رفع گرفتگی توالت فرنگی با ۷ روش ساده و خانگی

رفع گرفتگی توالت فرنگی با ۷ روش ساده و خانگی
راهنمای مطالعه

    رفع گرفتگی توالت فرنگی بیشتر از آنچه که فکر می‌کردید ساده است؛ اما در صورتی که میزان گرفتگی سطحی باشد. معمولا ابزاری که برای رفع گرفتگی توالت‌ها استفاده می‌شود جا لباسی، تلمبه و... است. علاوه بر آن در صورت نداشتن این ابزار می توانید از روش هایی همچون محلول خانگی، مواد شوینده و... برای باز کردن چاه توالت فرنگی اقدام کنید.

    توضیحات مختصر تمامی این روش ها، اصلی ترین علت گرفتگی و نکات جلوگیری از گرفتگی، در ادامه با همراهی سایت برچسب (معتبرترین سایت خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در تمامی نقاط تهران) ارائه شده است.

    رفع گرفتگی توالت فرنگی با ساده ترین روش ها

    چگونه توالت فرنگی را باز کنیم؟ اگر به دنبال راه حلی برای بازکردن توالت فرنگی خود هستید لیست زیر بدون شک می‌تواند موثر باشد. اما توجه داشته باشید که برای رفع گرفتگی توالت فرنگی، نوع گرفتگی باید سطحی باشد.

    منظور از سطحی بودن گرفتگی‌ها این است که آب کمی به سختی عبور می‌کند اما بالا نمی زند. در این صورت می‌توانید برای حل این مشکل، از ۷ روش باز کردن توالت فرنگی در لیست زیر استفاده کنید:

    • استفاده از فنر لوله بازکنی
    • نحوه بازکردن توالت فرنگی با تلمبه دستی
    • رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی
    • تماس با لوله بازکن توالت فرنگی قابل اعتماد در شمال تهران، جنوب، غرب و...
    • باز کردن لوله توالت فرنگی با محلول های خانگی
    • باز کردن چاه توالت فرنگی با پمپ هوا
    • باز کردن گرفتگی توالت فرنگی با آب داغ و محلول شوینده

     

    ۱. رفع گرفتگی دستشویی فرنگی با فنر لوله بازکنی

    با جستجوی عبارت "ابزاری برای رفع گرفتگی توالت" در اینترنت، معمولا بهترین ابزاری که به شما پیشنهاد می‌شود، فنر لوله بازکنی است. فنر لوله بازکن شامل 2 مدل دستی و برقی است.

    فنر دستی لوله بازکنی از اجزای ساده ای همچون دسته متحرک، قلاب و فنر تشکیل شده است.

    برای رفع رفتگی توالت فرنگی با این ابزار کافیست فنر را داخل لوله توالت فرنگی کنید و دسته آن را بچرخانید. گرفتگی اگر سطحی باشد، با این عمل ساده می‌توانید بدون هیچ هزینه ای گرفتگی را رفع کنید.

    چنانچه با فنر دستی مشکل حل نشد، باید از فنر برقی که متخصصین از آن استفاده می‌کنند کمک بگیرید. از آنجایی که استفاده از این ابزار نیازمند مهارت می‌باشد، افراد لوله بازکن و چاه بازکن توالت فرنگی بهترین گزینه برای حل این مشکل هستند.

    “تمامی نیروهای لوله بازکنی شریعتی برچسب دارای تخصص و مهارت لازم در زمینه لوله بازکنی می‌‌باشند. این افراد آموزش های لازم برای کار با دستگاه های مختلف را دیده اند و از تجهیزات به روز برای برطرف کردن گرفتگی لوله و رفع مشکل استفاده میکنند.”

    در برچسب می‌توانید به طور مستقیم با متخصصین لوله بازکنی شریعتی تماس بگیرید و از هزینه ها، نحوه کار و... به طور کامل آگاه شوید. برای دسترسی به شماره تلفن لوله بازکن شریعتی تهران در برچسب کافیست روی لینک کلیک کنید. روش تضمینی باز کردن راه توالت فرنگی در دستان متخصصان لوله بازکنی در شریعتی تهران است!

     

    ۲. نحوه باز کردن توالت فرنگی با تلمبه دستی

    تلمبه دستی که رایج ترین ابزاری برای رفع گرفتگی توالت فرنگی است، معمولا در همه منازل پیدا می‌شود.

    برای نتیجه بهتر خوب است که لاستیک تلمبه را ابتدا زیر شیر آب بگیرید و سپس آن را روی سوراخ لوله توالت قرار دهید. بعد از فیکس کردن، آب باید تا بالای لاستیک تلمبه بالا آید تا از ورود هوا جلوگیری شود؛ در غیر این صورت باید آب اضافه کنید تا نتیجه بهتری رخ دهد.

     

    ۳. رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی

    یکی از کاربردی ترین ابزاری که برای رفع گرفتگی توالت‌ها استفاده می‌شود، چوب لباسی مفتولی است. برای رفع گرفتگی توالت فرنگی با چوب لباسی باید آن را طبق تصویر باز کنید و مانند قلاب شکل دهید.

    برای جلوگیری از آسیب های تیزی سر قلاب، باید سر آن را با پارچه ببندید و بعد داخل لوله توالت فرنگی کنید. با ضربه های آرام به گرفتگی های داخل لوله سعی کنید رفع گرفتگی توالت فرنگی را به خوبی انجام دهید.

    توجه داشته باشید که از تمام زورتان برای باز کردن توالت فرنگی استفاده نکنید. این امر باعث می‌شود تا آسیب جدی به لوله وارد شود و برای حل آن باید هزینه های زیادی بپردازید.

     

    ۴. رفع گرفتگی توالت فرنگی با لوله بازکن شمال تهران

    ممکن است پس استفاده از تمامی روش های رفع گرفتگی توالت فرنگی که در این مطلب گفته شده، مشکل حل نشود. تنها راه چاره شما برای باز کردن لوله توالت فرنگی تماس با یک متخصص لوله بازکنی است.

    “لوله بازکنی شمال تهران برچسب خدمات خود را به صورت شبانه روزی ارائه میدهد. از این رو تکنسین های ما بلافاصله پس از تماس شما در کمتر از 20 الی 30 دقیقه خود را به محل مورد نظر می‌رسانند و پس از تشخیص نوع و میزان گرفتگی، با بهترین تجهیزات لوله بازکنی، اقدام به رفع گرفتگی لوله فاضلاب شما می‌کنند.”

    لوله بازکن شمال تهران در تمامی مناطق این محدوده خدمات رفع گرفتگی توالت فرنگی ارائه می‌دهد. بنابراین اگر در این محدوده از تهران ساکن هستید کافیست روی آدرس سایت کلیک کنید (https://barchasb.net/tehran/north-area/) و به انتخاب با یکی از افراد ماهر لوله بازکنی شمال تهران تماس بگیرید.

     

    ۵. رفع گرفتگی توالت فرنگی با محلول خانگی

    محلول خانگی تا به الان موثرترین روش باز کردن توالت فرنگی بوده است. بنابراین پیشنهاد می‌شود که حتما از محلولی که در ادامه بیان می‌شود استفاده کنید.

    رفع گرفتگی توالت فرنگی با جوش شیرین و سرکه: برای استفاده از این محلول باید جوش شیرین و سرکه را به مقدار مساوی درون لوله بریزید. به این صورت که ابتدا نصف فنجان جوش شیرین را بریزید و سپس نصف فنجان سرکه را بعد آن بریزید.

    از آنجایی که هر دو این مواد اسیدی هستند با ترکیب شدن، واکنش شیمایی مانند جوشیدن رخ میدهد که گرفتگی های درون لوله را تجزیه میکند. بهتر است که حداقل نیم ساعت صبر کنید و سپس آب گرم درون لوله بریزید و چک کنید که گرفتگی رفع شده است یا خیر؟

     

    ۶. نحوه بازکردن توالت فرنگی با پمپ هوا

    استفاده از پمپ هوا به این گونه است که هوا با فشار زیادی وارد لوله می‌شود و گرفتگی‌ها را رفع می‌کند. برای این امر باید راه های خروجی لوله‌ها با سرپوش و پارچه بسته باشد تا هوا از لوله های دیگر بیرون نزند و فضولات پخش نشود.

    استفاده از این ابزار رفع گرفتگی توالت فرنگی نیازمند مهارت می باشد که توصیه می‌شود اگر تخصص آن را ندارید استفاده نکنید، تا از آسیب های احتمالی جلوگیری شود.

    اگر فکر می کنید استفاده از این ابزار لوله بازکنی می‌تواند کمک کننده باشد، سایت لوله بازکنی برچسب برای کمک به شما در رفع گرفتگی دستشویی فرنگی آماده می‌باشد. Barchasb.net یک سایت خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در سراسر نقاط شهر تهران است که با مورد اعتمادترین افراد لوله بازکن در این زمینه همکاری دارد.

    ۷. نحوه رفع گرفتگی توالت فرنگی با آب داغ و مواد شوینده

    آب داغ و مواد شوینده شاید بی تاثیرترین ماده برای رفع گرفتگی توالت فرنگی به نظر برسد؛ اما همانطور که گفته شد گرفتگی های سطحی را به خوبی رفع می‌کند.

    به این صورت که ابتدا مایع شوینده را داخل توالت فرنگی بریزید و بعد آب داغ را با فشار بریزید. این امر باعث می‌شود تا مواد داخل لوله توالت مرطوب و نرم شوند.

    نکته: منظور از آب داغ، آب جوش نمی باشد!! آب باید کمی داغ باشد؛ زیرا استفاده از آب جوش باعث ترک برداشتن توالت می‌شود.

     

    اصلی ترین دلایل گرفتگی توالت فرنگی

    تا اینجا سعی شده است تمامی روش هایی که برای رفع گرفتگی توالت فرنگی می‌توانید از آن استفاده کنید بیان شود. اما خوب است که از علت گرفتگی توالت فرنگی نیز آگاهی داشته باشید تا از بروز این اتفاقات جلوگیری نمایید.

    از اصلی ترین دلایل گرفتگی لوله توالت فرنگی موارد زیر هستند:

    • رسوب گرفتن لوله ها
    • گرفتگی با مدفوع
    • دستمال توالت
    • صابون
    • اشیاء
    • مو

     

    ۳ نکته اساسی جلوگیری از گرفتگی توالت

    گاهی باز کردن چاه توالت فرنگی به قدری دشوار می‌شود که در اینجا رعایت نکات جلوگیری از گرفتگی توالت فرنگی از اهمیت بالایی برخوردار می‌شود.

    در خصوص رفع گرفتگی توالت فرنگی و نکاتی باعث جلوگیری از این امر می‌شود 3 نکته مهم وجود دارد که پیشنهاد می‌شود حتما آن‌ها را رعایت کنید:

    • ننداختن دستمال توالت درون لوله
    • تمیزکاری هفتگی توالت فرنگی و چک کردن درستی سیفون توالت فرنگی
    • جلوگیری از افتادن اشیا همچون موبایل، اسباب بازی کوچک کودکان و... درون توالت فرنگی

     

    جمع بندی

    تا اینجا متوجه شدیم از رایج ترین ابزارها برای رفع گرفتگی توالت فرنگی، چوب لباسی مفتولی، فنر دستی لوله بازکنی، تلمبه دستی و... می‌باشند که معمولا همه این ابزارها در اکثر منازل پیدا می‌شود. چنانچه مشاهده کردید که آب به سختی از توالت فرنگی خارج می‌شود یا بوی شدید فاضلاب بالا زده است، فورا برای بازکردن توالت فرنگی اقدام کنید. بی شک توجه به نحوه رفع گرفتگی توالت فرنگی با یکی از روش های گفته شده، مشکل گرفتگی لوله را رفع می‌کند.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید