برندهای پرفروش دوربین مدار بسته

برندهای پرفروش دوربین مدار بسته
راهنمای مطالعه

    دوربین مداربسته در این روز ها نقش اول را در تامین امنیت منازل و محل کار افراد در سراسر جهان بر عهده دارند.

    انتخاب از بین این برند های مختلف برای خرید دوربین مدار بسته به واسطه ویژگی های مختلف و البته قیمت هایی در رنج های بسیار متفاوت تا حد زیادی دشوار است. اگر در حال حاضر احساس می‌کنید نیاز به تحقیقات بیشتر دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این مطلب را بخوانید و برندهای برتر تولیدکننده دوربین مداربسته را بشناسید.

    دوربین مداربسته در این روز ها نقش اول را در تامین امنیت منازل و محل کار افراد در سراسر جهان بر عهده دارند. انتخاب از بین این برند های مختلف برای خرید دوربین مدار بسته به واسطه ویژگی های مختلف و البته قیمت هایی در رنج های بسیار متفاوت تا حد زیادی دشوار است.

    اگر در حال حاضر احساس می‌کنید نیاز به تحقیقات بیشتر دارید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما این مطلب را بخوانید و برندهای برتر تولیدکننده دوربین مداربسته را بشناسید.

    معرفی ۱۰ برند برتر دوربین مداربسته

    برندهای دوربین مداربسته متعددی در بازار وجود دارند که اکثرا محصولات پیشرفته‌ای ارائه می‌دهند. اما در بین همه آنها، چند برند برتر وجود دارد که از نظر کیفیت و خدمات متمایزتر از بقیه هستند، بهترین برندهی دوربین مداربسته عبارتند از:

    1. برند اسفیورد(Sfiord)
    2. برند هایک ویژن(Hikvision)
    3. برند هایلوک(Hilook)
    4. برند داهوا(Dahua)
    5. برند پاناسونیک(Panasonic)
    6. برند اکسیس (Axis)
    7. برند شیائومی(Xiaomi)
    8. برند بوش(Bosch)
    9. برند سونی(Sony)
    10. برند سامسونگ(Samsung)
    11. برند اسفیورد(Sfiord)

      اسفیورد معتبرترین برند تولید کننده دوربین های مداربسته بیسیم در ایران است و با تکیه بر دانش جهانی و نیاز کاربران ایرانی، محصولات با کیفیت قابل قبول و متناسب با بودجه و نیاز کاربران در ایران تولید و به بازار عرضه مینماید و با ایجاد بستر های ارتباطی بر پایه سرور های داخلی، مشکلات تحریم ها علیه مصرف کنندگان ایرانی را مرتفع می نماید.

      برند هایک ویژن(Hikvision)

      هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد. ارایه دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است. علاوه براین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار ساده و آسان می باشد

      برند هایلوک(Hilook)

      هایلوک یکی از قوی ترین و جدید ترین برند های دوربین مداربسته می باشد. این برند در سال 2018 توسط کمپانی هایک ویژن معرفی شد. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد. در واقع هایلوک برند اقتصادی برند هایک ویژن می باشد. ناگفته نماند دوربین مداربسته Hilook، به دلیل ظاهر شکیل و همچنین قیمت مناسب توانست خیلی سریع در بازار رقابتی جایگاه خوبی برای خودش ثبت کند.

      برند داهوا(Dahua)

      داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل های ممکن و جدیدترین تکنولوژی ها است و همواره حدود 10 درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص داده است. برند دوربین مداربسته Dahua به واسطه کیفیت تصویر خوبی که دارد توانسته است جایگاه خوبی در بازار جهان پیدا کند.

      برند پاناسونیک(Panasonic)

      پاناسونیک از جمله قدیمی ترین برندهای ژاپنی می باشد و هدف اول این برند سیستم های صوتی است که توانسته در این حوزه بخش اعظمی از بازار را نیز از آن خود کند. برند پاناسونیک، در بخش دوربین های مداربسته تلاش کرده است با حذف دوربین های آنالوگ و تمرکز بیشتر بر روی دوربین های تحت شبکه، دوربین های قوی و با کیفیتی ارایه دهد. اما همین عامل هم باعث گرانی بیش از حد دوربین های پاناسونیک شده است. از این رو این برند نتواسته همچون بخش صوتی جایگاه خوبی در بازار دوربین مداربسته در ایران کسب کند.

      برند اکسیس(Axis)

      اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد و از زمان پیگیری نظارت تصویری، که امنیت میلیون ها نفر در سراسر جهان را افزایش داده و به نیاز روزافزون برای دنیای هوشمندانه و ایمن تر پاسخ می دهد، دوربین مدار بسته اکسیس محوبیت زیادی را در سراسر جان به دلیل رمز گذاری بی نظیر خود داراست . تضاویر و فایل های ضبط شده در دستگاه های این کمپانی امنیتی فوق العاده داشته و تا حد زیادی از سرقت هایی از راه دور در امانند و اما از معایب دوربین های مداربسته این برند میتوان به : نداشتن قابلیت ضبط صدا و محدودیت پهنای باند اشاره کرد.

      برند شیائومی(Xiaomi)

      شیائومی یک شرکت چینی طراحی و تولید محصولات الکترونیک است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت، از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه طراحی، توسعه و فروش تلفن‌های هوشمند، نرم‌افزار تلفن همراه و لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم خانگی و ابزار است. از ابتدای انتشار نخستین گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۱، شیائومی سهم بزرگی از بازار را در چین بدست‌ آورد و آن را به دامنه گسترده‌تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. این شرکت پس از سامسونگ، دومین تولیدکننده بزرگ تلفن‌های هوشمند در جهان است که رابط کاربری آن‌ها MIUI است.

      برند بوش(Bosch)

      هدف شرکت بوش حفاظت از زندگی، ساختمان ها و دارایی ها می باشد. مجموعه محصول این شرکت شامل نظارت تصویری، تشخیص نفوذ، تشخیص آتش و سیستم تخلیه صدا و نیز کنترل و کنترل دسترسی است.می توان اینطور گفت که برند بوش می خواهد همه چیز را با هم داشته باشد. اگر چه این برند کیفیت خوبی دارد اما از نظر سهولت کار و راه اندازی توسط کارشناسان رتبه خوبی کسب نکرده است.

      برند سونی(Sony)

      سونی یک برند قوی ژاپنی هست که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه می باشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است. شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا است و در این بخش توانسته خوش بدرخشد. از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی بسیار رضایت بخش عمل کرده است. اما قیمت بالای دوربین های مداربسته سونی باعث شده این مارک در این حوزه، مشتریان محدودی داشته باشد.

      برند سامسونگ(Samsung)

      سامسونگ شرکت کره‌ای با فعالیت بین‌المللی است که مرکز آن در شهرک اداری سامسونگ تاون سئول قرار دارد. این شهر، یک مرکز اداری و پارک فناوری اطلاعات است که به‌طور کامل به سامسونگ و زیرمجموعه‌های متعدد آن تعلق دارد. زمینه‌های فعالیت شرکت سامسونگ بسیار متنوع هستند؛ اما می‌توان تمرکز آن را از سال ۱۹۶۹ و با تأسیس سامسونگ الکترونیکس، روی دنیای الکترونیک و فناوری دانست. سه‌ دهه‌ی اولیه‌ی فعالیت سامسونگ در زمینه‌های مختلف از صادرات تا صنایع غذایی و بیمه متنوع بود. این شرکت سپس وارد حوزه‌ی الکترونیک شد و یک دهه بعد، صنعت ساخت‌وساز و تولید کشتی را به فعالیت‌های خود اضافه کرد. با شروع دهه‌ی ۲۰۰۰، فعالیت‌های سامسونگ بیش‌ازپیش جهانی شده و خصوصا بخش الکترونیک آن فعالیت‌هایی جدی در این زمینه داشته است.

      نتیجه‌گیری

      حال با این تفاسیر و توضیحاتی که در این مقاله صورت گرفت شما میتوانید نتیجه گیری کنید و با شناخت کامل برندهای ایرانی و خارجی تصمیم بگیرید. برای برخی از افراد کیفیت تصویر و برای برخی دیگر قیمت دوربین مداربسته در اولویت است، برخی از این برندهای دوربین یکی و برخی از آن ها همچون اسفیورد در هر دو فاکتور عملکردی بی نظیر را ارائه کرده اند، شما می توانید پس از انتخاب دوربین مدار بسته خود برای خرید دوربین مداربسته ارزان قیمت وارد سایت زیر شوید: https://cctvgram.com

      تهیه شده در: درجه
      {{totalCount}} دیدگاه‌
      {{name.error}}
      {{email.error}}
      {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
      {{commentMessage.error}}

      ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید