بهترین کرم‌های دور چشم خارجی از نظر کاربران

بهترین کرم‌های دور چشم خارجی از نظر کاربران
راهنمای مطالعه

    بهترین کرم دور چشم خارجی حاوی کلاژن، انواع ویتامین، کافئین، AHA و مواد مغذی است. این کرم‌ها به سرعت سیاهی، چین و چروک و پف زیر چشم را برطرف می‌کنند.

    بهترین‌ کرم دور چشم خارجی

    هرچه مسن‌تر می‌شویم، از انعطاف‌پذیری پوست‌مان کم می‌شود. فاکتورهای زیست‌محیطی، مانند در معرض نور خورشید قرار گرفتن و همینطور ژنتیک در بروز خطوط ظریف چروک روی صورت نقش دارند. پوست دور چشم، به‌دلیل اینکه نازک است، زودتر از هر قسمت دیگر، گذر عمر را نشان می‌دهد و اگر به آن توجه نکنید، دچار پیری زودرس می‌شود. بنابراین استفاده از محصولات مراقبتی دور چشم، بسیار مهم و ضروری است.

    معیارهای خرید کرم دور چشم خارجی

    هنگام انتخاب و معرفی بهترین کرم‌های دور چشم خارجی از نظر کاربران و امتیازدهی خریداران این محصولات در دیجی کالا استفاده کرده‌ایم. البته در کنار این نظرات به معیارهای زیر هم توجه داشته‌ایم:

    • اعتبار برند
    • میزان و سرعت اثرگذاری
    • کیفیت و بسته‌بندی
    • نظر کاربران

    کرم دور چشم خارجی نوتروژینا Neutrogena

    کرم دور چشم نوتروژینا

    بهترین کرم دور چشم خارجی نوتروژینا Neutrogena مدل Hydro Boost محصولی عالی برای رفع خستگی دور چشم است. این محصول جلوی بروز چین و چروک‌های پوستی را می‌گیرد و بدین‌ترتیب پوست‌ دور چشم‌تان دچار پیری زودرس نمی‌شود. این کرم حاوی هیالورونیک‌اسید، مرطوب‌کننده‌ای طبیعی که در پوست وجود دارد، است و رطوبت را به خود جذب کرده و حفظ می کند. در نتیجه پوست دور چشم صاف و منعطف‌تر می‌شود.

    میزان سرعت و تاثیرگذاری

    کرم دور چشم خارجی نوتروژینا که به‌صورت ژل است، قدرت آبرسانی فوق‌العاده‌ای دارد و متخصصان پوست و همینطور چشم‌ آن را تایید کرده‌اند. به گفته سازندگانش، پوست‌تان را نه‌تنها به‌سرعت مرطوب می‌کند، بلکه قدرت مرطوب‌کنندگی طولانی‌مدتی دارد. این کرم مناسب افرادی است که پوست‌شان به شدت خشک و تشنه است. درواقع این کرم بیشتر از اینکه ضدچروک باشد، آبرسان است و چروک‌های قبلی پوست را درمان نمی‌کند. فقط جلوی بیشتر چروک شدن پوست را می‌گیرد.

    کیفیت و بسته‌بندی

    این محصول از برندهای آمریکایی است و در انواع متفاوت بسته‌بندی وارد بازار شده است که این نمونه به‌صورت تیوبی پلاستیکی و با حجم متوسط ۱۵میلی‌گرم است.

    نظر کاربران

    بیشتر خریداران کرم دور چشم خارجی نوتروژینا از قدرت آبرسانی راضی هستند و حتی گفته‌اند که پس از مدتی استفاده، از سیاهی‌های دور چشم‌شان کمتر شد. البته بنابه گفته برخی از خریداران، حداقل ۲ ماه از این کرم باید استفاده کرد تا شاهد اثرگذاری آن باشید.

    خریداران به این کرم از ۵ امتیاز، ۳/۸ داده‌اند و در بازار (اسفند ۱۴۰۱)، با قیمت ۲۰۹هزار تومان فروخته می‌شود.

    تصاویر و مشخصات کامل این کرم را ببینید

     

    کرم دور چشم خارجی ام کیو MQ مدل6×1

    کرم دور چشم ام‌کیو

    محصولات ام کیو (مخفف Miraculous Quality) با بهترین و باکیفیت‌ترین مواد در فرانسه و زیر نظر متخصصان حرفه‌ای مراقبت پوست و مو تولید می‌شوند. این مدل از بهترین کرم دور چشم خارجی ویژگی‌های ضدچروک و بازسازی‌کننده‌ای قوی دارد و پف و تیرگی‌های دور چشم را برطرف می‌کند. این محصول لیفت‌کننده و استحکام‌بخش خوبی برای پوست است.

    میزان و سرعت اثرگذاری

    این محصول، علاوه‌بر ویژگی‌های ضدچروک، آبرسان، التیام‌بخش و آنتی‌اکسیدانی قوی است و پوست دور چشم را به‌سرعت مرطوب و منعطف نگه می‌دارد.

    یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این محصول، ضدآفتاب بودن آن است. با استفاده از این کرم دیگر مجبور به استفاده از کرم‌های ضدآفتاب روی پوست دور چشم‌تان نیستید و این محصول به راحتی از پوست دور چشم‌تان در برابر اشعه مضر فرابنفش خورشید محافظت می‌کند.

    کیفیت و بسته‌بندی

    این کرم در بسته‌بندی‌های تیوبی و از جنس پلاستیک در بازار وجود دارد. سازمان غذا و دارو هم با صدور مجوز، این محصول را تایید کرده است. حجم ۳۰ میلی‌گرم آن هم مطلوب است.

    [related]34124[/related]

    نظر کاربران

    خریداران این کرم دور چشم اصل آن را سبک می‌دانند و مهم‌تر از اینکه فرد پس از استفاده از این محصول احساس چسبندگی روی پوست‌شان نمی‌کنند. البته برخی از مصرف‌کنندگان از نظر پیشگیری از چین و چروک از این کالا، چندان رضایت نداشتند. با اینحال ویژگی ضدآفتاب بودن آن را دوست داشتند. بوی خوب از دیگر خصوصیات این محصول است که کاربران از آن راضی‌اند. البته برخی از خریداران هم این محصول را اصل نمی‌دانند. با اینحال تاثیر خوبی از کرم در هیدراته کردن دور چشم خود دیده‌اند.

    قیمت کرم دور چشم خارجی ام کیو ۳۳۱هزار و ۶۰۰ تومان (بهمن ۱۴۰۱) و از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴ امتیاز دریافت کرده است.

    تصاویر و مشخصات کامل این کرم را ببینید

     

    کرم دور چشم ژاک آندرال Jacques Andhrel مدل Look Active

    کرم دور چشم ژاک آندرال پاریس

    کرم دور چشم خارجی ژاک اندرل که فرمول آن در فرانسه تهیه شده، حاوی گیاه جینگو بیلوبا (Ginkgobiloba Extract) است و موجب تسهیل خون‌رسانی اطراف چشم‌ها می‌شود. این کرم مشکلات پوست حساس دور چشم را برطرف می‌کند و برای درمان پف و ورم پوست زیر چشم عالی است.

    میزان و سرعت تاثیرگذاری

    کرم دور چشم ژاک آندرل پاریس، به‌دلیل وجود کافئین در کاهش تیرگی‌های دور چشم تاثیر بسیاری دارد. کافئین، ویژگی‌های ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی دارد. درضمن مواد موجود در این محصول موجب تولید کلاژن در پوست می‌شود که در نهایت خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و کاهش چروک‌های موجود در زیر چشم و استحکام پوست این ناحیه را رقم می‌زند. درضمن با وجود پروتئین گیاه لوپین و ویتامینE،‌ پوست نواحی اطراف چشم را به‌طور چشمگیری بازسازی می‌شود.

    روغن جوجوبا، ویتامین E، پپتید زیستی، عصاره دانه گیاه یونجه از دیگر موادی است که در این محصول وجود دارد. به همین دلیل، با استفاده از این کرم دور چشم، انواع ویتامین‌های E، C، B و K به پوست‌تان می‌رسد و رطوبت آن هم افزایش می‌یابد.

    کیفیت و بسته‌بندی

    بهترین کرم دور چشم خارجی ژاک آندرل در بسته‌های تیوبی پلاستیکی و با تایید سازمان غذا و دارو تهیه می‌شود. البته مقدار این کرم کم و در حجم فقط ۱۵میلی‌گرم است.

    نظر کاربران

    بیشتر کاربران از ویژگی‌های این کرم راضی هستند و آبرسانی بالا، بافت سبک و فرمول‌ عالی آن در کاهش چروک و تیرگی‌های دور چشم، همچنین مرطوب‌کنندگی بالای آن از این کالا، محصول محبوبی ساخته است. اما برخی از کاربران معتقدند که این کالا اصل نیست که باید گفت این محصول در حال حاضر در ایران تولید می‌شود و مواد اصلی آن در فرانسه آماده شده است.

    این کرم دور چشم اصل از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳/۸ امتیاز گرفته و در بازار (بهمن ۱۴۰۱) با قیمت ۱۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته می‌شود.

    تصاویر و مشخصات کامل این کرم را ببینید

     

    کرم دور چشم خارجی ریچموند Richmond مدل Anti Wrinkle

    ریچموند

    کرم دور چشم سوییسی ریچموند ویژگی‌های آنتی‌اکسیدانی دارد و می‌تواند با رادیکال‌های آزاد که نقش مهمی در پیری پوست دارند، مبارزه کند. درضمن این ویژگی جلوی اثرات مخرب نورخورشید را هم می‌گیرد. اگر دور چشم‌تان حلقه‌ای از تیرگی وجود دارد، با استفاده از بهترین کرم دور چشم خارجی می‌توانید از شر این تیرگی‌ها رها شوید. این کرم تاثیر مثبتی روی پوست‌تان از خود به جا می‌گذارد و با کاهش خستگی، پفی، تیرگی و چروک‌های دور چشم، ظاهرتان را بهبود می‌بخشد. این محصول حاوی ویتامین‌های E و B5 است.

    میزان و سرعت تاثیرگذاری

    قدرت جذب این محصول بسیار بالاست و در مدت کوتاهی می‌تواند ظاهر پوست دور چشم‌تان را بهبود بخشد. ریچموند حاوی مواد مخصوصی است که پوست دور چشم را محکم کرده و از آن مراقبت می‌کند.

    بهترین کرم دور چشم خارجی ریچموند توانایی مرطوب‌کنندگی بالایی دارد و نه‌تنها می‌تواند سطح پوست را مرطوب نگهدارد، بلکه رطوبت تا بخش‌های عمیق پوست هم نفوذ می‌کند. همچنین این محصول با ویژگی‌های پرکنندگی خود، فضاهای بین سلول‌ها را پر کرده و باعث حذف چروک‌های عمیق پوست می‌شود. استفاده از این کرم محدودیت سنی و همچنین زمانی ندارد و مناسب انواع پوست است.

    [related]19446[/related]

    کیفیت و بسته‌بندی

    این کرم در بسته‌بندی‌ها مختلفی به بازار ارائه شده است اما این مدل از کرم‌های ریچموند تیوبی و از جنس پلاستیک و در حجم ۱۵میلی‌گرمی است. همچنین این محصول تاییدیه سازمان غذا و دارو را با خود دارد.

    نظر کاربران

    بیشتر خریداران این محصول از خرید خود راضی هستند و از اثرات انعطاف‌پذیری و جذب آن می‌گویند. برخی از خریداران هم با نظر متخصص پوست، این کرم را تهیه کرده‌اند.

    قیمت کرم دور چشم خارجی ریچموند در اسفند ۱۴۰۱ ۱۸۵ هزار تومان است و از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴/۳ امتیاز گرفته است.

    تصاویر و مشخصات کامل این کرم را ببینید

     

    سرم دور چشم د اوردینری Ordinary مدل کافئین

    کرم دور چشم قطره‌ای اوردینری

    بهترین کرم دور چشم خارجی از نظر بسیاری از کارشناسان سرم د اوردینری Ordinary مدل کافئین است که می‌تواند پف دور چشم، تیرگی و گودی زیر چشم را برطرف کند. این سرم حاوی موادی است که در بهبود انواع چروک‌های دور چشم، از جمله پنجه‌کلاغی موثرند.

    میزان و سرعت تاثیرگذاری

    سرم دور چشم د اوردینری مدل کافئین همانطور که از نامش پیداست، حاوی کافئین و چای سبز است و به همین دلیل دارای ویژگی ضدالتهابی است و پف چشم را درمان می‌کند. چای سبز هم حاوی ماده‌ای به نام اپی‌گالوستاچین گالت (EGCG) است. این ماده ضدالتهاب است و در کاهش تورم زیر چشم موثرست.

    همچنین این محصول با افزایش جریان خون اطراف دور چشم، پوست این ناحیه را روشن‌تر و حلقه‌های تیره دور چشم را محو می‌کند. این سرم مناسب انواع پوست، فاقد الکل و چربی است.

    کیفیت و بسته‌بندی

    این محصول به‌صورت ظرف شیشه‌ای قطره‌چکان با حجم خوب ۳۰‌میلی‌گرم عرضه می‌شود. سازمان غذا و دارو هم مجوز فروش این محصول را صادر کرده است.

    نظر کاربران

    بیشتر کاربران از این محصول، به‌دلیل ویژگی‌هایش که موجب کاهش تیرگی و پف زیر چشم می‌شود، راضی هستند. اما برخی از آنها معتقدند این محصول پوست‌ زیر چشم‌شان را خشک می‌کند و بهتر است در کنار این محصول، کرم آبرسان دور چشم، مانند نیتروژنا، هم استفاده شود.

    این سرم از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۳/۴ امتیاز به‌ دست آورده است و در بازار (بهمن ۱۴۰۱) با قیمت ۴۴۰هزار تومان فروخته می‌شود.

    تصاویر و مشخصات کامل این کرم را ببینید

     

    کرم دور چشم درماتیپیک Dermatypique مدل ویتامین C

    درماتیپیک

    این کرم دور چشم خارجی اصل که فرمول آن از فرانسه است، خواصی مشابه بوتاکس دارد و می‌تواند چروک‌های عضلانی و خطوط اخم و پیشانی را به‌خوبی درمان کند. همچنین این محصول می‌تواند اثر رادیکال‌های آزاد را که موجب تخریب سلول‌ها و فیبرهای حیاتی پوست می‌شوند، خنثی کند.

    میزان و سرعت تاثیرگذاری

    این مدل از کرم‌های درماتیپیک Dermatypique می‌تواند روند سنتز الاستین و کلاژن را افزایش دهد و پوست نازک اطراف چشم را تقویت و محکم کند. این محصول می‌تواند با فرایند گلیکاسیون که با افزایش سن رخ می‌دهد، مقابله کند. گلیکاسیون موجب خشکی و عدم انعطاف‌پذیری پوست در پیری می‌شود. بهترین کرم چشم خارجی درماتیپیک را می‌توان چه در روز و چه در شب استفاده کرد و همچنین آن مناسب بانوان و آقایان است.

    کیفیت و بسته‌بندی

    این محصول به‌صورت تیوب و از جنس پلاستیک است و تاییدیه سازمان غذا و دارو را گرفته است. البته بنابر توضیحات در دیجی‌کالا، سر تیوپ این کرم، باریک است و مانند کرم‌های دیگر نمی‌توان آن را پلمپ کرد.

    نظر کاربران

    بیشتر خریداران از عملکرد این محصول راضی هستند و برخی از آنها با خرید این نوع کرم، با اطمینان به سراغ کرم‌های دور چشم دیگر از این برند، مانند نوع آبرسان آن، هم رفته‌اند و ۱۸۰ نفر از خریداران، خرید این محصول را پیشنهاد داده‌اند. اما برخی دیگر از کاربران این کرم، نگران اصل نبودن آن هستند که باید گفت، فرمول این محصول، فرانسوی است، ولی خود کرم در ایران آماده می‌شود.

    این کرم دور چشم از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴/۲ امتیاز گرفته است و در بازار (اسفند ۱۴۰۱) با قیمت ۱۹۹هزار تومان فروخته می‌شود.

    تصاویر و مشخصات کامل این کرم را ببینید

     

    کرم دور چشم بایو آکوا BIOAQUA مدل سم مار

    دور چشم بایو آکوا

    سم مار یکی از درمان‌های پیری پوست است. می‌توان گفت، این سم جایگزینی برای کرم‌ها و سرم‌های درمان چین‌وچروک‌های پوستی، چین‌خوردگی‌های چشم و چروک قسمت‌های دیگر پوست صورت است. این مدل از کرم‌های دور چشم بایو آکو BIOAQUA که فرمول آن ساخت چین است، می‌تواند در درمان چروک‌های دور چشم موثر باشد.

    میزان و سرعت تاثیرگذاری

    بهترین کرم دور چشم خارجی BIOAQUA که مناسب بانوان و آقایان با انواع پوست است، سرعت ترمیم‌کنندگی بالایی دارد و پیری پوست را معکوس می‌کند. کرم دور چشم بایو آکوا در افراد، واکنش‌های حساسیتی ایجاد نمی‌کند و حاوی موادی چون نیاسینامید (نوعی ویتامین B3)‌ و هیالورونیک است و نه‌تنها خطوط چروک پوست دور چشم را بهبود می‌بخشد، بلکه از بدتر شدن چروک‌ها پیشگیری می‌کند.

    این محصول در رفع تیرگی و گودی زیر چشم موثر است و مرطوب‌کننده و نرم‌کننده ایده‌آلی است.

    کیفیت و بسته‌بندی

    محتویات این کرم در قوطی‌های پلاستیکی قرار می‌گیرد و حجمی معادل ۳۰ میلی‌گرم دارند. این محصول از سازمان غذا و دارو تاییدیه لازم را گرفته است.

    نظر کاربران

    بیشتر خریداران از کیفیت و کارایی این محصول و اصالت کالا رضایت داشتند. اثربخشی این کرم روی پوست برخی از خریداران سریع نبوده و بنابه گفته آنها برای مشاهده نتایج کار این محصول باید حداقل تا ۲ ماه از این کرم استفاده کنند. از طرفی برخی از خریداران با مصرف تقریبا ۱ ماهه این محصول، تغییرات زیادی روی تیرگی‌ها و گودی‌های زیر چشم خود مشاهده کردند.

    این محصول از خریداران خود از ۵ امتیاز، ۴/۱ امتیاز دریافت کرده و در بازار (بهمن ۱۴۰۱)، با قیمت ۳۹هزار تومان فروخته می‌شود.

    تصاویر و مشخصات کامل این کرم را ببینید

     

    کرم دور چشم لورآل Loreal سری Revitalift

    لورآل

    بهترین کرم دور چشم خارجی لورآل پاریس، با استفاده از فناوری منحصربه‌فرد از شبکه‌های الاستین پوست پشتیبانی و آنها را تقویت می‌کند. کرم دور چشم و ضدچروک لورآل، از موادی قدرتمند برای تحریک سلول‌های پوست استفاده می‌کند. با استفاده از این کرم، سلول‌های پوست شروع به بازسازی می‌کنند و چین و چروک‌های دور چشم را بهبود می‌بخشند.

    میزان و سرعت تاثیرگذاری

    این کرم دور چشم اصل بافتی سبک با جذب سریع دارد و فاقد موادی چون الکل، عطر، بو، مواد شیمیایی مضر و حساسیت‌زا، چربی، روغن معدنی، گلوتن و پاربن است. وقتی این کرم را دور چشم‌تان می‌مالید، احساس چسبندگی در آن ناحیه نمی‌کنید. درضمن این کرم به حقوق حیوانات اهمیت داده است و بدون تست حیوانی تهیه شده است.

    کیفیت و بسته‌بندی

    برند لورآل، کرم‌های متعددی برای مراقبت از پوست دور چشم دارد که در ظرف‌های متنوعی بسته‌بندی شده‌اند. این کرم که ضدچروک است در ظرف کاسه‌ای و از جنس پلاستیک در حجم ۱۵ میلی‌گرم قرار گرفته است. سازمان غذا و دارو هم آن را تایید کرده است.

    [related]30413[/related]

    نظر کاربران

    کاربران این محصول از کیفیت و کارایی این کرم رضایت داشتند اما برخی از افراد هم معتقد بودند که کرم‌های دور چشم بهتری با قیمت مناسب‌تر هم وجود دارد. برخی هم قیمت این محصول را با توجه به حجم کم آن، مناسب نمی‌دانستند. با این حال این محصول خریدارانی دارد که سال‌ها از آن استفاده می‌کنند. این کرم از خریداران از ۵ امتیاز، ۳/۸ امتیاز به‌ دست آورده است و در بازار (اسنفد ۱۴۰۱) با قیمت ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

    تصاویر و مشخصات کامل این کرم را ببینید

     

    جمع‌بندی بهترین کرم دور چشم خارجی

    بهترین کرم دور چشم خارجی یکی از راهکارهای مقابله با پیری زودرس پوست و جوان ماندن است. امیدواریم این مقاله در این خصوص شما را به‌خوبی راهنمایی کرده باشد. شما هم اگر توصیه یا تجربه‌ای دارید، خوشحال می‌شویم با ما هم در میان بگذارید.

    سوالات متداول

    کاربرد کرم دور چشم چیست؟ کرم دور چشم خارجی حاوی انواع ویتامین، کافیین، کلاژن و مواد مغذی دیگر است که به جوان ماندن پوست حساس دور چشم کمک زیادی می‌کند. بهترین مارک کرم دور چشم خارجی چیست؟ از بهترین برندهای کرم دور چشم خارجی باید به نوتروژینا Neutrogena، ام کیو MQ، ژاک آندرال Jacques Andhrel، د اوردینری Ordinary و موارد دیگری اشاره کرد که در این مطلب معرفی کرده‌ایم.[see_also]30415[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید