نمک ساب آلمانی از کجا بخریم؟

نمک ساب آلمانی از کجا بخریم؟
راهنمای مطالعه

    نمک ساب یا آسیاب نمک برای انواع مختلفی از نمک، از نمک‌های درشت دریا گرفته تا نمک آبی و صورتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و علاوه بر کاربری راحت‌تر از این نمک‌ها، جلوه زیباتری به سفره‌های شما می‌بخشد.

    یکی از باکیفیت‌ترین نمک ساب‌های موجود در بازار ایران، انواع نمک ساب آلمانی است که نسبت به دیگر محصولات مشابه، طول عمر بالاتری دارند. در این مقاله هر آنچه را که باید درباره نمک ساب و نحوه کارکرد آن بدانید، در اختیار شما قرار می‌دهیم. همچنین در پایان راهنمایی‌تان می‌کنیم که نمک ساب آلمانی از کجا بخریم. از شما دعوت می‌کنیم تا پایان این مطلب کاربردی همراه ما باشید.

    نمک ساب چیست و چطور کار می‌کند؟

    همان طور که احتمالا می‌دانید و از اسم این ابزار پیداست، نمک ساب برای سابیدن نمک‌های دانه درشت و دانه متوسط و به ویژه بعد از خرید نمک صورتی به کار می‌رود. در واقع نمک ساب کریستال‌های خشک نمک خوراکی را به قطعات کوچک‌تر تجزیه می‌کند. در نمک‌ ساب‌های باکیفیتی مانند نمک ساب آلمانی تیغه از جنس استیل ضد زنگ است؛ بنابراین با استفاده زیاد و شستشوی مکرر این نوع ابزارها دغدغه‌ای بابت ضدزنگ آن نخواهید داشت.

    نحوه کار با نمک ساب اصلا کار سختی نیست و به این منظور فقط کافی است که محفظه آن را از کریستال‌های درشت نمک یا فلفل پر کنید و درب آن را ببندید. سپس نمک ساب را بچرخانید. با چرخاندن نمک ساب، تیغه تعبیه شده درون محفظه می‌چرخد و دانه‌های نمک و فلفل خرد می‌شوند. همزمان با این کار، باید نمک ساب را روی غذای در حال پخت یا هر چیزی دیگری که می‌خواهید این طعم دهنده را به آن بیافزایید، نگه دارید.

    تفاوت نمک ساب و فلفل ساب چیست؟

    طرز کارکرد نمک ساب و فلفل ساب تفاوتی با هم ندارد و برای استفاده از هر کدام باید این ابزار را بچرخانید. اما آسیاب‌های فلفل و نمک از مواد مختلفی ساخته می‌شوند. معمولا فلفل ساب را از فولاد و نمک ساب را از سرامیک می‌سازند؛ به همین دلیل نباید به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی در آسیاب فلفل آب بریزید و آن را بشویید؛ زیرا باعث زنگ زدگی فولاد می‌شود.

    دلیل اینکه برای ساخت نمک ساب از فولاد استفاده نمی‌شود این است که نمک می‌تواند فولاد را اکسید کند. بنابراین نباید این دو ابزار را به جای هم به کار ببرید. به ویژه اگر می‌خواهید نمک آبی و صورتی خود را آسیاب کنید، اصلا کریستال‌های این دو نمک را در فلفل ساب نریزید؛ چرا که هر هزینه‌ای تاکنون بابت قیمت نمک آبی کرده‌اید، هدر می‌رود. نمک ساب‌های اصل آلمانی سرامیکی هستند و در اثر مجاورت با نمک آسیبی نمی‌بینند.

    نکات مهم خرید نمک ساب

    برای یک تجربه بی‌نقص و ایده‌آل، باید به نکات مهمی هنگام خرید نمک ساب توجه داشته باشید. در غیر این صورت نمک ساب خریداری شده بعد از چند ماه یا حتی کمتر غیرقابل استفاده می‌شود. البته به یاد داشته باشید که استفاده از نمک ساب صرفا به محیط آشپزخانه محدود نمی‌شود و برای مثال از این ابزار می‌توان برای درمان شپش با نمک استفاده کرد.

    در این بخش به مهم‌ترین نکات هنگام خرید نمک ساب اشاره می‌کنیم:

    • بدنه نمک ساب باید از مواد محکمی ساخته شده باشد؛ به نحوی که با چند بار چرخش یا ضربه به راحتی نشکند.
    • وزن نمک ساب فاکتور مهم دیگر هنگام خرید این ابزار است و حتی الامکان باید سبک باشد.
    • قبل از خرید تعیین کنید که کدام جنس نمک ساب یعنی چوبی، شیشه‌ای یا فلزی مدنظر شماست. مدل‌های چوبی دوام بیشتری دارند، اما با توجه به چربی موجود در فضای آشپزخانه و نیاز به شستن هر چند وقت یک بار نمک ساب، شستشوی‌شان سخت‌تر است.
    • به حجم محفظه و میزان نمکی که در آن جای می‌گیرد، دقت کنید.
    • جنس تیغه نمک ساب باید از استیل ضد زنگ باشد تا در مواقع لزوم بتوانید آن را بشویید.
    • اگر می‌خواهید از نمک ساب برای آسیاب کردن فلفل نیز استفاده کنید، از فروشنده حتما سوال کنید که آیا این قابلیت را دارد یا نه.
    • علاوه بر وزن، به سایز نمک ساب دقت کنید. برخی نمک ساب‌های بزرگ صرفا جنبه تزئینی دارند.

    معرفی بهترین مرکز خرید نمک ساب آلمانی

    نمک‌ ساب‌های آلمانی بالاترین کیفیت را در بین دیگر محصولا مشابه در بازار دارند. به همین دلیل برخی سودجویان اقدام به فروش نمک ساب‌های متفرقه می‌کنند و در واقع به جای نمک ساب اصل ساخت کشور آلمان محصولات بی‌کیفیتی را به شما می‌فروشند. به این منظور توصیه می‌شود چنین ابزارهایی را حتما از مراکز معتبر خریداری کنید. یکی از این مراکز معروف با شهرت جهانی فروشگاه بلو سالت است که از سال 2010 میلادی در کشور آلمان آغاز به کار کرده و نماینده رسمی و اصلی استخراج و پخش انواع نمک آبی و صورتی در ایران و جهان است.

    در این فروشگاه نمک‌های آبی و صورتی در بسته‌بندی‌های مختلف و به صورت عمده یا جزئی به فروش می‌رسند. نکته مهم درباره محصولات عرضه شده در این فروشگاه، فروش نمک‌های آبی و صورتی همراه با نمک ساب‌های باکیفیت آلمانی است. بنابراین شما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و با پرداخت هزینه‌ای به مراتب مقرون‌ به صرفه‌تر از خرید نمک یا نمک ساب به طور جداگانه، صاحب نمک سابی حاوی نمک‌های آبی و صورتی شوید.

    خرید نمک‌های آبی و صورتی درون نمک ساب آلمانی از فروشگاه بلوسالت

    در این مقاله هر آنچه را که باید درباره نمک ساب‌های بدانید، در اختیار شما قرار دادیم و توضیح دادیم هنگام خرید باید به چه نکاتی دقت کنید. در پایان یکی از معتبرترین مراکز فروش نمک آبی و صورتی را معرفی کردیم که نمونه اورجینال این نمک‌های جادویی را در نمک‌ ساب‌های باکیفیت آلمانی به فروش می‌رسانند. شما می‌توانید برای خرید نمک ساب حاوی نمک آبی یا صورتی همین حالا به فروشگاه بلو سالت به نشانی bluesalt24.ir مراجعه کنید و محصول موردنظر خود را سفارش دهید. پس از تکمیل سفارش، نمک ساب خریداری شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال می‌شود.

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید