوبی در قسمت پشت انجام شده است. در اطراف لنزهای دوربین، چینشی از چراغ‌های LED قرار دارد که برای اعلان نوتیفیکیشن یا هر چیز دیگری می‌تواند استفاده شود.

    بدنه گوشی شیائومی در قسمت پشت به شکل مات طراحی شده، اما خطوط شفافی در آن دیده می‌شود که به هدف القای حس گیمینگ قرار دارند. خوشبختانه با بدنه مستحکمی روبه‌رو هستیم که لیز نیست و حتی بدون قالب هم به خوبی در دست جا می‌گیرد و حس چسبندگی خوبی دارد.

    بخش جلویی گوشی کاملا با شیشه مجهز به گوریلا گلس ویکتوس پوشانده شده و لبه‌ها را قابی از جنس فلز آلومینیوم مرغوب احاطه کرده است. بخش‌هایی از این قاب به صورت پلاستیکی تعبیه شده که جای آنتن‌های گوشی پوکو F4 GT است.

    اما ویژگی منحصربه‌فرد گوشی، قرارگیری دو تریگر آنالوگ و فیزیکی در لبه آن است که در صورت نیاز بیرون آمده و می‌توانید از آنها در بازی استفاده کنید.

    این دکمه‌ها به خاطر ماهیت فیزیکی، حس بهتری را نسبت به دکمه‌های تریگر لمسی در سایر گوشی‌های گیمینگ ارائه می‌دهند.

    [bs-quote quote="پوکو F4 GT از شیشه و فلز ساخته شده اما گواهی مقاومت در برابر آب ندارد" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    البته کاربرد تریگرها مختص به گیمینگ نیست و می‌توانید آنها را شخصی‌سازی کنید. برای مثال، یک تریگر به راه‌اندازی دوربین اختصاص داده شود و دیگری برای راه‌اندازی اپلیکیشن موسیقی.

    کارایی این دو تریگر که با دکمه‌های مغناطیسی فعال و غیر فعال می‌شوند، نقطه قوت اصلی شیائومی پوکو F4 GT محسوب می‌شوند.

    در بررسی شیائومی پوکو F4 GT متوجه شدیم که این گوشی هیچ گواهی برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار ندارد. وزن گوشی ۲۱۰ گرم است که نسبت به ماهیت گیمینگ‌ کاملا توجیه‌پذیر به نظر می‌رسد.

    گزینه‌های هم قیمت پوکو F4 GT با طراحی بهتر یا مقاومت بالاتر:

    [table id=1187 /]

    نمایشگر؛ ۱۲۰ هرتزی امولد با کیفیت عالی

    بررسی شیائومی پوکو F4 GT

    شیائومی پوکو F4 GT به صفحه‌نمایشی از نوع آمولد و در سایز ۶.۶۷ اینچی مجهز است که از نرخ نوسازی تا حداکثر ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. نرخ نوسازی تصویر به طور کامل تطبیقی نیست، به این معنا که گزینه‌ای برای تطبیق نرخ نوسازی بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز وجود ندارد، اما گزینه‌ای برای تنظیم اتوماتیک بین دو گزینه ۶۰ و ۱۲۰ هرتز، بسته به عملکرد کاربر در این گوشی دیده می‌شود.

    [bs-quote quote="صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتزی پوکو F4 GT از کیفیت رنگ، وضوح و شفافیت و سرعت بالایی برخوردار است" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    در بررسی شیائومی پوکو F4 GT نمایشگر از کیفیت رنگ، وضوح و شفافیت عالی برخوردار است. رزولوشن تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ با تراکم ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ است.

    این گوشی از فناوری +HDR10 و یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند که نوید کیفیتی عالی در صفحه‌نمایش را به کاربر می‌دهد.

    حداکثر روشنایی گوشی پوکو F4 GT در حالت دستی ۴۶۸ نیت و در حالت اتوماتیک، به ۷۶۱ نیت می‌رسد.

    این شدت روشنایی در نوع خود قابل قبول است و حتی کمترین میزان روشنایی تصویر نیز رو به سیاهی کامل می‌رود که آن هم عالی است. با این حال، میزان روشنایی صفحه شاید برای قرارگیری در زیر نور مستقیم خورشید کافی نباشد، اما باز هم در سطح مناسب و استانداردی قرار دارد.

    گوشی‌های جایگزین پوکو F4 GT با نمایشگر بهتر:
    • گلکسی S21 FE: سوپر آمولد 2X
    • شیائومی 12X: آمولد ۶۸ میلیارد رنگ

    [table id=1188 /]

    دوربین گوشی پوکو F4 GT: متوسط

    بررسی شیائومی پوکو F4 GT

    شیائومی در گوشی پوکو F4 GT از یک ماژول دوربین سه‌گانه استفاده کرده که در آن می‌توان این لنزها را مشاهده کرد:

    • دوربین واید ۶۴ مگاپیکسلی
    • دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی
    • دوربین التراواید ۸ مگاپیکسلی
    • دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی

    در بررسی شیائومی پوکو F4 GT می‌بینیم که کیفیت تصاویر سنسور اصلی در سطح نسبتا قابل قبول و خوبی قرار دارند. گستره پویایی تصاویر معمولی و وایت‌بالانس نسبتا خوب است. استفاده از لنز ۶۴ مگاپیکسل سونی IMX686 باعث شده تا با دوربینی استاندارد در این گوشی مواجه باشیم، اما با این حال نمی‌توان با توجه به مبلغی که برای پوکو F4 GT پرداخت می‌کنید، کیفیت بالایی را نسبت به رقبای همرده دریافت کنید.

    با وجود اینکه رنگ‌ها واقعی و دقیق هستند، اما جزئیات آنقدر خوب نیست که بتوان بزرگنمایی مفیدی انجام داد. شاید تصاویر ثبت شده بهترین کاربرد خود را در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند، اما برای عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای، شیائومی پوکو F4 GT انتظارات‌تان را برآورده نمی‌کند.

    [bs-quote quote="دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی کیفیتی در حد استاندارد دارد اما به پای رقبای همرده نمی‌رسد" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    در نوردهی کم یا شب، فعال سازی حالت شب تا حدودی رضایت‌بخش است، اما نه در حد و اندازه همرده‌های خود.

    در مورد هر دو لنز ۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم باید بگوییم که با گزینه‌های ضعیفی روبه‌رو هستیم که وجود آن‌ها آن‌چنان ضروری و رضایت‌بخش نیست.

    شاید دوربین فوق‌عریض برای گرفتن تصاویر گروهی و بزرگ فوری مفید باشد، اما نباید انتظار کیفیت به خصوص و عالی از آن داشته باشید. لنز ماکرو در کنار نبود فوکوس خودکار، کیفیت جالبی ندارد و استفاده از آن تقریبا بی‌معنی است.

    دوربین ۲۰ مگاپیکسلی سلفی این گوشی از کیفیت خوبی برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری برخوردار است و می‌توانید روی آن حساب کنید.

    [bs-quote quote="اگر فیلمبرداری برایتان در اولویت است، پوکو F4 GT در این رده قیمتی گزینه مناسبی برای شما نیست" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    فیلمبرداری با گوشی پوکو F4 GT

    دوربین‌ اصلی در بخش فیلم‌برداری، عملکرد نسبتا معمولی ارائه می‌دهد. البته که گزینه‌های مطلوبی تا وضوح 4K و نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم ارائه می‌دهد، اما کیفیت خروجی آن چیزی نیست که از این وضوح و کیفیت انتظار می‌رود.

    اگر جزو کسانی هستید که انتظار کارکرد عالی از دوربین‌ها برای تولید محتوای حرفه‌ای دارید، پوکو F4 GT نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد.

    لرزشگیر دیجیتال در همه دوربین‌ها وجود دارد و همیشه فعال است. در صورت لزوم، این قابلیت کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

    فیلم‌برداری در وضوح 1080p را می‌توان بهتر از باقی گزینه‌ها دانست. جزئیات تفکیک شده برای ویدیوها در سطح قابل قبولی قرار دارد و استاندارد است. رنگ‌ها واقعی و زنده هستند و محدوده دینامیکی و کنتراست قابل قبول به نظر می‌رسند. اما باز در نظر داشته باشید که چنین کیفیتی در بازه قیمتی پوکو F4 GT عالی نیست.

    [related]46626[/related]

    تصاویر دوربین اصلی پوکو F4 GT (منبع: GSMArena): (برای نمایش تصویر در ابعاد بزرگتر کلیک کنید.)

    تصاویر دوربین اصلی پوکو F4 GT در حالت ۶۴ مگاپیکسلی:

    [gallery link="file" size="medium" ids="51562,51561"]

    تصاویر دوربین فوق‌عریض پوکو F4 GT:

    [gallery link="file" size="medium" ids="51569,51568"]

    تصاویر دوربین اصلی پوکو F4 GT در شب: (در تصویر سمت چپ از نایت مود استفاده شده)

    [gallery link="file" size="medium" ids="51571,51564,51570"]

    تصاویر دوربین فوق عریض پوکو F4 GT در شب:

    [gallery link="file" size="medium" ids="51571,51572"]

    تصاویر دوربین سلفی پوکو F4 GT:

    [gallery link="file" size="medium" ids="51565,51567,51566"]

    گزینه‌های هم قیمت با دوربین‌های بهتر برای فیلم‌برداری و عکس‌برداری
    • شیائومی ۱۲
    • گلکسی S21 FE
    • شیائومی 12X

    [table id=1189 /]

    عملکرد پردازنده پوکو F4 GT؛ شکست‌ناپذیر!

    در بررسی شیائومی پوکو F4 GT ‌می‌بینیم که این گوشی به قدرتمند‌ترین پردازنده اندرویدی بازار مجهز است که از عهده پردازش سنگین‌ترین بازی و برنامه‌ها برمی‌آید.

    [bs-quote quote="پوکو F4 GT سنگین‌ترین بازی‌ها از جمله آسفالت ۹ و کال‌او‌دیوتی را در بهترین حالت ممکن اجرا می‌کند" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون 8 GEN 1 دارای یک هسته کورتکس- X2 سه گیگاهرتزی، سه هسته کورتکس- A719 دو و نیم گیگاهرتزی و چهار هسته کورتکس- A510 یک و هشت دهم گیگاهرتزی است. این پردازنده دارای هسته گرافیکی Adreno 730 هم هست.

    بررسی شیائومی پوکو F4 GT نشان از توانایی پردازش بالا برای اجرای بازی‌های گرافیکی و سنگین مثل کال‌او‌دیوتی موبایل، پابجی و آسفالت ۹ با حداکثر تنظیمات گرافیکی و نرخ فریم ممکن دارد.

    عملکرد عالی پردازنده به همراه نرخ نوسازی بالای صفحه‌نمایش، تجربه گیمینگ استاندارد و سطح بالایی را ارائه می‌دهد.

    اما این فقط مربوط به انجام بازی‌ها نیست. قدرت گوشی پوکو F4 GT آن را به یک گجت فوق‌العاده تبدیل کرده که می‌تواند برنامه‌ها را به سرعت باز کند و سخت‌ترین و سنگین‌ترین کارهای چند وظیفه‌ای را هم با سرعت بالا امکان‌پذیر سازد.

    [bs-quote quote="حین اجرای بازی‌های سنگین بدنه گوشی به خاطر پردازنده قوی کمی داغ می‌شود" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    بدون اینکه به مشکل خاصی برخورد کنید، می‌توانید بین برنامه‌ها سوییچ کنید، ناگهان روی دوربین بروید و بعد سراغ اجرای یک بازی سنگین مانند Call of Duty بروید. همه این کارها در یک چشم به هم زدن انجام می‌شود.

    پوکو F4 GT دارای سیستم خنک‌کنندگی مناسب از نوع محفظه بخار و مایع است با این حال حین اجرای بازی‌های سنگین گاهی داغ می‌شود.

    حین بررسی شیائومی پوکو F4 GT در تست‌های آنتوتو، Geekbench 5 تک هسته‌ و Geekbench 5 چند هسته، به ترتیب به امتیازات ۹۵۲۱۲۴، ۱۲۴۴ و ۳۶۳۷ دست یافتیم.

    در رده قیمتی ۱۵ تا ۱۶ میلیون تومان هیچ موبایلی از نظر قدرت سخت‌افزار به پای شیائومی پوکو F4 GT نمی‌رسد. نزدیکترین رقیب آن شیائومی ۱۲ با قیمت ۱۸ میلیون است. 

    [accordions]

    [accordion title="جدول جامع مقایسه پردازنده‌های گوشی‌های هم‌قیمت" load="hide"][wpdatatable id=48][/accordion]

    [/accordions]

    پیکربندی حافظه؛ عدم پشتیبانی از کارت MicroSD

    گوشی شیائومی پوکو F4 GT در دو نسخه عرضه شده است. نسخه اول مجهز به ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است و نسخه دوم به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است.

    از آنجایی که این گوشی گیمینگ شیائومی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند، شاید خرید پوکو F4 GT با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی برای کسانی که اطلاعات، برنامه‌ها و بازی‌های حجیم را در گوشی خود نصب می‌کنند، مناسب‌تر باشد.

    [table id=1190 /]

    باتری گوشی پوکو F4 GT: صفر تا صد فقط در ۱۷ دقیقه

    بررسی شیائومی پوکو F4 GT

    در بررسی شیائومی پوکو F4 GT به یکی از بزرگترین نقاط قوت این محصول رسیدیم. میزان شارژدهی و توان شارژ عالی این گوشی، آن را به یکی از بهترین‌های بازار تبدیل کرده است.

    [bs-quote quote="شارژ سریع ۱۲۰ واتی باتری را در ۱۷ دقیقه از صفر به ۱۰۰ درصد شارژ می‌کند" style="style-13" align="left"][/bs-quote]

    پوکو F4 GT از یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. با وجود اینکه شاید این باتری نسبت به گیمینگ بودن محصول و در قیاس با رقبا، از مقدار توان کمتری برخوردار باشد، اما در نقطه مقابل ما شاهد شارژر ۱۲۰ واتی هستیم که گوشی تنها در ۱۷ دقیقه از صفر تا صد شارژ می‌کند. ویژگی خاصی که بی‌نهایت عالی و درخشان است.

    در تست‌ پخش ویدیو، پوکو F4 GT توانست ۱۳ ساعت و ۳۰ دقیقه دوام بیاورد و در تست وب‌گردی شاهد عملکرد ۱۱ ساعت و ۴۰ دقیقه‌ای باتری این گوشی بودیم.

    نتایج به دست آمده تقریبا خوب هستند و با توجه به شارژر ۱۲۰ واتی، فکر نمی‌کنیم نگرانی خاصی از بابت باتری این گوشی داشته باشیم.

    [table id=1191 /]

    امکانات؛ اسپیکر چهارگانه خارق‌العاده و تریگر گیمینگ 

    در بررسی شیائومی پوکو F4 GT می‌توانیم به وضوح ویژگی‌های خوب و مناسبی را شاهد باشیم. البته که نبود پشتیبانی از حافظه جانبی و عدم استفاده از جک ۳.۵ میلی‌متری مثبت نیست، اما در کل پکیج پوکو F4 GT تکمیل و استاندارد است.

    شیائومی با اینکه جک ۳.۵ میلی‌متری را حذف کرده، اما دانگل تبدیل USB-C به جک ۳.۵ میلی‌متری را در جعبه گوشی پوکو F4 GT گذاشته. نبود پشتیبانی از کارت حافظه جانبی هم می‌تواند با انتخاب گزینه ۲۵۶ گیگابایتی حل شده تلقی شود.

    [bs-quote quote="اسپیکرهای چهارگانه پوکو F4 GT صدایی فوق‌العاده واضح، گوش‌نواز و بلند تولید می‌کنند" style="style-13" align="right"][/bs-quote]

    حسگر اثرانگشت پوکو F4 GT با کلید پاور در سمت راست گوشی یکپارچه شده که از عملکرد سریع و خوبی برخوردار است. همچنین این گوشی دارای پورت USB-C نسل ۲ است.

    شاید بتوان شیائومی پوکو F4 GT را یکی از بهترین‌های بازار از حیث اسپیکرهای باکیفیت و با شدت صدای بالا توصیف کرد. این گوشی دارای چهار بلندگو، دو عدد در بالا و دو عدد در پایین است که از کیفیت، عمق، وضوح و بلندی بسیار عالی برخوردار هستند و هر کسی را در اولین تجربه شگفت‌زده می‌کنند. این بلندگوها جدا از کارایی مناسب برای پخش موسیقی، صدای کم‌نظیری را در انجام بازی‌های مختلف ارائه می‌دهند.

    همانطور که کمی بالاتر هم گفتیم، این گوشی به دو تریگر آنالوگ گیمینگ مجهز است که با کلیدهای مغناطیسی در دسترس قرار می‌گیرند. تریگرهایی که باعث می‌شوند انجام بازی‌های مختلف با این گوشی بسیار متفاوت از گوشی‌های غیرگیمینگ بازار باشد و تجربه فوق‌العاده‌ای را به همراه دارند.

    [table id=1192 /]

    نمرات پوکو F4 GT

    شیائومی پوکو F4 GT با پردازنده ۴ نانومتری اسنپدراگون 8 Gen 1 در آزمون چند هسته‌ای بنچمارک گیگ‌بنچ ۵ به امتیاز ۳۶۳۷ و در آزمون تک‌ هسته‌ای به نمره ۱۲۴۴ رسیده است. همچنین در تست‌ آنتوتو ۹ امتیاز ۹۵۲۱۲۴ را کسب کرده است.

    در ادامه بررسی شیائومی پوکو F4 GT نگاهی به مزایا و معایب این گوشی خواهیم داشت. 

    [table id=1193 /]

    مزایا پوکو F4 GT از دید کاربران

    کیفیت ساخت بالا و ظاهر همه پسند

    شیائومی در طراحی گوشی پوکو F4 GT سعی کرده تا نه فقط رضایت گیمرها را جلب کند، بلکه امکانات گیمینگ را در ظاهری عمومی‌تر عرضه کند. از طرفی کیفیت ساخت گوشی فوق‌العاده بالا است و استفاده از متریال‌ مرغوب، باعث شده تا حس دست گرفتن یک محصول عالی و درجه یک به مخاطب القا شود.

    نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED با کیفیت

    صفحه‌نمایش گوشی پوکو F4 GT از لحاظ روشنایی، کنتراست، غنای رنگ و کیفیت کلی، قابل‌ قبول و رضایت‌بخش است. چه ویدیو و عکس ببینید یا در شبکه‌های اجتماعی بچرخید یا به انجام بازی مشغول شوید، این نمایشگر کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

    شارژ سریع ۱۲۰ وات

    نقطه قوت بزرگ پوکو F4 GT شارژر ۱۲۰ وات آن است که تنها در ۱۷ دقیقه می‌تواند گوشی را از صفر تا صد شارژ کند.

    اسپیکرهای استریو با صدای رسا و بلند

    اسپیکرهای چهارگانه پوکو F4 GT به طرز شگفت‌انگیزی باکیفیت، واضح، عمیق و شفاف هستند. تجربه صوتی گیم‌ها در این گوشی می‌تواند بسیار خاص و جالب به نظر برسد و البته تماشای ویدیو و شنیدن موسیقی با این اسپیکرها، کامل و دقیق خواهند بود.

    تریگرهای آنالوگ و کاربردی

    تعبیه دو تریگر در لبه گوشی که به صورت مغناطیسی باز می‌شوند، تجربه گیمینگ فوق‌العاده‌ای در اختیار کاربر قرار می‌دهد. جدا از استفاده‌ گیمینگ، این تریگرها قابلیت شخصی‌سازی دارند و دستورات مختلفی را در حالت عادی می‌توان برای آنها در نظر گرفت.

    سخت‌افزار عالی و بی‌رقیب

    وجود چیپ‌ست اسنپدراگون 8 Gen 1 نوید تجربه‌ای کامل و بدون عیب و نقص از همه بازی‌ها، برنامه‌ها و هر عملکردی را در این گوشی می‌دهد و شما هیچ مشکلی از بابت اجرای برنامه‌ها یا بازی‌ها در بهترین حالت ممکن نخواهید داشت.

    معایب پوکو F4 GT از دید کاربران

    دوربین‌های معمولی

    در یک کلام، گوشی پوکو F4 GT را برای دوربین‌هایش نخرید. با اینکه سنسور اصلی در حد استاندارد خود پاسخگو است و کیفیت مطلوبی دارد، اما این کیفیت برای بازه قیمتی ۱۵ تا ۱۶ میلیون تومان مناسب نیست. سنسورهای فوق‌عریض و ماکرو کیفیت خوبی ندارند و دوربین سلفی هم بسیار معمولی است.

    نبود گواهی IP برای مقاومت در برابر آب

    در حالی که گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی هم این روزها از گواهی IP برای مقاومت در برابر آب برخوردارند، پوکو F4 GT فاقد چنین استانداردی است.

    جمع‌بندی بررسی پوکو F4 GT

    بررسی شیائومی پوکو F4 GT شیائومی پوکو F4 GT به عنوان ارزان‌ترین گوشی گیمینگ با پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1 ارزش خرید بسیار بالایی دارد. اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها با بهترین تنظیمات گرافیکی و نرخ فریم بالا امکان‌پذیر است و از طرفی، وجود تریگرهای فیزیکی پاپ‌-آپ، ترکیب عالی را برای لذت بردن از گیم‌های موبایلی تدارک دیده است. شارژر ۱۲۰ وات این گوشی برای ساعت‌ها بازی کردن بی‌وقفه کاربر را همراهی می‌کند و از طرفی، کیفیت بالای صفحه‌نمایش آمولد ۱۲۰ هرتز، تمام ویژگی‌های درونی شیائومی پوکو F4 GT را به بهترین شکل به تصویر می‌کشد. از سوی دیگر بررسی شیائومی پوکو F4 GT نشان داد که دوربین‌هایش حرفی برای گفتن ندارند و در بهترین حالت معمولی هستند. بنابراین اگر کارایی دروبین برایتان در اولویت است سراغ گزینه‌‌های جایگزین مثل شیائومی ۱۲، شیائومی 12X یا گلکسی S21 FE بروید. نظر شما در مورد گوشی پوکو F4 GT چیست؟ حاضر به خرید آن هستید؟ [see_also]49003[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید