فهرست رده‌بندی گوشی شیائومی از نظر باتری

فهرست رده‌بندی گوشی شیائومی از نظر باتری
راهنمای مطالعه

    شیائومی به عنوان یکی از مطرح ترین و پرفروش‌ترین برندهای تولید کننده تلفن همراه، گوشی‌هایی با مشخصات فنی و قیمت متنوع تولید و روانه بازار می‌کند. در این محتوا قصد داریم بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری را به شما معرفی کنیم. در این مقایسه، ظرفیت باتری، توان شارژ و میزان مصرف باتری، بخش‌هایی است که در این محتوا مورد بررسی قرار گرفته‌اند. پس اگر قصد خرید گوشی شیائومی با ظرفیت باتری بالا دارید، پیشنهاد میکنیم این مطلب را تا به انتها بخوانید!

    1. گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس | شیائومی 11T پرو

      دو گوشی نوت 11 پرو پلاس و شیائومی 11T پرو از جدیدترین تولیدات شیائومی است که در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار ایران می‌باشد. ظرفیت باتری در گوشی نوت 11 پرو پلاس برابر 4500 میلی آمپر ساعت است که توسط یک آداپتور 120 وات شارژ می‌شود. درست است که ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی، در مقایسه با سایر گوشی های شیائومی، ظرفیت بالایی محسوب نمی‌شود، اما آداپتور 120 واتی این گوشی می‌تواند در کمتر از 20 دقیقه این باتری را از صفر تا 100 درصد شارژ کند. این موضوع می‌تواند نوت 11 پرو پلاس را به عنوان یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی از نظر باتری تبدیل کند. طبق تست‌های انجام شده توسط GSMArena، شیائومی نوت 11 پرو پلاس میتواند به مدت 106 ساعت با این باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، در حالت استندبای دوام بیاورد. گوشی شیائومی 11T پرو دارای ظرفیت باتری 5000mAh است که بوسیله آداپتور 120 واتی شارژ می‌شود. 10 دقیقه اتصال این گوشی به برق توسط آداپتور 120 واتی اش می‌تواند باتری این گوشی را از صفر تا 72 درصد شارژ نماید و شارژ کامل آن تنها به 17 دقیقه زمان نیاز دارد.

      1. شیائومی ردمی نوت 11 پرو | پوکو X4 پرو | شیائومی 11T

        سه گوشی دیگر شیائومی با نام‌های نوت 11 و پوکو X4 پرو و شیائومی 11T، در رتبه سوم قرار می‌گیرند و در یک رده هستند. این دو گوشی دارای ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم پلیمر هستند. توان آداپتور در نظر گرفته شده برای این گوشی‌ها برابر 67 وات است که میتواند در عرض 15 دقیقه، از صفر تا حدود 50 درصد شارژ نماید. شارژ کامل این باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در این گوشی‌ها چیزی حدود 40 دقیقه زمان نیاز دارد. با باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی‌ها، میتوان یک روز کامل با این گوشی کار کرد؛ این در حالیست که کاربری شما متوسط و روزانه باشد که شامل وب گردی، بازی، پخش موسیقی و ویدئو یا سر زدن به شبکه های اجتماعی مختلف باشد. شما میتوانید انواع گوشی پوکو شیائومی را در وبسایت آسیاتل مشاهده و خرید کنید.

        1. گوشی شیائومی پوکو M4 پرو | ردمی نوت 11 | ردمی نوت 11 اس

          رتبه چهارم بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری مربوط به سه گوشی پوکو M4 پرو، ردمی نوت 11 و نوت 11 اس شیائومی است. این سه گوشی شیائومی دارای باتری با ظرفیت 5000mAh هستند که از نظر ظرفیت باتری شبیه به دو مدل قبلی می‌باشند اما تفاوت در توان و سرعت شارژ شدن این باتری است. باتری پوکو M4 پرو، نوت 11 و نوت 11 اس، توسط آداپتور 33 وات تغذیه می‌شود که شارژ شدن این باتری از 0 تا 100 درصد، یک ساعت کامل نیاز به زمان دارد. نکته ای که باید در مورد این گوشی ها بیان کرد، طول عمر این باتری ها است. طبق گزارش های GSMArena، نوت 11 شیائومی می‌تواند به مدت 126 ساعت و پوکو M4 پرو می‌تواند به مدت 123 ساعت در حالت استندبای روشن بماند. جالب است بدانید عددی که برای گوشی شیائومی نوت 11 اس ثبت شده است، برابر 133 ساعت می‌باشد. این نشان می‌دهد که میزان مصرف باتری سخت افزار این گوشی ها بسیار پایین و بهینه بوده است. دقت بفرمایید که گوشی پوکو M4 پرو دارای دو نسخه 4G و 5G است که در بسیاری از موارد سخت افزاری مانند صفحه نمایش، پردازنده و دوربین با یکدیگر متفاوت هستند اما در بخش باتری یکسان بوده و تفاوتی با یکدیگر ندارند. شما می‌توانید هر دوی این نسخه ها را در رتبه سوم بهترین گوشی های شیائومی از نظر باتری، در نظر بگیرید.

          1. شیائومی ردمی 10 | ردمی 10X | ردمی 10C

            سه گوشی دیگر که در رده چهارم بهترین گوشی شیائومی از دیدگاه باتری انتخاب می‌شوند، شیائومی ردمی 10، ردمی 10X و ردمی 10C با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. ظرفیت باتری در این گوشی ها همانند بیشتر گوشی‌های دیگر شیائومی است اما نکته‌ای که باید در نظر گرفت این است که آداپتور در نظر گرفته شده برای این گوشی‌ها، توان 18 وات دارند که باعث می‌شود زمان بیشتری برای شارژ کامل باتری این گوشی ها نیاز باشد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی ها می‌تواند بیش از یک روز کامل در کاربری سبک، دوام بیاورد و شارژدهی داشته باشد. رنج قیمت این گوشی‌های شیائومی حدود 4 تا 5 میلیون تومان است و از دسته گوشی‌های اقتصادی شیائومی به حساب می‌آیند. پیشنهاد می‌شود در این رنج قیمت، از سری گوشی های ردمی نوت 11 انتخاب خود را انجام دهید چراکه از نظر صفحه نمایش، دوربین و امکانات دیگر، برترند.

            1. شیائومی 11 Lite NE

              رتبه پنجم از بهترین گوشی‌های شیائومی مربوط است که شیائومی 11 Lite NE که دارای باتری 4250 میلی آمپر ساعتی است. چنین ظرفیتی به ندرت در گوشی‌های موبایل دیده می‌شود و عموما از باتری 5000 میلی آمپری برخوردارند. یکی از بخش‌هایی که شیائومی در تولید این گوشی تمرکز داشته است، دقت به ظرافت و خوش دست بودن آن است؛  به همین علت ظرفیت باتری در این گوشی کاهش پیدا کرده است تا ضخامت کلی دستگاه بالا نرود. این گوشی تنها 6.8 میلیمتر ضخامت دارد و یکی از باریک‌ترین گوشی‌های شیائومی محسوب می‌شود. آداپتور شیائومی 11 Lite NE توان خروجی 33 وات دارد. اگر کاربری شما سبک یا نیمه سبک است شاید بتوانید یک روز کامل را بدون نیاز به برق یا پاوربانک با این گوشی بگذرانید، در غیر این صورت لازم است به فکر خرید یک پاوربانک خوب بگردید و یا پریز برق همیشه در دسترس شما باشد.

              جمع‌بندی

              در این مطلب قصد داشتیم به طور کامل گوشی‌های پرفروش و موجود در بازار را معرفی و آنها را از نظر باتری و میزان شارژدهی مقایسه کنیم. برای درک بهتر این مقایسه‌ها، گوشی‌های شیائومی را در رده بندی لیست کرده ایم تا انتخاب گوشی مورد نظر شما با باتری قدرتمند، راحت تر شود. برای اطلاع از قیمت گوشی‌های شیائومی میتوانید به وبسایت آسیاتل مراجعه کنید و یا نام موبایل آسیاتل را در گوگل جستجو کنید. این محتوا در اواخر تیر ماه 1401 آماده شده است و امکان دارد در ماه های آینده گوشی های جدیدی از برند شیائومی وارد بازار شده باشند که در این رتبه بندی قرار نداشته باشند. در صورتی که فکر می‌کنید این رده بندی نیاز به ویرایش دارد، می‌توانید نظر خود را با ما و سایر افراد در میان بگذارید!

              تهیه شده در: درجه
              {{totalCount}} دیدگاه‌
              {{name.error}}
              {{email.error}}
              {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
              {{commentMessage.error}}

              ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید