نکاتی که درباره انتخاب چمدان مسافرتی باید بدانیم

نکاتی که درباره انتخاب چمدان مسافرتی باید بدانیم
راهنمای مطالعه

    وقتی از سفر صحبت می‌کنیم اولین موضوعی که به ذهمان می‌رسد جمع کردن لوازم ضروری می‌باشد که نیاز شما را به خرید چمدان دو چندان می‌کند. جمع آوری لوازم ضروری به عنوان یکی از لحظات زیبا و خاطره انگیز سفر است.

    وقتی صحبت از سفر می‌شود اولین فکری که در سر داریم جمع کردن لوازم ضروری و جا به جایی آن می‌باشد که باید با خود در سفر همراه داشته باشیم. چمدان یکی از بهترین وسیله‌ها برای جمع کردن لوازم سفر می باشد. با استفاده از انواع چمدان می‌توانید به راحتی اقدام به جا به جایی لوازم ضروری خود کنید. به طور کلی موضوع لازم است تا در خرید چمدان مسافرتی و نکاتی که در باید در این باره بدانیم توجه کنیم .در خرید چمدان می‌بایست به مواردی همچون جنس بدئه که معمولا چمدان پارچه ای و چمدان پلی استر می باشد و یا به قفل چمدان و پایه چمدان و ... توجه داشت تا در نهایت خرید چمدان به درستی صورت گیرد.

    راهنمای انتخاب و خرید ساک و چمدان مسافرتی مناسب:

    وزن چمدانحمل و نقل و جابجایی چمدان با وزن چمدان ارتباط دارد .چمدانی که وزن کمی دارد به مسافر اجازه حمل بار بیشتر را می‌دهد.

    اندازه چمداندر مسافرت‌های طولانی لازم است از چمدان بزرگ استفاده شود. برای سفرهای کوتاه از چمدان با اندازه متوسط یا کوچک بهره مند شوید.

    امنیت چمداناغلب در مسافرت ساک و چمدان در قسمت بار هواپیما یا قطار و یا اتوبوس جای دارد و امکان دارد آن را گم کنیم یا بعد از مدتی در دسترس افراد دیگری قرار گیرد بنابراین موضوع امنیت چمدان بسیار مهم است که باید در خرید به آن بسیار توجه شود.

    چرخ‌های چمدانلازم است تا به چرخ های چمدان بیشتر توجه شود چون در زمان حمل و نقل و کشیدن چمدان روی زمین این چرخ ها می‌باشد که عملکرد خود را نمایش می‌دهد.

    فضای داخلی ساک و چمدان: به محیط داخلی چمدان به خوبی باید توجه شود. چرا که در جابه جایی راحت تر شما تاثیر بسزایی دارد .

    امنیت چمدان:

    از فاکتورهای مهم در خرید چمدان ، برخورداری از امنیت می‌باشد که در زمان خرید یک چمدان مسافرتی به آن باید بسیار توجه شود .زمانی که درباره امنیت ساک و چمدان مسافرتی صحبت می‌شود، ناخودآگاه به یاد قفل می افتیم. TSA یک قفل بسیار امن و مناسب میباشد که در سراسر جهان جهت نصب بر روی چمدان کاربرد دارد.

    نحوه کد گذاری روی قفل چمدان

    قفل در چمدان رمزگذاری شده قابلیت تنظیم مجدد دارد. جهت انجام این کار، لازم است تا به موارد ذیل توجه نمایید. بهتر است اعدادی را تنظیم نمایید. بعد از انتخاب ترکیب، می توانید شروع به کدنویسی نمایید. جهت انجام این کار، دکمه تنظیم مجدد را می‌بایست فشار دهید، بدون اینکه آن را آزاد نمایید، باید کد را با چرخاندن سوئیچ های دیجیتالی به ترتیب مورد نیاز تنظیم نمایید. فقط بعد از اینکه توانستید قفل کد را به ترتیب صحیح تنظیم نمایید، می توانید دکمه تنظیم مجدد را رها نمایید. توصیه می‌شود دوباره بررسی نموده که آیا مکانیسم دفاعی را با موفقیت دوباره برنامه ریزی کرده‌اید یا خیر.

    چمدان پارچه‌ای چیست ؟

    چمدان‌های مسافرتی از نظر جنس دارای تنوع زیادی می باشند که چمدان پارچه ای، چمدان ها برزنتی، چرمی، پلاستیک و تیتانیوم و ….از این دسته به شمار می‌روند که معمولا جنس چمدان در قیمت نهایی چمدان مسافرتی تاثیر گذار است. یکی از معروف‌ترین نوع چمدان ها ، چمدان های برزنتی می باشند که از قیمت مناسبی برخوردار می‌باشند .این نوع چمدان از نظر وزن نیز بسیار سبک بوده و دارای مقاومت بالایی نیز می‌باشند .

    چمدان پارچه ای نمونه ای محبوب‌تر است که در مقابل سایر چمدان ها فروش بالاتری دارد. اما به دلیل پارچه ای بودن آن ممکن است زودتر کثیف شود بنابراین بهتر است از کاور چمدان استفاده نمایید.

    چمدان های پلاستیکی و تیتانیومی از نمونه های دیگر چمدان مسافرتی به شمار می‌روند که در صورتی که به دنبال کیفیت استحکام می‌باشد این نوع چمدان بهترین انتخاب می باشد. همچنین چمدان های چرمی نیز وجود دارند که جزو چمدان های مسافرتی لوکس هستند. چمدان ها از نظر اندازه نیز دارای اندازه های متنوعی می‌باشند که انتخاب این بستگی به شما دارد و اینکه چقدر اغلب به سفر می‌روید .

    حمل چمدان به چه صورت انجام می گیرد؟

    موردی که در خرید چمدان می بایست به آن توجه نمایید حمل راحت آن می‌باشد که با چمدان دسته دار و چرخدار راحت تر می‌باشد. لازم به ذکر می باشد که علاوه بر سایز لازم است تا نوع سفر خود را تعیین نمایید. مثلا در صورتی که چمدان بزرگی نیاز دارید، می‌بایست مشخص کنید که آیا این چمدان را فقط برای سفرهای داخلی با اتوبوس و ماشین شخصی نیاز دارید یا قرار هست از این چمدان در سفرهای هواپیمایی هم بهره برداری نمایید. در صورتی که تنها برای سفرهای داخلی به چمدان احتیاج دارید، نیازی نیست که از استحکام خیلی بالایی برخوردار باشد، در واقع حتی نیاز نیست که حتما دارا ی چرخ باشد، ولی در صورتی که جهت سفرهای هواپیمایی نیاز دارید، به علت حمل در بار هواپیما و احتمال آسیب بالا بهتر می باشد که استحکام بالایی دارد .لازم به ذکر می‌باشد به علت طی مسافت زیاد در فرودگاه هایی مختلف لازم است که حمل چمدان با چرخ صورت گیرد. لازم به ذکر است امروزه می‌توان انواع چمدان با چرخ چمدان و قفل چمدان و... را از طریق مراکز و وب سایت های معتبر تهیه نمایید. وب سایت آرش یکی از مراکز معتبر می‌باشد که می توانید از این طریق خریدی مطمئن داشته باشید. بدین منظور می‌توانید برای خرید به وب سایت arash.plus مراجعه نمایید.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید